Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Mollig of mager? [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
-->innie<--
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

-->innie<-- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 10, 2008 18:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zelf vind ik me op zich wel goed, maar we moesten op school kijken wat onze BMI was en toen kwam eruit dat ik net op het randje zat van goed en te licht.
Maar ik vind het wel goed zo, ik wil het proberen zo te houden. Ik ben er wel de laatste tijd meer mee bezig. Eerst maakte het me niet uit, maar ik ben toch aan het opletten wat ik allemaal eet.
Wat best wel slecht is, want die vrouw zei ook dat ik niet mag afvallen.

Ik vind alleen dat ik te dikke bovenbenen heb en die mogen wat dunner, maar dat krijg je bijna niet Sad

'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 12, 2008 8:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nu zie ik er zo uit, of meer zo.
Ik ben dus wat te dik, en misschien zijn de foto's niet duidelijk daarover. Maar ik blijf mezelf voornemen af te vallen, maar het is zoooo moeilijk! Hoewel, ik ga nu misschien als ze zeggen bij de selecties van de Jeugd Van Tegenwoordig dat ik 10 kg moet afvallen, dan lukt me dat. Ik moet gewoon echt uitgedaagd worden, dan lukt me alles.

San Riddle
Oude Forumnaam: Miss Sanniej Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

San Riddle is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 12, 2008 13:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Elyn; als ik heel eerlijk ben moet ik zeggen dat ik je helemaal niet dik vindt. Op die eerste foto misschien een heel klein beetje mollig, niet dik ofzo, en op die tweede foto al helemaal niet (:

In een jaar tijd ben ik weer aardig veel aangekomen -er zijn veel broeken van vorig jaar zomer die ik nu al niet meer pas enzo, best ernstig '__'- en mijn moeder is ook niet de dunste, dus nu hebben we besloten dat we samen een goed dieet gaan volgen, waar we ons ook echt aan gaan houden. Ik denk dat ik in totaal een kilo of 10 wil afvallen, misschien meer, maar ik moet daarna natuurlijk wel een gezond gewicht houden. Niet dat ik opeens ondergewicht heb ofzo, dat zou ook niet goed zijn :')

Maargoed, we zien wel hoe het gaat. Ik ben iig benieuwd, maar ik denk wel dat het ons gaat lukken.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

FelixdeFeniks is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 18, 2008 13:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Elyn: Waarom zouden ze dat bij de Jeugd van Tegenwoordig vragen? Ik bedoel, ze zoeken toch geen modellen of zo? :')

Ik vind het altijd zo moeilijk om objectief naar mezelf te kijken, maar ik ben niet dik. Ook niet mager, ertussenin denk ik. Mijn BMI is 19,6, dus da's prima - ik zou misschien twee kilo af willen vallen of zo, maar daar blijft het dan ook bij Smile. En ik vind lekker eten ook heel belangrijk^^.

But you still pull me home.
MissMyrnaWeasley
Oude Forumnaam: Myrna Potter 1e jaars
1e jaars

Woonplaats: In Japan, met een kimono aan, aan het leren hoe je met stokjes moet eten. Ow en Fred is er ook.

MissMyrnaWeasley is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 19, 2008 19:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey allemaal,

Nou ik ben mollig en soms zou ik wel iets aan willen veranderen, maar er zijn ook dagen dat ik denk 'boeiend!' en dan kan het me echt niks schelen dat ik wat dikker ben dan het 'standaard'.
Ik ben nu weer begonnen met lijnen omdat ik er graag nog een kledingmaat af zou willen hebben...Sporten wil ik wel weer meer maar ik vind het bij een sportschool te duur en met de fiets naar school vind ik te ver. Daarnaast heb ik eigenlijk ook te weinig tijd...
Maar goed, ik probeer wel wat meer te bewegen, en daar ben ik tevreden mee ^^
Gelukkig heb ik een ontzettend lief vriendje die me altijd weer vertelt hoe mooi ik ben, dan denk ik niet zo vaak na over hoe ik liever had willen zijn ^^

RemusWeerwolf
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 106 Sikkels

RemusWeerwolf is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 16, 2008 17:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben niet mager en ook niet mollig, ik ben meer het normale lichaamsgewicht-type.
Ik ben tevreden met mezelf, ik hoef niet zo'n gespierde splinter te zijn, maar ik wil ook niet dik worden.
Echt letten op mijn eten, doe ik niet. Natuurlijk eet ik niet elke dag frieten of prop ik om de tien minuten een koekje naar binnen, maar om nou te zeggen dat ik in de supermarkt sta te kijken hoeveel calorieen er in een puddinkje zitten en of ik wel genoeg groente en fruit heb.... nee, dat niet echt.

harrypotterfreakz
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

harrypotterfreakz is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 17, 2008 14:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jeej,

Ik ben pas bij de sportarts geweest voor een sportkeuring.. en daar kwam het volgende uit... Rolling Eyes

Lengte: 1.805 M.
Gewicht: 67 KG
Vetpercentage: 23.8% (25% is een streefpercentage)

Volgens de sportarts was dit gewoon super goed en mocht ik niet lichter worden, maar toch vind ik wel dat ik vrij dikke bovenbenen heb en een dikke kont xD

Maar een vriendin van mij die ook de sportkeuring deed (we worden beiden skilerares Cool ) had een vetpercentage van 26,5 % en die is super slank Rolling Eyes

Dus volgens mij is het vrij betrekkelijk ofzo Confused

Mja, voor mij zou er wel een paar kilo afmogen.. een gewicht van 62/63 ofzo zou ik wel mooi vinden Smile Mja, ik mag niet klagen Smile

TopazLover <3
Writer of Dreams
Writer of Dreams

TopazLover <3 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 17, 2008 16:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben zeker niet mager, maar ook niet dik. Ik neig meer naar het mollige toe, maar mijn gewicht is gewoon goed :'). Het is wel balen dat ik de kuiten van m'n moeder heb (gespierd, maar wel stevig), dus die zou ik wel willen veranderen.

Maar ja, verder is mijn lichaam qua gewicht wel oké. Misschien zou ik net iets magerder willen zijn, maar dat is ook maar iets. ^^

Ik eet normaal, neem komkommer mee naar school omdat ik er verslaafd aan ben, probeer elke dag fruit te eten. Ik snoep ook wel eens, maar dat is niet echt veel. En verder eet ik niet elke dag friet of zo. Dus ja, ik heb weinig te klagen over mijn gewicht,

Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.

HPF, always in my heart.
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jun 17, 2008 18:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben ook niet dik & ook niet mager. Het gewone type dus ^^'
Ik eet héél graag fruit en soms eet ik wat lekkernijen , maar het is niet alsof ik er niet kan afblijven xD. Voor mij kan er wel een kilootje af maar veel maakt het mij niet uit ^^'
Een vriendin van me weegt ong. even veel & ze is groter en ze zeurt constant dat ze te dik is. Rolling Eyes Ik word daar irritant van ! ; D

Dat is echt iets wat me irriteert , zo'n mensen die er goed uit zien en totaal niet dik zijn die zeggen ; Ooh , ik ben te dik. Ik moet dringend wat afvallen.

Rolling Eyes xD

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 1 Sikkels

Maschine is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 18, 2008 20:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben wat men noemt slank (vreselijk woord!) en ben tevreden met mijn gewicht. Er was een tijd dat ik bang was ondergewicht te hebben, maar volgens mij zit ik inmiddels goed. Dik zal ik nooit worden en echt te mager dat wil ik niet eens. Ik woog liever een paar kilo's meer, gewoon om miner dicht bij ondergewicht te zitten. Maar ik ben over het algemeen tevreden.

Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 19, 2008 18:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben 1.80 en weeg zo 72 kg en ik heb een BMI van 22.22. Dat is op zich een goed gewicht, maar ik vind mezelf wel een beetje dik. Ik zou wel wat af willen vallen, maar er is een grooooot probleem: ik kan niet van de chips en popcorn afblijven en... ik ben best lui. Dus het zit me niet mee xD Nee, afvallen lukt bij mij niet. Iig niet veel. Meestal zo rond de 2 a 3 kilo en dan val ik weer in mijn oude patroon, maar ik ga nu (een maand voordat ik op vakantie ga) wel proberen ietsje af te vallen. Ik heb al snel dat als ik mezelf niet elke dag volvreet dat ik dan de ''grootste bobbel'' weg is en gewoon een plattere buik heb. Razz

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
berry6145
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 36 Sikkels

berry6145 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 14, 2008 22:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oke ik ben niet te dik maar ook niet te dun, gewoon er tussen in denk ik, maar ik heb best dikke benen maar over de rest ben ik wel tevreden, ik ben 1,68 cm lang en weeg ongeveer 55 kg en mijn BMI is 19.49 dus ik zit wel goed denk ik. Ik snoep heel weinig en eet gezond, een jaar geleden woog ik nog 61 kg maar toen at ik ook ongezond. ik ben wel tevreden met mijn gewicht.

Noem me maar Esther Wink

23 augustus t/m 31 augustus op vakantie Smile
Hermelien-Griffel
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 65 Sikkels

Hermelien-Griffel is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jul 15, 2008 13:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind mezelf echt super dik. Mijn familie zegt dat ik gewoon een beetje mollig ben, maar ik vind mezelf echt dik. Ik ben 14 en ik weeg al iets meer dan 70 kilo Embarassed Ik wil echt minstens 15 kilo afvallen, maar het lukt me niet. Ik sport ook niet (af en toe op de wii fit, maar dat doe ik de laatste tijd niet zo vaak meer) en ik vind ook dat ik te veel eet. Ik zou echt minder willen eten, maar dat lukt me niet Wink

"Nietzsche is dead."
-God
Maschine
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 1 Sikkels

Maschine is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 15, 2008 13:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Hermelien-Griffel: Voordat je zomaar gaat lijnen lijkt het mij handig je BMI uit te rekenen en te kijken wat voor jou een goed gewicht is. 15 kilo eraf lijkt me vrij ongezond, in elk geval als het niet hoeft voor je gewicht.

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 36 Sikkels

berry6145 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 15, 2008 15:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hermelien-Griffel schreef:
Ik vind mezelf echt super dik. Mijn familie zegt dat ik gewoon een beetje mollig ben, maar ik vind mezelf echt dik. Ik ben 14 en ik weeg al iets meer dan 70 kilo Embarassed Ik wil echt minstens 15 kilo afvallen, maar het lukt me niet. Ik sport ook niet (af en toe op de wii fit, maar dat doe ik de laatste tijd niet zo vaak meer) en ik vind ook dat ik te veel eet. Ik zou echt minder willen eten, maar dat lukt me niet Wink

Als je af wilt vallen moet je niet minder gaan eten, dat helpt echt niet. Als je echt afvallen wilt kan je altijd nog naar een diëtist gaan, die weet wat het beste voor je is Wink

Noem me maar Esther Wink

23 augustus t/m 31 augustus op vakantie Smile
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp