Poll :: wat vind je van de tekeningen? |
goed |
|
45% |
[ 5 ] |
niet goed |
|
54% |
[ 6 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 11 |
|
Auteur |
Bericht |
malilly
Dreuzel
Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 28, 2008 15:53 |
|
Hiya,,
Aangezien iedereen dat doet, dacht ik.. laat ik ook mijn tekeningen maar in een topic zetten. kritiek of opmerkingen mag.. graag zelfs.. zolang het maar opbouwende kritiek en niet beledigend is.
Hermelien en Ron Boek 7
Proffessor Perkamentus verwelkomt de nieuwe leerlingen op school
Marten Villijn, Aka: jonge voldemort
Harry vs. Voldemort Boek 7
Fleur Delacour en de draak boek 4
Nou... dit zijn mijn tekeningen, ik hoop dat je er wat van vind. laat alsjeblieft een berichtje achter, dan weet ik het, haha. Ik denk dat ik ze ook nog wel ga inkleuren op de computer.
Malilly
Wo Mei 07, 2008 13:57
Marten ingekleurd
Vr Sep 19, 2008 19:20
Hermoine
Life in Fantasy Non HP
Za Sep 20, 2008 17:09
Ginny. Deze heb ik op 20 september 2008 gemaakt
Ginny geen lijnen
Za Sep 20, 2008 20:58
Loena Leeflang (niet evanna lynch related) (ginny trouwens ook niet ) |
_________________ www.emairajem.deviantart.com ==> my drawings
-Yup, That's him
Laatst aangepast door malilly op Zo Sep 21, 2008 10:42; in totaal 13 keer bewerkt |
|
|
|
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 07, 2008 12:07 |
|
Hey, ik kom eventjes reageren op je tekeningen ^^.
Hermelien en Ron - Best wel een aardige tekening. Hun hoofden zijn wel leuk weergegeven en dat tasje van Hermelien is zoals ik het me had voorgesteld. Maar hun lichamen, vooral dat van Hermelien, zien er een beetje onbeholpen uit, de anatomie klopt niet helemaal. De buiging van de armen is een beetje onnatuurlijk.
Perkamentus - Hier geldt eigenlijk hetzelfde. Ik vind dat je zijn gezicht ongelofelijk leuk hebt getekend, als een échte Perkamentus, maar zijn lichaam is weer wat onbeholpen.
Marten Vilijn, aka jonge Voldemort - Deze vind ik erg leuk. Je herkent Voldemort erin door die ogen en zijn neusgaten. Zijn kleren vind ik ook goed getekend. Alleen heb je volgens mij zijn neus te kort gemaakt, dat ziet er een beetje onnatuurlijk uit (of was dat de bedoeling? ). Anyway, deze vind ik best goed gelukt.
Harry vs. Voldemort - Deze vind ik wat minder goed. Het eerste waar je naar kijkt, zijn toch de lichamen van de personen en die kloppen weer niet helemaal. Ook dat Harry even lang is als Voldemort vind ik een beetje vreemd. Wel vind ik het leuk dat je Voldemort neusloos hebt gemaakt xD. En... is dat Bella op de achtergrond?
Fleur Delacour en de draak - Leuk! Vooral de draak is best gelukt, zijn houding klopt wel aardig, alhoewel het een beetje vreemd is dat hij met zijn rug naar Fleur toe staat en met zijn hoofd toch naar Fleur kijkt xD Ultraflexibel, haha. Fleurs lichaam klopt weer niet helemaal, en ze ziet er ook niet echt uit alsof ze het tegen de draak aan het opnemen is. Het is wel grappig dat haar rokje in brand staat ^^.
Kortom xD, je maakt best leuke tekeningen, cartoon-ish, je stijl spreekt me wel aan, maar je moet denk ik nog even kijken naar anatomie en verhoudingen . Bye! |
|
malilly
Dreuzel
Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 07, 2008 12:57 |
|
Hiya,
Bedankt voor het advies, ik denk dat ik er zeker iets mee ga doen.
Ik heb de jonge voldemort ingekleurt, dit is hem
Vilijn, ik heb hem ook ietsjes verbeterd
ik weet alleen niet of ik die andere ga inkleuren
Malily |
-Yup, That's him
Laatst aangepast door malilly op Za Sep 20, 2008 15:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Miis GrAnger
4e jaars
Verdiend:
103 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 17, 2008 10:07 |
|
Hoi.
ik vind Perkamentus leuk!
Alleen hij ziet er een beetje jong uit, niet echt als een oude man.
En die van Fleur met de draak vind ik ook erg mooi.
Vooral de draak vind ik goed gelukt!
Doei |
_________________ H P F !!
_
__ > FAN ART ! <
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
|
|
|
|
sfiejjke
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 03, 2008 21:58 |
|
[color=red][b]hoi , ik vind je tekeningen persoonlijk mooi ik doe zelf een kunstrichting en weet dat tekenen van personen die je waarscheinlijk hebt gefantaseerd heel moeilijk is . ik vind knap werk wat je hebt geleverd, maar let gwn wat op de handen:p die zijn ng niet zo goed:p
chapeau!!
greetzz sfiejjke |
_________________ huppeldepufferderpuf ik ben weg! |
|
|
|
TopazLover <3
Writer of Dreams
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 04, 2008 15:57 |
|
Oehh, je ingekleurde, jonge Voldie is zeker goed!
Ik vind vooral het Slytherin logo heel mooi gemaakt, hoe krijg je het voor elkaar? Misschien kun je proberen om al je tekeningen in te kleuren, want dat vind ik er mooier uitzien dan wanneer je ze tekent, omdat ze dan nogal simpel lijken.
Ik vind dat je een beetje op de voeten moet letten, want die staan soms een beetje onnatuurlijk. Als je iemand wilt tekenen in een bepaalde houding, check zelf eerst even (door het uit te proberen of door iemand anders te vragen om het uit te proberen) of het wel kan.
Ik ben benieuwd naar de rest van je tekeningen :') |
_________________ Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.
HPF, always in my heart. |
|
|
|
nirphania
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 05, 2008 23:57 |
|
hey
ik vind je tekeningen echt leuk, soms zijn de verhoudingen niet helmaal zoals het hoort. Maar het is niet storend ofzo.
Ik vind je maarten tekening echt helemaal geweldig nu die is ingekleurd! |
|
|
|
|
yvje94
1e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 09, 2008 12:26 |
|
ik vind die van fleur het mooiste...
die ander zijn zegmaar erg 'dood' er zit verder niet veel in, het Zijnplatter plaatjes...
maarja... niet dat ik in het begin zo goed was
gewoon blijven oefenen
die jonge vilijn is trouwnes erg gaaf geworden nadat je hem ingekleurd heb!! |
_________________ ''Look... at... me... ' he whispered.
The green eyes found the black, but after a second something in the depths of the dark pair seemed to vanish, leaving them fixed, black and ampty.'' |
|
|
|
malilly
Dreuzel
Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 19, 2008 18:20 |
|
Ik heb na een tijdje weer eens een nieuwe tekening gemaakt, ik vond haar wel een beetje op Hermelien lijken en daarom dacht ik: ik voeg hem erbij
Hier is de tekening, het is wel een hele andere stijl dan ik anders doe, maar ik wilde het een keer proberen, het moet iets van manga anime worden, maar ik vind het er niet op lijken, ik ben daar echt zooow slecht in oowja, die groene ogen kloppen ook niet echt, maar dat vond ik gewoon veel leuker staan
Ik heb trouwens ook nog een Non-Hp tekening waar ik heel blij mee ben omdat ik hem wel goed vind gelukt:
http://fc05.deviantart.com/fs3.....irajem.jpg Life in Fantasy heet deze |
-Yup, That's him
Laatst aangepast door malilly op Za Sep 20, 2008 16:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 19, 2008 18:32 |
|
Wow je stijl is wel een heel stuk verbetert. Ik vind de nieuwe stijl persoonlijk mooier. Het komt wat professioneler en wat warmer over. Ik zou als ik jou was zo door blijven gaan. Je kan echt vooruitgang zien. Voornamelijk bij die laatste tekening van de elf. Ik vind dit echt super mooi gelukt. Ik ben echt benieuwd naar je volgende tekeningen. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
|
|