Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

FanFiction Challenge Mei [De Uitslag!] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Avana
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 23, 2008 20:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het zijn inderdaad allemaal leuke verhalen. Het viel nog niet mee om te kiezen!

Mijn eerste stem gaat naar De vloek van Choefoe
Mening: Een erg leuk verhaal. Het leest vlot weg en je houdt het spannend. Je begint ook gelijk middenin het verhaal terwijl we toch gelijk weten in welk jaar het verhaal zich afspeelt! De personages blijven ook prima IC en de info over de piramides er tussen is leuk en vast ook accuraat xD Zeker mijn stem waard dus.

Mijn tweede stem gaat naar Een Verhaal
Mening: Geweldig verhaal! Erg origineel. Je hebt eerst niet in de gaten over wat en wie het gaat maar dan vallen de puzzelstukje op zijn plaats. Heel goed in elkaar gezet en wie hoopt niet dat het zo gegaan is xD

Mijn derde stem gaat naar Minerva Anderling van een andere kant
Mening: Een goed geschreven verhaal. Het leest vlot en maakt nieuwsgierig wat er gaat gebeuren. En als je eenmaal door hebt waar het heen gaat, wordt het erg grappig. Een Minerva met een Zwadderich kantje xD

Griffmama xD
Profiel bekijkenStuur privébericht
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 27, 2008 17:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

En hier zijn ook mijn stemmen! Het was inderdaad weer moeilijk kiezen. Aangezien het allemaal stuk voor stuk leuke en originele verhalen waren!

Dit is mijn eerste stem: Het Verhaal
Mening: A|llereerst heeft het verhaal een briljante invalshoek en het is heel vlot geschreven. Daarnaast vind ik het knap dat je Rowling op deze manier in hoogste eigen persoon in je verhaal hebt laten verschijnen. Mijn eerste stem is voor dit verhaal dus!

Dit is mijn tweede stem: De vloek van Choefoe
Mening: Ik heb net als anderen echt hardop gelachen bj dit verhaal, erg goed bedacht om te schrijven over de vakantie van de Wemels in Egypte. Ik was daar al nieuwsgierig naar xD En daarnaast zijn Fred en George gewoon heel erg IC in dit verhaal.

Dit is mijn derde stem: De Herinnering
Mening: Vanwege het feit dat je blijft meeleven met Teddy en de laatste zinnen vormen een hele mooie en emotionele afsluiting van het verhaal. Daarnaast is dit verhaal ook duidelijk te volgen en vlotjes.

Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 28, 2008 14:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dit is mijn 1e stem: Het Verhaal
Mening:
Ik vind dit verhaal echt mooi geschreven, en het heeft een geweldige invalhoek. Het plot is mooi, en ik vind het ook leuk dat Harold in één avond zijn hele verhaal vertelde, en dat JKR dat dan heeft uitgebreid tot wat wij nu kennen als Harry Potter.

Dit is mijn 2e stem: De Vloek van Choefoe
Mening:
Ik lag helemaal dubbel tijdens dit verhaal. Het is echt een Fred en George streek en het is echt iets voor Percy om erin te trappen. Het is dus erg IC!

Dit is mijn 3e stem: De Herinnering
Mening:
Het is een goed verhaal. Het is leuk om te zien hoe jij het verhaal verder afmaakt. Teddy is natuurlijk altijd nieuwschierig geweest naar zijn ouders, net zoals Harry dat altijd is geweest.

Where your treasure is, there will your heart be also
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 28, 2008 16:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn eerste stem gaat naar Het verhaal. Ik vind het heel erg origineel bedacht, Rowling die Harold leert kennen. *grinnikt* Harold is trouwens wel een hele lamme naam, 't is maar goed dat ze er Harry van heeft gemaakt xD. Bovendien is het mooi geschreven... topverhaal =)

Mijn tweede stem gaat naar De vloek van Choefoe. Omdat het een erg grappig verhaal is, het is zo typisch Fred & George. En een heel erg grappige grap. Ik val in herhaling geloof ik. Ik vond het wel wat minder dat er wat "echte" quotes in stonden, maar daartegenover stonden weer originele, hilarische uitspraken xD.

Mijn derde stem gaat naar De vakantiedouche. Het was gewoon een té hilarisch verhaal, ik moest er de hele tijd om lachen. Cillit Bang, en het vuil is weg xD. Maar o mijn god, Perkie/Smalhart? xD *ligt nog steeds dubbel*[/b]

Where your treasure is, there will your heart be also.
xMartine.
Master of the Cows
Master of the Cows

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 28, 2008 18:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn eerste stem gaat naar De Vakantiedouche Ik vond het een hartstikke orgineel en grappig verhaal. Ik heb echt dubbel gelegen, alles was hartstikke subtiel geschreven. (: Een verdiende eerste stem.

Mijn tweede stem gaat naar In de ban van een boek Geweldig, ik was altijd al benieuwd naar wat Sneep zou doen in zijn zomervakantie. Humbug. xD Echt geniaal. =D Ook een hele dikke duim voor creativiteit. =D

Mijn derde stem gaat naar Het verhaal Weer zo'n orgineel verhaal. Ik had niet eens door dat het over Harry enco ging, maar met veranderde namen. Heel subtiel gedaan, of ik ben gewoon een beetje blind. Ook best goed IC geschreven. ^^

Alle inzendingen waren goed, maar deze waren voor mij de beste. Wink !

So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
Lix
Oude Forumnaam: Mirmana 7e jaars
7e jaars

Verdiend: 1 Sikkels

Lix is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 29, 2008 12:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn eerste stem gaat naar: Het Verhaal.
Deze is gewoon brilliant! Ongelofelijk goed bedacht allemaal. Vooral dat je op het einde dan ontdekt wie iedereen is, vind ik leuk. In het begin had ik totaal niet door waar het nu precies naartoe ging. Toen de naam 'Joanne' naar voren kwam, kreeg ik al mijn bedenkingen, maar vooralsnog had ik dit niet verwacht. Het beste verhaal van de bunch ^^

Mijn tweede stem gaat naar: Een vakantiedouche.
Het idee om te schrijven vanuit de douchekop vind ik erg orgineel en verder is het verhaal gewoon enorm grappig.

Mijn derde stem gaat naar: Het is een nacht.
Een aparte manier van schrijven, maar ik hou er wel van. Verder maakt het open einde me erg nieuwsgierig. Ik ontdekte overigens pas bij de tweede keer dat hij het over Severus had in de eerste alinea. Dit is ook iets wat ik mooi vind in een verhaal, dat je even moet nadenken of verder lezen om te ontdekken over wie of wat het gaat.

Now you're not here, my color's gone.
TopazLover <3
Writer of Dreams
Writer of Dreams

TopazLover <3 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 30, 2008 21:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga ook maar eens stemmen. Er zaten heel veel goede verhalen bij en ik kon bijna niet kiezen. Goed gedaan, allemaal!

Mijn eerste stem gaat naar: Het verhaal.
Ontzettend leuk bedacht, echt heel origineel. Het is zelfs een beetje geloofwaardig (voor zover dat kan dan xD) en met een beetje fantasie zou het echt zo gegaan kunnen zijn... Ik kon geen spelfouten ontdekken en het las ook vlot.

Mijn tweede stem gaat naar: In de ban van een boek
Wat een leuk verhaal! Ik moest lachen tijdens het lezen en ik vond Zwamdrift heel leuk neergezet, ik moest om Sneep lachen en ik vond het plot heel goed. Duidelijk een verhaal waarover nagedacht is. Ook vind ik dit verhaal één van de beste titels hebben. Heel slim, want de titel van dit verhaal trekt meteen de aandacht en niet onterecht.

Mijn derde stem gaat naar: De vloek van Choefoe
Ik vind het leuk om inzendingen te lezen die dicht bij de boeken liggen, dus deze trok me aan. Ik vind het leuk om over Fred en George te lezen en het was ontzettend grappig. Alle personages zijn IC beschreven en dat leest fijn. Je verhaal zit goed in elkaar en ook bij jou kan ik geen spelfouten ontdekken. Mijn laatste stem is daarom voor jou.

Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.

HPF, always in my heart.
CharlieWemel
Murderer
Murderer

CharlieWemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2008 16:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn eerste stem gaat naar: De vloek van Choefoe
Mening: Erg grappig, heel IC geschreven, je weet precies waar en waneer het zich afspeelt. Percy had natuurlijk een aantal briljante opmerkingen waar ik echt dubbel om heb gelegen. Én de opmerking over plisigenten van Arthur, zo ongelovelijk droog xD

Mijn 2e stem gaat naar: De vakantiedouche
Mening: Tja, ik heb nou eenmaal een zwak voor droge verhalen (vandaaar ook mijn 3 stemmen) en daarom is dit ook echt geweldig, hoe kom je erop? xD
Albus en Smalhart? Douchekop? Cillit Bang? xD
Nouja, ik heb ook hier dubbel gelegen en zeker de 2e plaats waardig.

Mijn 3e stem gaat naar: In de ban van het Boek
Mening: OMG Snape in een bad? Liever had ik dat niet gelezen.. Maar omdat dit ook een geweldig grappig verhaal is maakt dat niet uit. Humbug. En de laatste zin maakt het helemaal af:
Citaat:
Maar als Sybilla steeds dichterbij komt, denkt Severus: ik wacht wel op de film.

Gryffspammer van het jaar!
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

amytjuuuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2008 18:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn eerste stem gaat naar: Het verhaal
Dit is gewoon een erg orgineel verhaal en ook een aparte variatie op het thema. Het verhaal er achter is goed bedacht en het is heel prettig om het te lezen. Verdiende stem ^^

Mijn tweede stem gaat naar: De vloek van Choefoe
Ik lag bijna helemaal plat van het lachen xD. Echt iets voor Fred en George om zo'n idiote, gestoorde grap uit te halen met Percy xD. Ik vond vooral deze zin erg leuk :
Citaat:
‘Choefoe is niet tevreden met die belabberde poging,’ zei de stem.

Ik lag plat xD.

Mijn laatste stem gaat naar: Minerva Anderling van een andere kant
Ik vond dit verhaal net wat beter dan de eerste en ik vond het krantenbericht ook heel leuk. Omber was lekker IC en Anderling was.. tsja. Anders in dit verhaal xD. Verdiende stem!

Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2008 20:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG, dit was echt te moeilijk. Zoveel goede verhalen, zo veel keus.. Ik kon echt met moeite kiezen. Compliment aan alle inzenders, het niveauverschil was echt minimaal of zelfs bijna afwezig.

1. In de ban van een boek
Humbug. OMG, grappig xD. Ik wil me eerlijk gezegd Snape liever niet in bad voorstellen angel maar het is zo grappig allemaal xD. De titel klopt echt helemaal, ik geef je mijn eerste stem.

3. De vakantiedouche
Oooh grappig *plat* dat Cillit Bang deed het hem. Zo enorm droog.. Er zijn weinig verhalen waar ik echt van in een deuk kan liggen, maar dit is er zeker een van. Origineel gedaan xD. Je hebt mijn tweede stem.

6. Het verhaal
Wow, dit noem ik nog eens een verhaal zoals ik het nog nooit heb gelezen. Je maakt een soort proloog op hoe het hele Harry Potter boeken- gebeuren begonnen had kunnen zijn en doet dat aardig goed. Dat kan ik wel waarderen en daarmee heb je mijn laatste stem.

@ de rest: sorry, ik weet niet of ik een volgende keer precies gelijk had gestemd met dezelfde inzendingen.. Zoveel keus.. Maar geweldig dat er zoveel mensen meedoen Very Happy.

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2008 20:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uitslag Fanfiction Challenge Mei (Vakantie)

Het is alweer 31 Mei vandaag, het stemmen stopt dus, en ik heb nu de uitslag voor jullie. Allemaal weer bedankt voor het meedoen aan deze FanFiction Challenge!

Ook lekker veel stemmers dit keer, bedankt voor het stemmen allemaal!

Dan komt hier de uitslag:

[50 sikkels] 1e Plaats: Het verhaal geschreven door Smalofski [12 stemmen]
[40 sikkels] 2e Plaats: De vloek van Choefoe geschreven door Strijder van Perkamentus [10 stemmen]
[30 sikkels] 3e Plaats: In de ban van een boek geschreven door Avana [7 stemmen]

[20 sikkels] Andere verhalen die hebben meegedaan:

De vakantiedouche geschreven door amytjuuuh [6 stemmen]
Minerva Anderling van een andere kant geschreven door TopazLover <3 [3 stemmen]
De Herinnering geschreven door KJRiddle [2 stemmen]
Het is een nacht geschreven door Sabrè [1 stem]
Mijn vakantiebaan geschreven door Patricia [1 stem]
De trouw die ik wou geschreven door Pieper

Dat was het weer voor deze Challenge! Ik ga nu de sikkels doorgeven.
De nieuwe challenge ga ik morgen posten, dan hebben we een Challenge die in het teken staat van de eerste Harry Potter Forum Maand!

Fijn weekend allemaal!

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Avana
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2008 21:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Woeiii de uitslag xD

Gefeliciteerd Kathleen en Jeremy! Dik verdiend!

Ik heb ook genoten van de andere verhalen. Er waren zoveel leuke dit keer xD
En heel veel stemmers, dat is ook altijd leuk Wink

Ik kijk weer uit naar de volgende challenge!

Griffmama xD
Avana's Draco
Oude Forumnaam: Strijder van Perkamentus Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 5 Sikkels

Avana's Draco is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2008 21:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh, het topic is terug open Smile

Bravo aan Kathleen en Arlette! Een verdiende nummer 1!

Ik vond dat het niveau erg hoog lag deze keer. Een pluim voor alle schrijvers, het is de eerste keer dat ik bij enkele verhalen echt in lachen uitbarstte Smile

Ook fijn om te zien dat er zoveel mensen gestemd hebben. Zo zou het altijd moeten zijn!

Nog eens bravo aan iedereen, het was een leuke challenge! Ook bravo voor Shirley voor het leuke onderwerp.

I find it all so amusing.

Don’t cry because it’s over. Smile because it happened.

Laatst aangepast door Avana's Draco op Za Mei 31, 2008 21:20; in totaal 1 keer bewerkt
TopazLover <3
Writer of Dreams
Writer of Dreams

TopazLover <3 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2008 21:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heel erg gefeliciteerd, winnaars!

Alle verhalen waren top! Ik kijk nu al uit naar de volgende challenges.

Wel jammer dat er niemand van Zwadderich en maar één Huff gestemd heeft. :'( Maar ja, de Griffjes en Ravi's maakten het weer goed.

Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.

HPF, always in my heart.
Smalofski
The Writing Mod
The Writing Mod

Verdiend: 131 Sikkels

Smalofski is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 11:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oeh, Yay, gewonnen Very Happy Ook gefeliciteerd Avana en Jeremy! Hele leuke verhalen hebben jullie geschreven!
Ik vond eigenlijk dat er heel veel hele leuke verhalen tussen zaten, het stemmen was absoluut niet makkelijk! Goed gedaan iedereen ^^
Hopen dat er volgende keer even enthousiast wordt geschreven!

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp