Auteur |
Bericht |
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 02, 2008 12:21 |
|
Welkom bij de Fan-art Challenges
Wat is de bedoeling?
Eén keer per maand wordt er een onderwerp of uitdaging gekozen en daarover gaat men een tekening maken. De winnaar wordt aan de hand van een poll gekozen door de andere leden.
En wat levert dat op?
De winaar mag de Challenge van volgende maand bepalen en komt natuurlijk in de Hall of fame te staan. Bovendien kun ook nog eens een hele hoop sikkels verdienen.
1e = 60 Sikkels
2e = 40 Sikkels
3e = 30 Sikkels
De andere deelnemers = 20 Sikkels
Zijn er verder nog regels?
1. Iedereen mag zovaak meedoen als hij of zij wilt. Je mag dus meerdere Arts inzenden per challenge.
2. De art moet bekijkbaar zijn voor alle leeftijden. Een rating hoger dan PG-13 is dus NIET toegestaan.
3. Hou je aan het onderwerp.
4. Teken geen OC's. (Een tekening over Harry en bijvoorbeeld jijzelf is dus not done.)
5. Zend je art op tijd in. Ik maak geen uitzonderingen.
6. Post je art NIET in deze topic. Stuur het op via PB zodat het inzenden anoniemer wordt. Ik zet ze in de topic.
7. Ga niet lopen whinen als je niet gewonnen hebt.
8. Pas op met spoilers
9. Plagiaat is verboden. Als je iets instuurt wat niet van niet van jou is, ben je definitief uitgesloten van toekomstige Challenges. Als je iets van een foto of tekening hebt nagetekend vermeld het er dan altijd bij.
10. Als je 3 keer achter elkaar in de top 3 hebt gestaan, zul je helaas even een Challenge moeten overslaan. Dit om zo iedereen een kans te geven in de top 3 te komen.
Zo, dat zijn er veel!
Ja, maar ze zijn wel nodig.
HALL OF FAME
1. The Philosopher's Stone:
1. Moony
2. Harry, Ron & Hermione
2. The Triwizard Tournament
1. HP_Marije
2. Emma-fan
3. Pottermania/ Tamuril
3. The Marauders
1. Xsyth
2. Viccy
3. Mrs Malou Riddle
4. Patroni
1. Xsyth
2. Moony
3. Ruthie Dragon
5. Quidditch
1. KNIKKEBEEN
2. Sterretje
3. Emma-fan
6. Department of Mysteries
1. Mrs Malou Riddle
2. 12cho21
7. The Dark Arts
1. Moony
2. Timy92
3. HP lover
8.The Forbidden Forest
1. Sterretje
2. Myrna Potter
3. Pottermania
9. True Love
1. CarmenL
2. Nirphania
3. 12cho21
10. Christmas
1. Stephanie_
2. Liesbeth
11. Jouw favoriete Personage
1. Malou
2. Emma-fan
3. Mrs Jessica Black
12. Slytherin
1. Chaja-girl
2. Nirphania
13. The Order of the Phoenix
1. Malou
2. Emma-fan
14. Jouw favoriete Scene
1. Malou
2. BeeGee Kenobi
3. Nirphania
15. Groepen
1. SilverUnicorn
2. Mrs Jessica Black
3. Malou
16. Huisdieren en baasjes
1. Mrs Jessica Black
2. Stephanie_
3. Hermione /
Hermione
17. Bruiloften
1. Malou
2. Mrs Jessica Black
3. SilverUnicorn
18. Hufflepuff
1. Smalofski
2. J.J.D.
3. Hippogriefje
19. Gryffindor
1. Malou / Mrs Jessica Black
20. Slytherin
1. Malou
2. Miseria
3. Hippogriefje
Het onderwerp
RAVENCLAW
De Afdeling van inteligentie en wijsheid. Luna Lovegood zit er, Harry's eerste liefje Cho Chang en zo rond de jaren 40 zat Moaning Myrtle er ook. Laat je inspireren door slimheid en inteligentie en ga aan de slag. Inzenden kan tot en met 1 Mei. |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 22, 2008 17:44 |
|
Inzending 1
Roger Davies en Fleur Delacour |
...I'll miss ya... |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 27, 2008 16:44 |
|
Inzending 2
Luna Lovegood |
...I'll miss ya... |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 29, 2008 13:49 |
|
Inzending 3
Helena Ravenclaw |
...I'll miss ya... |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 29, 2008 17:04 |
|
Inzending 4
Raven |
...I'll miss ya... |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 29, 2008 17:23 |
|
Inzending 5
Luna Lovegood |
...I'll miss ya... |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 02, 2008 9:56 |
|
Tijd om te stemmen.
- Je moet op 2 inzendingen stemmen. Bij 1 stem tel ik hem niet mee.
- Je moet uitleggen waarom je op deze inzending stemt. ("Ik ken de maker." of "Mijn favoriete personage staat erop." won't do.)
- Stem niet op jezelf.
- Stemmen kan tot en met 7 Mei.
Ik stem op inzending: [nummer inzending]
Omdat: [reden van je stem] |
...I'll miss ya... |
|
|
|
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 02, 2008 10:15 |
|
Oeh we mogen stemmen! Mooi =) Er zitten weer hele mooie tekeningen bij en ik vond het moeilijk om uit bepaalde tekeningen te kiezen.. Maar toch:
Ik stem op inzending: 1
Omdat: *valt stil* Hoe krijg je dat voor elkaar! Dat haar van Fleur! En die rozen met de doornen! Dat je het geduld hebt om met dat soort materialen te werken.. *is de naam kwijt* In één woord: Wauw!
Ik stem op inzending: 5
Omdat: Wauw! Nog zo'n übermooie tekening! Het gezicht en haar haren zijn heel mooi getekend. Heel misschien hadden haar haren iets lichter gemoeten, maar ach. Dat maakt niet zo veel uit. Mooi hoor!
Ik wil wel nog even een compliment maken aan inzending 3.. Dit vond ik ook een hele mooie en ik denk dat deze heel lastig was om te schilderen, als ik het goed heb gezien xD. |
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 02, 2008 10:20 |
|
Omdat: Die tekening gewoon briljant is; de perfectie druipt er gewoon af xD. Ik vind het prachtig dat ie in het zwartwit is en alle ingewikkeldheid maakt het gewoon een erg mooi geheel, zeker met die rozen. Subliem.
Omdat: Hoewel ik het niet echt een Luna vind, vind ik de tekening erg mooi getekend. Ik weet niet echt of alles wel goed klopt van anatomie enzo, maar op het eerste zicht ziet het er erg goed uit; en het is zeker geen makkelijke houding die je het personage hebt gegeven. Verdiend zeker een tweede stem van mij! |
|
|
Aya
6e jaars
Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 07, 2008 11:41 |
|
Oh, echt origineel zal mijn stem niet zijn, maar ik geef 'm toch...
Omdat: Ik vind het echt een mooie tekening; je hebt Fleur als een echte schoonheid afgebeeld, Rogier staat er trots naast en de achtergrond is ook onwijs goed gedaan.
Omdat: Om eerlijk te zijn krijg ik niet echt de Luna-vibe van die tekening, maar ik vind hem wel ontzettend mooi gemaakt. Dat warrige haar is echter wel kenmerkend voor Luna, en ik vind het een prachtige realistische tekening. Écht goed gedaan! |
|
|
|
|
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 07, 2008 11:55 |
|
Omdat: Het is gewoon een perfecte tekening. Hij ademt sfeer uit en Fleur is eigenlijk precies zoals ik me haar had voorgesteld. De details zijn een beetje overdone, maar in dit geval maakt dat de tekening denk ik juist nog mooier. Dat de tekening in zwart/wit is, vind ik ook een pluspunt. Het geeft wat extra sfeer.
Omdat: Het is de best getekende inzending na inzending 1 (die is voor mij echt de absolute topper). Ik krijg er niet echt een Luna-gevoel van, maar het is wel aardig getekend en ook wel mooi ingekleurd. Vooral de kleur van haar ogen is liefde <3 . |
|
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 07, 2008 12:03 |
|
Omdat: Het een geweldig mooie tekening is. Niet alles hoeft in kleur, en dat is hier duidelijk te zien. De gezichtsuitdrukkingen zijn er af te lezen en het is gewoon super mooi. Weet niet wat ik er verder van moet zeggen.
Ik stem op inzending: 3
Omdat: Helena mega awesome is enzo, en bovendien is dit ook super mooi getekend, en blauw. En die tekst past heel mooi in het plaatje, qua mooiheid, niet qua inhoud, want die heb ik nog niet gelezen. |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
|
|
Avana
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 08, 2008 5:56 |
|
Ik weet niet of m'n stem nog meetelt - hij zal sowieso weinig verschil uitmaken xD - maar ik wilde ook nog even stemmen.
Omdat: ik het een prachtige tekening vind. Ondanks alle details komt het heel rustig over. Zo ontzettend fijntjes. Fleur lijkt ook erg op de Fleur die ik in mijn hoofd heb zitten. Hele mooie stijl van tekenen!
Omdat: Net als bij anderen is dit niet echt zoals ik me Loena voorstel en dat komt met name door de mond en de nagels (als Loena nagellak zou gebruiken was het vast veel origineler en bizarrer dan enkel rood ^^).
Afgezien daarvan vind ik het een heel erg mooie tekening! Ook weer heel fijntjes en gedetailleerd getekend. Met name de haren en de wenkbrauwen vind ik prachtig gedaan. |
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 08, 2008 19:54 |
|
Helaas mag ik de stem van Avana niet meer mee rekenen.
Maar goed... We hebben een winnaar
1. Inzending 1 - Malou - 5 Stemmen
2. Inzending 5 - Emma-fan - 4 Stemmen
3. Inzending 3 - Miseria - 1 Stem
GEFELICITEERD. Vanaf nu mag de winnaar nu ook weer het nieuwe onderwerp bedenken. |
...I'll miss ya... |
|
|
|
|