Auteur |
Bericht |
Shiralee
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 16, 2007 12:18 |
|
Koninginnedag was leuk! Ik was naar De Dam geweest (in Zaandam) met me hele familie. En het was best gezellig, ik ging alleen vroeger weg want ik hield het niet meer zo. Heb het niet zo met drukte namelijk. Maar het was wel gezellig. Dat doen we ieder jaar wel, en ieder jaar is het weer anders. |
|
|
|
|
MeLoveSnape
Hotemetoot
Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 13:01 |
|
Ik heb nog niks uitgespookt maar dat komt omdat ik een hevige Koninginnenacht achter de rug heb en pas om 2 uur uit bed kwam rollen. Ik zit nu met een bak thee achter de pc en bij ons in de straat knalt Jan Smit uit de speakers.
Dat is wel het nadeel van midden in Utrecht wonen. De herrie is ongelofelijk! |
|
|
|
|
River
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
259 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 15:21 |
|
Ik ben toestraks even gaan kijken in 2 dorpjes of ik ergens een nieuw horloge en een nieuwe zonnebril kon kopen. Alleen ik kon ze jammer genoeg niet vinden. En toen ben ik mijn tante en oom tegengekomen en die zitten nu beneden met mijn ouders gezellig te praten ect.
Ik vond het eerlijk gezegt best tegenvallen hier. Er zaten niet echt veel mensen, maar mischien kan dat ook komen omdat ik pas om 11 uur ging, en er waren minder kraampjes dan vroeger.
In het andere dorpje waar ik was geweest was vroeger altijd heel veel muziek en ook veel kraampjes maar dat was dit keer ook minder. Vond ik eigelijk wel jammer. |
_________________ what doesn't kill you simply makes you stranger. |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 15:23 |
|
Ik moest werken (ivm verjaardag van moeder/baas) dus ik heb niet heel veel meegemaakt maar wat ik heb gezien was het hier rommelmarkt met de nadruk op rommel. Wat vrijwilligerskraampjes en dat was het. Wel drukkig natuurlijk maar verder was er weinig te doen. Op mijn werk was het ook zeer rustig maar ach.
Vanavond ga ik ook de stad niet in want sja, de verjaardag van mijn ma hè |
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 16:16 |
|
Wow hier is zelfs een topic over. x'D Nouja, we hebben in ieder geval dit jaar de vlag al buiten hangen. [a] Dat vind ik dus al heel goed.
Verder zijn we hier in het dorp deze ochtend even gaan kijken, want daar staan dan altijd wat kraampjes etc. Maar net toen wij er waren begon het dus heel hard te regenen, en begonnen mensen spontaan in te pakken. ^^" We hebben dus niet zo heel veel gezien daar.
Vanmiddag zijn we dus maar gaan kijken bij wat dorpen in de buurt, maar daar was het ook vrij uitgestorven. o_O Niemand hier in de buurt schijnt dat fanatiek te vieren.
Maar goed, ik doe sowieso nooit zoveel aan koninginnedag, ik draag nu ook geen oranje, en dat terwijl ik Tries en Eva gisteren nog heel hard zat te pushen dat ze wél oranje moesten dragen. Ik ben dus heel slecht bezig. [a] |
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 17:45 |
|
Wow, ik wist ook niet dat hier een topic over was xD Maar tsja, ik kan niet zeggen dat ik dit jaar een erg actieve Koninginnedag heb meegemaakt xD
Ben vanochtend met een goeie vriend van me naar het centrum van Rotterdam geweest. En daar zijn we dus langs wat kraampjes gelopen. Voor de rest heb ik tv gekeken en wat op het internet lopen surfen. Dat was dus zo'n beetje wat ik vandaag heb gedaan xD |
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 18:39 |
|
Bij ons is het traditie dat we op Koninginnedag naar m'n opa en oma in Zuidhorn gaan om daar de hele dag over de rommelmarkt te struinen. Dus guess what ik vandaag gedaan heb? xD
Elk jaar kom ik wel met iets thuis en dit jaar bestaat de buit uit drie boeken (één over Japan, één over tatoeages en 'Hannibal' van Thomas Harris), een wierookhouder + Anti-stress wierook en een verassingstas van de DA waar echt níks maar dan ook niks nuttigs in zat xD Maar ach.
En nu ben ik thuis en m'n voeten zijn dood dus vanavond ga ik lekker helemaal nergens meer heen. |
|
Changetje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 20:43 |
|
Normaal doe ik eigenlijk niet echt aan Koninginnedag, behalve dat de vlag dan buiten hangt (xD), maar m'n zus en een vriendin vroegen of ik mee ging naar A'dam om rommelmarkten af te struinen :D
We zijn lekker vroeg vertrokken, dus we waren alle drukte voor. Ik heb een supermooi paar blauwe pumps gescoord, twee jasjes, een bloesje, een rokje en een thriller genaamd "Tokyo" : D En alles bij elkaar was nog geen 12 euro xD Dat noem ik nog eens shoppen.
We zijn wel weer vroeg weggegaan though, want zo konden we mooi de dronken en oranje mensen ontwijken :3 |
_________________ there’s no way to stop what comes falling |
|
|
|
Leonie
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 21:06 |
|
Wow dit jaar was het eerst in 5 jaar dat ik niet om half 8 s'ochtends op het dorp stond xD. Normaal moeten we altijd met de muziek s'ochtends de vlag hijsen, Koninginnedagliedjes spelen, het Wilhelmus ongeveer 5 keer in een uur opvoeren en oranje taart eten, maar dit jaar hoefden we niet..
Wel moest ik nog in de bejaardentehuizen liedjes spelen, zodat ik nog om half 9 m'n bed uit moest xD..
Voor de rest heb ik hier een beetje over het dorp heen gelopen met vrienden, waar eigenlijk vrij weinig te doen was.
Bij de kermis waren we snel weg toen we voor 1 muntje al 3 euro moesten betalen.. (ttsss, maandag kostte het nog maar 2.50) en toen we het zat waren zijn we met m'n vader meegereden naar m'n oma. Daar zijn we even over de markt heen gelopen en na afloop naar de vrachtwagens gegaan (wij hebben elk jaar een grote stoet met versierde vrachtwagen waar gehandicapten in mee rijden met allemaal (harde) toeters en bellen en het is traditie om in een grote lange rij langs de weg te gaan staan en dan naar die mensen te zwaaien ^^. Ik heb nog steeds medelijden met die mensen die in die vrachtauto's zitten en heel de dag over het eiland moeten rijden en naar mensen te zwaaien xD)
Ik was niet heel de dag oranje gekleed, wel heb ik m'n oranje boa om gehad wat trouwens wel lekker warm was met dit weer ^^.. |
_________________ <3 HPF,
You'll be in our heart
From this day on
Now and forever more
|
|
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 21:58 |
|
Ik heb vandaag niet veel gedaan xD. Ik ben om half 12 mijn bed uit gerold, heb mijn haar gewassen en heb eventjes rondgestruind op de markt in Helmond. Yay :3. Ik heb een boek gescoord over 2 jongens uit de omgeving van vroeger, waarvan m'n ouders me zitten te pushen dat het heel boeiend is (zal wel -_-') en voor de rest heb ik verder op m'n kont gezeten thuis. En we zijn nog uit eten geweest en heeft mijn vriend als vuilnisbak gediend xD. |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 22:20 |
|
Yay ik ben vandaag samen met Josse en Patricia naar Amsterdam geweest, en het was echt super gezellig. Het was wel heel erg druk in Amsterdam, maar dat had ik ook wel verwacht dat het heel druk zou zijn. Ik vond het gewoon heel leuk om te zien dat echt alles oranje was, en dat iedereen ook iets oranjes aan had. xD Dat maakt de hele sfeer sowieso al leuk.
Ik ben daarbij alleen thuis en ik heb zelfs de vlag buiten gehangen. Ik ben helemaal naar zolder geweest om ergens in een donker hoekje de vlag te pakken en hem gisternacht op te hangen. En ik ben zelf niet eens thuis geweest. xD Ach het gaat ook om het idee. [a]
Net toen ik thuis kwam toen zag ik dat ze vuurwerk aan het afsteken waren, dus daar heb ik ook nog even gekeken. En dat zijn eigenlijk de dingen die ik vandaag gedaan heb. Ik vond het vandaag echt super gezellig. Ik vind sowieso Koninginnedag echt heel leuk om te vieren. Ook al vloekt oranje bij mijn haar. xD [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
|