Poll :: Welke Hallow/Reliek geniet jouw voorkeur? |
The Elder Wand |
|
15% |
[ 22 ] |
The Resurrection Stone |
|
4% |
[ 7 ] |
The Invisibility Cloak |
|
79% |
[ 115 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 144 |
|
Auteur |
Bericht |
LeafyBlade
1e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 25, 2008 12:08 |
 |
De cloak, als je de wand heb loop je gevaar, de steen is cool, maar als je er gek van wordt is dat ook niet alles. |
|
|
  |
 |
Miryana
2e jaars

Verdiend:
158 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 18:47 |
 |
Ik zou ook voor de mantel gaan. Heeft toch wel veel voordelen dat onzichtbaar zijn. Ik zit me meteen te bedenken dat er veel mensen wel eens hebben gezegt of gehoord : ik zou we; een vlieg aan de wand willen zijn. Lol met die mantel is dat mogelijk. Lijkt me ook geweldig om maffe grappen mee uit te halen  |
_________________ Embrace me, Surround me,
As the rush comes.... |
|
  |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 18, 2008 16:37 |
 |
Ik zou de onzichtbaarheidsmantel kiezen.
Omdat ik dat liever zou hebben dan de andere dingen en ik vind een onzichtbaarheidsmantel leuk.
Ik zou niet blij zijn met de zegevlier omdat ik een gewone toverstok genoeg vind en ik wil niet de beste zijn.
Ik heb het wel heel moeilijk met de dood. Maar als iedereen zou blijven leven zou het ook niet gaan en als je ze meteen zou kunnen terugroepen zou je ook niet kunnen geloven dat die persoon er echt niet meer is.
De onzichtbaarheidsmantel vind ik het leukst. Je kan je onzichtbaar maken en op straat rondlopen zonder dat iemand je ziet. Je kan mensen afluisteren zonder dat ze het weten en je kan eens iemand doen verschieten . |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
lunatje123
Dreuzel

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 20, 2008 16:41 |
 |
ik zou vr de ontzichtbaarheidsmantel kiezen het zou echt iets voor mij zijn om onzichtbaar ergens rond te sluipen en als tweede de stok want dueleren zou denk ik ook wel cool zijn ! en de steen zou ik niet willen hebbben want ik denk dat ge gewoon de doden met rust zou moete laten
Xx. |
_________________ RESECT YOURSELF !!!!!!!!
<1+<2=<3 |
|
  |
 |
|
| |