Auteur |
Bericht |
12cho21
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 27, 2007 22:25 |
 |
O ik vind Sakura een hele mooie naam hoor, ook de betekenis vind ik ervan mooi;)
Maare zelf ben ik nog maar een kind van 14, maar als ik later kinderen wil, dan wil ik er niet zo veel en pas LATER, later: na mn 30ste ofsow
wat ik mooie namen vind:
Meisje:
Ayane
Rin
Risa
Jongen:
Akito
James
Kyo |
_________________ If You Love Someone, Set Them Free...
If They Come Back, They're Yours...
But If They Don't, It Was Never Meant To Be... |
|
  |
 |
*Tessie*
4e jaars

Verdiend:
196 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 15:42 |
 |
Jaaaaaa, I love children «33
Ik zou heel graag later een tweeling willen, twee meisjes.
Het lijkt me zo leuk! Maar eerst nog maar eens kijken hoe alles verloopt, want je hebt het niet zelf voor het uitkiezen.
Voor meisje vind ik deze namen mooi:
Emma
Sophie
Lynn
Voor jongens deze:
Jack
Dan (Op zijn Engels!)
Dave |
_________________ Live your life and like your life!^^ |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Zo Okt 28, 2007 22:50 |
 |
Het klinkt zo stom maar ik weer nog altijd geen naam voor een jongen of meisje als ik ooit een kind zal krijgen. Ik vind het gewoon zo moeilijk. En misschien klink het ook wel een beetje raar. Ik zal graag een aparte naam aan het kind willen geven. Een naam die je niet gouw zal horen. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 30, 2007 18:31 |
 |
Ik wil nog geen kinderen. Vind ze leuk enzo, maar zolang ze van een ander zijn, haha. Uiteindelijk denk ik dat ik rond mn 30e wel aan kindjes wil beginnen, eerst eens een leuke man zoeken trouwens!
Maar goed ik houdt van Engelse namen, wat meer klassiek ook. Maar als ik in NL woon en dan kids krijg worden het meer Hollandse namen.
Jongens:
(EN)
James, Daniel, Aiden, Jack, Gavin, Cayden, Ephram
(NL)
Job, Raph of Raf, Bram, Lenn, Thijmen
Meisjes: (Hier weet ik er nooit veel van. Ga ervan uit dat het jongens worden)
(EN)
Riley, Carys, Carrie, Emma
(NL)
Lynn, Suus, Emma |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Nelsinho
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 23:31 |
 |
Ooo is grappig, ik werk natuurlijk super veel met kinderen, en als ik leuke namen hoor dan onthou ik doe ook echt heel goed. Wil later natuurlijk kinderen, hoop op een meid, een jongen erna en ik vind het prima...
Meisjes namen die ik erg leuk vind zijn:
Maureen, Bente, Maine (engels), Naomi, Maritt.
Voor jongens vind Sem wel een gave naam. |
|
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 23:53 |
 |
ik vind voor een meisje de volgende namen wel erg mooi:
Isabel
Noa
Yvaine
Voor een jongen:
Daniel
Gabriel
Tristan
Julian
Liam
Het liefst zou ik eerst een jongetje krijgen en daarna een meisje, aangezien hij zijn zusje kan beschermen dan. Heb dat altijd gemist omdat ik de oudste ben thuis, wou altijd graag een grote broer om voor me te zorgen, ik kreeg een klein broertje. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
HP-Addict
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 16, 2008 16:32 |
 |
Ik wil later graag kinderen maar dan bedoel ik echt later, ik wil eerst wel een beetje mijn carriere opbouwen. Het liefst meer dan 1tje maar dat kan ik zelf niet bepalen. Het maakt mij niet veel uit of het een jongen of meisje is omdat mijn tante veel miskramen heeft gehad en ik dus van dichtbij heb meegemaakt hoe verdrietig ze iedere keer was. Als ze maar gezond zijn! Ik hou wel van een beetje aparte namen die een persoon een eigen identiteit geven.
Meisje;
Eris
Illa
Jongen;
Farid
Nils |
_________________ Imagination is more important than knowlegde. |
|
  |
 |
Emma Roos
7e jaars

Verdiend:
322 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 16, 2008 18:47 |
 |
Ik heb geen idee of ik later kinderen zou willen. Maar mocht ik ooit besluiten serieus kinderen te krijgen, dan niet na mijn 35ste ^^ Het liefst voor mijn 30ste. Anders ben jij al 50 als je kinderen pas 12 jaar zijn. Ik ga daar nu ook nog helemaal niet echt serieus over nadenken. Maar namen verzinnen is wel leuk ^^
Jongen:
James
Nicholas/Nicolas/Nick
Samuel/Sam
Alex
Daniel
Jasper
Thomas (Tommaso ^^)
Meisje:
Emma
Sam
Sophie
Lily/Lillian
Ik vind namen eigenlijk wel leuk ^^ Alleen vind ik Emma echt een heel mooie meisjes naam, en heb ik veel meer jongensnamen waar ik verliefd op ben ^^' |
Wise Words #2:
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
- Albert Einstein |
|
  |
 |
Miryana
2e jaars

Verdiend:
158 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 18:14 |
 |
Ik heb al een kleine stoere man dus de vraag of ik kinderen wilde is denk ik wel beantwoord
Volledige naam: Aaron Ryan Jason
Roepnaam : Ryan
Betekenis (met fantasie) De kleine koning die verlichting brengt
Zou graag in de toekomst nog een kindje willen, als het een meisje word zou ik waarschijnlijk Caitlyn als 1 van de namen kiezen
Betekenis daarvan : puur |
_________________ Embrace me, Surround me,
As the rush comes.... |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 18:25 |
 |
Ik denk niet dat ik kinderen wil. Ik ben nog niet eens verliefd geweest en ben er eerlijk gezegd nooit mee bezig, ik laat het nu allemaal maar op me af komen.
Maar áls ik kinderen wil dan denk ik wel een jongetje. Tuurlijk ze zijn lastig, maar meisjes vind ik persoonlijk nog lastiger. ^^" En nee, ik heb dus ook nog geen namen. :')
Gek om mezelf zo te horen, dat je er nu even bij stil gaat staan. Nee, ik zou het echt niet weten. Zoals ik al eerder in de post zei dat ik het maar op me af laat komen. Daarnaast vind ik kinderen wel leuk, je kan er vaak wel om lachen. Nouja, afwachten dan maar he! |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 19:25 |
 |
Shiralee schreef: | Ik denk niet dat ik kinderen wil. Ik ben nog niet eens verliefd geweest en ben er eerlijk gezegd nooit mee bezig, ik laat het nu allemaal maar op me af komen.
Maar áls ik kinderen wil dan denk ik wel een jongetje. Tuurlijk ze zijn lastig, maar meisjes vind ik persoonlijk nog lastiger. ^^" En nee, ik heb dus ook nog geen namen. :')
Gek om mezelf zo te horen, dat je er nu even bij stil gaat staan. Nee, ik zou het echt niet weten. Zoals ik al eerder in de post zei dat ik het maar op me af laat komen. Daarnaast vind ik kinderen wel leuk, je kan er vaak wel om lachen. Nouja, afwachten dan maar he! |
Alsof je het voor het uitkiezen hebt (en dan heb ik het dus niet over adoptie)
Ik wil wel graag kinderen maar zoals ik al eerder zei zit dat er vast niet in.
Ik ben nu 31 (bijna 32) dus al vrij oud vind ik. Nee, niet oud in het algemeen, maar wel voor kinderen.
Ik moet, net als velen, nog even afwachten wat er op me afkomt. Hopen dat het snel komt  |
 |
Miryana
2e jaars

Verdiend:
158 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 20:30 |
 |
tegenwoordig is het toch geen enkel probleem om na je 30e kinderen te krijgen? Ik ben het wel met je eens: je hebt het idd niet voor het uitkiezen, er zijn zat mensen met een kinderwens die dit nooit zullen kunnen vervullen
Ben wel erg blij met de kennis van tegenwoordig zodat je als je zwanger bent je kind ook vaak gezond op de wereld kunt zetten. |
_________________ Embrace me, Surround me,
As the rush comes.... |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 20:40 |
 |
Ik heb hier wel vaker gereageerd, maar toch nog maar eens
Ik ben zelf dus de trotse mama van twee kerels van drie (bijna vier) Dion en zes jaar, Yoram genaamd. Ik hou van originele aparte namen maar niet te moeilijk en gezocht. Helaas vond de moeder van Joran vd sloot dat blijkbaar ook, gelukkig is het alweer wat afgezwakt nu maar ik was echt niet blij met dat malle liedje. En t is een andere naam maar t klinkt hetzelfde.
Ik vind het nog steeds een mooie naam.
Als ze meisjes waren geweest dan hadden ze Romy en Gwen geheten.
O en kids krijgen na je dertigste kan ook zeker wel, maar dan moet je wel een relatie hebben. Of je moet het alleen willen doen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nooit bewust voor zou kiezen, het is gewoon pittig om kids op te voeden. |
|
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 17, 2008 12:39 |
 |
Helen schreef: | Shiralee schreef: | Ik denk niet dat ik kinderen wil. Ik ben nog niet eens verliefd geweest en ben er eerlijk gezegd nooit mee bezig, ik laat het nu allemaal maar op me af komen.
Alsof je het voor het uitkiezen hebt (en dan heb ik het dus niet over adoptie)
| Wat ik daar mee bedoel te zeggen is dat als ik een kind wil het liefst een jongetje.. |
|
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 17, 2008 17:28 |
 |
@Shiralee; ik zou best graag een dochter hebben gehad, maar er is nu eenmaal geen keuze he?
En het is heus niet dat ik niet tevreden ben met mijn mannetjes echt niet, want ik ben een voetbalmama en sja jongens vinden dat meestal leuker dan meisjes (ook niet altijd) dus ik denk dat ik wel een jongens mama ben, maar heeeel stiekem zou ik best een dochter willen... |
|
|
  |
 |
|