Poll :: Kijk jij vaak Formule 1? |
Nee, het is heel saai! |
|
42% |
[ 21 ] |
Nee, nog nooit geprobeert eigenlijk! |
|
12% |
[ 6 ] |
Niet sinds Ecclestone en Mosley kwamen! |
|
0% |
[ 0 ] |
Soms, ik kijk alleen voor de crashes! |
|
6% |
[ 3 ] |
Soms, als ik niets te doen heb! |
|
12% |
[ 6 ] |
Ja, het is best wel leuk ja! |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja natuurlijk, de F1 is echt heel gaaf! |
|
20% |
[ 10 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 49 |
|
Auteur |
Bericht |
great.m.surfer
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 20, 2006 14:29 |
 |
Schopt thread omhoog, nou jongens. Flink wat races gehad en het is Alonso die zijn 2e wereldtitel lijkt te pakken... Beetje jammer, maar wat denken jullie: lukt het hem? |
|
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 12:42 |
 |
MeLoveSnape: Verwijderd ivm spam |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 14, 2007 8:28 |
 |
De officiële verklaring van de FIA na afloop van de buitengewone bijeenkomst van de World Motor Sport Council (WMSC) in Parijs.
"De WMSC heeft Vodafone McLaren Mercedes alle constructeurspunten in het 2007 FIA Formula One World Championship afgenomen en in de resterdende races kan het team geen punten meer scoren."
"Verder moet het team een boete van 100 miljoen dollar betalen, verminderd met het verlies aan FOM-inkomsten door de puntenreductie."
"Door de buitengewone situatie waarin de FIA de coureurs van het team immuniteit heeft beloofd als zij bewijs aan zouden leveren, zullen er geen maatregelen worden genomen met betrekking tot de punten in het rijderskampioenschap."
"De WMSC krijgt een volledig technisch rapport van de McLaren-auto voor 2008 en zal tijdens de bijeenkomst in december 2007 bekijken of er maatregelen worden genomen tegen het team voor het seizoen 2008."
"De volledige uitleg voor deze beslissing wordt op 14 september 2007 bekend gemaakt."
"Punten die door andere teams dit seizoen zijn vergaard, worden niet aangetast."
"Er zal geen vertegenwoordiger van McLaren toegestaan zijn op het erepodium als een McLaren-coureurs een van de resterende races weet te winnen."
Ik vind het wel een hele erge straf, zeker omdat ze niet hebben bewezen dat McLaren inderdaad de gegevens van Ferrari hebben gebruikt. Ik hoop ook dat ze gelijk krijgen in het hoger beroep, want dat zou het kampioenschap weer spannender maken. |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 14, 2007 12:11 |
 |
Ik vind het echt vreselijk dat formule 1, het is echt niet mijn sport. Het gaat alleen maar om rondjes rijden en crashes, echt saai. Ik hou meer van voetbal of een andere sport met waar wat meer gebeurd. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Nelsinho
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 11, 2008 10:44 |
 |
Schop dit topic even omhoog. Is het geen handig idee om van dit topic een algemeen "autosport topic" te maken?
Ik kijk zelf altijd Formule1, maar volg ook heel veel andere raceseries. Zoals IRL, A1GP, DTM, GP2, F3, en erg veel Nederlandse autosport. Dit zijn vaak veel spectaculairdere races. Autosport gaat niet altijd om het rondjes rijden en crashen...
Weet niet of er toevallig mensen naar A1GP zijn geweest op Zandvoort? Hierbij is het naast de baan zo super gezellig, er is zoveel sfeer dat het racen gewoon een bijzaak is. In tegenstelling tot voetbal, waarbij je altijd afhankelijk bent van de prestaties van je eigen favoriete ploeg.
Waarom is het naast de baan zo gezellig? Iedereen gunt het iedereen wel om te winnen. Daarnaast is het aanbod in één wedstrijd veel groter dan andere sporten, waarbij er vaak maar 2 teams in één wedstrijd spelen.
Maar goed, dit zijn allemaal leuke bijkomstigheden, als je echt niet van autosport houd, hou je er ook echt niet van ...  |
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 11, 2008 10:49 |
 |
Ik ben geen echte auto(sport) liefhebber, maar kan er zeker wel naar kijken. Ik vind bijna alle sport (met als uitzondering ritmische gymnastiek) leuk om naar te kijken. Dus als ik echt een race aan het volgen ben vind ik dat ook leuk en kijk ik ook het af. Maar ik volg de formule 1 voor de rest maar half.
@Nelsinho:
Crashes horen er ook bij.
Maar ik begrijp denk ik wat je met de sfeer bedoelt. Hetzelfde heb ik bij wielrennen en schaatsen. Het is alleen al leuk om langs de kant te zitten. Daarnaast heb je geen rellen en meer sportiviteit tussen supporters onderling. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 11, 2008 15:19 |
 |
Ik was ook op Zandvoort en het is inderdaad onwijs gezellig, vooral naast de baan.
Wat ik ook leuk vind aan Formule 1 is als je soms naar het publiek kijk zitten alle fans kris kras naast elkaar: een Ferrari fan kan gewoon naast een McLaren fan zitten, zonder bang te zijn dat hij niet moet juichen als Ferrari het goed doet. Bij voetbal bijvoorbeeld zou dit echt niet kunnen.
Mijn idee is ook dat bij races naast de baan veel meer wordt gedaan dan bij andere sporten. Maar ook op de baan is de aanbod veel groter dan het weekend maar 1 autosport klasse: er is altijd meerdere klassen en dus ieder krijgt wel wat hij leuk vind. |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
  |
 |
|
|