Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

FanFiction Challenge Maart [De Uitslag!] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend: 0 Sikkels

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 24, 2008 17:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay, we mogen stemmen. Hier komen mijn drie stemmen dus aan Razz

Dit is mijn eerste stem: Te veel zwad voor mij.
Mening: Heel erg knap dat het verhaal zo geloofwaardig overkwam, terwijl het vanuit een dagboek geschreven is. En het is gewoon heel vlot geschreven en uniek. Jep, een dikverdiende stem.

Dit is mijn tweede stem: Anders
Mening: De titel geeft het al aan, het is een apart verhaal. Maar dan wel op de goeie manier, aangezien het me bleef interesseren. En het is gewoon op een manier geschreven die ik echt nog nooit ben tegen gekomen en dat vind ik heel knap.

Dit is mijn derde en laatste stem: Weg naar de top
Mening: Erg leuk hoe de eindzin in het verhaal zat, vanwege de dubbele betekenis. Daarnaast heeft het verhaal een origineel onderwerp en blijft Marten heel erg IC. Jep, ook jij verdient een dik verdiende stem.

Mijn complimenten aan alle andere! Het was weer heel moeilijk kiezen.

Master of the Cows
Master of the Cows

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 24, 2008 19:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn eerste stem gaat naar Te veel zwad voor mij.
Je verraste me echt heel erg toen het een dagboek bleek te zijn! Ik dacht eerst aan een meisje, vanwege dat lieveling gedoe enzo, maar dit was een hele aangename verassing! Ook leuk om de gebeurtenis vanuit zijn dagboek's perspectief te lezen. Echt heel leuk! =]

Mijn tweede stem gaat naar Dodelijke Ogen
Ik zat het te lezen, en toen Voldemort eenmaal binnenkwam kon ik gewoon niet meer stoppen. Het is zo spannend geschreven, ik zat echt op het puntje van mijn stoel. Geweldig! Mijn tweede stem is voor jou!

Mijn derde stem gaat naar De Kloof
Ik heb een beetje een dubbelgevoel. Het einde is heel erg lief, maar ook wel een beetje cru. Maar ook wel weer leuk, omdat je weet dat het goedkomt met Andromeda en Ted, maar ook weer niet heel erg leuk, omdat je weet wat er gaat gebeuren aan het einde van het stukje. Achja. Een very terechte derde stem voor jou!

Alle stukjes waren echt heel erg leuk, maar ik heb toch voor deze gekozen als 3 beste. Wink

So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
Profiel bekijkenStuur privébericht
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

amytjuuuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 26, 2008 19:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oke, Arlette, je krijgt je zin xD. Ik heb na een lange tijd nadenken uiteindelijk gekozen en ik ga nu ��n stem uitbrengen. Niet omdat ik de andere niet leuk vond, integendeel. Ik kon bijna niet kiezen en deze stak er bovenuit.

Dus mijn eerste en waarschijnlijk laatste stem gaat naar Het Duel. Dit omdat ik steeds meer fan begin te worden van Draco/Harry en ik vind het orgineel verwerkt dat het vanuit Patty wordt geschreven. De laatste zin is er wel goed in verwerkt en het hele verhaal klopt.

The Writing Mod
The Writing Mod

Verdiend: 131 Sikkels

Smalofski is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 26, 2008 21:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eerste stem: Anders
Zoals de titel al zegt is dit verhaal anders. Ik vind het zeer origineel, en ook mooi geschreven Very Happy Het leest vlot en er zit geen spellingsfouten in. Een verdiende nummer 1

Tweede stem: Duistersluipen
Ik vond dit verhaal technisch wel goed geschreven. De beeldspraak is heel mooi en het leest ook wel mooi vlot. Het is jammer dat er geen fatsoenlijk einde bij is, dat had er mij bijna van weerhouden voor dit verhaal te stemmen.

Derde stem: Te veel Zwad voor mij
Er zijn enkele stukjes in die verhaal die in mijn ogen niet zo vlot lezen, maar de grootste troef vind ik wel dat ik dit een zeer orgineel idee vind. Daarom gaat mijn derde stem naar dit verhaal.

Verder vond ik "Het Duel" en "De kloof" ook hele mooie verhalen, en het was echt een moeilijke beslissing.

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 31, 2008 14:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uitslag Fanfiction Challenge Maart (Zwadderich)

Het is alweer 31 Maart, het stemmen stopt dus vandaag, en ik heb nu de uitslag voor jullie. Allemaal weer bedankt voor het meedoen en het stemmen natuurlijk, bij deze speciale challenge over Zwadderich!

Dan komt hier de uitslag:

[50 sikkels] 1e Plaats: Te veel Zwad voor mij geschreven door amytjuuuh [6 stemmen]
[40 sikkels] 2e Plaats: Anders geschreven door Pieper [4 stemmen]
[30 sikkels] 3e Plaats: Zelfhulplijn voor beginners geschreven door Smalofski [3 stemmen]

[20 sikkels] Andere verhalen die hebben meegedaan:

Weg naar de top geschreven door meligmijsje [2 stemmen]
Het duel geschreven door Avana [2 stemmen]
De Kloof geschreven door Potterfreaky [2 stemmen]
Duistersluipen geschreven door Genner [2 stemmen]
Dodelijke ogen. geschreven door Linnie* [1 stem]
Het begin van Draco's ellende geschreven door TopazLover <3

Verder nog even een speciale vermelding voor Avana, die bijna altijd laatste is met het inzenden van haar verhaal, maar dit keer niet de laatste was! Goedzo Arlette, je kunt het wel! xD

Dat was het weer voor de Zwadderichmaand, ik ga nu de sikkels doorgeven. De nieuwe Challenge ga ik morgen posten, dan hebben we een speciale challenge voor de Ravenklauwmaand!

*slot*

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp