Auteur |
Bericht |
lauie
2e jaars

Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 20, 2008 17:37 |
 |
wat zouden de ouders daarvan vinden... ik denk dat ze het wel zullen weten of je kan toveren ofzo, want normaal kinderen die toegelaten worden op Zweinstein zijn toch mensen met tovenaars in de familie, er zijn ook anderen zoals Hermelien, maar ik denk dat die ouders dat ook wel zullen geweten hebben dat ze kon toveren. ik denk dat de ouders het gewoon zullen accepteren of zo |
_________________ 'Waar mijn schat is, zal ook mijn hart zijn...' |
|
  |
 |
Manontjuh
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 21, 2008 16:39 |
 |
Ik denk dat die ouders dan wel zouden schrikken. Vooral in de Middeleeuwen. Zie je het al voor je? Kind meteen op de brandstapel. Al denk ik wel dat die leraren het kind zouden redden, maar dat is wel weer zielig, want dan ziet ie z'n ouders nooit meer.
Maar nu niet over de Middeleeuwen, maar over nu. Ik denk dat de ouders nog steeds zouden schrikken, maar ik denk ook dat er iemand van Zweinstein komt, bijv. Anderling, om de situatie uit te leggen enzo. En om uit te leggen waar ze de Wegisweg kunnen vinden, om boeken te kopen. Ze hebben het vast wel goed georganiseerd, anders was Hermelien nooit op Zweinstein gekomen. |
|
|
  |
 |
|
| |