Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

eindelijk een kerst zonder voldemort Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: wil je dat ik verder ga met het verhaal

ja
48%
 48%  [ 13 ]
geen idee
14%
 14%  [ 4 ]
nee
37%
 37%  [ 10 ]
Totaal aantal stemmen : 27

Auteur Bericht
nautic
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

nautic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 28, 2008 14:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik ga hier mijn verhaal plaatsen eerst doe ik de proloog en als julie willen weten hoe het verder gaat enzo stuur dan ff een pb tje. of beantwoord de poll het gaat dus over het jaar na dat voldemort is verslagen. het is gebaseerd op de dingen die J.K Roling nog heeft verteld.
dit is m'n eerste fanfic, dus al je tips hebt en dat soort dingen is het altijd welkom Very Happy

hoofdstukken
als het oranje is is het gepost

- Proloog
- hoofdstuk 1 de brieven
- hoofdstuk 2 zweinsveld
- hoofdstuk 3: 2 weken later
- hoofdstuk 4 de choco fabriek deel 1
- deel 2
- hoofdstuk 5 opjacht naar een kerst cadeau
- hoofdstuk 6 het bal deel 1
- het bal deel 2
- hoofdstuk 7: kerst

Laatst aangepast door nautic op Za Sep 06, 2008 17:27; in totaal 12 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
nautic
5e jaars
5e jaars

BerichtGeplaatst: Do Feb 28, 2008 14:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

alles behoort aan J.K rowling, het verhaal is van mij

Proloog

Harry was nu een maand bezig met z’n 1e jaar van de schouwers opleiding. Hij huurde een kamer bij de Wemels, ze wilden niet dat hij er voor ging betalen maar hij deed het toch. De opleiding was leuk maar soms ook moeilijk, hij mij miste Zweinstein toch wel en nog wel het meest z’n vrienden. ondanks dat hij nu bij de Wemels woonde zag hij Ron niet altijd, omdat hij George hielp in de winkel had hij het vaak erg druk en dan sliep hij daar. Eigenlijk wilde Ron ook schouwer worden, maar hij ging George nu eerst helpen en dan verdiende hij ook nog wat. De schouwers opleiding kon hij altijd nog doen. Hermelien was wel teruggegaan naar Zweinstein om haar P.U.I.S.Ten te halen, want zonder opleiding kwam je nergens volgens haar. Al was dat niet helemaal waar, want Wolkenveld had ook haar gevraagd om schouwer te worden alleen dat zag ze niet helemaal zitten. Ginny was gewoon aan haar 7e jaar begonnen en zij was nu aanvoerster van het zwerkbal team. En Hermelien hoe kon het ook anders was hoofdmonitor. Harry en Ron hadden al gedacht dat zij dat zou worden, alleen ze had er zelf nog niet aan gedacht en toen de badge werd bezorgd werd ze helemaal hysterisch. hermelien miste harry en ron, wist harry, ze had tenslotte nog nooit een jaar zonder hun op Zweinstein gezeten en het was er dan volgens haar ook behoorlijk rustig.

Laatst aangepast door nautic op Do Jun 19, 2008 21:02; in totaal 3 keer bewerkt
nautic
5e jaars
5e jaars

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 16:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

hier het volgende stukje. ik weet niet wat jullie er van vinden dus laat het ff weten tips zijn altijd welkom

Hoofdstuk 1 de brieven

Er klonk een zachte plop toen Harry op het landweggetje voor het nest verschijnselde. Het was nog een mooie zonnige dag voor de tijd van het jaar. In de verte zag hij 3 stipjes, het waren uilen die regelrecht naar het nest vlogen. Toen hij de keuken binnenstapte zag hij mevrouw Wemel,
‘Harry schat er is ook een brief voor jouw’.
‘bedankt mevrouw Wemel’ hij pakte zijn brief liep naar zijn kamer en scheurde hem open

Geachte H.J. Potter

Hierbij nodigen wij u uit voor het eeuwbal op 23 december van dit jaar. Dit bal is voor alle leerlingen en oud leerlingen van Zweinstein. Het zou leuk zijn als je vergezeld bent van een partner. ( dit is niet verplicht) zat uw echtgenoot/vriend(in) niet op Zweinstein maar op een ander toverschool dan is die ook van harte welkom. Helaas als het een dreuzel is kan u die niet mee nemen.

Alle leerlingen uit het 7e jaar hebben de keus om die avond met hun familie/partners naar huis te gaan. De overige leerlingen gaan de volgende dag met de Zweinstein expres. om thuis kerst te vieren.

Feiten
Datum: 23 december dit jaar
Tijd: rond een uur of 8
Plaats: Zweinstein

We hopen dat u komt, zo niet stuur dan even een uil.

Hoogachtend
Filius Banning assistent schoolhoofd
Minerva Anderling schoolhoofd

Harry keek op van de brief daar had hij nou net zin in. Een keer weer wat leuks. Hij hoorde getik op het raam en zag z’n uil Dobby. Hij had hem zo genoemd naar de huiself Dobby omdat hij z´n leven had gered. Hij gaf hem wat uilen korrels en haalde het briefje van z´n poot. Het was slordig geschreven en het kwam van Ron.

Harry

Je brief van Zweinstein gekregen????
We gaan toch wel hè. Alleen ik heb een probleem, hoe vraag ik Hemelien.
(ik moet nu wel op tijd wezen) via een briefje? Nee dat vind ze nooit goed
HELP
Wacht… ik heb een idee we kunnen naar Zweinsveld gaan ofzo dan kan je Ginny ook mooi vragen.

Ron

Harry grijnsde Ron had dus toch wat geleerd in hun 4e jaar. Hij pakte een veer en een stukje perkament en schreef snel terug.

Ron

Lijkt me prima idee. Ik weet toevallig dat ze volgende week naar Zweinsveld mogen.
Tot vanavond.

Harry

Hij bond het briefje aan z´n uil en ging verder met z´n rapport over Bellatrix van Detta-Zwarts. Over elke dooddoener van Voldemort moest een rapport worden gemaakt, ook als ze dood waren. Harry vond het ongelofelijk saai, wat had het nou voor zin. Ze wisten toch al dat ze een dooddoener was geweest. Hij had dit klusje gekregen omdat ze dood was en hij dan mooi kon oefenen met het maken van rapporten.

Die avond tijdens het eten, (Ron en George waren er ook bij gekomen), was het bal natuurlijk het gesprek. Mevrouw Wemel probeerde uit te vogelen wie George ging vragen van Harry en Ron wist ze het wel.
‘zeg George met wie ga jij er heen’
‘weet niet ma, kijk voor jou is het natuurlijk niet zo´n probleem je gaat gewoon met pa en Harry met Ginny, Ron met Hermelien, Bill met Fleur en Charlie met ehh nou ja die zal ook wel iemand hebben maar ik heb natuurlijk niemand.’
‘das niet waar' zij Ron met volle mond ‘Agelique heeft laten blijken dat ze wel met jou wou’
‘ja maar ik kan toch niet met met de..’ hij zweeg even en Harry zij
‘weetje George Fred had het vast niet leuk gevonden als je nou zou ging treuren en als je niet naar het bal ging. Hij vind het ook vast niet erg als je nu met Angelique gaat.’
‘En volgens mij gaat Percy ook met niemand.’ Zei Ron
‘O nou ik denk het wel’ zij Harry. Ron keek hem lichtelijk verbaasd aan. ‘o, ja hoe weet jij dat dan’
‘nou ik heb hem vandaag op heterdaad betrap toen hij met iemand stond te zoenen’ mevrouw Wemel keek ook verbaasd en George zij
‘nou dan moet ik dus wel met iemand gaan. Ik kan nu moeilijk met niemand aan komen of zelfs helemaal niet gaan.’ na het eten ging George naar z’n huis boven de winkel en gingen Harry en Ron nog even wat zwerkballen Harry moest proberen te scoren bij Ron wat nu heel wat moeilijker was als andere omdat er niemand keek. Ze speelden net zo lang door tot dat ze niks meer konden zien omdat het te donker was. Daarna liepen ze samen terug naar het nest en gingen buiten nog even wat pompoensap drinken, wan ze hadden het nogal warm.
‘hé, Harry ik zat te denken wat ik Hemelien voor kerst moet geven.’ Harry proestte z’n pompoensap uit ‘voor kerst, man we hebt nog bijna 3 maanden’
‘jah weet ik maar dan kan ik nu alvast wat bedenken’
‘oke is goed ik zal er over na denken’
‘zullen we nu eerst maar op bed gaan we moeten morgen weer vroeg op.’
‘jah is goed’ en zo liepen ze samen het nest weer in.

De volgende morgen stond Harry vroeg op want hij moest naar school op het schouwers hoofdkwartier. Toen hij beneden kwam zag hij dat de rest er ook al was. Hij ontbeet en liep samen met Ron het nest uit ‘tot vanmiddag’ ‘jah ik zie je daar’en hij verdwijnselde.

Harry verschijnselde in een steegje in de buurt van de ingang voor medewerkers, liep naar de toiletten en trok zichzelf door, wat hij nog altijd een raar idee vond. Toen hij richting de lift liep hoorde hij dat iemand zijn naam riep. ‘Harry, Harry heb je het al gehoord? Je krijgt een eigen chocokikker plaatje Ron en Hemrlien ook’ het was Daan Thomas een vroegere klasgenoot van Harry. ‘wat zij je nou net dat meen je niet’ ‘jah echtwaar ik hoorde het net je krijgt nog bericht. Eigenlijk wilden ze het geheim houden maar dat is het dus al niet meer. Ik geloof dat ze je willen uitnodigen voor een foto shoot’ ‘wow dat meen je niet’ ‘jah cool hè maarre ik moet nu gaan anders kom ik te laat, ik zie je Harry’ ‘jah oké, nog bedankt’
Wow op een choco kikker Ron wordt gek als hij dit hoort. Harry liep naar zijn kamer, die hij deelde met nog een paar schouwers in opleiding. En haalde de post uit z’n postvakje. Het bevatte een paar briefjes van Wolkenveld en Donders over wanneer hij waar moest zijn voor z’n volgende lessen en ook de brief waar Daan het over had. Harry scheurde de brief open en las:

Laatst aangepast door nautic op Ma Aug 04, 2008 20:37; in totaal 9 keer bewerkt
nautic
5e jaars
5e jaars

BerichtGeplaatst: Do Mrt 13, 2008 16:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

hier weer een stukje k hoop dat het leuk is en op aanraden van een paar mensen ik ben op zoek naar een beta reader je kan me een pb tje sturen
gr nautic/geertje

Geachte heer H. Potter

Gefeliciteerd u bent uitgekozen om met uw gezicht op een choco kikkerplaatje te komen uw 2 vrienden Ron Wemel en Hemelien Griffel hebben ook deze eer gekregen, er worden dan ook niet vaak nieuwe plaatjes met nieuwe personen bij gemaakt. En om ze helemaal perfect te maken nodigen we u uit om gezamenlijk met uw 2 vrienden naar ons toe te komen voor een foto shoot. De exacte datum volgt nog omdat 1 van jullie drieën nog op school zit.

We hopen u hiermee eerst voldoende te hebben geïnformeerd. Wilt u echt niet op de choco kikker stuur ons dan even een brief.

Hoogachtend: Dirk Choco directeur Chocokikker fabriek.

Wow Harry was nog steeds een beetje verbaasd, dat hij hier in aanmerking voor was gekomen. Al had hij het wel kunnen verwachten, omdat hij nu nog beroemder was dan voor dat hij Voldemort werkelijk had verslagen. Op een van de briefjes van Donders las hij da hij om 9:00 uur naar vermommen en verschuilen moest. Daar had hij wel zin in. Dat was heel wat beter dan toverdranken en hun tegengiffen. Al had hij dat nu niet meer van Sneep het was nog steeds niet zijn favoriete vak. Aangekomen in de zaal waar ze les kregen, kreeg hij van veel andere mensen felicitaties. Het was dus als een lopend vuurtje door het ministerie gegaan dat hij op een chocokikker plaatje kwam. Dit keer was het wel een moeilijke les ze moesten zichzelf non-verbaal vermommen. Harry dacht dat het nu handig was geweest als hij een transformagiër was geweest net als z´n petekind teddy, die zat altijd zonder dat hij het merkte met z´n haar te klooien. - Harry grijnsde bij het idee dat een jongetje van 1 met knal roze haar rond kroop. - Harry concentreerde zich weer op z´n werk, het leek misschien makkelijk maar dat was het dus absoluut niet. Na het gedeelte praktijk kregen ze nog een saai stuk theorie over wat voor vermommingen transformagiërs allemaal konden aannemen. Daarna moest Harry nog naar Donders een gesprek voeren over het rapport van Bellatrix, en wat hij allemaal fout had gedaan. Toen hij uit het kamertje van donders kwam was hij een stel hersens lichter maar een bult huiswerk zwaarder. Donders was wel aardig hoor maar soms kon hij uren doorzagen over wat allemaal fout was en beter kon. Harry keek op z´n horloge en kwam er achter dat het al 10 over 5 was. Hij had al 10 minuten weg kunnen zijn. Hij liep naar buiten en ging richting de lekke ketel, die nog altijd werd beheerd door Tom de Waard al ging dat nu wel een stuk langzamer naarmate hij ouder was geworden. ‘ha die Tom’ ‘gefeliciteerd dat je op een chocokikker plaatje komt Harry.’ ‘o bedankt’ ‘feliciteer Ron en Hemelien ook even namens mij’ ‘ja zal ik doen, doei’ Harry liep door en tikte op de baksten en liep de Wegisweg op het was er weer gezellig druk zoals altijd, en bij tovertweelings topfop shop ging Harry naar binnen hij groette George die hem vertelde dat hij voorzichtig naar Ron moest gaan omdat hij helemaal hysterisch was geworden toen hij die brief kreeg. ‘zal ik doen’ zei Harry en liep lachend verder. Hij zag dat Ron achter bezig was met iets nieuws ‘ha die Ron heb je…’ voor Harry verder kon gaan werd het verstoord door Ron die naar Harry toe liep en hem op z’n schouders begon te beuken ‘te gek he van die chocokikkers dit is echt de beste dag van m´n leven ik had het nooit kunnen dromen ik op de chocokikker wow’ ‘ja cool he zij Harry’ ‘cool zij Ron verbaasd het is gewoon te gek. gedoe ik wou je nog wat belangrijks vertellen maar nou ben ik het weer vergeten wat. Het was echt heel belangrijk even stil’ Harry keek Ron lachend aan Ron was helemaal hysterisch geworden zoals George al zij. ‘jah ik weet het weer’ zij Ron ‘o, wat dan’ ‘ik weet ongeveer wat ik voor Hermelien ga kopen voor kerst’ ‘o’ zij Harry ‘en dat is…. laat me raden een boek’ ‘nee nee het moet te maken hebben met dreuzels, het klinkt misschien dom, maar ik weet zeker dat ze het te gek vind. En het moet geen boek worden want die heeft ze al genoeg. Weet jij misschien iets wat dreuzels aan elkaar geven ofzo’ hij keek Harry vragend aan ‘was dat nou dat belangrijke’ ‘ja’ zei Ron, ‘maar weet je iets of niet’ ‘hmm..’ zij Harry ‘je kan een kettinkje geven ofzo niet zo iets als je van Belina had gekregen’ zei hij vlug toen hij Rons gezicht zag ‘iets mooi´s kleins.’ ‘jah oké dat is goed maar dan moet je wel mee gaan want ik kan niet omgaan met dreuzel geld.’ ‘jah oke, dan kan ik ook meteen wat voor Ginny kopen.’ Toen Ron en George de winkel hadden gesloten ging Harry samen met hun nog even wat drinken boven de winkel. Toen ze binnen kwmaen zagen ze dat Rons uiltje koekuroerus hysterisch heen en weer zat te wippen in z’n kooi die open stond hij had een briefje aan z’n poot. Ron maakte hem los ‘hij is van Hermelien’ zij Ron en hij begon hem voor te lezen:

Lieve Ron

- Ron’s oren kleurden een beetje maar hij las door -

Laat deze brief ook even aan Harry lezen. Jullie weten het vast ook al van die choco kikkerplaatsjes. Anderling is naar mij toegekomen en ze zij dat ze met toestemming gaf om naar die fotoshoot te gaan. ik ben tenslotte een voorbeeldige leerling van 19 en blablabla. Ik mocht zelf een datum zeggen en dan zou zij dat door sturen naar die Dirk Choco ik heb dus gezegd dat het wel kon in het weekeinde van 20 oktober. Vinden jullie dat goed??
Ik denk dat jullie het ook nog wel te horen krijgen. Dan kunnen we dan wel afspreken waar ik kom ik denk dat ‘’het nest’’ het beste is.

Liefs Hermelien

Harry keek Ron aan. ‘volgens mij kan ik dat weekeinde wel’ ‘ja ik ook wel dan vraag ik Angelique wel even of ze in de winkel wil helpen. Ze had dat laatst al eens gevraagd.’ Nadat ze wat hadden gedronken vertrokken Harry en Ron beide naar het nest. Waar meneer wemel en mevrouw Wemel al op hun zaten te wachten. ‘mijn lieve kleine Ronnieponnie op de choco kikker’zei mevrouw Wemel half snikkend toen ze Ron omhelsde ‘en jij ook Harry gefeliciteerd.’ ‘ja bedankt’ na dat ze hadden gegeten speelden Harry en Ron nog een paar potjes toverschaak. Harry wist dat hij eigenlijk bezig moest met z’n ‘huiswerk’ maar dit was stukken leuker. Toen Harry voor de 6e keer had verloren besloten ze om naar bed te gaan. ‘welterusten’ ‘ja jij ook’ Harry liep zijn kamer binnen en kroop nadat hij Ginny een briefje had geschreven over wat er was gebeurd in bed.

5e jaars
5e jaars

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 24, 2008 17:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

k heb hier weer een nieuw stukje ik weet niet of het goed is ofzo Confused
ik wacht nog steeds op reacties Crying or Very sad

Hoofdstuk 2 zweinsveld

Het was zaterdag ochtend en Harry was al vroeg wakker, want hij zou vandaag samen met Ron naar Zweinsveld gaan, om Ginny mee te vragen naar het bal. Hij stond op en liep naar de keuken waar nog niemand was en dekte de tafel voor 3 personen want Ron was op de weg is weg. Toen hij net begonnen was met eten kwam meneer Wemel naar beneden
‘goede morgen Harry’
‘goede morgen’
‘wat doe jij hier zo vroeg?’ vroeg meneer Wemel gapend
‘ik ga naar Zweinsveld ik heb nog een partner nodig voor het eeuwbal en Ron ook’
‘nou succes hè al denk ik niet dat het jullie veel moeite kost’
‘nee dat denk ik ook niet’zij Harry grijnzend
Toen Harry even later gedag zij tegen meneer Wemel - mevrouw Wemel sliep dit keer uit - liep Harry naar buiten maar hij herinnerde zich nog net op zijd dat hij zijn onzichtbaarheids mantel mee wou nemen omdat hij een plannetje had bedacht.

Toen hij Rond een uur of half negen de weg is weg opliep zag hij dat de zaterdag drukte vandaag vroeg begonnen was. Overal liepen al heksen en tovenaars winkels in en uit vol geladen met zware tassen. Hij kwam langs Madam Mallekin en zag dat er al een lange rij stond. Dat kwam natuurlijk door het bal, want bijna alle heksen en tovenaars hadden op Zweinstein gezeten en waren dus uitgenodigd. Hij zag in de verte Tovertweelings top fop shop al tussen de andere winkels uitblinken. Hij liep naar binnen en zag Angelique staan.
‘hè Angelique wat doe jij hier’
‘hallo Harry ik help George vandaag, omdat het zaterdag is en Ron weggaat’
‘o oké weet je ook waar Ron is’
‘ja die is boven’
‘oké’zei Harry en hij liep naar achteren waar hij George tegen het lijf liep, hij groette hem en liep toen de trap op naar boven.
‘Ron, Ron’ Ron kwam met druipend haar de badkamer uit
‘ja ja ik ben er al’
‘ben je nou nog niet klaar.. hoe laat heb je gezegd dat je kwam??’
‘ik heb niet dat ik kwam maar dat ik een verrassing had jij toch ook’
‘ja, maar hoe laat nou dan’
‘tien uur’
‘o oké ik ook ik had nog een plannetje we kunnen ze bij de poort van Zweinstein onder de onzichtbaarheidsmantel opwachten dan weten we ook zeker dat ze komen’
‘ja oké is goed’
En zo gezegd zo gedaan.
om half tien stonden Harry en Ron onder de onzichtbaarheidsmantel te wachten, ze zagen al wel andere leerlingen die naar Zweinsveld gingen, en om kwart voor tien zagen ze Ginny en Hemelien lopen. Harry en Ron slopen hun voorbij en liepen toen snel het dorp in. Harry zette Ron af bij - hoe kon het ook anders - de boeken winkel en liep toen snel verder over het weggetje door Zweinsveld en net er buiten bleef hij wachten op Ginny. Toen hij er een minuut of vijf stond kwam Ginny heel relaxt aanwandelen. Zo te zien zag ze er niet zenuwachtig uit ofzo. Ze ging op een grote rots zitten en liet de zon op haar gezicht branden. Harry sloop voorzichtig naar haar toe en ging achter haar staan , hij liet de onzichtbaarheidsmantel een stukje zakken zodat zijn hoofd zichtbaar was en gaf haar een kus in haar nek Ginny gilde.
‘h-h-h-harry? Ik schrok me rot, wat doe jij hier’ vroeg ze nog na trillend van de schrik
‘nou ik kom je wat vragen’ en Ginny keek hem vragen aan
‘kom maar op met die vraag dan’
‘wil je met me naar het bal’ Ginny keek hem aan en begon toen te grijnzen
‘o Harry kom je speciaal daarvoor hier heen? en Hermelien nog denken dat je me wou vragen om te gaan samen wonen of nog erger trouwen, maar ik wist wel dat het wat anders was’ Harry gaapte haar aan
‘samen wonen!! nu al!!, is ze gek ofzo’
‘ nee alleen ze was wat zenuwachtig voor Ron enzo maar Harry om even antwoordt te geven op je vraag; natuurlijk wil ik met je naar het bal’ze stond op en begon hem te zoenen en hij zoende terug. Toen ze er een tijdje hadden gezeten en van het weer en elkaar hadden genoten stonden ze op en liepen hand in hand Zweinsveld in richting de drie bezemstelen. Onder weg kwamen ze veel leerlingen tegen die hun aangaapten.
‘zijn dat niet Harry Potter en Ginny Wemel, hebben die wat’dat waren de woorden die Harry opving van een van de studenten. Ginny had het ook gehoord en hij voelde een kneepje in z’n hand, hij kneep even terug. En toen liepen ze de drie bezemstelen in. Achter in een hoekje van het café stonden net een stel leerlingen op en Ginny trok Harry razend snel mee, voor Harry het wist hadden ze een plaatsje bemachtigd en zaten ze onder het genot van een botterbiertje te wachten op Ron en Hermelien

Harry en Ginny hadden al een tijdje niks tegen elkaar gezegd. Harry was diep in gedachten verzonken toen Ginny tegen hem zij
‘daar zijn ze’ Harry zag Ron en hermelien, hermelien liep voor op en trok ron mee aan z’n hand’Ginny lag in een deuk omdat het er nogal komisch uitzag. Toen ze naast hun neer ploften begon hermelien gelijk; moesten ‘jullie nou speciaal helemaal hier heen te komen alleen om ons mee te vragen naar het bal dat hoeft toch helemaal niet’
‘nee dat zij ik ook al’ viel Ginny haar bij
‘maar het is wel lief hoor’zij hermelien vlug en Ginny knikte.
‘o ik dacht al anders komen we gewoon niet meer hoor’ zij Ron
‘nee nee ik vond het heel lief en ik heb jullie erg gemist en niet alleen Ron ook Harry het is opeens zo saai en ik heb nog niks gedaan wat niet mag’zij hermelien zelfs een beetje gepikeerd en Harry zij lachend; ‘we kunnen er wel voor zorgen dat je iets stafbaars doet hoor mevrouw de hoofdmonitor’ Harry had het kunnen weten want hij kreeg een por tussen z’n ribben van hermelien. Nadat ze elkaar hadden bijgepraat over wat er was gebeurd werd het tijd om terug te keren. Ze stonden op en liepen gezamenlijk terug naar de poort van Zweinstein. Eigenlijk had Harry best zin om mee te gaan, maar hij had geen tijd en in december zou hij er toch komen. Hij gaf Ginny nog een laatste lange kus en zij tegen haar;
‘ík zal je missen’
‘ík jou ook’ Harry keek naast hem en zag dat Ron en hermelien nog steeds stonden te zoenen en Ginny maakte een kots gebaar en zij; ‘moet je hem nou zien, en hij is toch zooo tegen zoenen in het openbaar.’
Ze zei tegen Harry dat ie hem maar even moest aan pakken en schreeuwde toen heel hard
‘ sh*t het is al half negen’ toen hermelien dat hoorde hield ze abrupt op met zoenen en Harry en Ginny lagen in een deuk om haar gezicht, en Ron keek al even onschuldig
‘geintje’zij Ginny en Ron en Hemelien grijnsde allebei heel dom wat bij hermelien niet vaak voor kwam. Ginny gaf Harry nog een kus en liep toen met hermelien giechelend weg.
Toen begon Harry tegen Ron;
‘tegen zoenen in het openbaar hé wil je dat nooit weer zeggen’
‘sorry’ zij Ron,
‘het moest gewoon even’
‘ja dat zeggen ze allemaal’ zij Harry.
‘kom we gaan’ zij Ron en ze verdwijnselden naar het nest.

Laatst aangepast door nautic op Zo Mei 04, 2008 21:46; in totaal 1 keer bewerkt
nautic
5e jaars
5e jaars

BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2008 18:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

hier weer een nieuw stukje. het heeft even geduurd maar ik heb het op dit moment heel erg druk met school alles moet nog op het laatste moment voor de examens enzo Confused

hoofdstuk 3: 2 weken later

na 2 rustige weken van leren zat Harry aan zijn bureau op het schouwers hoofdkwartier. Hij maakte aantekeningen en vragen uit een dik boek, over de tegengiffen van wisseldrank. Omdat je snel iemand moest kunnen ontmaskeren wanneer die wisseldrank had gedronken. Dat was handig omdat je dan niet hoefde te wachten tot de wisseldrank was uitgewerkt. Hij moest dit goed weten want volgende week had hij er belangrijke tentamens over. Terwijl Harry een stuk aan het lezen was dreven zijn gedachten naar komend weekeinde. Dan zou de fotoshoot zijn voor de chocokikker plaatjes samen met Ron en Hermelien. In de periode vanaf wanner hij de brief had gekregen tot vandaag, hingen er vaak dagelijks journalisten aan z’n lippen om te vragen hoe het was. Harry had van Hermelien gehoord dat Anderling had moeten dreigen om er een paar schouwers bij te halen, anders wouden ze niet weg gaan. En Ron en George hadden nog nooit zoveel mensen in de winkel gehad die met Ron of met hun beide op de foto wouden. Hermelien zou vanmiddag naar het nest komen Ron zou daar dan ook wezen en dan konden ze de volgende dat gemakkelijk naar de choco kikker fabriek waar ze heen moesten. ‘Harry, hé Harry’ ‘hè wat’ Harry schrok op uit z’n gedachten
‘waar dacht je aan’ Harry keek voor zich en daar stond een lachende Peter Knarl hij leek kwa gedrag wel wat op George en Fred, alleen was hij toch wat slimmer dan je zou denken.
‘o gewoon over wat me dit weekeinde te wachten staat enzo’
‘o oké, ik hoop wel Dat ze niet heel weinig plaatjes gaan maken want dan moet je er om vechten, en ik zou er ook graag een willen hebben.’
‘hoezo, hang je die dan boven je bed’ zij Harry grijnzend en hij kreeg een duw.
‘maar ik denk niet dat ze zeldzaam zullen zijn, ook omdat we heel bekend zijn en iedereen ze wil hebben maar ook omdat we nog leven. Die van Perkamentus was ook nooit zeldzaam’ ‘nee daar heb je gelijk in ‘
Harry zij dat hij nog even wou verder werken omdat hij dan geen huiswerk had en las de volgende vraag: waarom zou je boomtrulsap nodig kunnen hebben bij een tegen gif voor wisseldrank. Harry dacht na en trok een boek van een grote stapel en begon het op te zoeken. Toen hij dat af had keek hij op de klok recht voor z’n neus en zeg dat het bijna half 4 was. Omdat het vrijdag was had hij vandaag eerder vrij. Hij sloeg het boek met een klap dicht en mikte het weer op de stapel. Deed z’n papieren en mappen in z’n tas en liep de kamer uit. Onder weg kwam hij Percy nog tegen en die wenste hem veel succes. Ook andere mensen die Harry niet kende wenste hem succes. Bijna de hele tovergemeenschap wist dat er dit weekeinde nieuwe tover plaatjes zouden worden gemaakt en gedrukt. Volgens de planning kwamen ze dan ook dinsdag in de verpakking. In de lift kwam Harry Ciska tegen een 3e jaar schouwers student. Ze was een vriendin van fleur, maar in tegenstelling tot fleur pratte ze niet met een Frans accent. Ze liepen samen het ministerie uit, Harry ging naar rechts waar hij veilig kon verdwijnselen. Ciska hoefde niet te verdwijnselen omdat ze in Londen zelf woonde.

Toen Harry op het nest aan kwam waren Bill en Fleur er ook, even later kwam ook Ron binnen en zaten ze in de woonkamer onder het genot van een botterbiertje te wachten tot Hermelien kwam. Ron voerde een hardnekkig gesprek met z’n vader, omdat die vond dat een elektriciteitsstekker een heel goed fop middel was, en Ron vond dat dus onnozel. Even later klonk het er lawaai van oplaaiend vuur en stapte Hermelien uit de haard. Mevrouw Wemel stond op en begroette haar, Hermelien gaf Ron een kus omhelsde Harry en gaf de rest een hand. Toen ze was gaan zitten begonnen Harry en Ron haar allerlei vragen te stellen over Zweinstein want de vorige keer in Zweinsveld waren ze daar niet aan toegekomen.
‘hoe is die nieuwe leraar verweer tegen de zwarte kunsten eigenlijk, ik geloofde dat hij Lets heette ofzo’zei Harry
‘ja, dat klopt. Hij is heel aardig en nog niet zo oud. Hij lijkt qua lesgeven heel erg op Lupos en ik vind hem goed’
‘nou dat moet in de krant’zij Ron en Harry lachte.
Hermelien negeerde zijn opmerking, en ging verder;
‘hij haat Omber ook’ en weer werd ze onderbroken door Ron
‘ja logies wie haat haar niet’ en Hermelien antwoorden pinnig;
‘hou toch asjeblieft je mond even ik ben aan het praten en dat is irritant’ Hemelien vervolgde haar verhaal;
‘en hij vond het ook hartstikke goed dat we in ons 5e jaar met de S.V.P zijn begonnen, hij heeft mij een brief gegeven voor jou Harry, ik denk dat hij je vraagt of je een keer wilt komen lesgeven op school, omdat de leerlingen allemaal heel erg tegen je opkijken enzo’ Harry keek Hermelien aan
‘heb jij daarvoor gezorgd?’
‘nee nee hij vroeg zelf of ik dacht of je dat wel wou en ik heb ja gezegd’ meneer Wemel mengde zich nu ook in het gesprek.
‘dat is een goed idee Harry vooral de jongere kinderen kijken erg tegen je op en ook de oudere studenten zullen het vast leuk vinden.’ Ron zij ook dat Harry het misschien als stage project mocht gebruiken, en toen Bill ook nog begon trok Harry z’n mond open
‘heb ik als gezegd dat ik het niet doe?’ vroeg hij vragend,
Hermelien keek hem aan en zij ‘nou we kennen je nu zo’n beetje wel hoor Harry’
‘o nou ik denk dat ik het wel doe hoor en misschien als ie dat wil neem ik Ron wel mee als assistent’
‘o ja’ vroeg hij vragend, alleen toen hij Harry zag kijken veranderde dit in
‘o, ja natuurlijk help ik je dan’ en de rest keek hem lachend aan.
Hij vroeg aan George of die wel even een paar daagjes zonder hem kon. En die antwoordde dat ze waarschijnlijk toch nog iemand anders gingen aannemen.
‘o ja?’vroeg meneer Wemel
‘wie dan’ George kuchte even en antwoordde toen;
‘Angelique’ waarop mevrouw Wemel George aankeek.
‘wat heb jij met Angelique’
‘niks ze zocht een baantje en Ron en ik hebben het met z’n tweeën heel erg druk, en ik heb een partner nodig voor het bal’ hij keek hierbij zo onschuldig dat niemand hem meer geloofde en Hermelien zij;
‘ja ja George het zal wel’

volgende deel: de choco fabriek

Laatst aangepast door nautic op Zo Mei 04, 2008 21:47; in totaal 1 keer bewerkt
nautic
5e jaars
5e jaars

BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 21:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

hallo, het heeft even geduurd maar hier is het dan een nieuw stukje, fouten, vragen of tips die julie hebben stuur ff een pb tje of reageer in het reageer topic Very Happy

Hermelien vertelde dat Marcel soms professor stronk hielp, en Ron zij dat hij voorspelde dat Marcel later leraar kruidenkunde word. Harry kon zijn nieuwsgierigheid niet verbergen, en vroeg;
‘met wie gaat Marcel eigenlijk naar het bal.’
‘o met Hannah Albedil geloof ik je weet wel uit ons jaar van Huffelpuf’. Toen ze alle nieuwtjes hadden gehoord stonden Bill, Fleur en George op om naar huis te gaan. Even later gingen ook mevrouw en meneer Wemel op bed en zaten alleen Harry Ron en Hermelien nog beneden. Ze praten nog wat over wat hun het weekeinde te wachten stond. En toen Hermelien gapend zij;
‘ik ga maar op bed want we moeten morgen ook niet te laat weggaan’
‘ja dat is een goed idee’zij Harry.
En ze stonden op en liepen de trap op naar boven.

Toen hij uit het raam van z’n kamer keek zag hij dat het een heldere nacht was. Hij zag de sterren waarvan hij niet meer wist wat ze betekende. Hij hoorde Hermelien in de kamer naast hem – wat de badkamer was – zachtjes praten;
‘Ron hou op ik wordt hartstikke nat’
‘ik kon het niet laten’en hij hoorde Hermelien zachtjes giechelen, toen Harry nog eens beter luisterde was het stil. Harry ging op bed liggen en dacht na over Ron en Hermelien. Hij was blij dat ze eindelijk aan me kaar toegegeven hadden dat ze elkaar leuk vonden. Iedereen had het al geweten of zien aankomen behalve hun zelf Harry lachte, dit was veel en veel beter dan een Ron en Hermelien die de hele tijd meningsverschillen hadden omdat ze niet wisten hoe ze anders hun gevoelens moesten uiten. Toen hij even later de badkamer deur horen dicht gaan stond hij zelf op om te gaan tanden poetsten. Ging daarna op bed en viel in slaap.

hoofdstuk 4: de choco fabriek

De volgend ochtend stond Harry op en liep naar de badkamer om te gaan douchen. Toen hij de badkamer deur opende knalde hij tegen iets op wat rook naar een walm shampoo
‘ook goed morgen Harry’
‘sorry Hermelien’
‘oké het is al goed, wacht even ik zal eerst even opruimen ‘en ze gaf haar een zwiepje met haar toverstok en het water verdween,
‘bedankt’zij Harry. Hermelien wikkelde haar haar nog even snel in een handdoek en ging er toen vandoor. Toen Harry net klaar was met douchen bonsde Ron op de deur
‘Harry la me er even in ik druip’
‘je doet wat’
‘ ik druip doe nou maar open’ Harry opende de deur en voor hem stond Ron met een kletsnat en inderdaad druipend gezicht.
‘wat heb jij nou weer gedaan’zij Harry
‘me haar gewassen beneden in de keuken, je duurde me te lang en Hermelien had me zonet de badkamer uitgeduwd, maar ik was eerder en toen ik er weer in wou had ze natuurlijk snel de deur op slot gedaan. Dus ging ik beneden mijn haar wassen maar ik had geen handdoek’
‘o, nou ja ik ben toch bijna klaar dus kom er maar in’ Harry stapte opzij en Ron pakte een handdoek en droogde zich af.
Toen ze beide klaar waren liepen ze gezamenlijk naar beneden. Hermelien zat al aan tafel.
‘hoe laat gaat de viavia eigenlijk’ vroeg Ron
‘ kwart over 8’ antwoordde Hermelien zonder op te kijken van de ochtend profeet.
‘oké, dan hebben we nu nog een half uur’ zij Harry
Harry en Ron begonnen beide snel hun brood op te eten want zolang hadden ze ook niet meer, en Harry verbaasde zich er over dat Hermelien nog aan het ontbijt zat, terwijl ze nog een handdoek om haar hoofd had gewikkeld en net deed of ze alle tijd had. Harry keek Ron aan en wist dat hij het zelfde dacht, net toen Harry er wat van wou zeggen sprong Hermelien overeind.
‘ik moet even naar boven mijn haar enzo doen’
‘ ja is goed schiet wel even op he’ zij Harry
‘jaja’en weg was ze
‘daar snap ik nou niks van hè’zij Ron
‘hu wat niet’
‘nou bij de meeste meisjes is het zo dat als ze op de foto moeten ze uren voor de spiegel staan, Maar zij gaat op het laatste moment nog even haar haar doen en ze krijgt het toch goed’
‘denk je nou echt dat ze dat met de hand gaat doen, ze zal wel ergens een of andere spreuk hebben zien staan, en die gebruiken’zij Harry
‘ja dat zou kunnen’ ze aten zwijgend verder en poetste hun tanden nog even en toen ze weer beneden kwamen stond Hermelien al klaar. Mevrouw en meneer Wemel waren intussen ook al beneden. Harry en Ron pakten hun jas,
‘succes hé; zijden meneer en mevrouw Wemel
‘bedankt’antwoorden ze alledrie
toen liepen ze naar buiten want achter op het erf stond de viavia een; oude bezem.
’hij vertrekt over 1 minuut’zij Ron
ze pakte de bezem vast en even later voelde Harry een ruk achter z’n navel, en waren ze op weg.

Toen Harry zachtjes landen – wat hij inmiddels had geleerd – keek hij om zich heen. Hij zag dat ze ergens op een weiland waren en aan het begin van een weggetje stonden.
‘waar zijn we’vroeg Ron
‘ergens in de buurt van Londen’ antwoordde Hermelien
Harry zag dat op het eind van het weggetje een klein bouwvallig hutje stond, toen ze dichterbij kwamen zagen ze een groot ijzeren hek ter hoogte van het hutje.
‘jeetje, wat een groot hek en ik zie ook nergens die fabriek ofzo’zij Harry
‘nee, ik ook niet ik denk dat we ons bij die meneer in dat hutje moeten melden ofzo’zij Hermelien bedachtzaam.
Toen ze nog dichterbij waren zag Harry een meneer zitten, en hij zag er duidelijk niet uit als een dreuzel. Toen hij hen zag aankomen stond hij op
‘aha dit zijn dus meneer Potter, meneer Wemel en mevrouw Griffel’ zij hij
‘ik ben Hans Foody een van de bewakers van de choco fabriek’
‘ o ja hallo we komen voor die plaatjes’zij Ron
‘ja ja dat weet ik wacht even dan laat ik drink weten dat jullie er zijn’ hij liep het hutje binnen en kwam terug met een vogeltje dat er uit zag als een straaljager. Harry kende het niet maar Hermelien zo te zien wel, ze keek met grote ogen naar het beestje dat hans losliet en als een pijl wegschoot.
‘wat was dat’ vroeg Harry
Hermelien antwoordde voordat hans wat kon zeggen ‘dat is een pijl duif, die kan heel snel korte boodschappen overbrengen’
toen ze dat had gezegd kwam er iemand aan, aan de andere kant van het hek, hij was klein en dik, maar leek totaal niet op oom Herman vond Harry van hij had een vrolijk gezicht. Hij opende het hek en Harry, Ron en Hermelien liepen naar hem toe en stelde zichzelf voor.
‘ik ben Dirk Choco’
Toen ze binnen waren zijden ze hans nog even gedag en liepen toen een stukje verder. Harry zag zomaar uit het niets een groot gebouw opkomen. Voordat ze wat konden vragen wat het was zij drink al dat het beveiligd was, je kon het alleen zien wanneer je een paar meter binnen de hekken was.

volgende deel: de foto shoot

5e jaars
5e jaars

BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2008 13:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

hallo hier is weer een nieuw stukje, hierna komt waarschijnlijk nog 1 stuk en dan kan ik 5!!! weken niet posten want dan ben ik op vakantie, maar ik kan dan mooi me tijd gebruiken om verder te schrijven. en als het forum dicht gaat post ik hem gewoon opnieuw op fantasy freakz als het dan nog niet af is. Smile

de choco fabriek deel 2
Harry , Ron en Hermelien volgden Dirk de fabriek in. Ze kregen eerst een korte rondleiding, later zouden ze de rest zien. Ze kwamen in een grote hal waar een paar tovenaars bezig waren om plaatjes te vermeerderen, en ze vervolgens met een zweefspreuk naar de volgende hal te laten zweven. Even verderop kwamen de kikkers uit een soort van tunnel, een hier werden ze betoverd. Toen liepen ze door naar een ruimte achter de grote hallen daar stonden al een aantal mensen te wachten, eerst werd in overleg met Harry Ron en Hermelien de tekst voor de achterkant bedacht. Vooral Ron leefde hier erg in op en wou dat er z’werelds grootste onzin over hem kwam te staan, maar helaas voor hem, wouden ze dat niet doen. Toen werd er uitgelegd wat ze daarna gingen doen. De fotograaf stelde zich voor en vertelde toen dat ze om de beurt op de foto kwamen. Maar eerst werd hun haar nog even gedaan en werd er gekeken naar hun kleding en make-up.
‘Wat! moet ik make-up op’ zij Ron, toen de fotograaf even weg was en ze stonden de wachten op de visagist.
‘Nee joh ze werken alleen je pukkeltjes en andere narigheid weg.’
‘O gelukkig maar.’
Harry hoopte dat ze niet te veel aan z’n haar gingen doen want het bleef toch niet zitten en zo voelde hij zich het beste. Hermelien ging als eerst. Haar gezicht werd een beetje bruiner gemaakt, dat merkte je op de foto niet want er was veel licht door de flits. Harry herkende het hulpje van de fotograag, als de persoon die ooit samen met Rita Pulpers had gewerkt. Hermelien moest verschillende poses aan nemen en Ron keek geïnteresseerd naar wat ze allemaal deden, maar Harry dacht dat hij meer geïnteresseerd in Hermelien was dan in wat de fotograaf deed. Toen beken ze haar resultaat, het was een mooie foto die precies uitstraalde hoe Hermelien was. Natuurlijk bewegende de foto. Harry vroeg zich af hoe dat nou precies ging wanneer ze de foto uit gingen wandelen, maar voor hij dat wou vragen, was hij ook al aan de beurt Harry’s gezicht werd wat donkerder gemaakt, de visagist probeerde nog wat met z’n haar, maat Harry zij dat het toch niet werkte. Ook Harry’s foto was mooi gelukt en nu was Ron. Toen hij zijn foto bekeek was het eerste wat hij zij; ‘
jemig waarom ben ik zo’n slungel, kunnen je me niet iets laten krimpen op die foto.’
‘Nee nee helaas jonge’ zij de fotograaf.
‘Maar de mensen willen ook een foto van hoe je echt bent en niet van hoe je niet echt bent snap je.’
‘Jah zo ongeveer’ antwoordde Ron. Toen de 3 foto’s klaar werden ze naar het andere deel van de fabriek gebracht. Daar werden de foto’s echt in duizenden misschien wel in miljoenen vermeerd door een aantal tovenaars. Hermelien vroeg aan dirk die nog steeds bij hun was hoeveel er van elk werden gemaakt.
‘O ik denk een paar miljoen.’ Hemelien keek hem met open mond aan.
‘Jah jullie zijn heel populair en niet alleen in Engeland ook in de rest van Europa, en zelfs de rest van wereld.’ Harry zat te bedenken hoed dat was dat straks heksen en tovenaars aan de andere kant van de wereld zijn foto in handen hadden terwijl ze hem niet eens kenden best wel vreemd. Toen ze de zogenaamde vermeerder ruimte uitliepen kwamen ze in nog een grote ruimte waar de tekst voor de achterkant werd gemaakt. De tekst van Hermelien en Ron was wel een stuk kleiner als die van Harry maar dat vonden ze beide volgens hem niet echt erg. ‘Meneer Choco van af wanner kun je ze bij een chocokikker krijgen?’ vroeg Ron
‘vanaf maandag’ antwoordde Dirk.
‘en je mag me wel Dirk noemen hoor.’ Ze liepen nog een stukje verder en zagen dat daar de voor en achterkant op elkaar werden geplakt met een anti afhaal spreuk, zodat ze nooit van elkaar af zouden gaan, en het plaatje was klaar. Dirk haalde er voor elk 3 vandaan. Harry kreeg een van hem zelf 1 van Hermelien en een van Ron.
‘Dank u wel. En wat gebeurt er nu mee’’ vroeg Harry.
‘Nou nu worden ze naar het andere gedeelte gebracht waar ze in de verpakking komen van de choco kikker alleen dat kan ik jullie niet laten zien. Dat is beroeps geheim. Niet dat jullie de geheime formule doorvertellen alleen we doen dat nooit, en ik denk ook niet dat de onder directeur, Hecktor Goebels dat zo leuk vindt. Hij is nogal op die formule gesteld.’
‘O jammer’ antwoordde Ron teleurgesteld,
‘maar we hebben nu al een heel mooi gedeelte gezien.’ Op dat moment kwam de fotograaf naar hun toe gerend. Ik ben wat vergeten te vragen.
‘Mag ik ehh… misschien jullie handtekening.’ Vroeg hij een beetje beschaafd.
‘Natuurlijk antwoordde Hermelien vrolijk.’ En zo tekende ze alledrie het stuk perkament wat de fotograaf vast had.
‘Heel erg bedankt hoor,’ en weg was hij weer. Het was inmiddels al laat op de middag toen ze in de kantine van de fabriek nog even wat gingen drinken. Ze werden door veel werknemers gevraagd om een handtekening, en alledrie vonden ze het erg leuk om te doen. Toen ze rond een uur of 5 samen met Dirk weer naar buiten liepen, bedankanten ze hem nog eens heel hartelijk .
‘Ik moet jullie bedanken jullie niet mij. Niet elke heks of tovenaar vindt het zo leuk om op een
plaatje te komen.’
‘Wat!’ zij Ron wie wil dat nou niet.
‘Tja zij Dirk er zijn van die rare snuiters he.’ Toen ze bij het hek kwamen schudden ze hem nog 1 keer de hand. Liepen door het hek en kwamen Henk weer tegen. Die vroeg nog hoe het was gegaan. Ze vertelde alles en liepen toen samen het landweggetje weet af.
‘Hoe vonden jullie het’ vroeg Hermelien toen ze daar liepen.
‘Nou ik vond het allemaal erg indrukwekkend, en echt heel cool om mee te maken’ zij Ron. ‘Jah ik ook’ zij Harry.
‘Zeg ehh Hermelien hoe komen we eigenlijks terug’ zij Harry gaan we verschijnselen.
‘Jah ik dat lijkt mij wel. Trouwens hoezo vragen jullie dat altijd aan mij.’
‘Nou ja das toch logies jij weet het meestal wel.’
‘Nou bedankt.’ Zij ze half lachend.
‘Dus we gaan verschijnselen’ zij Harry Hermelien knikte bevestigend.
‘Leid jij maar’ zij Ron.
‘Ja dat is beste’ zij ook Harry
‘oke oke jullie je zin, maar wie wordt hier nou schouwer ’ Harry glimlachte en greep haar arm, en Ron haar hand. Hij voelde een vertrouwde misselijkmakende ruk achter z’n navel en even later stonden ze voor het nest.

volgende deel; op het nest ---> hoort nog bij hoofdstuk 4

5e jaars
5e jaars

BerichtGeplaatst: Wo Jun 25, 2008 22:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

hier dus mijn laatste stuk voor ik op vakantie ga. ik ga 5!! weken dus het duurt even voor ik weer ga posten begin augustus ( 2 kom ik weer terug) wel 1 voordeel de laptop gaat mee dus misschien kan ik het wel afkrijgen maar hier is het dan
het hoort no gbij hoofdstuk 4

Toen ze binnenkwamen zagen ze dat George er ook was hij keek hun vol verwachting aan. ‘Straks als we aantafel zitten vertellen we het wel anders kunnen we het straks een keer of 5 vertellen.’
‘O nou in dat geval duurt het niet zo lang meer zij mevrouw Wemel die kwam aanlopen, want we kunnen nu eten en Arthur is er ook al.’ Ook meneer Wemel keek hun vol verwachting aan en ze begonnen te vertellen. Toen ze klaar waren met eten liep Harry naar boven. Hij had Ginny beloofd om haar een brief te schrijven over hoe het was gegaan. Toen hij daarmee klaar was ging hij onder de douche en toen hij weer beneden kwam zag hij dat mevrouw Wemel de choco kikkerplaatjes die van Ron waren in een lijstje had gedaan en op had gehange. Hij keek naar zijn eigen grijnzend hoofd. Zo mooi was dat nou ook weer niet dat dat in de huidkamer hoefde te hangen dacht hij zelf. En ook Ron keek er een beetje bedenkelijk na.
‘Ma straks ziet iedereen dat.’ Het was niet mevrouw Wemel maar Hermelien die daarop antwoordde. ‘Ze zien je toch al je wordt nu verspreid over de hele wereld. Dus of de mensen jou nou hier zien hangen of dat je tussen hun eigen verzameling zit volgens mij maakt dat niet zoveel uit.’
‘Haha Hermelien’ en Ron plofte op de bank neer. Hij deed dat zo hard dat Hermelien een stukje omhoog veerde en toen weer neer kwam. Harry keek ze lachend aan wat was dat ook een stel hé. George ging even later ook weg, hij had het over bezoek. Ron kon zich niet in houden en schreeuwde naar hem ‘van Angelieuque zeker.’ George antwoordde daar bevestigend op en schrok waarschijnlijk daar zelf ook van want voor de ze nog wat konden zeggen zagen ze alleen nog maar een ronddraaiende waas ‘betrapt George’ fluisterde Harry. Meneer en mevrouw Wemel kwamen ook bij hun zitten en goten wat drinken in. Ron en Harry speelde nog wat toverschaak en Hermelien las een boek terwijl ze tegen de knieën van Ron zat aangeleund. Meneer Wemel las de avondprofeet die net was aangekomen en mevrouw Wemel las een nieuw boek over tipjes en truckjes in huis. Zo zaten ze daar een tijdje totdat mevrouw Wemel gapend zij dat ze op bed ging meneer Wemel ging even later ook op bed.
‘Ik ga denk ik ook zo zij Ron alleen Harry nog even voor de 12e keer verslaan vanavond.’
‘Ho ho das niet waar ik heb 1 keer gewonnen.’
‘Oké dan voor de 11e keer.’ Meneer Wemel ging naar boven en Hermelien zij terwijl ze niet opkeek van haar boek. ‘Worden jullie daar nou nooit eens gek van; ik bedoel ga een boek lezen daar leer je nog eens iets van.’
‘Jah’ antwoordde Ron ‘dat is zo, maar wordt jij nooit eens gek van al dat gelees, zijn je hersenen nou nooit eens vol.’ Harry lachte en hij kreeg een ribstoot van Hermelien
‘auw man, doe dat bij iemand anders.’
‘Nee joh dan is het veel minder leuk.’ Daarop hadden Ron en Harry beide niks meer te antwoorden en gingen grijnzend verder met toverschaak. Toen ze kaar waren zij Harry ‘Hermelien je beseft toch wel dat je in de minderheid bent hé.’
‘Ja weet ik maar dat is niet erg. Jullie doen me toch niks.’ Dat had ze niet moeten zeggen was Ron en Harry sprongen beide op Hermelien af, ze probeerde nog weg te vluchten alleen Ron had haar al te pakken bij haar middel en zo vielen ze samen op de grond ze kietelden haar tot ze er om smeekte om te stopen
‘haha oke oke haha stop. Jullie hebben gewonnen en zijn het beste ik doe alles als jullie maar stoppen genade asjeblieft.’ Ron en Harry stopten bij en Hermelien kwam overeind.
‘Phoe dit is nog eens training voor je buikspieren.’ Maar voordat Ron of Harry nog wat konden zeggen zij ze. ‘Ik ga maar eens op bed.’
‘Jah wij ook denk ik’ zij Ron en keek Harry aan die knikte ze liepen naar boven en Harry zag nog net hoe Ron en Hermelien de badkamer inliepen. Toen hij naar z’n kamer ging kleedde hij zich om en liep toen naar de badkamer. Ron liep er net uit gevolgd door Hermelien. Harry keek ze grijnzend aan en dat had hij beter niet kunnen doen want hij kreeg een stomp van Ron tussen ribben. ‘Wat ??’ zij hij vragend. En voor Ron nog iets kon doen vluchtte hij de badkamer binnen. Toen hij even later z’n kamer binnen kwam viel hij als een blok in slaap.

De volgende ochtend werd Harry wakker door de zon die op z’n gezicht scheen hij zag dat het al 11:00 uur was hij kleedde zich snel om en liep naar beneden waar Ron al aan de ontbijt tafel zat.
‘Hoe laat moest Hermelien terug vroeg mevrouw Wemel.’
‘Nou rond 2 uur moest ze weer op Zweinstein zij geloof ik’ antwoordde Ron.
‘Oke dan eten we niet te laat. Rond een uur of 1.’
‘dan al’ antwoordde Ron. ‘maar ma ik eet nu ook al dan hoe ik niks meer.’
‘Gelukkig maar dan hoef ik niet zoveel meer te maken antwoordde ze.’ Harry en Ron gingen buiten in de boomgaard even zwerkballen, toen Ron op z’n horloge keek.
‘het is 12 uur zou Hermelien al wakker zijn?’
‘Ik weet niet’ antwoordde Harry, ‘maar ik heb wel een leuk idee. Kunnen dreuzels ons vanaf hier zien als we naar haar slaapkamer raam vliegen.’
‘Nee volgens mij niet de heuvel zit er voor.’
‘Mooi ik heb een idee.’ En Harry vloog weg gevolgd door Ron. Ron keek hem grijnzend aan toen hij zag wat z’n bedoeling was. Met z’n toverstaf deed Harry het raam open en toen de gordijnen. Ze zagen alle bij dat Hermelien nog op bed lag nu ik zij Ron.
‘HERMELIEN HERMLIEN wakker worden weet je hoe laat het is.’ Ze draaide zich slaperig om en slaakte toen een gil ‘
‘wat doen jullie daar.’
‘Nou jah we waren even aan het vliegen’ antwoordde Ron.
‘O hoe laat is het dan nou
‘ff kijken zij Harry uhm 12 uur.
‘WAAAAAT 12 uur en stond naast bed hadden jullie me niet eerder wakker kunnen maken’ en ze sprintte naar het raam en trok de gordijnen met een ruk dicht
‘en donder even op ik moet me omkleden. Onee onee al 12 uur jemig’
Harry en Ron vlogen lachend weer terug naar de boomgaard en speelden nog even wat zwerkbal. Toen ze voor het eten terug gingen zat Hermelien ook al aan tafel maar ze keek hun niet aan. Ron plofte naast haar neer en Harry tegen over haar.
‘Je moet niet zo boos doen, dan had je de wekker maar moeten zetten. En trouwens je moet blij zijn dat wij je hebben wakker gemaakt. Anders lag je er nu nog.’ Zij Harry. Hermelien keek hun aan en zij toen op niet een van haar liefste toontjes ‘nou bedankt’.
Harry en Ron keken elkaar aan en schoten toen in de lag. Mevrouw en meneer Wemel gingen ook aantafel en toen begonnen ze met eten. Toen ze daarmee klaar waren sprintte Hermelien naar boven om haar spullen in te pakken want het was inmiddels 1 uur en waste Ron en Harry even af. - als je dat afwassen mag noemen.- ze klapten alles in de gootsteen en spraken er toen een spreuk over uit. Hermelien was met haar koffer inmiddels ook weer beneden.
‘Zeg Hermelien hoe ga je eigenlijks terug’ vroeg Ron haar.
‘Ik verdwijnsel.’ Antwoordde ze. Ze bedankte meneer en mevrouw Wemel voor het lekkere eten en liep toen naar buiten.
‘Nou Harry ik zie je weet met het kerstbal he’
‘Ja ik jou ook’ en hij klopte haar op haar schouder. Toen keerde ze zich naar Ron;
‘tot op het kerstbal hè’ en ze liep weg. Ron keek haar zo beteuterd aan dat ze in de lag schoot. Ze draaide zich weer naar Ron en keek hem aan.
‘Oké jij wint.’ Zij ze en omhelsde hem toen zoals ze dat alleen bij Ron kon hij keek haar aan en gaf haar toen een kus en natuurlijk kuste ze hem vol passie terug. Ze keek Harry even later aan.
‘Sorry van daarnet. Ik had een ochtend humeur.’ Zij ze grijnzend.
‘Oké is al goed’ zij Harry. En zo liep ze het erf af en verdwijnenselde. En even later liepen Harry en Ron het nest weer in.

Laatst aangepast door nautic op Zo Aug 03, 2008 22:37; in totaal 1 keer bewerkt
nautic
5e jaars
5e jaars

BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2008 20:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

hier is dus een nieuw stuk ik heb even in de brief over het bal de datum verandert anders klopte het niet meer inplaats op 22 december is het bal nu op de 23e nou jah ik hoop dat jullie het leuk vinden enzo

hoofdstuk 5 : op jacht naar een kerstcadeau

Harry liep samen met een paar oudere jongens het praktijk lokaal verweer uit liep toen Mory een van de secretaresses van de schouwers afdeling hun tegemoet kwam lopen.
‘hallo jongens, Harry, Ron is hier, ik heb gezegd dat je zo klaar was, en hij wacht nu in het halletje’
‘ja dat is goed zeg maar tegen hem dat ik klaar ben maar dat ik nog even wat op moet halen.’
‘oke dat zal ik doen’
William een van de jongens – die een paar jaar ouder was als Harry en op Bauxbettons had gezeten, maar nu in Engeland woonde - zei
‘wat doet Ron hier nu al, ik hoorde ook dat hij ook de schouweropleiding gaat doen en dat hij al is toegelaten.’
’jah dat klopt hij is tegelijk met mij toegelaten, maar helpt z’n oudere broer George nu in de winkel en daarna gaat hij de opleiding volgen, en hij is hier nu al omdat ik met hem mee ga naar dreuzel Londen’
‘o, maar hoezo naar dreuzel Londen’
‘kerstcadeau kopen voor Hermione’de andere jongens begonnen de lagen
‘hoezo in dreuzels Londen’ Harry wou wat zeggen maar William was hem voor
‘jah stelletje oenen, hermione komt toch uit een dreuzels gezin, ik vindt het een goede zet, dat kan hele mooie herinneringen oproepen , maar dat zullen jullie denk ik nooit snappen ‘
Harry keek ze aan
‘eh.. ik moet maar eens gaan denk ik ik zie jullie volgende week wel weer, doei’en hij liep snel naar s’n tafel griste wat spullen er af en liep toen naar Ron

‘ha Harry, hoe ging het, wat moest je doen’
‘goed we moesten schildspreuken herhaling enzo, maar hoe gaat het met jou’
‘goed maar ik denk dat ik binnen kort terug ga naar het nest’
‘o ja hoezo’
‘Angelique is er steeds vaker – ook s’nachts - dus wil ik ze wat meer privacy gunnen enzo’
‘dan kom je bij mij wonen’
‘haha grappig Harry je woont ook op het nest’
‘nee ik bedoel dat ik een advertentie heb zien staan in de profeet van speciale tovenaars verhuizers, die kunnen uit een huis alle magie halen snap je ik heb ook gehoord dat er meer tevenaars huizen onzichtbaar zijn voor dreuzels, maar dat het ministerie met een speciaal programma bezig is om ze weer zichtbaar te maken voor iedereen.’
‘dus je bedoelt het grimboudplein’
‘jah ik laat het helemaal renoveren enzo en ik laat het dan ook zichtbaar maken voor dreuzels, je weet maar nooit hoelang je er dan blijft wonen’
‘hoe bedoel je’
‘als jij er heel lang blijft wonen denk ik niet dat hermione lekker thuis bij haar ouders gaat zitten, en dat willen haar ouders haar natuurlijk ook wel een keer opzoeken enzo, maar kom je er wonen, ik ga morgen naar de verhuizers toe en dat maken we een afspraak wat ze precies gaan doen , je kan dan wel mee’
‘ja nou en of ik er graag wil wonen’
‘mooi’

Ze waren inmiddels bij de verschijnselplaats gekomen, en verwdijnselden naar de lekke ketel, vanaf daar stapten ze de lekke ketel uit en kwamen ze in dreuzel Londen.
‘oké, weet je al wat je gaat halen, geen boek hopelijk dat kon ook wel op de weg is weg’
‘nee een sieraad ik weet ook al wat ik ben er laatst al even wezen kijken en toen heb ik wat uitgezocht, er komt wat in te staan, dat had ik ook zelf kunnen doen maar ja’
‘als je al wat hebt hoezo moet ik dan mee’vroeg Harry verbaasd
‘om te betalen’zij Ron grijnzend.
Ze liepen even later de juwelier binnen en Ron liep naar te toonbank.
‘ik had hier wat gereserveerd, er kwam ook iets op te staan’
‘ja dat kan, wat is uw naam’
‘Ron Wemel’
Terwijl de meneer achter de toonbank opzoek ging naar de bestelling van Ron keek Harry nieuwsgierig rond. Hij zag achter het glas een paar hele mooie ringen staan. Terwijl hij er naar keek zonken zijn gedachten weg naar Ginny met zo’n ring om en voor hij het wist hoorde hij Ron zijn naam sissen
‘Harry help even’ Ron had wat briefjes gepakt en liet aan Harry de prijs zien
‘ja dat is wel genoeg, geef maar dan krijg nog wat terug’
‘oké bedankt’ Harry liep weer weg en keek nog even verder naar de ringen. Hij wist dat er ook een juwelier op de wegisweg zat maar die had echt typische tovenaars sieraden die van vorm en kleur veranderden en die zo nu en dan dingen zij. Dan vond Harry de dreuzel sieraden toch wat leuker.

Even later liepen ze de winkel uit, en gingen ze weer richting de lekke ketel
‘mag ik je wat vragen’vroeg Harry aan Ron
‘ja’
‘wat heb je er in laten zetten’
‘niet veel bijzonders eigenlijk is het misschien wel heel standaard maar toch’ Harry keek Ron vragend aan
‘nou op de voor kant staat: I love you en op de achterkant Ron
‘dat vindt ze echt wel leuk hoor maak je geen zorgen, misschien kunnen we nu meteen wel naar die verhuizers gaan in plaats van morgen vroeg, dan hebben we het morgen wat rustiger omdat we dan ook naar het bal gaan’
‘ja dat kunnen we wel doen, het is op het ministerie toch’
‘ja’zei Harry. Hij liep voor Ron naar de haard in de lekke ketel nam een handje brandstof en stapte toen in de groene vlammen en riep het ministerie van toverkunst Londen. Hij stapte de haard uit en even later verscheen ook Ron.
‘ik weet alleen niet op weke verdieping we precies moeten zijn’zij Harry tegen Ron
‘ik denk op de 4e, daar heb ik wel eens iets over gehoord’
Ze stapten de lift in en even later kwamen ze uit op de 4e verdieping waar inderdaad, de verhuizers van het ministerie zaten. Ze liepen de gang door en kwamen bij een grootte ruimte vol met grote bureaus met allerlei tekeningen van huizen er op
‘Harry ik dacht dat je pas morgen ochtend zou komen en je hebt Ron meegenomen zie ik’
Dennis het hoofd van de verhuizers gaf hun allebei een hand
‘ja dat is zo maar dan hadden we het zo druk, je weet wel die avond is het bal, kom je trouwens ook’
‘ja ik kom ook samen met mijn vrouw, maar zullen we het dan even bespreken, ik geloof dat het huis nu voor dreuzels onzichtbaar is’
‘ja dat klopt’ Dennis keek hun even aan en zij toen
‘we mogen het wel zichtbaar maken alleen het is erg veel werk dus we moeten een logische verklaring hebben’
Dit keer was het Ron die antwoordde ‘ik ga er ook wonen samen met mijn vriendin en haar ouders zijn dreuzels, dus dan zouden die nooit op bezoek kunnen komen’
‘dus je gaat samen wonen met hermione Ron, dan zal Ginny er ook wel komen wonen’hij keek Harry aan.
‘nou ja ik denk dat dit een heel goede verklaring is, de huis eigenaar in dit geval Harry moet er voor tekenen’ Harry tekende en toen ging het gesprek ver over hoe het er uit kwam te zien. Het hele huis werd ontleed dat hield in dat alle bezweringen en vervloekingen die er ooit waren geïnstalleerd werden weg gehaald inclusief alle anti weg haal bezweringen over de schilderijen en andere dingen, alles werd bewaard zodat Harry kon beslissen wat weg zou moeten. Verder werd er nieuw behang en verf uitgezocht, ook meteen maar de meubels vond Harry. Toen alles klaar was spraken ze af dat ze in midden januari er in konden. Toen Harry en Ron uit het ministerie liepen praatten ze nog druk over hoe het er uit kwam te zien. Ze verdwijnselden naar het nest waar ze nu beidden sliepen aten en bespraken toen nog wat ze aan gingen doen hoe laat ze weggingen en kregen ze mevrouw Wemel zover dat ze het goed vond dat de meisjes bij de jongens sliepen, Ron vond het onzin dat zijn moeder zo vreeslijk ouderwets deed,
‘Ron je bent hier in mijn huis en houdt me aan mijn regels’maar daarop kwam meneer Wemel er tussen.
‘Molly alsjeblieft niet zo ouderwets wij sliepen ook bij elkaar en bovendien zijn ze allemaal meerderjarig’ toen had ze niks meer te zeggen en gingen Ron en Harry naar boven om te gaan slapen

volgende keer het bal

Laatst aangepast door nautic op Za Sep 06, 2008 17:28; in totaal 1 keer bewerkt
nautic
5e jaars
5e jaars

BerichtGeplaatst: Za Sep 06, 2008 17:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het bal deel 1

Ik schrijf het verhaal aldoor van uit het oogpunt van Harry, maar dat werd ik een beetje zat, en harry/ginny is ook niet mijn leukste koppel, daarom ben ik even geswist naar Ron, ook heb ik er een klein stukje van hermione tussen gedaan, gewoon dat je kan lezen hoe hun het vinden zeg maar. Dus let op ik schrijf van nu af aan uit het perspectief van Ron

Ron
Hij stond voor de spiegel, en haalde z’n handen nog eens door z’n haar, en bekeek zichzelf nog eens goed. Daardoor merkte hij niet dat Harry binnen was gekomen
‘ ja ja je ziet er wel goed uit hoor, ook al zou je in je oude tante Tessie gewaad gaan, dan zou ze je nog net zo leuk vinden’
‘haha Harry’ Ron pakte een kussen en smeet die naar het hoofd van Ron. Hij grijnsde en zij toen ‘kom op, we gaan pa en ma zijn ook al weg’ ze liepen naar benenden, trokken hun mantel over hun gewaad en liepen naar buiten en verdwijnselden richting Zweinstein

Hermione
Zo zenuwachtig was echt nog nooit geweest, misschien voor een toets waarvan ze dacht dat ze hem heel slecht had gemaakt, maar dit was toch anders. Ze liep heen en weer door de slaapzaal, net zolang tot dat Ginny gek van haar werd.
‘ hermione alsjeblieft doe even normaal.’
‘ja sorry ik ben alleen een beetje zenuwachtig, ik bedoel het is al half 8 en 8 uur hebben we afgesproken, straks komen ze nog niet eens, of gaat hij opeens met iemand anders er heen ofzo’
‘doe alsjeblieft normaal zeg, je wet best dat hij dat niet doet. Kom op we zetten onze koffers beneden neer zoals Anderling heeft gezegd. En daarna kunnen we wel naar de plek gaan waar we hebben afgesproken.’
‘ja dat is wel een goed idee’ hermione sprong op en sjorde haar koffer onder haar bed vandaan waar ze hem tijdelijk had neergelegd toen ze hem volgestouwd had. Ze sprak net als Ginny een zweefspreuk uit over haar koffer en zo liepen ze gezamenlijk naar de grote hal.
Toen ze eenmaal beneden waren zagen ze dat het al best druk was en op de een of andere manier leek de grote zaal veel groter dan normaal. Er stonden langs de muren rijen tafels waar straks eten op kwam te liggen, en er was ook een grote bar waar een aantal tovenaars achter stonden in keurige zwarte gewaden. Helemaal op het einde waarnormaal de lerarentafel stond was een enorm podium gebouwd, waar als een drumstel opstond van de witte wieven. Hermione en Ginny zette hun koffers bij de rest van de 7e jaars neer. En Ginny vroeg hermione toen ze naar buiten liepen ‘hoeveel mensen denk je eigenlijk dat er komen’
‘ik weet het niet precies maar ik kan wel een schatting doen’
‘nou wat denk je’
‘ er zijn best wel veel oud-leerlingen enzo maar inclusief alle leerlingen die nu nog opschool zitten denk ik zo’n 5 a 6 duizend’ Ginny verslikte zich in haar botterbier
‘waaat zes duizend mensen hier hoe kom je daar trouwens bij’
‘nou er zitten ongeveer 100 per jaar en we weten dat Hagrid al 50 jaar van school is dus 100 keer 50 is 5000 en dan nog de leerlingen die er nu al op school zitten.’ Ginny gaapte haar aan
‘logies dat ze een deel van het schoolterrein gebruiken dan, maar waar heb je met Ron afgesproken’
‘bij tent E jij dan’
‘o ik bij A dat leek me wel zo handig’
Hermione bleef staan en keek naar de bewegwijzering die was aangebracht ‘tent A is rechtdoor en E linksaf ’
‘oké zullen we dan om 10 uur afspreken bij de bar want anders vinden we elkaar nooit weer en ik moet ook even met mijn broertje praten en jij vast ook wel met Harry’
‘ja, dat vind ik een prima idee, ik zie Anderling, de minister, banning en stronk al bij de ingang staan met de gastenlijst’
‘volgens mij is het geen lijst hoor Hermione’
‘o nee wat dan’
‘een gasten boek’
‘hermione glimlachte ja dat zou best kunnen, ik ga nu maar dan zie ik je wel om 10 uur oke’
‘ ja dat is goed. Tot straks’
‘ ja doeg’
hermione liep richting te grote witte tent, waaronder allerlei tafeltjes stonden, zo gouw ze onder de tent stond kreeg ze het opeens heel lekker warm, en kwam ze er dus achter dat hij verwarmt was. Overal zweefde een grote E waaraan je kon zien dat het tent E was. Ze was nog steeds en beetje zenuwachtig, en liep naar het kleine barretje wat er stond en bestelde een bottebier. En bleef wachten op Ron

Ron en Harry waren voor Zweinstein verschijnstelt, het was ongelofelijk druk, en het was nog maar net 8 uur geweest. Overal kwamen mensen uit het niets te voorschijn, en uit het dorp kwamen ook een groot aantal mensen die met het haardrooster waren gekomen.
‘ongelofelijke ik heb nog nooit zoveel tovenaars bij elkaar gezien afgezien van het WK’ zei Harry toen ze de poort binnen liepen waar ze hatelijk werden begroet door 2 tovenaars, in een zwart pak met een naamplaatje.
‘nee ik eigenlijk ook niet, waar heb jij met Ginny afgesproken’
‘ze had het over tent A met ik heb geen idee waar dat is’
‘volgens mij is het ook de bedoeling dat je de bordjes volgt kijk daar stat A en even verder op E, ik heb met hermione daar afgesproken.’
‘oké zullen we een tijd afspreken om ergens bij elkaar te komen’
‘ja dat is goed, alleen denk ik dat hermione en Ginny dat ook al hebben bedacht.’
‘laten we dan zeggen half 10, en als hun wat hebben afgesproken dan houden we dat aan oké’
‘ja dat is goed, maar waar’
‘ik geloof dat Ginny het had over een grote centrale bar in de grote zaal, dat kan wel’
‘jah dat is goed, dan zie ik je aar wel’
Ron liep door en volgde de weg bewijzering naar tent E. allemachtig wat was het hier druk, en het was nog maar net 8 uur hij verbaasde zich daar echt over hij had zich nog afgevraagd of ze er niet als enige al waren, maar dat was dus niet zo hij kwam voor bij de tenten C en D en zag dat allerlei mensen elkaar begroetten en samen het kasteel in liepen, hier en daar zag hij ook een bekend. Hij sloeg rechts af richting tent E en zag hermione. Ze stond met de rug naar hem toe en zag er ongelofelijk sexy uit, en hij was blijkbaar niet de enige die dat vond, want ze had al een paar kerels bij haar inde buurt hangen die de hele tijd naar haar zaten te staren. Als ze ook maar met een vinger aan haar kwamen dan.. verder kwam hij niet met z’n gedachten, want hij stapte de tent binnen en nog steeds had ze hem niet gezien, hij liep voorzichtig naar haar toe en pakte haar bij haar heupen. Hermione slaakte een kreetje
‘blijf met je vieze poten van me’- ze had zich omgedraaid en keek recht in de ogen van Ron. Zijn ogen twinkelden vrolijk, ‘geld dat ook voor mij’
‘nee’zij hermione ze ging op haar tenen staan en kuste hem, en hij kuste haar met volle overgave terug.
‘ik heb je echt gemist’
‘ja ik jou ook’ hij kuste haar weer.
‘je ziet er trouwens echt ongelofelijk mooi uit met je haar enzo’
‘bedankt Ron, jij ziet er ook mooi uit’
‘zullen we maar naar binnen gaan’
‘ja dat is goed ik ben aan beweging toe’
‘ja’zei Ron ‘dat dacht ik al, de witte wieven spelen ook hé’
‘ja het stond al klaar’
‘oké laten we dan naar binnen gaan’ hij pakte haar hand die lekker warm en vertrouwd aanvoelde en drukte haar tegen zich aan
‘Ron wil je me niet pletten’
‘sorry’
‘maakt niet uit’
En zo liepen ze samen net als de vele anderen richting de ingang van het kasteel.

volgende keer het bal deel 2.

5e jaars
5e jaars

BerichtGeplaatst: Ma Dec 29, 2008 15:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb hier dus al zo lang niks meer geschreven, dat kwam omdat ik even helemaal inspiratieloos was/ben. nou ja het forum sluit morgen, dus iets nieuwes posten doe ik hier nu niet meer. wel ben ik van plan het af te schrijven, maar dan op FFF.

wel wens ik iedereen via hier nog een voorspoedig en magisch 2009
wat orgineel

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp