Auteur |
Bericht |
lunatje123
Dreuzel

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 21, 2008 18:17 |
 |
ik denk allebij mijn ouders in griffoendor
en mijn broer weet eigenlijk ni echt |
|
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 21, 2008 18:37 |
 |
Hmm, da's moeilijk, zo heb ik eigenlijk nog nooit gedacht. En aangezien ik alleen ouders heb en geen broers of zussen, doe ik mijn neefje en nichtje ook even. :')
Mijn moeder is denk ik een Hufflepuff. Ze is trouw aan andere mensen en helpt graag. Nou ja, mij en pa dan. ^^
Mijn vader hoort thuis in Ravenclaw, that's for sure. Hij is écht ontzettend slim.
Mijn nichtje hoort thuis in Hufflepuff. Ze is altijd trouw, vooral aan mij, en ze helpt graag mensen.
Mijn neefje is ook een Hufflepuff, want hij is bijna het evenbeeld van mijn nichtje, behalve dat hij soms strontvervelend is. |
|
  |
 |
Eleonora
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 26, 2008 12:53 |
 |
Mijn moeder zou in griffoendor zitten... ze is heel moedig en pittig van karakter..
mijn middelste broer in zwadderich: heel ambiteus en het doet hem er niet toe of hij iemand beledigd als hij er zelf maar beter van wordt
mijn vader in huffelpuf... echt een goed sul...
mijn jongste broer in zwadderich een ontzettend luie donder is het... niet veel willen doen voor een beetje roem zeg maar
en ik denk dat ik in ravenklauw zou zitten... ik ben namelijk een eeuwige student |
_________________ Citaat Ravenklauw:
"Wijsheid zonder grens is ieders liefste wens" |
|
  |
 |
Yalena
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 26, 2008 17:14 |
 |
Mijn vader hoort huis in Griffoendor. Hij is echt heel dapper enzo ... of dat straalt hij tenminste uit.
Mijn moeder is zeker te weten een Ravenklauw, ze is erg slim.
Mijn jongste zusje [10] is denk ik een Huffelpuf. Ze is heel erg trouw, vooral aan mij, en aan haar vriendinnen.
Mijn jongste zusje [8] is een Ravenklauw, net als ma. Ze heeft soms wel erg intelligente trekjes voor haar leeftijd. |
|
|
  |
 |
Houwvan
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 27, 2008 19:49 |
 |
Vader in Zwadderich denk ik. Vanwege gemene trekjes.
Moeder in Ravenklauw denk ik. Ze weet veel en helpt me altijd met problemen oplossen (als die er zijn)
jaah dat is het. Ik heb geen broers of zussen. |
_________________ Life isn't fair.
Life is hard. |
|
  |
 |
HPFreak!
3e jaars

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 27, 2008 21:26 |
 |
Vader in Ravenklauw = is slim
moeder in huffelpuf = heel erg trouw aan iedereen
broertje = gryff net als ik ook moedig. durft veel
HPFreak! |
_________________ I wish everyone a merry X-Mass and a very happy new jear!
HPF Always in our Hearts! |
|
  |
 |
LieffJ
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 27, 2008 22:40 |
 |
Moeder; Hufflepuff. Ze is trouw, zal altijd voor je klaarstaan, wilt het beste voor iedereen, werkt hard.
Stiefvader; Ravenclaw. Hij weet veel, doet veel, denkt veel, leert graag bij. Misschien ook wel een mengeling met Hufflepuff, maar toch iets meer Raven. |
|
|
  |
 |
Linda Slytherin
5e jaars

Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 29, 2008 9:36 |
 |
Pap: Griffoendor of Zwadderich--> Hij is volgens mij wel erg dapper, maar kan ook erg duivels zijn tegen zijn vader (pap is voor feyenoord, en opa voor ajax, dus als de voetbaluitslagen gunstig zijn wordt er gelijk weer even een emailtje gestuurd ^^)
Mam: Huffelpuf--> Ze is er trouw aan familie. Eigenlijk kan ik hier niet echt veel over zeggen...
Maaike (zusje van 11): Ravenklauw of Huffelpuf--> Ze is op zich wel slim, maar denk ik ook wel trouw en gehecht aan haar familie.
Moi: Zwadderich--> Ik kan soms erg arrogant doen (alleen tegen de mensen die ik niet mag!!!), maar ik ben ook erg ambitieus.(eigenschapjes van Zwadderich dus Misschien zou ik ook wel in Ravenklauw kunnen zitten. Ik wil niet zeggen dat ik slim ben ofzo (das wel een beetje erg eigendunkerig), maar mijn cito was 548 en ik zit in 3 VWO. Toch zie ik mezelf eerder bij Zwadderich Badguys!!! |
|
|
  |
 |
Milkymalfoy
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 31, 2008 15:25 |
 |
ik vind dit wel een tof topic
me pa komt in griffoendor --> de rest past niet bij hem
mijn moeder bij huffelpuf --> ze is een en al huffelpuf
me zus blijft een druezel denk ik of anders misschien huffelpuf ze is niet slim niet sluw enzo en moedig en dapper ook niet dus huffelpuf dan maar |
_________________ Or yet in wise old Ravenclaw
If you've a ready mind
Where those of wit and learning
Will always find their kind
Wit beyond measure,
is man's greatest treasure. |
|
  |
 |
nathan
1e jaars

Verdiend:
79 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 02, 2008 4:31 |
 |
Ikzelf deel ik in (ondanks mijn keuze hier) bij Huffelpuf omdat ik een mij, eens gekozen voor iets, echt inzet voor dingen.
Mijn zus is een echte durver, dat wordt dus Griffoendor.
De rest van mijn familie is iets moeilijker in te delen, maar ik weet dat het in elk geval geen Zwadderich is. |
_________________ zelfverklaard Minister van Toverknutsels |
|
  |
 |
xKIMx
1e jaars

Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 12:37 |
 |
Hmm.. Ik denk dat me moeder bij ravenklauw zou komen ze weet namelijk over raad op.
Mijn vader bij zwadderich omdat ik vind dat ie me altijd weer stiekem weet te 'pesten'
Mijn broer denk ik bij griffoendor want hij is altijd zo van; Oja? laat maar zien dan! of van; Bewijs t maar!
van mezelf weet ik het niet maar ik hoop griffoendor.. anders vind ik ravenklauw ook niet verkeerd..  |
|
|
  |
 |
Hermelieen
Dreuzel

Verdiend:
63 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 26, 2008 16:53 |
 |
moeder @ huffelpuf --> trouw & behulpzaam enzo
vader @ ravenklauw denk ik....
broer @ zwaddericht |
_________________ Harry & Hermelienn ?? |
|
  |
 |
juniper
5e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 27, 2008 12:17 |
 |
Poeh.. even denken hoor. Mijn moeder zou ik in Huffelpuf plaatsen, want ze liegt bijna nooit en is lief en trouw enzo. Mijn zus zou ik ook in Huffelpuf plaatsen. Mijn vader in Griffoendor of in Zwadderich, hij is best wel sluw, maar toch ook wel dapper! |
_________________ Ravenclaw! <3 |
|
  |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 31, 2008 21:20 |
 |
Pff... mijn moeder denk ik in Huffelpuf, eigenlijk past ze nergens goed bij dus daarom huffelpuff , mijn vader in Griffoendor, best wel dapper en moedig enzo, mijn zus in Ravenklauw want ze is best slim en wijs, mijn oudste zusje ook in huffelpuff omdat ze best trouw is enzo en mijn jongste zusje in Zwadderich, omdat ze altijd aan zichzelf denkt en niet aan andere denkt en super sluw is en váák liegt |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie  |
|
  |
 |
Lily_Evans
3e jaars

Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 31, 2008 21:47 |
 |
Mijn vader een echte Zwadderaar, hij zet zichzelf op de eerste plaats en denkt daarna pas aan anderen.
Mijn moeder een Griffoendor, ze is erg moedig en sterk, en ze helpt graag anderen. (Daarom zijn mijn ouders ook gescheiden. )
Mijn broer is een echte Ravenklauwer, hij is slim en houdt van leren.
En ik zelf, ben een Zwadderaar. Ik kan gemeen zijn en ik kan daar echt van genieten. (Niet pesten, eerder plagen.) |
|
|
  |
 |
|