Auteur |
Bericht |
JamesPotter
2e jaars
Verdiend:
221 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 28, 2008 10:47 |
|
Tadá! En hier vind je míjn photoshop creaties. Ik ga hier avatars, signatures en wallpapers plaatsen. Kritiek en tips zijn altijd welkom!
Even als algemene informatie, ik gebruik Photoshop CS2. Iedereen is vrij om mijn wallpapers en avatars te gebruiken. Mocht je iets van mij gebruiken, wallpapers of avatars, dan vind ik het fijn dat je dat hiet even meld.
JamesPotter |
Laatst aangepast door JamesPotter op Do Jul 10, 2008 21:08; in totaal 10 keer bewerkt |
|
|
|
Hermelien-fan
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 28, 2008 12:32 |
|
Hello!
Leuk dat je ook een topicje hebt geopend! ^^
Ik kom gewoon meteen al even reageren ^^
Echt een hele mooie banner! (Ik neem aan dat jij die hebt gemaakt? xD) Het plaatje is heel leuk (Marauders; what else? ^^) en je hebt hem ook mooi bewerkt. Goede bijpassende tekst die je er ook leuk bij hebt gezet. De kleuren zijn ook mooi helder en de brushes en lighttextures of wat dan ook je allemaal gebruikt hebt passen er heel mooi bij ^^ Hij is ook mooi scherp, moet ik zeggen (: En tis ook leuk gedaan dat je Harry en Lily vaag hebt gemaakt, ook zeker handig omdat het anders nogal irritant geweest zou zijn met de tekst ^^
Ik moet zeggen dat het er dus zeker al goed uitziet (:
Verder heb ik nu ook niet meer te zeggen xD
Well, ik kijk uit op meer ^^
Bye!
x Es (: |
going, going, gone. |
|
|
|
JamesPotter
2e jaars
Verdiend:
221 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 28, 2008 16:29 |
|
Bedankt voor je commentaar, erg leuk!
Signatures;
|
|
|
|
|
Rylane
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 29, 2008 10:25 |
|
Hoi hoi, je maakt mooie crea's zeg. Ik ga er even een paar kiezen om op te reageren....
- Mooie kleuren en een leuke uitsnede.
- Donker, maar dat past wel bij het sfeertje. Gaaf lettertype.
- Het contrast bij deze ava is heel erg mooi.
Ik vind het ook goed dat je ze niet te druk maakt. Mooie strak randje erom heen!
Heel mooi somber gemaakt. Het lettertype is ook heel erg goed erbij. Jammer dat Sirius een beetje onscherp lijkt naast die super scherpe rand.
Mooi man, gave licht effecten en die diagonale lijnen rechts zijn ook heel mooi.
Je maakt echt hele mooie strakke crea's! Keep up the good work. Groetjes van Rylane.. |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 29, 2008 13:37 |
|
Hier ook even een reactie van moi.. ^^
1. Rons hoofd is een beetje vervormd, maar de kleuren vind ik mooi helder gemaakt.
2. Erg mooi. Het donkere stoort me niet, en de tekst springt eruit. Welk lettertype is dat?
3. Ook deze is weer mooi. Hedwig is mooi scherp. Je ziet niet vaak een ava met haar erop. Misschien had je Gone in een andere kleur kunnen doen, maar zo is ie ook goed. ^^
4. Deze vind ik de mooiste uit je post. De Tiny Tekst staat op de goede plaats, de Ava is mooi warm gemaakt én het lettertype is tof. Dat alles bij elkaar = mooie Icon.
Deze vind ik echt heel mooi. De tekst past er goed bij, hij is mooi licht gemaakt. Echt, ik vind hem geweldig.
Ook mooi! Dukbledore staat mooi in het midden, zijn wand is mooi verlicht en de de tekst is niet te opvallend. Ik vind hem zeer geslaagd!
-----------
Je maakt hele mooi dingen. =)
Keep up te good work! |
|
Frie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 29, 2008 21:22 |
|
Heey,
Dankje voor je comment in mijn topic
Eerst even een korte reactie over je werkjes:
"Wauw, mooi zeg!"
Nu neem ik er enkele uit.
Eerst even je welkomsbanner... Ik vind hem echt supermooi! Je hebt erg mooie kleuren gebruikt en de tekst staat er leuk. Het is ook erg fijn dat je Lily & Harry vaag hebt gelaten! (Ik vind trouwens de Lily helemaal niet op lily lijken die ik me had voorgesteld... Niet zo'n goede cast dus.) Maar goed offtopic. xD verder naar de banner. Ik vind hem dus erg mooi en het randje maakt hem af, de textures en brushes zijn goed gebruikt of weet ik veel wat het allemaal is. Well done ^^
Ik vind deze ook erg mooi! Hij past er goed bij Sirius en dat aan de rechterkant is ook erg mooi! Sûper!
Deze is echt geweldigmooi! De kleuren zijn super en het is een mooie crop! De tekst past er goed bij en die lijntjes ook! Erg mooi!
Oewh, deze is ook mooi! Erg mooie kleurtjes en leuke tekst! Ik vind hem er erg hip uitzien! Goed gedaan.
Weer erg mooie textures(?) gebruikt. Je kan er goed mee om Verder weel goede kleuren en een leuke tekst! Ik vind het ook leuk dat je "Voldemort" in felwit hebt gezet en "scary, but briliant" in het lichter, doorzichtig!
1. Mooi ^^ De stippeltjes zijn leuk en het is een mooie crop. Goede kleuren ook.
2. Supermooie kleuren. Goede crop en het randje maakt hem af, net als de tekst.
3. Deze is erg mooi. Mooie crop en tekst. Leuke bolltjes in de hoek en hij is donker wat er goed bij pas.
4. Deze is toch één van m'n favo's. Super kleuren en crop. De tinytext maakt hem helemaal àf!
Zo, je maakt erg leuke dingen.
Ik kom zeker terug
Liefs, Frie. |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 02, 2008 11:41 |
|
Chello
Ik zie een hoop mooie dingen, maar ik doe even alleen de Signatures;
Deze vind ik heel mooi. Lekker duister enzo. Alleen misschien had Sirius iets scherper gekunt? Verder mooi!
Ook weer zo'n mooie. Alleen het lettertype ben ik niet kapot van, maar de crop en kleuren zijn helemaal goed.
Mijn favoriet. Zo mooi! Geweldig. Het plaatje, de scherpte en kleuren, de crop. Helemaal goed!
Ook heel mooi. Mooie kleuren en Dumbledore staat er prima op!
Je bent echt héél goed. Ga zeker zo door en ik kom nog wel eens terug! |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
JamesPotter
2e jaars
Verdiend:
221 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 02, 2008 21:52 |
|
Voor de challange.
For those we've lost.. |
_________________ Iedereen wil wel met je mee in de limo. Maar wat je nodig hebt is iemand die de bus met je pakt, als je limo kapot is. -Oprah |
|
|
|
Naatjuh1993
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 13:09 |
|
Ik vind je nieuwe wallpaper erg mooi. Ook je banners zijn mooi gemaakt. Je kiest mooie en goede kleren uit en maakt er een heel mooi geheel uit.
Zal je misschien bij mij wat tips achterlaten. |
_________________ HPF We will miss you
|
|
|
|
JamesPotter
2e jaars
Verdiend:
221 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 13, 2008 10:24 |
|
Voor de Slytherin Challange. Ik koos voor een 'algemene zwadderich sig' en niet voor een sig met éen of meerdere personages uit HP. Ik wilde dat de sig iets rustigs uitstraalde en dat doet ie volgens mij wel.
Er zitten dríe stocks in verwerkt.
--
Een signature;
En nog wat ava's;
EDIT/
En omdat ik hier stiekem heel trots op ben;
|
_________________ Iedereen wil wel met je mee in de limo. Maar wat je nodig hebt is iemand die de bus met je pakt, als je limo kapot is. -Oprah |
|
|
|
JamesPotter
2e jaars
Verdiend:
221 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 14, 2008 8:28 |
|
JamesPotter schreef: | Voor de Slytherin Challange. Ik koos voor een 'algemene zwadderich sig' en niet voor een sig met éen of meerdere personages uit HP. Ik wilde dat de sig iets rustigs uitstraalde en dat doet ie volgens mij wel.
Er zitten dríe stocks in verwerkt.
--
Een signature;
En nog wat ava's;
EDIT/
En omdat ik hier stiekem heel trots op ben;
|
EDIT/
Ik vond nog een 'paint probeersel' van 24 juli 2006
http://vrooniek.web-log.nl/photos/uncategorized/perkamentus.JPG |
|
|
|
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 14, 2008 9:27 |
|
Jij hebt echt leuke crea's ^^ Alleen zit er wel een standaard iets in bij jou, dat viel me op. Om élke crea zit een randje Niet dat het erg is hoor het viel me gewoon op ^^'
Verder verzin jij echt goede teksten op je crea's erg origineel ^^ Al zijn sommige van je avaters voor gegaan met die crop Ze blijven toch mooi ^^ |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 14, 2008 11:14 |
|
Woach! Die is echt super. Dat lijntje om zijn hoofd. De kleuren. De crops! Echt geweldig!
Mooi
De achtergrond, de tekst en het lijntje zijn super!
Daar mag je ook trots op zijn! Mooi gedaan. Het zwart/witte staat mooi hier!
Die vind ik ook leuk. Ik zag hem natuurlijk al eerder staan, en ik vind hem cool! Lekker Slytherin en de tekst (is van Dumbledore over Dementors toch?) vind ik leuk gevonden. Het letterype van 'Slytherin' is ook mooi. Ik had alleen hem zonder het witte randje leuker gevonden. Als hij donkergroen of zwart was geweest had dat leuker geweest, vind ik. Maar verder super!
Ga zo door!
x |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
JamesPotter
2e jaars
Verdiend:
221 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 30, 2008 20:44 |
|
Mijn eerste anime signature die ik gemaakt heb.
Het is een van een Harry Potter fanart die ik op deviant vond.
Dinosaur is van mijn deviantart account. |
|
|
|
Niinza
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 31, 2008 7:19 |
|
heeej
Wow, erg mooie kleuren:D De crop is niet erg speciaal, maar het witte randje is erg gaaf De tekst is wel gaaf. |
|
|
|
|