Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

MSN of Internet valt uit... wat dan? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Auror89
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 82 Sikkels

Auror89 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2007 15:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als bij mij het internet uitvalt, boeit dat me niet zo heel erg veel. Dan sluit ik het gewoon af en probeer ik het later weer, als het dan nog niet werkt dan ga ik op onderzoek uit. Laughing
Ligt mijn internet er echt uit, dan is dat wel uiterst vervelend en kan ik daar even chagerijnig over zijn, maar probeer ik dat niet de hele dag te laten duren. Want zo belangrijk is het nou ook weer niet, er zijn genoeg andere dingen te doen.

Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Verdiend: 0 Sikkels

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2007 15:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dat zou wel erg zijn..
Ik ben vorige week verhuisd, ik ben nu op kamers.
Anyway.. Ik had geen internet én geen tv.
Dat was wel erg saai!
Ik heb dus een dvdtje in m'n laptop gedaan, en ben die gaan kijken.
Verder nog HP gelezen (OotP)..
Maar het was wel serieus afkicken!

Where your treasure is, there will your heart be also
Profiel bekijkenStuur privébericht
Benfreakte
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 31 Sikkels

Benfreakte is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 05, 2007 17:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vind het niet heel erg als het gebeurd maar vooral vervelend voor de mensen met wie ik praat want dan ben je opeens weg....beetje asociaal lijk je dan. Gelukkig doet hij het meestal wel weer snel...

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 32 Sikkels

Musashi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 06, 2007 23:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

als msn of interent uit valt wil ik gaan lezen, gedichtjes schrijven, of met de boot tussen de eilanden liggen dromen over Utopia...

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 61 Sikkels

HeadPhoneTragedy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2007 11:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als mijn internet-kastje kapot gaat kan ik helemaal flippen Rolling Eyes. M'n ouders zeggen altijd: "Ga dan naar buiten of zo.." Maar ik heb buiten NIETS te zoeken. Er wonen hier alleen maar dode mensen, waarvan hun nummer 1 prioriteit 'het vinden van een vriendje' is -.-". En dan dat eeuwige gezeik over 'haar dat niet goed zit' en 'die jongen is echt helemaal het einde' is gewoon niet mijn ding o.Ô.

Als internet of msn uitvalt dan heb ik wel zo iets van: "GRRRR." Maar als het dan tien seconden later weer aan is heb ik er niet zo'n probleem mee ^^

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 32 Sikkels

Musashi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2007 11:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

HeadPhoneTragedy schreef:
Als mijn internet-kastje kapot gaat kan ik helemaal flippen Rolling Eyes. M'n ouders zeggen altijd: "Ga dan naar buiten of zo.." Maar ik heb buiten NIETS te zoeken. Er wonen hier alleen maar dode mensen, waarvan hun nummer 1 prioriteit 'het vinden van een vriendje' is -.-". En dan dat eeuwige gezeik over 'haar dat niet goed zit' en 'die jongen is echt helemaal het einde' is gewoon niet mijn ding o.Ô.

Als internet of msn uitvalt dan heb ik wel zo iets van: "GRRRR." Maar als het dan tien seconden later weer aan is heb ik er niet zo'n probleem mee ^^

wowhh... heb je dan niet 1 vriend of vriendin in de buurt waar mee je lekker kan lachen en of de anderen dan op ze minst uit kan lachen??? wat van uhm... centrums op te poolen of darten of varen of kanoen of zo???

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2007 13:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Daar lig ik niet wakker van hoor, kan gebeuren dan ga ik wel wat anders doen. Msnen doe ik toch al bijna nooit meer, ik zou alleen dan niet op het forum kunnen nou ja volgende keer weer.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
-0-lin-0-
Oude Forumnaam: lin aalderink Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 102 Sikkels

-0-lin-0- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2007 20:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kan best wel een paar dagen zonder internet of msn, maar het moet zeker niet te lang duren ik ben niet verslaafd maar ik zal het dan wel missen. Het internet is gewoon ook belangrijk er staan dingen erop die wel interessant zijn en het gaat echt 100x sneller dan een boek zoeken in de bieb.

Ik heb dan wel 10 tallen andere dingen die ik kan doen ^^ gelukkig maar er bestaat wel meer dan internet of msn.
Wel een geluk dat het internet niet vaak uitvalt bij mij thuis Smile, dan moet er wel iets erg gebeuren ^.^ al met al kan ik best wel een paar dagen zonder het internet.

I Love Reptiles love
Zijn echt prachtige en mooie beesten Very Happy
HeadPhoneTragedy
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 61 Sikkels

HeadPhoneTragedy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 10, 2007 22:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Musashi schreef:
HeadPhoneTragedy schreef:

wowhh... heb je dan niet 1 vriend of vriendin in de buurt waar mee je lekker kan lachen en of de anderen dan op ze minst uit kan lachen??? wat van uhm... centrums op te poolen of darten of varen of kanoen of zo???

Nee, hier kan je absoluut niet poolen, darten of varen of kanoën. Omg, in dat gore water durf je nog niet eens een arm eendje te laten zwemmen xd!
Er is hier niet veel te doen, en naar de stad gaan met mensen die te druk bezig zijn met hun nagellak is geen optie ^^".
Er zijn wel enkele leuke mensen, ergens.. maar ze verstoppen zich, vampieren weet je.. 's avonds komen ze tot leven ^^"

Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 02, 2007 16:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Internet of MSN valt uit... Wat dan?

Nou... Ik ben behoorlijk internetverslaafd (lees hpf-verslaafd) en als internet het niet doet kan ik echt helemaal gek worden. Bovendien heb ik internet keihard nodig voor mn studie en dan is iedere minuut dat internet uitvalt er 1 teveel. Zeker omdat iedereen verwacht dat je minstens 2x per dag je mail kan ckecken..

OVer MSN: ik moet met iemand altijd via MSN afspreken, maar gister kon ik niet op de site komen waarmee ik nu msn.. De enige computer met internetverbinding thuis is nl van mijn vader en daar kan geen messenger op.
O ja, de laatste tijd vind ik geen MSN hebben ook irri omdat er altijd 's avonds heel wat mensen online zijn die ik nog wil spreken, maar zonder msn gaat dat dus niet.

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 11:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben nog steeds gigantisch internet verslaafd dus ik zou het nog steeds super erg vinden als internet het niet zou doen. Msn boeit mij minder omdat ik daar toch niet vaak iets mee doe. Alleen zou ik het nu niet eens zo heel erg vinden als internet uit zou vallen. Dan kan ik namelijk eens een keer wat voor school doen. xD Internet leid namelijk gigantisch af bij mijn schoolwerk. [a]

Maar als het echt langdurig zou zijn dan zou ik naar de computer naar de bibliotheek gaan of naar mijn zus(sen) of ik zou langer op school blijven om daar te internetten. [a]

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 259 Sikkels

River is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 12:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ow, dat heb ik 1x gehad, toen heb ik mijn laptop wel 10x opnieuw op proberen te starten maar het internet bleef het maar niet doen. Toen ben ik gewoon naar beneden gegaan, waar de gezamelijk computer staat, en die deed het wel gewoon.

Wij hebben 6 computer/laptops in dit huis dus er moet er altijd wel ééntje zijn die het doet. xD En als ze het allemaal niet meer doen, ga ik gewoon naar mijn opa & oma toe, die 7 huizen verder wonen. xD

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

lijpeloena is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 15:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het zou mij niet echt veel uitmaken.
Ben sinds 1 februari verhuist en daarna problemen gehad met internetprovider dus heb nu sinds een week weer internet.
het is alleen vervelend met schoolwerk want bij mij op school loopt eigenlijk alles op de lessen na via internet.

Carla
Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 15:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Internet vind ik wel rot, als ik het niet verwacht dat ik hem niet heb. Msn mis ik niet bepaald, ik ben toch niet elke dag online. Ik kan heel erg goed zonder internet, maar dan moet ik niet nèt een e-mail moeten ontvangen of iets in moeten leveren per internet. Dus als ik er zelf voor kies, kan ik weken zonder internet, maar als de internetprovider ervoor kiest, tja, dan kan ik ook echt niet zonder.

Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 17:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dan ga ik gewoon lezen en kijk ik of ie het later weer doet xD. Yay.

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp