Auteur |
Bericht |
LalaLoena
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 18, 2007 18:09 |
 |
Luna is echt GE-WE-L-D-IG!!
ze heeft echt die dromerige Luna stem!
ze verdient haar rol ook wel, na al die moeite.
ze is m'n favoriet uit de boeken, en zeker ook in de film =)
haar kledingsstijl is trouwens zaaaalig (in luna-vorm en in Evanna-vorm) |
_________________ Rock The Radishes |
|
  |
 |
LieffJ
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 18, 2007 20:28 |
 |
Ze is goed! Ze acteert en prachtig personage, en ze doet het góed!
Wel vond ik het raar, om tijdens een interview te horen dat haar stem echt altijd zo is x.D Het klinkt heel maf, ze heeft een vage stem. Maar die is wel precies goed voor in deze film.
Ze acteert het ook goed, precies Luna. Nu is ze ook een Luna. Njaah, ik doe vaag x.D
Ze is goed gecast! Volgens mij hadden ze niemand kunnen vinden. |
|
|
  |
 |
ginnyleeflang
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 23, 2007 16:49 |
 |
evanna is precies zoals ik luna in gedachte had in het boek. Ik vind haar echt super goed acteren en ze heeft ook een mooie hoge typische tv stem xD
eigenlijk is het jammer dat ze niet in de vorige films en boeken erbij was, ze zou veel vroeger erin moeten komen  |
_________________ I don't no why I say the things I say, but I say them... vaag he  |
|
  |
 |
morninglight
1e jaars

Verdiend:
65 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 05, 2008 23:41 |
 |
Een vriendin van mij lijkt in haar doen en laten super veel op Evanna!
Ze heeft haar eigen (aparte) kledingstijl, wat ik zelf ook soms weet te waarderen. Het maakt haar niet uit wat andere mensen over haar zeggen, zij durft en ze doet het ook extra om reacties uit te lokken! zo cool!
Die radijsjesoorbellen , ook typisch iets voor mijn vriendin.
Qua uiterlijk zou ze wel op haar kunnen lijken als ze haar haren nietmeer bruin verfde . Ze is tevens ook een fan van Luna .
Ik vind het cool dat Evanna een eigen stijl heeft, en dat ze zowel op het scherm als buiten het scherm lekker gek doet. kortom; een goeie luna  |
_________________ ‘Of misschien is hij ontslagen!’ zei Ron enthousiast. ‘Tenslotte kan niemand hem luchten of zien –‘
‘Of misschien wil hij gewoon graag weten waarom jullie niet met de schooltrein gearriveerd zijn,’ zei een ijzige stem. |
|
  |
 |
J.J.D.
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
Woonplaats: Daarbuiten in de wind tussen de klanken van de natuur.
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 19:30 |
 |
of ze haar Luna nu speelt of gewoon echt is maakt niet veel uit (het ligt trouwens zo dicht bij elkaar), maar ik weet zeker dat niemand het beter zou doen!!! en ik gun het haar ten zeerste
Evanna: well done!
I Love Luna Lovegood!!! |
_________________ "If you want to be happy, be!"
(quote: Leo Tolstoy) |
|
  |
 |
Miss_Bookworm
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 15, 2008 11:43 |
 |
Evanna doet het heel goed als Luna, ik vreesde eigenlijk dat Luna niet zo zou zijn zoals ze in de boeken voorkwam, dus ik was aangenaam verrast.
Ze is lekker dreamy en weird, en toch met het vermogen plompverloren en koeltjes de waarheid te zeggen.
Evanna's kledingstijl vind ik trouwens cool: ze draagt lekker wat ze zelf mooi vindt en trekt zich van niemand iets aan. Haar shoenen op de Empire Awards (als ik me niet vergis) zij übercool!!  |
_________________ "We hebben ze in de pan gehakt en Potter is van goud. Stop Vollie onder de zoden en zet het Boterbier koud!!" - Foppe
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have..." - Hermione Granger. |
|
  |
 |
Keaton
3e jaars

Verdiend:
84 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 18, 2008 22:55 |
 |
Evannah is een creapy/vaag type vind ik, zal het goed kunnen doen in Horror films, haha (niet bedoeld qua uiterlijk oid, maar qua uitstraling en overbrengen van personage)
Goed voor Luna, omdat Luna natuurlijk ook als een heel vaag persoon word beschreven. |
_________________ "Populair bij jong èn oud.
En terecht, want wie eenmaal kennis heeft gemaakt met de sympathieke tovenaarsleerling is voorgoed verkocht!"
En zo is het maar net! |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Mrt 20, 2008 12:59 |
 |
Sirius Zwarts schreef: |
Ik vind dat Evanna wel helemaal Loena is. Normaal heb ik bij acteurs die in het "openbaar" verschijnen op TV van "he, dat is die acteur" ofzo, zelden heb ik het idee dat het die personage is die ze in een film hebben. Maar bij Evanna heb ik altijd dat het Loena is, ook buitens de films om. Ze is gewoon een en al Loena. |
Hier sluit ik me eigenlijk helemaal mee aan. Ook bij een intervieuw dat vanuit de laatste film komt. ( natuurlijk deel 5..wat anders^^ ) En als je haar dan hoort praten. De stem is gewoon letterlijk zo van haar zelf. Al wisten we dat allang. Maar toch ik weet het niet, ze konden geen beter iemand hebben gevonden voor Luna Lovegood. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
DanxAmy
1e jaars

Verdiend:
34 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 24, 2008 23:44 |
 |
Evanna... tsja. Dé Luna Lovegood.
Misschien zit er wel wat acteerwerk bij, maar ik denk dat ze het voornamelijk gewoon zelf is. Ze is zelf al vaag genoeg, als je het aan mij vraagt (:
Ik begrijp alleen niet waarom iedereen zo plotseling ineens fan was van haar, nou ja, op een enkeling na dan. Want wat is er nou zo bijzonder aan haar, vergeleken met de andere acteurs? Ik mag haar niet echt.
Mijn verdere mening over haar zal ik voor me houden, ik hoef natuurlijk geen fans op m'n dak . |
_________________ - I feel so angry... all the time!" |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 25, 2008 0:54 |
 |
zo dat klonk als een hele hoop jaloezie om eerlijk te zijn. Dat droop tenminste van je post af, misschien bedoel je het niet zo maar het kwam zeker zo over.
Ik ben geen fan van haar, ik vind dat ze haar rol erg goed speelt beter dan Emma Hermione speelt maar ik ben er geen fan van. Maar dat ben ik van geen een hp acteur om eerlijk te zijn. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
DanxAmy
1e jaars

Verdiend:
34 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 25, 2008 1:08 |
 |
Rogue schreef: | zo dat klonk als een hele hoop jaloezie om eerlijk te zijn. Dat droop tenminste van je post af, misschien bedoel je het niet zo maar het kwam zeker zo over.
Ik ben geen fan van haar, ik vind dat ze haar rol erg goed speelt beter dan Emma Hermione speelt maar ik ben er geen fan van. Maar dat ben ik van geen een hp acteur om eerlijk te zijn. |
Haha, je zou het kunnen denken (:
Maar nee, ik ben totaal niet jaloers op haar. Ik vind niet dat ze iets heeft om jaloers op te zijn, tenminste niet voor mij. Persoonlijk vind ik dat Emma haar rol beter speelt, en ik ben ook geen fan van haar.
Maar laat het even duidelijk zijn ; Ik zal nooit jaloers op haar zijn. |
_________________ - I feel so angry... all the time!" |
|
  |
 |
Yalena
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 26, 2008 18:33 |
 |
Evanna is goed gecast en zo, maar ik zal nooit een fan van haar noch haar karakter (Loena) zijn. Hetzelfde is bij Emma. Ze is goed gecast, net als Evanna, maar ik ben dus écht geen fan van haar. Bovendien haalt ze veel te veel adem. |
|
|
  |
 |
nathan
1e jaars

Verdiend:
79 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 29, 2008 12:19 |
 |
Ik vind dat ze net het geknipte uiterlijk en de juiste stem heeft om Luna Leeflang, ze past perfect in mijn verbeelding. En wat zo grappig is, na een interview met haar gehoord te hebben, vernam ik dat ze in het echt verbazingwekkend veel lijkt op Luna |
_________________ zelfverklaard Minister van Toverknutsels |
|
  |
 |
Milkymalfoy
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 31, 2008 15:53 |
 |
ik vind evanna zeer goed (check me avatar) ze is mysterieus en dat vind ik ook wel goed ze krijgt ook een gepaste rol in de boeken (srry dat heeft hier niets mee te maken maar ik wou het even kwijt) |
_________________ Or yet in wise old Ravenclaw
If you've a ready mind
Where those of wit and learning
Will always find their kind
Wit beyond measure,
is man's greatest treasure. |
|
  |
 |
Anika_x
1e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 10, 2008 19:44 |
 |
Wauw! Ik vind Evanna Lynch super voor Luna. Eerst vond ik Luna Lovegood niet zo'n geweldige personage uit het boek maar toen deel 5 uit kwam in de bioscoop vond ik dat Evanna de rol helemaal waar maakte. Ik vond Loena Leeflang gelijk ook de leukste personage uit het HP boek en ik lees graag de delen in de boeken waar Loena Leeflang in voor komt. Ik ben blij dat Evanna Lynch de speelster van Luna Lovegood is geworden!
xx. |
_________________ "Of course it is happening inside your head, Harry,
but why on earth should that mean that it is not real?" |
|
  |
 |
|