Auteur |
Bericht |
*troel*
2e jaars

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 04, 2008 18:29 |
 |
ik heb één film waarbij ik echt iedere keer moet huilen en dat is finding neverland.
vooral aan het eind zit ik met rood doorlopen ogen van het huilen op de bank.
voor de rest is het zo dat ik bij films meestal de eerste paar keer huil en
daarna eigenlijk niet meer.
en ik had het laatst ook weer bij Sweeney Todd. niet zo erg als bij
finding neverland, maar toch moest ik even een traantje wegvegen. |
_________________ mrs. Lovett: so it's you, Benjamin Barker.
Sweeney Todd: no, not Barker, that man is
dead, it's Todd now, Sweeney Todd and he will
have his revenge |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 04, 2008 20:42 |
 |
Vandaag nog bij Click, geweldige film met Adam Sandler, aan het einde moet ik altijd huilen, verder huil ik bij zoveel films als: Bruce Almighty, Braveheart, Dragonheart, The Patriot, en nog zoooooveel meer.
Oh ja Gladiator en Lord of the rings. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 05, 2008 14:32 |
 |
Ik heb het ook niet vaak voor dat ik moet huilen bij films. Daarom zeg ik altijd: de film die mij doet huilen, daar wil het zeggen dat ik helemaal in het verhaal wordt meegesleurd en dat is natuurlijk de bedoeling van de makers. Ik huil (ECHT ALTIJD!) op het einde van Lord Of The Rings 3. Echt ongelofelijk! En echt (hoe ze het in het Vlaams zeggen) BLIJTEN! Het is alsof ik in die film mee was en dat ik ook afscheid van Frodo moet nemen ooh en als ik al die Hobbits zie wenen, zoo erg! OK dit moet echt wel zielig klinken maar het is zo =p |
|
|
  |
 |
xMartine.
Master of the Cows

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 06, 2008 9:02 |
 |
Ik heb volgens mij maar bij één film ooit gehuild, en dat was mij 'A Cinderella Story'. Dat was in de bioscoop nog wel. Maar dat was maar één traantje, dus ik hoefde me niet te schamen. Dat was bij het stukje waar ze voor de hele school voor gek werd gezet..
Oja! Bij Alles is Liefde ook! Ik weet ook niet precies bij welk stukje, maar het kwam ook een beetje omdat de jongen die naast me zat ook moest huilen en dat vond ik zo ontroerend dat ik ze ook niet meer kon binnenhouden. Dat klinkt ook heel erg gaar. Maar goed. Dat was trouwens ook in de bioscoop, maar niemand merkte het omdat we bijna helemaal vooraan zaten. |
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 06, 2008 12:50 |
 |
ik ben zo iemand die als ze naar een film kijkt er helemaal in zit, dat heb ik bij bijna elke goede film zoals the green mile, aan het einde kan ik het nooit droog houden omdat ik zo in het verhaal zit en het zo intensief meemaak dat het voor mijn gevoel dan echt gebeurd. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 06, 2008 15:27 |
 |
xMartine. schreef: | Ik heb volgens mij maar bij één film ooit gehuild, en dat was mij 'A Cinderella Story'. Dat was in de bioscoop nog wel. Maar dat was maar één traantje, dus ik hoefde me niet te schamen. Dat was bij het stukje waar ze voor de hele school voor gek werd gezet.. |
Dat is zoo erg!
Ik heb die film gisteren gezien. & Jajaah, ook bij mij een traantje
Ik krijg wel vaker tranen in mijn ogen bij zo'n erge momenten..
Op de moment kan ik niet echt films opnoemen
Maar het gebeurt dus wel een paar keer bij mij xD |
 |
Scran
Dreuzel

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 06, 2008 16:08 |
 |
|
  |
 |
tomfeltonissexy
Dreuzel

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 27, 2008 20:25 |
 |
ik moest zowat huilen bij de film Freedom Writers, dat is zo'n zielige film,, en het is ook waar gebeurt, maar ik heb de film nu al 8 keer gezien en nu heb ik er geen last meer van |
_________________ I love Harry Potter |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 27, 2008 20:26 |
 |
tomfeltonissexy schreef: | ik moest zowat huilen bij de film Freedom Writers, dat is zo'n zielige film,, en het is ook waar gebeurt, maar ik heb de film nu al 8 keer gezien en nu heb ik er geen last meer van |
Ja ik heb die film ook laatst op school gezien. Ik vond dat ook een hele zielige film en ik moest inderdaad ook bijna huilen. Ik doe namelijk zelf een lerarenopleiding dus ik kijk er sowieso op een andere kant na een film zoals dat. Dat vind ik inderdaad ook een mooie film. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Radijsje
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 20:11 |
 |
Ik huil heel snel bij films, het maakt niet echt uit... Als er iemand dood gaat, ofzo... Ik schaam me er soms wel een beetje voor, maarja. het gebeurd gewoon, hè? Aan het eind van LOTR moet ik bijna altijd huilen. |
_________________ ♪♫ GoodDay SunShine ☼ ♪♫
Where Ever The Wind Blows... |
|
  |
 |
Ilyah
1e jaars

Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 10, 2008 16:13 |
 |
Ik huil eigenlijk nooit bij films. Wel heb ik gehad dat bij films die gebaseerd waren op de waarheid er tranen in mijn ogen kwamen, maar niet dat ik dan echt aan het snotteren was En ja, huilen om iets dat niet waar gebeurd is kan ik gewoon niet denk ik. |
|
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 13, 2008 15:44 |
 |
Het is geen film maar een serie:
Ooh, ik heb gisteren weer een afl. gezien van Supernatural *ADDICTION!*, en daar was zo'n stukje in.
Zooooooooooooooooo lief. Natuurlijk kreeg ik traantjes in mijn ogen x') |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 15, 2008 13:52 |
 |
Ik huil heel snel bij films, maar ik schaam me daar niet voor. Er zijn heus meer mensen die zo sensitief zijn en het geeft gewoon aan dat je een mens bent met gevoelens en tenminste empathie hebt.
Bij LoTR huil ik altijd, maar ook bij een zielige ep van Friends of een andere serie. Ik huil bij erg veel films. Zelfs bij een tekenfilm zoals Mulan2 kan ik me niet inhouden. Maar who cares? |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Cho.
3e jaars

Verdiend:
319 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 15, 2008 14:01 |
 |
ik moet altijd huilen bij sisterhood of the travelling pants
het is zo'n leuke film, maar ook zo zielig, met bailey en bridgets moeder enzo..*zucht
ook bij raise your voice als ze het auto ongeluk hebben,, zooo zielig |
_________________ If you're smart, nice and friendly, you have no choice: You're a Hufflepuff! Join us!
Proud to be a Hufflepuff!^^ |
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 16:28 |
 |
Ik ben op het moment nogal een jankebal ^^ Heerlijk soms. Echt huilen bij films doe ik zelden tot nooit. Maar het is echt waar, ik heb gehuild bij een romantische 'komedie'.
Ps. I love you. Hij is gewoon zo zielig en ik voelde zo mee. Als je zin hebt in een hele berg chocola en veel tissues in huis hebt, grijp je kans en ga Ps I love you kijken  |
 |
|