Auteur |
Bericht |
Melissa_sluipvoet
1e jaars
Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 22, 2008 0:38 |
|
nooit gebleven, wel 3x mijn arm uit de kom gehad en moest dus naar het ziekenhuis ervoor.. maargoed, ik heb het niet zo op ziekenhuizen. Zeker niet nu ze een grandioze fout hebben gemaakt. |
|
|
|
|
rubqui
Dreuzel
Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 22, 2008 2:42 |
|
Tuurlijk ben ik al is in het ziekenhuis gemoeten bij mijn geboorte
Nee, de langste keer dat ik in het ziekenhuis moest blijven was zo'n twee dagen omdat ik buisjes in m'n oren moest laten zetten. |
|
|
|
|
Katja Bell
1e jaars
Verdiend:
93 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 22, 2008 16:01 |
|
Ja, toen ik 8 was ofzo... zijn mijn poliepen eruit genomen. Ben dus geopereerd en heb een nachtje in het ziekenhuis geslapen.
Mijn bot van mijn pols is ook eens gescheurd, en dan kreeg ik een plaaster in het ziekenhuis. |
|
|
|
|
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 22, 2008 16:20 |
|
Nee, ben er alleen geboren, en ik moest er een keer naartoe om foto's te maken van mijn rug, omdat mijn rug vergroeid is en scheef is. (Het heet met een moeilijk woord Scoliose http://nl.wikipedia.org/wiki/Scoliose) Verder dus nooit erin gelegen of iets gebroken ofzo. Heb wel een keer een gat in m'n kop gevallen, maar m'n vader vond het niet nodig naar het ziekenhuis te gaan voor een hechting ofzo. (En bedankt pa, voor het mega litteken op mijn voorhoofd nu ) |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
|
|
Potterfreaky
Harry's secret lover
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 22, 2008 16:47 |
|
@rubqui; je kunt in nederland ook gewoon thuis geboren worden, hoor.
Ik heb vier keer in het ziekenhuis gelegen, hoewel ik er nog nooit geslapen heb. Ik ben twee keer geopereerd aan neuspoliepen, een keer zijn mijn neusamandelen eruitgehaald toen ik twee was en ik ben er een keer bevallen.
Maar alle keren kwam ik 's morgens en kon ik 's avonds weer naar huis.
Ik heb ook nog een keer gips gekregen om mijn been omdat ik mijn knie uit de kom had, dat was eik het vervelendste omdat die knie terug moest in de kom. De ambulance vond ik dan wel weer erg spannend XD |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
|
|
Tyrael
7e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 23, 2008 13:03 |
|
Ik ben er 1x in het ziekenhuis geweest toen ik in de kleuterklas van een fiets was gevallen. Achteraf bleek het niks te zijn. Wist ik veel, het deed gewoon verrekte pijn.
Voor de rest ben ik zo gezond als een vis. Ik heb nooit wat. |
_________________ "Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon |
|
|
|
River
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
259 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 23, 2008 13:07 |
|
Ik moest 1x naar het ziekenhuis voor een bloedprik omdat mijn ouders dachten dat ik bloedarmoede had maar achteraf bleek het dat ik huisstofallergie had. |
_________________ what doesn't kill you simply makes you stranger. |
|
|
|
Hermeline57
Dreuzel
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 23, 2008 19:09 |
|
Hier mijn operatielijstje:
Oogoperatie
Amandelen uitgehaald
Wijsheidstanden uitgehaald
Nu nog wachten op apendicitis hé, grapje ! |
|
|
|
|
Hummol
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 06, 2008 12:50 |
|
Ik kom redelijk vaak in ziekenhuizen en ben ook altijd in de weer met medische dingen.. (ben niet erg gezond) Maar ondanks dat ik vaak naar het ziekenhuis ga heb ik er nog nooit gelegen. Tot dit weekend. Op zaterdag werden mijn maagklachten zo erg dat ik naar de HAP ben gegaan met mn ouders, daar heeft de dokter me doorverwezen naar het ziekenhuis in Goes. Vandaar dat ik het hele weekend in Goes ben geweest.
Ze waren enorm aardig (zelfs midden in de nacht) maar ik ben liever thuis, wat ik gelukkig ook weer ben. Met nieuwe medicijnen en een afspraak bij de kinderarts en internist.. |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
|
|
Jesper
1e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 06, 2008 14:01 |
|
Ik heb laatst nog int ziekehuis gelegen mee een klaplong, wat alles behalve prettig is. In eerste instantie zeiden ze dak ong. 3 dagen zou moete blijven, ma da werd uiteindelijk een week. Ze brengen dan zo'n slangetje via je zij naar binnen, tot tegen je long aan, en da zuigt dan alle overtollige lucht weg. Op zo'n moment zou je willen dat je geen adem hoeft te halen, want elke keer als je ademt doet het best wel auw. |
_________________ Muh! |
|
|
|
|