Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Fanfiction Reageertopic [8] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Gwendolyn
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 147 Sikkels

Gwendolyn is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2008 11:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

My diary
Linnie*

Wiehh..!! k lieft jouw verhaal zo erg..!!
je schrijft echt fantastisch..!! geweldig gewoon
hoe ze dan elke keer zo denke enzo, hihi jaah geweldig
*ok t spijt me ik zal het woord 'geweldig' niet meer gebruiken*
K hoop dat het wat word tussen die Naill nd Mickey..
maar dat zal wel goed komen denk k zo maar..xD

Don't trick me (HG/DM)
Miss Louise..

haha k schrok wel even toen ik je nieuwe verhaal zag..
maar gelukkig ben je niet gestopt met je andere verhaal..!!
deze is ook heel erg leuk..!!
k ben echt benieuwd wat er verder op het briefje stond dat Hermelien geschreven had.. en wat Draco dan gaat doen..
schrijf snel verder..!

xxx

Read our story: Niets is wat het lijkt..
Profiel bekijkenStuur privébericht
Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2008 17:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Miss Louise: Don't trick me

Ik heb alle drie de hoofdstukken doorgelezen. Ze lezen erg vlot. Maar ik heb het gevoel dat in die drie hoofdstukken al héél veel gebeurt is terwijl dat in jou andere verhalen niet zo was. Niet dat het me stoort, maar het viel me op.
Nog iets, Harry zit dus in het vierde jaar. Maar Fred en George beginnen toch maar in het vijfde jaar met die snoepjes voor de Fopshop? Of heb ik het nu mis?
Anyway, ik kan niet wachten tot je volgend stukje want het verhaal is zeer goed! Al hoop ik niet dat je nu "Verlaten" gaat verwaarlozen. Neen toch? Razz

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
jackiie
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 91 Sikkels

jackiie is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2008 17:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

ben het helemaal met diegene bove me eens. het is een super leuk verhaal, ga snel verder, ik wil weten wat er verder gaat gebeuren !!! en schrijf ook nog wat voor verlaten

xx Jackiie

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2008 18:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Titel: Hoe het had moeten zijn
Auteur: Pieper

Reactie:

Hey, je verhaal is nog steeds erg leuk! Je nieuwe hoofdstuk was ook leuk, Kate Moss die in een HP-verhaal voorkomt! xD Je blijft me steeds verbazen met je ideeen. Wink
Ik zou zeggen; doe zeker zo voort, je verhaal is echt top!

I'll do anything for you.
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2008 18:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Don't trick me.

Ik vind het echt een leuk verhaal! Het leest lekker vlot en ik vind de gebeurtenissen die erin voorkomen ook al heel erg leuk. Ga zo door xD.

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Remember
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 63 Sikkels

Remember is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2008 8:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Don't trick me.

Net als Verlaten weer een geweldig verhaal!
Ga snel verder.

amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

amytjuuuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2008 14:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoe het had moeten zijn []
Pieper

Ellenheid! Je hebt een GENIAAL stukje geschreven xD! Seriously! Hoe geniaal xD. Die opdrachten dan ook xD. Hoe kom je er dan ook weer op om voor het bord te gaan staan en dan gewoon tegen dat ding aan te schieten xD? Eigen fantasie Razz? Allebei verloren in plaats van allebei winnen.. Ja das ook nog een optie xDD. Geniaal stukje, ik wacht op de volgende =)

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2008 18:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Verhaal: Hoe het had moeten zijn
Geschreven door: Pieper

Reactie: Wow, ik had echt alweer een aantal hoofdstukken geen reactie gegeven hier op je verhaal, dus het wordt wel weer eens tijd. [a]
Wat kan ik zeggen, je blijft gewoon leuk doorgaan, de humor blijft heel erg droog. Het verassende is dat je nu al een heel eind bent met je verhaal, en dat het nooit saai is geworden, ondanks dat er soms niet zo heel veel gebeurde. Maar de humor maakt gewoon alles goed.

Even wat hoogtepunten van de afgelopen hoofdstukken: Geweldig zoals je het stuk in het bos opleukt. Het witte konijn dat altijd maar te laat is, en het circus. xD Echt zo droog, en dan een neppe Bassie en Adriaan, alsof ze Sinterklaas zijn of zo. x'D
Leuk dat je ook één van je o zo beroemde rijmpjes verwerkt in je verhaal! Boos in de doos was weer een topper. (:
En verder, het stuk met de paal was echt te grappig, vooral hier moest ik heel erg om lachen:

Citaat:
“Auw! %#@*$%&#”
“De paal is natuurlijk wel echt,” zei Harry en hij snoof zodat hij niet in lachen zou uitbarsten.

Te grappig! x'D

En als laatste, dat van de centimeter! Ik ben heel trots om dit te zeggen, want ik was erbij toen jij ontdekte hoe kort een centimeter eigenlijk wel niet was. :') Voor mensen die het willen weten, ze probeerde Lucky Paperstars te vouwen op dit beroemde moment. x'D

Anyway, dat was het wel weer, want ik kan wel door blijven gaan, en dat moet jij eigenlijk ook vooral doen, want dit verhaal is gewoon leuk! Voor iedereen die zin heeft om te lachen, vooral lezen! (:

Muhu, deze reactie is kinda lang, maar goed, dan is het zeker geen spam. [a]

All good things come to an end... Goodbye HPF.
+Karin__Sirius+
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 53 Sikkels

+Karin__Sirius+ is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2008 19:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Titel: Draco love story
Auteur: Lucy
Reactie:

Ik vind het een leuk verhaal, alleen het gaat allemaal een beetje snel. Eerst komt ze aan op Zweinstein en dan opeens zijn er 3weken voorbij. Misschien moet je het wat uitgebreider vertellen: wat ze doen onder lessen of op de gang, over de bijlessen zelf of wat ze in de leerlingenkamer doen. Zodat de tijd langer duurt en het leuker is om te lezen. Maar ik vind wel dat je verhaal lijn goed is. En het is gewoon goed bedacht. Het is niet beledigend bedoet dit hoor. Gewoon advies.

Patricia
Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2008 9:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Five Minutes to Midnight
Aya

Wow.. na een Ries-mararthon van 13 hoofdstukken lezen ben ik eindelijk weer bij, en ik wil méér.
Damn, dit verhaal is echt goed geschreven. Je hebt me bij elk hoofdstuk wel aan het janken van het lachen gemaakt door de heerlijke opmerkingen van Ries en Milou.

- Milou's reactie op het zien van Vollebol: “Richel, Richel… Hij is káál! Hahahahahaha!”
- De 'wat jij wilt' in hoofdstuk 15
- Richel en de eenhoorn in het Verboden Bos
- Vilder en zijn “Ze zei vanochtend tegen me: ‘meneer, bent u eigenlijk al tot ridder of zo geslagen? Want als iemand het verdient om een klap te krijgen met een oud zwaard, bent u het wel’.”

Het lef van Rich en Milou is echt bewonderbaarlijk, en ik ben benieuwd hoelang ze het kunnen volhouden [a]

Hoofdstuk 21 vind ik ook erg mooi. Het wordt nu allemaal anders, er is geen terugkeer meer mogelijk, of misschien toch wel. Het is goed geschreven en goed te volgen. Jammer dat Charotte al in Villa Malfidus is, ik had haar graag zien meevechten xD
En de opmerking van 'buiten het hek' was ook weer erg grappig..

Oh God, ik heb gewoon nog nooit zo'n grappig, maar toch goed geschreven verhaal gelezen, en ik hoop dat de volgende ook net zo hip wordt

Where your treasure is, there will your heart be also
xMartine.
Master of the Cows
Master of the Cows

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2008 12:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Broken Heartbeat
GreenxEyed

Oke. *denkt niet aan het einde, denkt niet aan het einde, denkt niet aan het einde*. Goed. Razz Arme Luce, ze heeft het ook niet makkelijk. Je zou nog bijna denken dan Fred het niet wil horen, maar het wel al weet. Come on, als je tegen de jongen zegt waarmee je hebt geslapen en van wie je houdt 'Ik.. Ik ben..' zegt dat moet er toch wel iets heel ergs mis zijn in dat koppie alsie niet snapt wat je bedoelt. Maar dat denk ik, ik ben immers geen jongen. xD Waauw. *denkt aan het einde* *wordt verdrietig* angel

So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

jilly-ann is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2008 13:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Verlangen [12+]
Dracoliekje

OMG! Echt, het is zo spannend je verhaal Cool Ik raak niet uitgelezen (naja alleen dan als ik weer moet wachten op een volgend stuk) hij leest echt heel goed door en er zitten haast helemaal geen spelfouten in! Dit is echt een aanrader voor iedere lezer!
Dit is echt absoluut, zeker weten een heel irigineel verhaal. Dat zie je niet echt vaak meer op HPF ^^. Ik hoop echt op meer, want ik ben helemaal verslaafd en ik vind het altijd leuk om te zien als er een nieuw hoofdstuk is gepost in je verhaal Very Happy Zeker zo doorgaan Very Happy

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 127 Sikkels

Dracoliekje is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2008 13:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Chocolate Trouble 2 door Jilly-anntje en Dufzeltje
Hoofdstuk 8

Hier mijn cadeautje voor twee kewle schrijvertjes.
Jawel, ik ben weer bijgelezen! *Kijkt trots*
Het verhaal zit nog altijd vol humor en grappige situaties. En ik zag ook heel wat minder spellingfoutjes. Whuah, Sam is uberhip. =D
Sam trok een wenkbrauw op en keek naar het pruillipje. O jee. Het pruillipje.
Dat was mijn favoriete zin van dit hoofdstuk. Ik weet niet waarom. Ik kan zo het gezicht van Sam al voor me zien wanneer hij dat denkt, mwhauha. =’)
Schrijf ze, dudines. ^^

Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2008 15:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Niet zo vlug joh. Ik kan het niet bijhouden. Razz
Gewelige stukjes. Je begind al te merken dat Draco verliefd wordt op Hermelien. Als hij medelijden voor haar voelt enzo.
Schrijf snel verder, maar ook niet te vlug. Very Happy

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
xMartine.
Master of the Cows
Master of the Cows

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2008 18:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoe het had moeten zijn []
Pieper

Ik had al veel te veel stukjes gemist, dus ik heb vandaag eventjes alles bijgelzen. Cool Je verhaal is echt goed. Ik heb echt gewoon dubbel gelegen om sommige opmerkingen, zo droog. Een kettingrokende Harry kan ik me niet zo goed voorstellen, maar goed. 'De patatten worden koud' vond ik ook wel een hip zinnetje voor Ginny. xD Good job! *hangt vlaggetjes op voor Ellen en doet een dansje*

So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp