Auteur |
Bericht |
Eleonora
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 26, 2008 11:53 |
|
Zwerkbal doet me niet zoveel... maar dat vind ik bij geen een sport...
al zou ik best wel een vuurflits willen hebb en ipv een fiets |
_________________ Citaat Ravenklauw:
"Wijsheid zonder grens is ieders liefste wens" |
|
|
|
Houwvan
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 27, 2008 20:08 |
|
In de boeken vind ik het mwah..
ik vind die stukjes soms wel saai.
maar soms ook weer niet.
Ligt denkik ook aan mijn humeur |
_________________ Life isn't fair.
Life is hard. |
|
|
|
Linda Slytherin
5e jaars
Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 29, 2008 20:33 |
|
In de boeken vind ik de stukjes redelijk, maar in de films zijn ze cool! Ik zou zelf ook wel een bezem willen hebben ^^ Als jullie in een Zwerkbalteam zouden zitten, welke positie zouden jullie dan hebben? Zoeker, Jager, Wachter of Drijver? Ik denk ik Zoeker of Drijver (omdat ik op tennis zit, en dat lijkt wel een beetje op die Beukers wegrammen ) |
|
|
|
|
Milkymalfoy
2e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 05, 2008 11:47 |
|
ik vind zwerkbal wel een leuke sport. Ik vind het echt veel beter dan eender welke bestaande sport. Goed gedaan Rowling. |
_________________ Or yet in wise old Ravenclaw
If you've a ready mind
Where those of wit and learning
Will always find their kind
Wit beyond measure,
is man's greatest treasure. |
|
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 05, 2008 17:17 |
|
DanxAmy schreef: | Ik vind het heel orgineel van Rowling dat ze een eigen sport heeft bedacht, wat uiteindelijk ook perfect in de tovenaarswereld lijkt te passen. Verder zie ik Zwerkbal helemaal niet als bladvulling, zoals het eerder genoemd werd. De stukken die over Zwerkbal gaan vond ik altijd leuk om te lezen, en dan droomde ik er al meteen van om zelf op zo'n bezem te zitten en mee te doen XD Maar oké, dat gaat nogal moeilijk. |
Daar ga ik mee akkoord.
Ik denk dat heel weinig mensen op zoiets interessant & leuk zouden komen.
Daar moet wel heel wat aan gedacht worden in heel het verhaallijn. |
|
Doxy
1e jaars
Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 05, 2008 23:13 |
|
Het is zeker een heel origineel idee. Waarom zou de toverwereld geen sport hebben? En natuurlijk op bezems gespeeld. Vind het ook nog steeds leuke stukken om te lezen.
Ik zou zelf Jager willen zijn. Zoeker lijkt me weer zo saai. |
_________________ Ron: 'Follow the spiders... If Hagrid ever comes out of Azkaban I'll kill him!'
Sirius: "The ones who love you, never really leave you." |
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Zo Apr 06, 2008 12:37 |
|
Niet alleen dat, als zoeker ben je ook een van de personen die het meestal als eerste gepakt zal worden door het tegen partij. Zoeker heeft gewoon een belangrijke taak in het spel. Eigenlijk gewoon alle spelers zijn belangrijk. Maar als ook gaat nadenken. Het is eigenlijk een moeilijk spel, Probeer jij maar zo lang op een bezemsteel te zitten en rondjes over de kop maken en ga maar zo door. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
ijssnuiver
Dreuzel
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 09, 2008 8:40 |
|
Ik vind Zwerkbal in de boeken erg leuk!! Erg leuk om te lezen en ook om te weten dat ze net als wij voetbal hebben, zwerkbal een echte tovernaarssport(om het zo maar even te noemen) is.
Maar ik heb dan ook iets met vliegen, wil heel graag kunnen vliegen, net als een vogel of op bezem. Dus ook ik droom dan meteen zelf mee te vliegen en te doen als drijver! |
|
|
|
|
pieterpotter
Dreuzel
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 09, 2008 12:44 |
|
ik vind wk zwerkbal heeeeeeel tof vooral in de films!
ik kan het niet uitleggen want het is te tof!!!!!!!!!!! |
_________________ Alleen moedigen kunnen het zwaard van Griffoendor bemachtigen |
|
|
|
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 09, 2008 13:24 |
|
In de boeken en films lijkt het wel leuk. Maar je kan het eigenlijk zowat gelijkzetten met voetbal en basketbal denk ik, dus als het echt moest zijn (Wat het gelukkig niet is ) denk ik niet dat ik er graag naar zou kijken. Veel te saai.
Maar in de boeken en films verneem je er niet zoveel van dus valt het nog wel redelijk goed mee. |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
|
|
Emmalientje
2e jaars
Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 09, 2008 14:06 |
|
Hmm, ik houd er niet zo van om te lezen over zwerkbal. Dat zijn althans de stukken die ik het minst aandachtig lees. Wat ik wel super vind zijn de stukken ná de wedstrijd ( als ze gewonnen hebben en er een feest is ). Dat vind ik een van de leukste dingen uit de hele boeken. |
_________________ "Oh, very good," interrupted Snape, his lip curling. "Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. 'Ghosts are transparent.'" |
|
|
|
Anika_x
1e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 09, 2008 20:11 |
|
Ik vind het leuk om te lezen! Ik sla de stukken zeker niet over, het zijn natuurlijk niet de hoogte punten uit het boek.. maar ik vind het wel leuk om te lezen. Het moet er zeker niet uit in ieder geval en er gebeuren altijd wel belangrijke dingen in de wedstrijden.
xx. |
_________________ "Of course it is happening inside your head, Harry,
but why on earth should that mean that it is not real?" |
|
|
|
Wizard>Joey
2e jaars
Verdiend:
34 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 11:31 |
|
Zwerkbal is altijd leuk om te lezen. J.K. Rowling verteld zo'n Zwerkbalwedstrijd echt fantastisch. Ze beschrijft alles wat er gebeurt enzo. Als je het leest zie je ook echt de wedstrijd voor je. Nee hier lees ik zeker niet overheen |
_________________ - I finished last, Hermione. - Next to last. Fleur got never past 'ze Grindylows'! |
|
|
|
miss louise
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 11:46 |
|
Zwerkbal? Ja, dat vind ik helemaal geweldig! Ik vond het ook zó jammer dat in film vijf die scčne's met Ron niet gedaan zijn :S. Gelukkig komt het Zwerkbal in film zes weer helemaal terug! Ik vind het super origineel bedacht van J.K. Rowling, en ze beschrijft het ook altijd zo geweldig. Je vindt zelfs het karakter in de speelstijl van de spelers terug, en dat vind ik gewoon zo ongelooflijk knap als je dat kan. Het is eigenlijk veel leuker dan voetbal... waarom bestaat Zwerkbal niet echt? Het zou een behoorlijk plezierige kijk-ervaring zijn. |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
|
|
Manontjuh
1e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 21, 2008 16:50 |
|
I love Zwerkbal! Ik vind het een geweldige sport! Leuk bedacht, Rowling! Al zou ik het niet graag willen vergelijken met voetbal, want ik ben anti-voetbal.
Bestond het maar echt, dat zou geweldig zijn! |
|
|
|
|
|