Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

uitgaan Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Ryelle
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

Ryelle is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 29, 2008 7:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

In het middelbaar ging ik niet zoveel weg... En dan vonden mijn ouders eigenlijk alles wel oké, omdat ze mij vertrouwden.
Nu ik op kot zit, doe ik natuurlijk wat ik wil Very Happy
Veel feestjes, dikwijls op café enzo... als je zo'n toffe vrienden hebt is dat geweldig tof.
En het tofste van allemaal zijn cantussen (volop bier, ad fundums en liedjes zingen!)
Als ik nu weg ga, is het toch dikwijls al vier of vijf uur.
Een paar keer zeven uur (ja, gaan slapen als de vogeltjes beginnen fluiten, eigenlijk is dat wel fout...)
Hier zijn de cafés en al keilaat open... En dan is de verleiding wel erg groot. (en toch zit ik altijd in de les Very Happy soms wel erg onfris maar ja...)

Hoe ouder je wordt, hoe langer je ouders je normaal zullen laten uitgaan. Het is ergens ook wel normaal dat ze ongerust zijn. (hoewel dat natuurlijk irritant kan zijn)

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 82 Sikkels
Woonplaats: overal waar bloemen, tekenspullen, inspiratie en boeken zijn

misssnake is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 18, 2008 15:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik mag (nog) niet uitgaan, maar ik hoef nog maar 3 jaar te wachten.
Ik ben wel 1 keer uitgeweest in een kinderdisco.
Het was nog al saai.
Alleen maar kleine kleuters Wink

Profiel bekijkenStuur privébericht
Misz_Hermione
Oude Forumnaam: misz_hermoine Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 80 Sikkels

Misz_Hermione is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mrt 18, 2008 18:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga zo af en toe wel eens uit; is maar juist of ik zin heb om uit te gaan of niet.
In de discotheek zul je me niet zo heel vaak zien; het is daar veel te duur, de muziek staat me niet aan (ik luister uit principe geen hiphop en ander sppul wat heel erg in lijkt te zijn). En daarnaast is het volk wat daar komt ook niet echt zo heel geweldig.

Ik ga liever naar een gezellig festival, kroeg of gewoon een tent waar ze wél goede muziek draaien. Hier in de buurt liggen een aantal tenten waar ze wel super muziek draaien; daar spelen wat locale bandjes en ook wel redelijk bekende bands.
En zo af en toe chillen bij iemand thuis en gewoon lol hebben is ook super; en carnaval sla ik natuurlijk niet over Laughing

NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 18, 2008 18:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben 15, mag uitgaan, maar ik doe het zelden. Ik ben gewoon niet zo'n feestbeest. Ik doe 's avonds liever gewoon iets leuks met vrienden (Thuis film kijken ofzo) of ik zit gewoon achter de computer, vind ik veel fijner dan al dat drank enzo. Rolling Eyes

Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 18, 2008 19:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zelf ga ik nog niet uit. Ik word over een paar dagen 15, maar ik heb geen drang om naar feestjes enzo te gaan. Ik ben wel eens naar een concert geweest met men zus en dan nog 2 vrienden, maar je kunt dat nou niet echt uitgaan noemen.

Ik weet nog wel dat we in het zesde leerjaar naar zo'n jongerenfuif zijn gegaan en dat was nog met andere scholen. Ik denk dat dat mijn eerste fuif was (er was geen alcohol ofzo, anders zou die school nooit hebben meegedaan aan die fuif) en dat was wel leuk. ^^
Ik zou zelf wil ooit eens naar een feestje willen, maar dan zal het maar voor 1 keertje zijn ofzo. Ik ben wel benieuwt hoe het daaraan toegaat.

Wat me soms tegenhoud om uit te gaan is dat ik soms van die verhalen hoor die ik liever niet zou willen horen. Dus op school hadden ze de leerlingen tickets gegeven voor naar een fuif te gaan die voor de gemeenschapsscholen werd gegeven. Ik was zelf niet naar die fuif gegaan, maar mijn klasgenoten wel en de meeste waren dronken en hadden vanalles gedaan enzo. Ik was wel blij dat ik niet naar die fuif was gegaan.
Ergens wil ik wel eens naar een fuif gaan, maar die verhaaltjes houden me soms wel tegen.

I'll do anything for you.
River
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 259 Sikkels

River is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 18, 2008 19:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

2 Vriendinnen die zijn pas naar een feest voor allemaal scholen gegaan en ik heb haar gisteren gesproken en iemand had over haar en een vriendin van haar gekost echt zo ranzig! En die andere vriendin was omgeduwd en achteraf ben ik dus blij dat ik niet gegaan ben want er liepen allemaal mensen dronken enz.

Schéhérazade
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 40 Sikkels

Schéhérazade is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 26, 2008 17:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga totaal niet vaak weg: zowieso wel in het begin van het schooljaar, het afscheidsfeest van de vorige zesdes. En dan nog eens in de grote vakantie op kamp. Als ik eens ga, mag ik meestal niet later dan twee uur, vorig jaar was dat middernacht. Als ik op kamp ben, moet je naar bed ten laatste volgens je leeftijd aangegeven uur. Ik ben zestien en mag tot vier uur op blijven dan. Ik profiteer er op dat moment wel van, maar daarna heb ik wel er genoeg van voor een tijdje.
Als ik achttien wordt, organiseert de hele klas (5ASO dus) een feestje. We doen dit voor iedere leerling van de klas die achttien wordt, maar voor de meesten is dat pas volgend jaar.
Ik heb eigenlijk ook niet zo veel zin en tijd om lang en veel uit te gaan. Ik ben meer van de bescheiden soort en ik lees liever of ga voetballen in mijn ploeg.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Yalena is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 26, 2008 17:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vorig jaar, toen ik in de tweede zat, ging ik heel vaak uit, ook doordeweeks, en daar had ik twee maanden huisarrest van heb gekregen. Nu ga ik niet al te vaak uit, alleen op vrijdagavond of in het weekend met een paar vriend(inn)en.

Lavinia
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Lavinia is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 28, 2008 13:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga ongeveer twee keer in de maand uit..

Eerder wel elk weekend maar tegenwoordig niet meer zoveel aangezien het ook niet altijd even gezellig is en ik ook wel meer te doen heb.
Meestal ga ik eerst naar de kroeg tot een uur of drie en dan nog even door naar een discotheek.
Ik denk dat ik rond mn 15e uit mocht weet het niet precies meer ben nu 20.

Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Verdiend: 0 Sikkels

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 28, 2008 13:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik mag wel al uitgaan maar ik doe het niet. Ik vind er gewoon niet zoveel aan. Soms smeken m'n ouders dat ik eens zou uitgaan, soms worden ze er boos om dat ik niet uitga...
Als het dan eens voorkomt, verveel ik me ook nogal snel.

'Til we meet again, HPF'ers.
Juud
Oude Forumnaam: MissPotter Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Juud is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 29, 2008 10:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uitgaan tsja, toevallig ga ik vanavond voor het eerst in 4 maanden weer uit. Maar om te zeggen dat ik het leuk vind, niet echt. Ik verveel me best snel, het is er zo druk, maar m'n crush komt xD vandaar.
Iedereen zegt ook altijd tegen me: oooh! waarom was je er niet, het was zó leuk! om me dan exact te gaan vertellen hoe de avond was [zeer saai dus].

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp