Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Agenda's [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2008 13:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Welke agenda's zijn jullie van plan te kopen of hebben jullie nu? Plak je hem vol, versier je hem zodat 'tie 2x zo dik wordt of gebruik je hem nooit? Deel hier je agenda ervaringen en wissel tips uit over de leukste agenda's.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2008 14:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb begin van het schooljaar gewoon een agenda bij de Hema gekocht. Met van die hoesjes erin waar je foto's enzo in kan doen, of andere dingetjes. Alleen ik gebruik een agenda bijna nooit. Ik heb hem nu ook al weken niet meer vast gehad. Een agenda vind ik dus niet zo heel erg belangrijk dan. [a] Niet dat ik alles onthoud wat ik moet doen, maar ik schrijf mijn afspraken toch niet op en als ik ze opschrijf dan kijk ik er toch niet in. Ik gebruik de laatste tijd mijn mobiel meer als een agenda. xD

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2008 14:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dit jaar heb ik een gratis agenda. [a] Ik geloof dat we die hebben gehad van de TNT post.

Toen ik nog op school zat kocht ik altijd wel één of andere hippe agenda, en plakte ik die helemaal vol. Nu echter helemaal niet meer. ^^" Ik schrijf er echt alleen maar de hoognodige dingen in. Wat telefoonnummers of notities, en dan belangrijke afspraken of data dat ik moet werken.

Ik neem het ding ook nooit mee, het ligt gewoon op mijn bureau. ^^"

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2008 15:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb zelf wel al agenda's gehad, maar ik heb ze nooit gebruikt. Ik heb nog zo'n heel kleine agenda gehad en daar had ik op 21 juli opgeschreven dat HP7 zal uitkomen op die dag. ^^ Ik heb die agenda nog maar ik kan niets met een agenda doen die al van vorig jaar is natuurlijk.

Op school moet je altijd een agenda kopen, wel jammer omdat die agenda's niet altijd even mooi zijn. xD Maar je mag ze wel versieren enzo. De meesten zitten die vol te klieren met alcoholstift, ik vind het soms wel mooi maar als het te druk word is het na een tijd niet meer mooi. Wat ik nu heb gedaan om mijn agenda op te fleuren is een tekening op de achterzijde geplaatst. Dat vind ik mooier dan je hele agenda vol te klieren. =)

I'll do anything for you.
xMartine.
Master of the Cows
Master of the Cows

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2008 16:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb, als middelbare scholier, de Loesje-agenda. Ik vind 'm heel leuk, al issie wel een beetje groot. Gelukkig kan ik er wel alles in kwijt, tekeningetjes uitspraken en dat soort dingen.
Ik heb m'n agenda wel hard nodig, want al dat huiswerk zou ik zo vergeten. Razz En ehm, tsja, mijn agenda is wel 2x zo dik dan eerst. Ik bewaar er ongeveer alles in. Van uitnodigingen tot oude roosters, ik heb nooit zin om iets weg te gooien. Ik heb er ook stickers van Harry Potter opgeplakt. 'Dumbledore's Arme' en 'Order of the Poenix'.
Ik heb geen idee wat voor een agenda ik volgens jaar ga kopen. Ik zie wel. (:

So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2008 16:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb op het moment geen agenda omdat ik niet op school zit. Komend schooljaar ga ik gewoon weer naar school en koop ik gewoon een agenda van de Hema, met die fotohoesjes erin.

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Bubbs
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Bubbs is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2008 11:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vroeger had ik altijd agenda's die 3x zo dik waren dan ze hoorden te zijn. Nu heb ik gewoon een organiser van de hema.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2008 11:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wij krijgen een verplichte agenda van school. Die zijn meestal nogal saai en niet-leuk :') Daarom versieren veel mensen ze.
Ik steek er briefjes in die ik van vrienden heb gekregen. En op de plastic hoes laat ik vrienden allemaal boodschappen schrijven (:
Ik plak er ook stickertjes op of zet er foto's bij. Op dit moment plakken er enkele stickers op. Ik vind het jammer dat we zélf geen agenda mogen kopen, de Hema heeft er altijd heel leuke.

It stops here, but you're in my heart forever!
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2008 12:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik hou van agenda's kopen, dat was ook altijd het eerste wat ik had voor het nieuwe schooljaar xD

Dit jaar heb ik een goedkope agenda van de Bruna, met een legergroene omslag waar sterren en skulls en vlammetjes opstaan (: Hij is echt wel heel gaaf (vind ik xD). En ja, die van mij is aan het eind van het jaar altijd twee keer zo dik omdat ik hem helemaal volplak en -schrijf. Hij valt altijd half uit elkaar aan het eind van het jaar xD Maar ik vind het des te leuker om ze dan na een tijdje weer eens door te kijken (:

En ik schrijf echt alles in m'n agenda. Echt, m'n léven staat erin. Ik zou echt niet zonder agenda kunnen, want ik ben echt iemand van afspraken en ik haat het als ik iets vergeet. En dat terwijl ik echt een gigantisch chaotisch hoofd heb xD
Dus zonder agenda zou ik echt gek worden xD

*aait agenda*

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 249 Sikkels

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2008 14:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Voor school gebruik ik de agenda die we krijgen van school. Dat is zo'n A4-formaat, zo'n lelijke blauwe. Meestal steek ik daar foto's achter het plastiekje, maar mijn agenda is al zo hard verneukt dat die foto's er steeds uitvallen en dan heb ik een verplette vriendin D':

Eeeen ^^ Ik heb er ook een van Loesje. Gekocht toen ik op een meet was in Nederland. De laatste tijd gebruik ik hem niet meer zo vaak, aangezien ik steeds mijn gsm gebruik als mobiel. Lekker handig. Dan gaat hij ook steeds af, zodat ik het zeker niet vergeet! =)

NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2008 19:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nu gewoon eentje van de Bruna, niet bijzonder. Voor volgend jaar wil ik voor het eerst wel met 'iets' erop. Ik zit te twijfelen tussen een agenda van Radio 538 en Harry Potter Smile

Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2008 22:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik begin met een dunne hema-agenda, met van die mapjes.
En ik eindig elk jaar met een agenda die amper dicht te krijgen is omdat hij bol staat van allerlei papieren.

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
Carla
Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 7:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kocht altijd agenda's die vrolijke kleuren en patronen hadden. Zo heb ik jarenlang de bloemenagenda van Hema gehad. Ik plak hem eigenlijk nooit vol, omdat ik hem echt alleen gebruik voor saaie dingen zoals examens. Ik heb dit jaar ook de Hema agenda met fotomapjes. Ik gebruik de fotomapjes niet echt, maar ik vind het wel handig dat het een agenda met een spiraal is. Ik ben nog niet echt aan het nadenken over mijn nieuwe agenda, maar het zal vast ook wel weer een saaie worden. Wel moeten de vakken groot zijn, want ik moet er best wel veel afspraken in schrijven.

Vivian.
Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 9:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Op de middelbare school heb ik veel verschillende soorten agenda's gehad. Saaie, muziek, Harry Potter, noem het maar.. Op dit moment heb ik een zwarte agenda met gouden krulletjes erop, maar die gebruik ik nooit. Ik noteer mijn afspraken veel liever in mijn iPod, dan heb je nog kans dat ik er op tijd kom (handig die alarmfunctie Wink).

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 11:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een überlelijke blauwe agenda van de school.
Maar ik heb zelf een tekening gemaakt en die errond geplakt dus nu is 'ie veel mooier ^^'
Wij mogen voor school geen eigen agenda kopen, want iedereen moet dezelfde hebben, omdat iedereen die op het einde van het schooljaar moet afgeven.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp