Auteur |
Bericht |
webmanagement
Administrator
Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 15:42 |
|
Beste leden,
Aan alle leuke dingen komt een 'eind', zo ook aan dit forum. Na 6 jaar discussies en vermaak, gaat HarryPotterForum plaats maken voor een vernieuwd forum.
We vonden het namelijk zonde om de sfeer, die op ons forum is opgebouwd, in het niets te laten verdwijnen. Daarom is er een nieuw project gestart, zoals jullie al weten, FantasyFreakz.
Je kunt FantasyFreakz(Forum) dus zien als een voortgang van de gezelligheid en discussies op dit forum, maar dan voor een breder publiek. Met uiteraard veel ruimte voor de lopende Harry Potter discussies, maar ook ruimte voor andere aan fantasy gerelateerde onderwerpen.
We zijn al een tijdje bezig om te kijken hoe we de overgang van HPForum naar FFForum zo soepel mogelijk kunnen laten verlopen. Na uitgebreid overleg waren we er uit: in zeven maanden kunnen we HarryPotterForum een mooi en waardig afscheid geven en er voor zorgen dat FantasyFreakzForum er helemaal klaar voor is.
In deze zeven maanden, wordt er gewerkt aan een goede overdracht en zullen er op HPForum vele activiteiten georganiseerd worden. Meer over de activiteiten komt later.
Om het even kort samen te vatten:
-Vanaf 1 januari 2009 kan je op HarryPotterForum niet meer posten. Wel kan je nog alle boards en topics lezen.
-FantasyFreakzForum is nu al online, maar nog in de bèta-fase. Je kan op je gemak al kennis maken met dit Forum, maar verwacht nog geen groots opgezette activiteiten, dat komt allemaal later nog. Onze aandacht gaat de komende maanden vooral naar een leuke finale voor HPFo. FFF gebruikt de tijd om de kinderziektes uit het forum te krijgen en zichzelf (met jullie hulp) langzaam in te richten. Ideeën en tips zijn hierbij van harte welkom.
-We zullen er alles aan doen om de overstap zo klein mogelijk te houden, tips hiervoor zijn zeer welkom.
Reageren of vragen stellen kan in dit topic. Vragen over HPForum of FFForum horen echter in de vragentopics op beide fora thuis. Hier dus alleen vragen over de overgang van HPFo naar FFF. Een webmanager of moderator zal dan zo snel mogelijk antwoorden.
We wensen jullie fijne maanden toe!
Webmanagers FantasyFreakz
Crew HarryPotterForum |
|
|
|
|
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 15:53 |
|
*valt helemaal stil*
Ik geloof dat ik nog nooit zo verslagen ben geweest. Ik wil eigenlijk helemaal niet stoppen met HPF.. Ik kom bijna niet meer uit mijn woorden gewoon... *stilte* |
|
Blijerd
Happy to kill
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 16:14 |
|
Iig lang genoeg de tijd voor een goed afscheid |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
|
|
Cho.
3e jaars
Verdiend:
319 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 16:27 |
|
noooooooooooo
dit kan niet waar zijn? waarom doen jullie dit dan? kunnen de fora niet gewoon allebei open blijven? |
_________________ If you're smart, nice and friendly, you have no choice: You're a Hufflepuff! Join us!
Proud to be a Hufflepuff!^^ |
|
|
|
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 16:31 |
|
amytjuuuh schreef: | *valt helemaal stil*
Ik geloof dat ik nog nooit zo verslagen ben geweest. Ik wil eigenlijk helemaal niet stoppen met HPF.. Ik kom bijna niet meer uit mijn woorden gewoon... *stilte* |
Jah, ik zou veel liever hier blijven posten en komen dan FF. *Zucht* |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
|
|
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 16:32 |
|
Op een gegeven moment zullen er toch steeds minder mensen overblijven op HPF en zullen er tenslotte 4 forummers over zijn. Dat is de moeite niet waard.
Zoals ik in het kladblok van Ravenclaw zei; Het is net the Ring. Seven months.....
I'll miss HPF. |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
|
|
Patricia
The Ultimate HPFreak
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 16:34 |
|
Wow, dat was wel even schrikken toen ik het las, maar ik kan niet zeggen dat ik het niet aan zag komen.
Ik ben blij dat ie nog ruim 7 maand open blijft.
Maar het is wel érg jammer dat de Afdelingsquizen, Zwerkbal, enz straks niet er niet meer zijn (of komen ze op FFF [a])
Ik blijf erbij dat ik het zéér jammer vind dat ie 'zo' dicht gaat, maar het duurt dus nog even, vergeet dat niet mensen. In zeven maanden kunnen veel dingen gebeuren! |
|
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 16:42 |
|
O.o
Ik had al een beetje een slechte dag vandaag, maar dit zag ik al helemaal niet aankomen.
Ik vind het echt jammer, maar ergens is het misschien wel logisch. Forummers gaan na een tijdje aftakelen en ja, dan is het de moeite niet meer om het forum open te houden natuurlijk. Ik dacht dat het forum pas gesloten wou worden als het echt niet meer ging maar het is al over 7 maanden. =(
Maar ik heb echt genoten van HPF en ik vond het heel leuk, dus ik ga nog eens extra profiteren voor die laatste maanden. =) |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
|
|
Strider
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 16:53 |
|
Aawh dit is niet geheel onverwacht maar toch niet leuk
Het is ergens wel logisch maar wel jammer dat HPF sluit, ben nu 4 jaar lid en vind het nog steeds hardstikke leuk hier. Je hebt nu natuurlijk doordat de HP boeken allemaal verschenen zijn dat er minder members zullen komen maar de hardcore HPF-ers zouden toch wel blijven. Nog 7 maanden hier dan genieten en kijken wat voor mooi forum ze van FFF maken. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
|
|
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 17:01 |
|
Ergens had ik dit zien aankomen en ergens ook weer niet. Ik hapte echt naar lucht toen ik de openingspost las, nu wordt het wel heel erg definitief. Ik vond en vind het nog steeds ontzettend leuk op HPF, met al zijn activiteiten en alles.
De maanden die nu nog resten zullen vast nog voor een spetterend afscheid zorgen, HPF waardig . Ik heb er vertrouwen in dat het op FantasyFreakz even leuk kan worden als hier.. Kunnen we samen voor zorgen.
Ik zal het gaan missen als het zover is, zeker, maar dankzij FantasyFreakz betekent het een nieuw begin, waarbij de leden bij elkaar kunnen blijven en geen einde.
Het doet me pijn dat het niet voor eeuwig kan blijven, maar ik snap het ook wel.. T zal wel wennen worden geen HPF meer volgend jaar . |
|
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 17:12 |
|
Wat meer mensen al zeiden: niet geheel onverwacht maar wel érg jammer.
Ik heb de afgelopen vier jaar (ja mensen, in juni ben ik officieel 4 jaar lid) erg veel plezier beleefd aan dit forum en vooral aan de mensen hier. Ik hoop dat het op FFF net zo gezellig gaat worden, hoewel het wel even wennen is. Ik ben zo ontzettend gewend geraakt aan HPF dat het echt heel raar zal zijn om hier niet meer te kunnen posten.
Nog zeven maanden - we gaan er het aller- aller- allerbeste van maken (: |
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 17:14 |
|
Ik zag al zoiets aankomen toen ik het in die aankondiginsbalk zag staan. Wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind. Ik vind het helemaal niet leuk, ik begrijp het wel, HPF zal leeglopen. Maar toch.. De afdelingen, quizzen, hints, zwerkbal.. I'll miss it. Gelukkig hebben we nog een half jaar. En FFF. |
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 17:41 |
|
Ook ik had dit ergens zien aankomen en ergens ook weer niet. Ik ga HPF ontzettend missen na deze 7 maanden, zelfs al ben ik pas een jaar en nog wat maanden lid.
Gelukkig kunnen we dus nog 7 maanden van het Forum genieten en ik weet zeker dat FantasyFreakz net zo gezellig word!
En vergeet niet dat HPF altijd een plekje in ons hart zal hebben! |
|
JustxMe
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 17:47 |
|
let's rock the last months!
ik ben misschien een van de weinige die dit niet echt aan zag komen, dus ik ben best wel geschokt. Ik ben benieuwd naar FFF en vraag me af hoe de overgang zal verlopen. Ik weet wel dat ik HPF zal missen, ik zit hier al ongeveer 2 jaar en heb een geweldige tijd gehad :] |
|
Heksjuh
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 17:52 |
|
Hmm...Ik had verwacht dat HPF nog wel iets langer zou bestaan voordat het definitief zou gaan sluiten... maar twee fora leiden is ook wel erg veel tijd en werk, en onze lieve mod's admin's ko's en de rest worden nog steeds niet betaald...
6 jaar forum? Wow dan ben ik echt veel te lang hier lid... In de zomer van 2003 werd ik lid.
Ach dan is het ook een mooi moment om de HP freakheid af te sluiten bij het sluiten van het forum. Want mijn activiteit is hier al bijna nagenoeg nul.
Ik denk dat we trots mogen zijn op dit prachtige forum en dat moet natuurlijk wel worden doorgezet! |
_________________ Het leven is 1 groot feest het is maar net hoe je het bekijkt!
Pluk de dag en eet veel ijsjes!
Mauw, Ravenklauw
Verruim je blik op het leven |
|
|
|
|