Auteur |
Bericht |
LieffJ
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 02, 2008 15:53 |
|
Ik denk dat ik een kwartiertje voor de spiegel sta. Veel speciaals doe ik ook niet. In mijn klas staan de meeste meisje een kwartier of halfuur eerder op omdat ze hun haar moeten stijlen, make-up, heel de zooi. Dat vind ik echt een beetje overdreven. Ik vind mijn haar ook belangrijk (dat het er behoorlijk uitziet; niet vet, niet vol klitten, niet compleet verzombied) maar dit vind ik gewoon overdreven. Of ligt dat aan mij? xD |
|
|
|
|
JustxMe
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 02, 2008 19:29 |
|
Ik sta denk ik ongeveer 30 minuten voor de spiegel xD Het lijkt best lang maar niet als je weet dat ik altijd problemen heb met mijn lenzen in doen, make-up perfect krijgen en mijn haren föhn voor de spiegel. Het gaat dan best snel. Maar bij mij hoeft niet elk haartje perfect te liggen want ik moet daarna toch meestal naar school fietsen. Dan is het na 1 windvlaag alweer door de war.
Ik wist wel dat mannen langer voor spiegel staan. Aangezien mannen zich ook meer druk gaan maken om hun uiterlijk, zich moeten scheren, gel in hun haren smeren etc. Het verbaast me niets aangezien ik wat gewend ben met mijn broer, die meestal 3 kwartier ervoor staat ¬¬ |
|
Cupcake
1e jaars
Verdiend:
79 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 20, 2008 21:19 |
|
Ik sta altijd ongeveer zo'n 20 minuten voor de spiegel, maar dan doe ik echt alles:
-Tanden poetsen
-Gezicht schoonmaken
-Haar in model brengen
-Make-up doen
Ik vind opzich 20 minuten nog wel meevallen voor alles.
Aangezien ik nogal veel make-up op doe zeg maar, en aangezien ik ook altijd volume in mijn haar probeer te brengen maar mijn haar echt vreselijk futloos is. Dat duurt dan namelijk weer best wel lang. |
|
|
|
|
lunatje123
Dreuzel
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 26, 2008 16:49 |
|
ik sta eigenlijk nooit mega lang voorde spiegel ik doe geen make-up op dus da moet ik dan ni doen gewoon haar kammen en tandenpoetse |
|
|
|
|
Schéhérazade
3e jaars
Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 26, 2008 19:19 |
|
ik doe mijn haar in no - time en het ziet er soms niet uit, maar daar maak ik me nou ook weer niet druk om. Ik vind het echt idioot om een halfuurtje vroeger op te staan, gewoon om je op te maken. Ik sta al vroeg genoeg op in de week (zes uur) en alleen als ik uitga of andere familiegelegenheden, maak ik wat meer tijd vrij. Dit gebeurt dan ook meestal vlak voor de gasten arriveren. |
_________________ Schéhérazade - het verhaal van de nachtegaal |
|
|
|
Ilyah
1e jaars
Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 26, 2008 22:18 |
|
Ongeveer 10 minuten. Tanden poetsen, gezicht schoonmaken + zalf opdoen undso, mascara + concealer en dan haar uitborstelen. |
|
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 14, 2008 18:47 |
|
ik heb op 30 min geklikt maar het is meestal ergens tussen de 20-25 min, omdat ik nogal een pietlut ben met mijn haar. Ik doe daar altijd het langste over en als het niet goed zit blijf ik netzolang prutsen tot het zit.
Mijn make up zit er zo op, verder poets ik mijn tanden ook voor de spiegel, ben best wel ijdel en kijk de halve dag in de spiegel volgens familie al zie ik dat zelf niet zo. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 14, 2008 18:54 |
|
Ik heb 5min aangevinkt.
Ik poets mijn tanden & doe mij haar ^^
Dat is het .. xD |
|
Suzzannaa
2e jaars
Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 19, 2008 19:53 |
|
Ach, meestal 5 minuten ofzo! "Poging-tot" Haar goed doen (het zit dus echt nooit, maar dan bedoel ik ook echt nooit, goed ) En ik doe niet aan Make-Up, sommigen zeggen dat ik het wel moet doen, maar ik vind dat mensen me maar moeten nemen zoals ik ben, en niet zoals ik lijk te zijn. |
_________________ 'Hij beschuldigde me ervan dat ik "de trouwe volgeling van Perkametus" was.'
'Wat onbeleefd van hem.'
'Ik vertelde hem dat ik dat ook was'
..
'Ik ben diep geroerd Harry.' |
|
|
|
TheNightSky
Dreuzel
Verdiend:
57 Sikkels
Woonplaats: Somewhere underneath the stars watching The Night Sky
|
Geplaatst:
Di Mei 20, 2008 18:49 |
|
Ik heb zo'n 12 minuutjes nodig: haar kammen, tanden poetsen, mascara en eyeliner opdoen. Dit doe ik ook echt dagelijks: zonder mascara ga ik de deur niet uit. |
_________________ ...Sometimes, I get the feeling that I'm
......Stranded in the wrong time
.........Where love is just a lyric in a children's rhyme, a soundbite ♥
|
|
|
|
Fiore
1e jaars
Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 26, 2008 20:27 |
|
Tja, ik sta bijna nooit voor de spiegel, alleen als ik naar een feestje moet. Mijn haren kan ik best zonder spiegel kammen en aan make-up doe ik niet, dus ik heb geen spiegel nodig ^^. Als ik naar een feestje ga en ik wil iets speciaals met mijn uiterlijk, sta ik er wel langer vol. Zeker met kleding ben ik dan heel erg precies en snel ontevreden, dus dan duurt het ook meteen weer héél lang. Maar goed, normaal doe ik dat niet, ik werp hooguit een blik in de spiegel voordat ik van huis wegga. |
|
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 26, 2008 20:45 |
|
Ik dacht eigenlijk dat ik hier al een keer gereageerd had, niet dus. xD
Ik sta 's ochtends (en tussendoor ook) echt lang voor de spiegel.
Ik ben zowieso 20 minuten bezig met mijn make-up, dan nog sieraden indoen enzo. Mijn haar doe ik bovendien minstens een half uur tot drie kwartier over, ik sta dus echt lang voor de spiegel. xD Maar goed, ik vind het wel best zo eigenlijk. [a] |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
Aya
6e jaars
Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 27, 2008 17:35 |
|
Rond de twintig minuten.
Ik smeer geen vol arsenaal aan make-up op mijn hoofd, dus daar doe ik niet zo lang over... Mascara, eyeliner, lipgloss, misschien wat oogschaduw of een verdwaald wenkbrauwhaartje epileren en dat is het wel.
Mijn haar en kleding is een andere zaak :') Ik heb heel lang dik haar; meestal stijl ik het de avond vantevoren, nu ik een nieuwe stijltang heb blijft het mooi glad zitten en hoef ik 's ochtends niet zoveel te doen. Maar ik hou van de haarstijl van Blair Waldorf en daar heb ik meestal 5 minuutjes extra voor nodig.
En dan kleding. Mijn kast puilt uit en ik ben dolgelukkig dat ik volgend jaar een inloopkast krijg, overzichtelijkheid ftw. Ik doe er wss zo'n tien minuten over om te bedenken wat ik aanwil en om het vervolgens nog aan te trekken ook xD |
|
|
|
|
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 27, 2008 17:42 |
|
Ik ben echt géén tuttype, dus ik sta echt ultrakort voor de spiegel.
Ik maak me gewoon NIET op, omdat het mij gewoon niet staat en ik het dus echt niet nodig vind. Iemand moet je maar accepteren zoals je bent, ook al heb je een gigantisch litteken, lelijke wimpers of weet ik veel wat.
Dus ik sta 's morgens ongeveer 5 minuten voor de spiegel en dat is alleen om mijn haar te doen. Ik gooi er 's ochtends wat mousse in en ik fohn het even, voor de rest niets. |
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 28, 2008 10:14 |
|
Ik ben een tuttype, maar ik doe niet veel aan make-up. Dat komt vooral door luiheid en omdat ik niet precies weet hoe je je nou ècht mooi kan opmaken.
Toch sta ik elke keer wel zo'n halfuur voor de spiegel, omdat ik eerst kleding wil uitzoeken en daar doe ik vrij lang over. Als ik mijn kleren de avond van te voren klaarleg, doe ik er maar een kwartiertje over.
Met mijn haar doe ik de laatste tijd ook niet veel bijzonders - ik steek het op of ik doe het los. Vroeger deed ik er veel meer aan, misschien moet ik dat weer gaan doen. |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
|