Auteur |
Bericht |
Neville
Grote Zaal Hoofdmonitor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 02, 2008 16:22 |
|
Sorry dat ik jullie moet teleurstellen, maar ik stop met deze RPG - en alle andere. Voor Miss_sweet komt dit niet onverwacht, dus ze weet zich hier vast wel te redden zonder mij. ^^
Nog heel veel plezier met deze übercoole RPG! |
_________________ ~ the End of the Beginning |
|
|
|
miss_sweet
Hotemetoot
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 02, 2008 17:58 |
|
Neeeeee! Je mag er niet uit =(
Na dit deprimerende nieuws heb ik een nieuwe mede-leidster gevonden, namelijk jilly-ann. Ze gaat vanaf nu samen met mij de RPG leiden.
Verder heeft ook Ailey aangegeven te willen stoppen. We hebben ook een oplossing gevonden voor Gaston. Vanaf nu zullen Jill en ik Gaston overnemen. En mensen? Posten!! Please?
- Catie - Yui Casse - Dochter van de huishoudster
- miss_sweet - Kaitlin Robberts - De dochter
- TheKimKommer - Ruard LeBlanc - De kleinzoon
- Manouk - Cecilia LeBlanc/Tailor - De ex-vrouw
- Dennis Krauwel - Nathan Green - De neef
- Angel_17 - Dorian LeBlanc - De zoon
- jilly-ann - Susan Robberts - De dochter
- Hermelien-fan - Leah Miller - Het bevriende buurmeisje
- **GiNnY** - Hilary Adams - Achternicht
Zoals jullie kunnen zien is het lijstje met RPGers weer aanzienlijk verkort. Dus we gooien de solli's open. Succes. |
|
|
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 08, 2008 15:39 |
|
Over jezelf
Naam: Aa-Dzjee-Njaa
Leeftijd: 17
RPG-ervaring: Elder Wand, Marauders, Hogwarts 2017, Moonlight Secrets, Haunted Mansion
RPG's op dit moment: Hoggie 2017, Haunted Mansion, en in officiëliteit Elder Wand en Marauders xD
Over je personage
Naam: Sir John Stedman
Leeftijd: 68
Geslacht: Mannelijk
Uiterlijk: John Stedman is een redelijk gezette - wat zeg ik? - nogal dikke man met een bol gezicht. Hij is kalend, met op zijn glimmende ronde hoofd nog wit-blonde plukken haar, die naarmate de dagen verstrijken steeds pluiziger worden. Hij heeft een borstelige snor onder zijn platte, grote neus. Zijn kleine, bruine ogen hadden misschien vriendelijk geleken als ze niet omringd waren door zware, getekende rimpels en littekens over zijn hele gezicht. Qua kleding draagt Sir John nette jasjes met stropdassen, en bij gelegenheid ook zijn oude Schouwers' uniformen.
Karakter: John is een oude knorrige man, met een tamelijk ruig verleden. Dit heeft ervoor gezorgd dat hij vrijwel altijd chagrijnig oogt. Toch is hij dat niet altijd. Hij kan bot en onaardig overkomen, maar bedoelt het niet altijd zo. Hij kan best lachen, alleen moet je het juiste grapje maken. Hij kan best een compliment maken, maar dan moet je het wel verdienen. Sir John speelt nooit toneel. Hij is geen open kaart, maar liegen zal hij niet als hij iets van je moet. Het enige waar hij wel zijn best voor zou doen, is in een goed boekje staan bij invloedrijke mensen, maar daar blijft het ook bij. Zolang hij in het dure boekje staat, is hij tevreden.
Sir John is uiterst geïnterresseerd in Dreuzelantiek en -artillerie. Hij bezoekt regelmatig beide magische en Dreuzelveilingen, zo in de hoop zijn rommelzolder nog wat ongeordender te krijgen. Hij is dol op kunst en pronkstukken die hem veel geld op zouden leveren. Verkopen zou hij ze echter nooit: het is veel leuker om te pronken met veren als je deze zélf hebt.
Relatie tot Graaf: Sir John en de Graaf ontmoetten elkander ooit op een veiling en hebben sindsdien vriendschappelijk en vluchtig contact gehad. (Bevriend dus XD)
Achtergrondinformatie: Sir John is een ex-Schouwer, die dit als een heuse titel beschouwt. Hij bezat – mede door zijn succesvolle carrière – een klein fortuin. Hij leefde een gelukkig leven met vrouw en dochter Lucia. Toen zij echter op een dag dood aangetroffen werden, is Sir John opgesloten in Azkaban, beschuldigd van moord. Zijn kleine fortuin ging naar de Graaf. Toen na een jaar gevangenschap echter bleek dat het een Dooddoener-actie was, is Sir John weer vrijgelaten. Zijn fortuin kreeg hij nooit terug.
Overige: Boeh. Ja, je schrok, ik zag het wel. |
|
Dragongirl Leenz
7e jaars
Verdiend:
213 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 11, 2008 19:53 |
|
*word door Jill topic ingeduwd*
Over jezelf
Naam: Heleen (Dragongirl Leenz)
Leeftijd: 14
RPG-ervaring: Redelijk veel
RPG's op dit moment: Moonlight Secrets, The Island
Over je personage
Naam: Terry Lacro
Leeftijd: 25
Geslacht: Male
Uiterlijk: Terry heeft heel lang blond haar, waar hij heel erg trots op is. Hij heeft het altijd los hangen, en altijd netjes gekamt. Verder draagt hij eyeliner, wat hij zelf errug hip vind. Verder draagt hij qua kleding bandshirts of gewoon zwarte shirts en zwarte broeken, waar kisten onder te zien zijn. Er zit een ringetje door zijn rechteroor en zo'n spijkerpiercing door zijn linker. Hij sleept overal en nergens zijn gitaar mee naartoe, en heeft ook altijd z'n leren band om z'n pols, waar verder niks op of in staat.
Karakter: Terry is enorm geobsedeerd door... zichzelf. Niet dat hij egoïstisch is, in tegendeel. Zijn zelfbeeld is nogal laag, wat niet altijd even handig is. Zijn enige trotsen zijn zijn gitaar en zijn haar, voor de rest vind hij zichzelf lelijk, onaardig etc, en probeert hij zo weinig mogelijk te eten. Wel wat, want hij weet ook wel dat hij anders dood gaat :/ Hij is dus altijd bezig met zichzelf, in een poging zichzelf beter of mooier te maken.
Hij is verrassend genoeg niet verlegen, om zijn onzekerheid te verbergen doet hij erg druk en sociaal, altijd de aandacht op iets anders dan hemzelf vestigend. Hij heeft nog nooit iemand gehad die van hem hield, want zijn beide ouders zijn dood, en hij durft het nooit te zeggen als hij een meisje leuk vind. Zodra hij dan toch na veel moeite vrienden heeft gemaakt, zal hij ze nooit, maar dan ook nooit verraden. Maar zodra die vrienden dat zelf doen, zal hij heel erg boos worden, compleet met 'hij/zij-moet-dood'-gevoelens. Hij houd helemaal niet van kleine kinderen, hij haat ze eigenlijk gewoon.
Relatie tot Graaf: Achterneefje ^^
Achtergrondinformatie: Hij heeft tot nu toe tegen niemand gezegd hoe zijn ouders gestorven zijn. Daar kan dus nog verandering in komen.
Overige:Veeeeery nice banner =D
And my own banner:
|
_________________ So it hurts to be alive, my friend...
In this masquerade where all one day must die
Don't youere unborn again...
Just for a minute,
Just for a minute more... |
|
|
|
miss_sweet
Hotemetoot
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 12, 2008 21:16 |
|
Miseria - Goede solli en een interessant personage. Niks op aan te merken, dus door!
Dragongirl Leenz - relatie tot de graaf en achtergrondinformatie zijn in deze RPG zowat de belangrijkste elementen en die heb je veel te kort beschreven. Door die korte tekst kunnen we niet veel opmaken. Sorry, maar niet door!
De sollicitaties zijn nog open! Dus lieve mensen, grijp je kans. |
|
|
|
Winkey
2e jaars
Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 16:37 |
|
Over jezelf
Naam: Winkey
Leeftijd: 17
RPG-ervaring: Redelijk.
RPG's op dit moment: Op dit forum: The Island en Hogwarts 2017.
Over je personage
Naam: Eileen Brown
Leeftijd: 59
Geslacht: vrouw
Uiterlijk: Eileen is niet heel erg groot van stuk. Dat vindt ze overigens ook niet erg. Ze is redelijk slank tot mager en ze ziet er vaak fris en verzorgd uit. Ondanks haar leeftijd wil dit af en toe dan ook nog wel eens goed lukken. Meestal loopt ze er alleen een beetje krom en in één gedoken bij. Ze heeft blauwe ogen en een spitste neus. Haar haren zijn rood tot oranjekleurig, en ze draagt het zoveel mogelijk naar achter. Eileen draagt over het algemeen een witte broek met een fleurig truitje of iets dergelijks eroverheen, het liefst met een bloemetjesmotief. Het rechterbeen van Eileen is een kunstbeen.
Karakter: Eileen is een verschrikkelijk zoet vrouwtje. Ze vertroetelt iedereen en alles, alleen maar omdat ze het leuk vindt. Ze vindt het heerlijk om mensen te zien genieten. Wanneer ze alleen merkt dat mensen de pest aan haar hebben is ze iets humeuriger. Want wat eigenlijk niet zo naar voren komt is het feit dat ze wel degelijk erg trots op zichzelf is, en ze is daarbij ook nog niet de domste. Vaak kan ze goed inschatten wat er met iemand is en opvrolijken door middel van zoete, zelfgebakken dingetjes is dan ook typisch iets voor haar. Ook is ze verder een redelijk trouw, sociaal en loyaal mens. Eileen is een groot liefhebber van kunst. Verder kan ze goed nadenken en weet ze goed wanneer ze wat moet zeggen. Advies geven kan ze ook als geen ander. Eigenlijk zou ze iedereen wel te vriend willen houden, maar goed, ook zij weet heus wel dat de wereld zo niet werkt. Accepteren is alleen wat anders.
Relatie tot Graaf: Eileen en de graaf woonden beiden in dezelfde buurt, en ze kregen dan ook wat meer contact toen ze beiden waren aangesloten bij de buurtvereniging. Verder kwam ze nog wel eens langs om te kijken hoe het ging met de oude man, om even een kop thee te drinken, en meer dan eens hadden ze het gezellig wanneer de buurtvereniging bijvoorbeeld ging golfen met z'n allen.
Achtergrondinformatie: Eileen studeerde met resultaten die redelijk goed te noemen vielen van Hogwarts af, en ze besloot verder te gaan in de heelkunde. In het st. Holisto schopte ze het tot een redelijk hoge positie als sectiedirecteur. Haar man en zij kregen kinderen, en die kregen weer kinderen, en Eileen kon haar hobby weer eens heerlijk toepassen op de kleine koters. Ze vond het heerlijk ze te verwennen. Eileens schoonzoon was een dreuzel, dus moest Eileen eraan geloven dat haar kleinkinderen als dreuzels werden opgevoed, ze waren namelijk geen tovenaars, of daar werd vanuit gegaan. Op een keer, toen Eileen in een auto reed met haar kleinkinderen, verongelukte ze. Eileens een was verbrijzeld en haar kleinkinderen overleefden het ongeluk niet. Dat vergeeft Eileen zichzelf nooit meer.
Overige: De banner komt pas als ik weet of ik door/niet door ben. |
_________________ another day passes by... |
|
|
|
Manouk
Griffoendor Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 17, 2008 13:47 |
|
Sorry, het spijt me, maar ik stop ermee.. Ik heb echt al eeuwen niet meer gepost en ik weet ook niet echt meer wat ik met Cecilia aanmoet. En om heel eerlijk te zijn heb ik ook steeds minder zin alles bij te lezen en alles.
Het spijt me, maar jullie zullen het zonder Cecilia moeten doen. Veel succes nog! (: |
|
miss_sweet
Hotemetoot
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 24, 2008 22:56 |
|
@ Winkey: we beoordelen je solli zo snel mogelijk, nog even geduld dus (;
Ik kom eventjes meedelen dat ik binnenkort examens heb, en dus van 2 juni tot 25 juni minder actief ga zijn op het forum waardoor ook in het RPGgedeelte. De volgende dag, namelijk van 26 juni tot 11 augustus ben ik op vakantie.
Eerst had ik besloten Kaitlin te laten overnemen, maar Jill en ik hebben iets beters in gedachten. Het plot zal een interessante wending nemen, maar daarover later meer. Tijdens mijn afwezigheid zal Jill alles in het oog houden, maar dat zal geen probleem zijn (: |
|
|
|
miss_sweet
Hotemetoot
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 28, 2008 10:19 |
|
Na talloze pogingen om de RPG in leven te houden, lukt het toch maar niet. Het is al een tijdje zo goed als dood. Daar komt nog eens bij dat Jill en ik hebben besloten om te stoppen met deze RPG... Als iemand zich geroepen voelt MOT2F over te nemen dan kan je een PB sturen, anders zal er uiteindelijk een slotje op moeten komen. Jammer, maar helaas... Dus eventuele kandidaten, snel een PBtje sturen =) |
|
|
|
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 14, 2008 17:44 |
|
Over jezelf
Naam: Pinda_12 (Melinda)
Leeftijd: 14
RPG-ervaring: HPF: ik speelde in Vaile Castle en Jungle Expedition. Ik denk Beginner =_=
RPG's op dit moment: FFF: At the other side of the world
Over je personage
Naam: Edward Wailson
Leeftijd: 67
Geslacht: Male
Uiterlijk: Edward heeft grijs haar, is half kaal en heeft een enge uitstraling. Hij heeft een blauwe oogkleur die er een beetje kil uitziet, maar verder is alles normaal aan zijn uitstraling. Hij draagt meestal een smoking.
Karakter: Edward is een doorzetter. Als hij iets beslist wil hij het liefst door drammen tot hij z'n zin heeft, maar zo is hij niet. Hij wacht geduldig af tot ook de anderen toegeven dat het wel een goeie beslissing van hem is.
Edward probeert ook fit te blijven door soms een aantal rondjes door het huis te joggen, maar door zijn meestal stijve spieren wil het niet altijd even goed.
Edward bouwt snel een relatie op met anderen, probeert goeie vriendschappen te sluiten en probeert ook om het de anderen naar hun zin te maken waar ze ook maar mogen zijn. Hij probeert het voor iedereen zo te maken dat het net lijkt of hij de vader van hen is.
Edward heeft ook wel eens een slecht humeur, probeer dan bij hem uit de buurt te blijven, want dat wil je niet meemaken. Hij slaat dan de hele dag door, heeft het de hele tijd over een oorlog en maakt het de anderen erg lastig.
Relatie tot Graaf: Edward heeft de graaf ontmoet vlak bij zijn huis. De graaf was lekker aan het wandelen door de tuin, Edward vond het een mooie tuin en vroeg er iets over. Vanaf die tijd zijn ze altijd goeie vrienden geweest.
Achtergrondinformatie: Edward heeft vele incidenten meegemaakt in zijn leven. Zijn vrouw is overleden, z'n enige zoon is vermoord. Ik zal je vertellen hoe zijn vrouw is overleden:
Zij vrouw, Emma is twee jaar geleden overleden door plotselingen dood. Ze belande een jaar voor overleiden in het ziekenhuis. Ze had de ziekte AIDS opgelopen en dat was uitgegroeid. Helaas is er dus een jaar later een eind aan haar leven gekomen.
Hier had Edward de grootste moeite mee. Zijn zoon is op een jarige leeftijd vermoord door een inbreker die toevallig inbrak. Hij klom door het raam van z'n zoon naar binnen en vermoorde zijn zoon doordat hij een geluidje maakte.
Overige: - |
_________________ Slythpride forever |
|
|
|
|
|