Poll :: Molletje Dennis krijgt van mij het volgende cijfer: |
10 (Goed) |
|
34% |
[ 11 ] |
9 |
|
46% |
[ 15 ] |
8 |
|
15% |
[ 5 ] |
7 |
|
3% |
[ 1 ] |
6 |
|
0% |
[ 0 ] |
5 |
|
0% |
[ 0 ] |
4 |
|
0% |
[ 0 ] |
3 |
|
0% |
[ 0 ] |
2 |
|
0% |
[ 0 ] |
1 (Slecht) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 32 |
|
Auteur |
Bericht |
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 06, 2008 21:34 |
|
Dennis de mol, daar gaat mijn theorie. Volgens mij heb ik er nog nooit zo ver naast gezeten. Op het eind begon ik wel te twijfelen, vooral door de hints, maar toch heb ik nog op Edo gezeten.
Maar ik vind hem een briljante mol, de beste van de bekende Nederlanders. Qua speelwijze is hij heel erg te vergelijken met George, die ook heel erg goed was als mol. Eigenlijk was hun speelwijze precies hetzelfde: niet opvallen, vertrouwen winnen in de groep en toch veel mollen. Dat vind ik heel knap gedaan. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Carla
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 06, 2008 21:50 |
|
Geweldige mol. Ik heb hem heel lang niet verdacht, eigenlijk ben ik hem pas de laatste paar afleveringen gaan verdenken.
Jammer dat de AVRO niet zo heel erg veel verborgen hints in de serie verstopt heeft. In ieder geval vond ik lang niet alle hints sterk. De Edo/Ego hint vind ik echt geweldig, maar je hoort toch altijd maar wat je wil horen. De 8 hint had net zo goed op Edo kunnen slaan als op Dennis. De rode t-shirt hint had ook net zo goed op Edo kunnen slaan.
Maar als mol heeft Dennis het echt geweldig gedaan. Hij is niet verdacht door zijn medekandidaten, lange tijd ook niet door mensen in Nederland. Hij heeft heel erg vaak de confrontatie gezocht en zich uit situaties gelachen. Echt geweldig, we hoeven dus ook niet bang te zijn dat hij niet kan acteren! |
_________________ "In the museum of the Hague, a superb, unique landscape stops visitors and keenly impresses artists and connoisseurs of painting."
(Thoré-Bürger on View of Delft of Johannes Vermeer) |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 06, 2008 21:52 |
|
Niet Edo, niet Regina. Maar Dennis Weening is de Mol
FANTASTICH!
Ik vond Dennis werkelijk waar een briljante Mol, die zo subtiel overal door heen is gekomen. En ja, hij heeft behoorlijk veel geMolt, vooral op het Cruiseship. Heel rustig rondlopen en dan heel sneaky bijna alle enveloppen wegwerken die hij tegenkwam. En het was gewoon een leuke aflevering en de strategie van Dennis was ook subliem.
En Edo is een terechte winnaaar, zeker omdat hij als enige in de hele serie Dennis heeft geantwoord op de vraag 'Wie is de Mol?'
En yay, ik had Dennis ook goed als Mol. Op naar volgend jaar
Edit: En het laatste dagboek van de Mol is er:
Citaat: | Dagboek mol
Aflevering 10
Whoeaaaah! Dachten jullie nu echt dat ik zo naïef en ongecontroleerd en soms zelfs .. uh.. dom ben als ik al die weken deed? Dan had ik toch niet zo goed de mol kunnen zijn, of niet soms?Ik had jullie mooi! Allemaal! Bijna allemaal, want die gozer had het wel goed aan het eind.
Proficiat Edo! Ik wist dat jij het wist toen Patrick uit het spel ging. Die blik in je ogen en je moest zo hard lachen.
En Regina had niets door, want die dacht dat het een guys thing was.
Niets is minder waar: het is een fantastisch spel. En dat was het tot het einde! |
|
|
*_Bell_*
1e jaars
Verdiend:
251 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 06, 2008 21:58 |
|
WoeHoew! Dennis de Mol!
vanaf het begin zei ik het , Patrick of Dennis is de mol... ik durfde het alleen niet hardop te zeggen omdat ik meestal had dat iemand anders de mol geweest is dan dat ik dachtxD dus ik dacht dan zal het dit keer ook niet zo zijn dat ik het goed heb. Nou dus niet;) Hij is gewoon een Briljante mol^^
ook die actie op dat cruiseschip dan! dat hij op die motor een spelletje aan het spelen was! Grandioos |
|
|
|
|
JustxMe
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 06, 2008 22:03 |
|
Omg! Dennis de mol : D Ik volg deze serie altijd maar heb nooit zin om te posten ^^" Geniale opdrachten dit jaar, echt heel goed. De hints waren wel goed, ik denk wel dat het wat moeilijker werd ivm de hints van vorig jaar. Ik zat dit keer vanaf de helft ongeveer op Dennis. Het voelt geweldig om tegen mijn moeder en zusje die het ook volgen, te zeggen 'ik zei het toch'. We zaten allemaal op een ander, dus het werd best spannend.
Ik hou altijd van de laatste aflevering, dat je kan bekijken wat de mol heeft gedaan. Ik lag helemaal dubbel bij de cruiseshipopdracht, wat Dennis allemaal niet gedaan had xD
Ik vergelijk de finalisten altijd met die van marc-marie en dat andere vrouwmens waarvan ik de naam kwijt was. Edo deed met zo erg aan die marc marie denken dat ik echt hem voor geen seconde verdacht vond. Al irriteerde ik me soms wel aan die grijns. Ongeveer nadat Coen weg was, was het voor mij duidelijk dan Dennis het was. Soms twijfelde ik wel maar door een actie van Joris of Patrick bleef ik toch bij de MTV presentator : D Ik vond wel dat er dit keer echt verschillende mensen waren, heel apart. Joris, de irritante voor de lol mol, Edo de winnende voor de lol mol, Regina de mysteriouze en Patrick de naïveling xD Super vond ik het!
Op naar volgens jaar! Mag het dan net zo'n mooi spel zijn als dit jaar. |
|
Perijn
Marauder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 07, 2008 1:20 |
|
IK ZEI HET TOCH!!!!! en jullie maar niet luisteren
Geweldige mol, maar toch niet zo goed dat hij aan mijn verdenking kon ontsnappen. Sommige hint die Dennis deed had ik door, zoals met de taxi dat hij laat aankwam en met de kist onder de grond, al zag ik ze dan wel op een andere manier
En de Ego ding: geweldig dat niemand die heeft ontdekt als je weet dat er mensen zijn die de allerkleinste dingen helemaal uitkleden.
En dat er in het spel maar 1 keer de laatste vraag is goed beantwoord: een unikum volgens mij
___
Ik heb zin in volgend jaar en dat doe ik weer mee met de verdenkingen de hele serie door ipv pas de laatste afleveringen beginnen: het was geweldig en veel spannender!
Tot volgend jaar Molletje |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
|
|
KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 07, 2008 8:39 |
|
Geweldig! En echt heel onverwacht,, toen hij zij tegen EDo, je hebt gewonnen dacht ik van: 'grapjuh ..'
Maar nee hoor, Dennis de Mol en Regina verloren dat vonk wel sneu eiglijk. Maarjah
Ik hoop dat er snel weer een nieuwe serie komt .. nog beter!
PS. wat is dat 'Wie is de Mol? Junior' sneu zeg |
_________________ 'Why So Serious?' |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 07, 2008 9:17 |
|
KJRiddle schreef: |
PS. wat is dat 'Wie is de Mol? Junior' sneu zeg |
Voor de kinderen is het toch wel leuk? Ik denk dat het voor ons misschien wat kinderlijk is, maar dat is toch wel voor te stellen? Ik denk dat het voor die kinderen wel heel erg leuk is om mee te doen. Misschien ga ik zelf ook nog wel kijken, als ik er aan denk en tijd voor heb. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten
|
Geplaatst:
Vr Mrt 07, 2008 9:33 |
|
Ok, ik zat er dit jaar dik naast. xD Alhoewel ik Dennis wel heel lang op de tweede plek heb gezet. Ik heb ook wel veel acties van hem gezien, maar ik vond Edo toch echt iets verdachter.
Maar natuurlijk is Dennis een geniale Mol. Mooie acties, goed gespeeld. Ook Edo had trouwens een geweldige Mol geweest. Wel leuk dat Edo heeft gewonnen. En ik snap nog steeds niet dat ze een keertje de gangmaker als Mol kiezen. Dat is zo'n goede dekmantel.
En de reünie-uitzending is altijd lachen. Er zitten gewoon altijd zulke grappige stukjes in. Patrick: "Ja, dat zag ik wel. Maar ja, je doet er niets mee hè!" xD Hij blijft ook lekker de naïeveling zo. En dat Dennis dat geld gewoon overboord gooide terwijl hij tegen Edo zei dat hij het niet kon vinden. xD Echt geniaal.
De hints dit jaar waren sterk. Vooral die van "Is ego de Mol?" was natuurlijk erg goed, zeker omdat het door niemand is opgemerkt. En als maar één keer je naam bij de test wordt ingevuld, ben je wel een hele goede Mol.
Zo, zal ik eens proberen uit te zoeken wie van HPF de winnaar is? |
|
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 07, 2008 15:19 |
|
Hippogriefje schreef: | Aaah ik ben echt zo in de war geraakt door deze aflevering xD In 1x zag ik allemaal dingen waardoor ik dacht dat ze alle 3 ineens de mol konden zijn. Maar mijn stem ging toch definitely naar Edo. Regina hangt er een beetje achteraan als 2e keus en Dennis verdenk ik totaal niet.
Maar door dat totaal niet verdenken ben ik in 1x panisch gaan denken dat het hem ineens wel zou kunnen zijn, dat het zo'n goede mol is dat het niet eens opvalt.
En dan nog 1 ding. Ik dacht dat ik een mollenstreek zag met die goudstaven-opdracht. Volgens mij had Edo wel meer als 3 van die staven te pakken gekregen Ik dacht dat hij er zo'n 4 of 5 had, komt hij ineens met 3 aan! Of zit ik nu heel erg fout..xD |
*beukt met hoofd tegen computertafel aan*
2 woorden: F*cking. Briljant.
Dennis de mol. OMG. Toen ik Edo op die tempel stond en Pieter-Jan aan het praten was, dacht ik dat Pieter-Jan een grapje maakte xD Edo kon niet gewonnen hebben, want hij was de mol! En toen hij uiteindelijk zei dat het Dennis was heb ik gewoon zitten gillen op de bank xD Zo'n goede mol heb ik nog nooit gezien, serieus xD
Alleen vond ik zoals altijd bij Wie Is De Mol die tips waardoor je kon merken wie de mol was weer nergens op slaan. Wie weet er nou dat de achtste maand in maya-taal mol betekent? En dan dat met dat rode shirt elke keer, enzovoort, enzovoort.
Anypooh, geweldig gedaan, die Dennis! xD |
|
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten
|
Geplaatst:
Vr Mrt 07, 2008 16:22 |
|
Zo, hier komt het overzicht van de Dennis-verdenkingen van HPF. Af en toe is het een beetje eentonig, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vinden. xD
In de eerste aflevering is het onze Charl die stemt dat het Dennis is. Na de tweede aflevering komt hij hier echter op terug. Ailey heeft Dennis na de eerste aflevering als tweede keus staan. Verder heeft er in de eerste aflevering niemand op Dennis gestemd.
Rylane is degene die in aflevering 2 op Dennis als Mol zit, maar ook die stapt er de aflevering daarna weer vanaf.
Na aflevering 3 verdenkt niemand Dennis als Mol.
Na aflevering 4 zegt Bietje heel resoluut dat Dennis de Mol is. Pottergirl heeft Dennis dan als derde keuze staan. Onze Charlie keert terug op Dennis na aflevering 4, maar slechts als tweede keus. Olivier kiest op hetzelfde moment Dennis als hoofdverdachte. Dennis Krauwel kiest op dit punt voor Dennis als tweede keus.
Aflevering 5 is afgelopen en Iroh vind Dennis verdacht genoeg voor een tweede keuze. Sirius Zwarts zet Dennis op de eerste plek. Dennis Krauwel laat Dennis nog steeds staan als tweede optie. Olivier is de eerste die consequent op Dennis blijft zitten. Voor de tweede keer achter elkaar verdenkt hij Dennis het meest. Charl blijft consequent op Dennis als tweede keus.
Na aflevering 6 zit Iroh nog steeds op Dennis, maar nog steeds als tweede keuze. Dit is het eerste moment dat Chris Dennis verdenkt, hoewel hij Edo verdachter vindt. Olivier zegt voor de derde keer dat Dennis de Mol is, maar hij begint nu wel behoorlijk te twijfelen. Volgens hem zou Patrick net zo goed de Mol kunnen zijn. Charlie en Dennis Krauwel hebben beiden Dennis voor de derde keer op rij als tweede verdachte staan. Ook Pottergirl en Rylane kiezen op dit moment voor Dennis als tweede verdachte. Marcel lijkt zekerder te worden in zijn keuze. Dennis kiest hij voor de tweede keer als degene met het hoogste Molpotentiaal.
Pas na aflevering 7 begint Chris Dennis te verdenken. Dit is de eerste keer dat Dennis op zijn verdachtenlijst voorkomt. Dennis is nog wel steeds tweede keus. Na aflevering 7 roept Bietje, net zoals na aflevering 4, dat ze behoorlijk zeker weet dat Dennis de Mol is. Ook Olivier weet het op dit punt behoorlijk zeker. Ailey, die een van de eersten was die Dennis ook maar een beetje verdacht, heeft Dennis in de tussentijd niet zo heel erg verdacht gevonden. Nu komt dat echter weer een beetje terug. Charlie en Iroh besluiten hun eerste en tweede keus om te wisselen. Dennis staat nu op de eerste plek. Ook Pottergirl gaat helemaal op Dennis. Dennis Krauwel, die al vanaf het allereerste begin denkt dat Edo de Mol is, heeft Dennis inmiddels al een hele tijd als tweede verdachte staan. Ook Eva heeft heel lang op Edo gezeten, maar verwerpt deze verdachte tijdelijk. Dennis komt op plaats 2. Voor HarryPotterRocks is dit de eerste keer dat hij Dennis verdenkt. Rylane zet Dennis ook maar eens op 1.
Aflevering 8 is afgelopen en Sirius Zwarts wordt steeds zekerder over zijn keuze. Hij stemt nogmaals op Dennis. Kevin stemt voor de tweede keer op Dennis. Olivier twijfelt ook niet meer en stemt voor de vijfde keer op Dennis. Nu raken steeds meer mensen overtuigd. Pottergirl, Charlie, Juud en Iroh zetten Dennis op 1. Dennis Krauwel en Chris blijven volhouden dat het Edo is, maar zetten Dennis op de tweede plek.
Nu het de laatste kans is om je mening te geven, gaan wel heel veel mensen voor Dennis. Charlie, Sirius Zwarts, Pottergirl, Heksjuh, Caroline1 en Rylane raden het vlak voor de finale goed.
De Hoofdprijs gaat naar Olivier. Hij noemde het vaakst Dennis als zíjn Mol.
De Snelle Start gaat naar Charlie. Hij was de eerste die Dennis verdacht.
Het Gouden Vergrootglas gaat naar Dennis Krauwel. Hij was degene die Dennis het vaakst als tweede keuze plaatste, en daarmee de Mol nét over het hoofd zag. xD (En ja, ik reik prijzen uit aan mezelf. xD) |
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 07, 2008 16:45 |
|
@Dennis: Is er ook een prijs voor diegene die het minst goed had? Ik denk dat ik daar wel bij in de buurt kom.
Ik heb Dennis een 9 gegeven als cijfer, ik vind hem heel briljant, maar vond George als mol net een tikkeltje beter. George had volgens mij net meer molacties uitgevoerd. Maar hij is zeker de op één na beste mol ooit, van de seizoen die ik heb gezien. Zoals ik al hierboven zei, Dennis was heel goed in het manipuleren en vertrouwen winnen in de groep. Dat deed hij heel goed. Daarom een verdiende 9. |
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 07, 2008 17:28 |
|
Woooow, ik had gelijk Haha, ik was zo blij (heb het pas net gekeken). Super. En ook nog eens de HPF-prijs gewonnen, lol.
Er zit wel een goed patroon in Yvon wist ik niet, Milouska had ik ook meteen goed, Inge niet, Dennis wel.... volgend jaar niet naar mij luisteren dus ^^
Naja, ik vind dat Dennis het super gedaan heeft! En die hint van 'Is Ego de Mol' is echt te briljant voor woorden. De andere hints vond ik een beetje mager.
Ben wel benieuwd naar de KinderWidM eigenlijk, al zul je daar wss de mol veel sneller ontdekken (of juist niet). Naja, ik ga het iig wel kijken!
En Dennis krijgt van mij een 9!
*wandelt naar de afkickkliniek* |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 07, 2008 17:47 |
|
Yay, de Snelle Start is voor mij ^^
Ik moet nog even zeggen dat Dennis de Mol echt heel subliem was. Dat bewijst het hele stemgebeuren ook nog; slechts één iemand heeft op 'm gestemd. Hij was echt super.
Oh, de hints vond ik ook niet zo heel erg sterk. Zeker de rode shirts was niet echt overdreven duidelijk en dat kon ook op Edo slaan. Wel een superhint van Dennis zelve "Is ego de mol?" echt, heel mooi gevonden en super uitgewerkt! |
|
|
Caroline1
Dreuzel
Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 07, 2008 18:15 |
|
Ook ik vond Dennis echt geweldig als mol. Ik zelf zat erg te twijfelen tussen Edo en Dennis, maar ik dacht toch uiteindelijk dat Edo de mol was. Oftewel fout. Heel irritant. Maar ik probeer altijd wel op die hints te letten, maar nu waren ze toch wel erg onduidelijk vond ik. Maar die edo/ego, die was echt heel orgineel en mooi gedaan. Ook de laatste in de kist was eigenlijk erg duidelijk. Ik had echt een gevoel van; waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht. Maar ik vind het toch wel erg knap van Dennis dat niemand (behalve nu Edo) op hem gestemd had, volgens mij is dat echt nog nooit gebeurd. Hij heeft het echt goed gespeeld. De laatste aflevering (zoals iemand anders het ook al zei) vind ik het leukst. Hoe hij helemaal gaat uitleggen hoe hij iedereen in de maling heeft genomen. Vooral met Patrick, met die opdracht met dat ze aan elkaar moestn doorseinen wie het was. Ik vind het erg knap gespeeld enik ben erg blij dat er volgend jaar weer een nieuw seizoen is
xx |
|
|
|
|
|
|