Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[MED] Laatste maanden HarryPotterForum Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Verdiend: 0 Sikkels

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 14:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rudy schreef:
@Catie:
Hoewel we je gevoel begrijpen is van oplichting geen sprake, je gaat er immers financieel gezien niet op achteruit en bovendien hebben we niet gelogen of zo. Wellicht hadden we deze duidelijkheid eerder kunnen scheppen, maar we zijn van mening dat die 7 maanden een behoorlijke tijd is om hier aan te wennen. Als we die datum eerder hadden kunnen geven, hadden we dat gedaan. Zoals hierboven aangegeven zijn er geen beloftes gedaan die niet nagekomen worden, hier is eerder sprake van miscommunicatie, echter een duidelijker antwoord konden wij op dat moment nog niet geven omdat wij daar over aan het nadenken waren.

HO HO HO!
No offence, maar ik ga hier geen discussie met jou aan over dat jij weet wat IK voel. En zeker niet over het gevoel dat ik me opgelicht voel en bedrogen. Financieen heeft hier niets mee te maken Rudy, dat is klinklare onzin. Er is duidelijk gezegd dat het FF forum HPF niet zou vervangen. Dat is wel degelijk een leugen en die berichten zijn misschien nu verwijderd, maar mensen zijn niet stom Rudy...
Als jullie toen geen antwoord konden geven (en ik vraag me sterk af wie de jullie in dit verhaal is...) had dan geen antwoord gegeven! Had dan gewoon eerlijk gezegd dat jullie ervanaf willen en naar FF willen.

Ik ben het eens met Kim. Laat iemand die het wel wilt dit kindje overnemen en het levendig houden en ervoor zorgen. Ik weet een ding zeker, er zijn genoeg mensen die dit forum willen overnemen, ik ben er zelf ook een van. Al is het alleen maar om alle mensen te helpen die niet over willen naar FF. Ik heb ook het idee dat dit slechts een goedkoop verkoperspraatje is en dat er slechts wordt geprobeerd om zo veel leden naar FF te krijgen.

Zoals Kim, T O N K S, Heksjuh en Blijerd zeggen. Wacht met conclusies trekken en blijf sowieso tot film 7 open. Ga daarna conclusies trekken, ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die voor dit forum hier willen blijven tot de 7de film. Met nog zeker 2 films te gaan (3 geloof ik zelfs...) is er nog genoeg om over te discuseren en erna te discuseren over wat er is gebeurd. En na die films zien we wel weer.

Ik blijf erbij dat er iets mis is en dat jullie veel beter kunnen wachten met sluiten tot minimaal een paar maanden NA film 7. En nog beter, geef dit kindje door aan iemand die het echt wilt hebben en die het niet zomaar weggooid.

01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 15:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tsja, wat kan ik zeggen. Ik ben het gewoon helemaal eens met Catie.
Ik vind het echt erg dat HPF dicht gaat, want ik kom hier al meer dan 2 jaar bijna iedere dag en veel mensen komen hier al veel langer dan ik. Ik vind het gewoon raar dat je een goedlopend forum sluit, terwijl het thema van het forum niet is afgelopen. Tsja, jullie zeggen dat over 7 maanden de activiteit vervlogen is en niemand er meer zal posten. Maar wat nou als dat niet zo is?
Zover ik weet is er tegen ons gezegd dat HPF open blijft zolang er genoeg activiteit is... Misschien is er over 7 maanden nog wel genoeg activiteit...
Er blijven iedere dag nieuwe leden bij komen. Okay, miss niet iedere dag, maar toch.
Waarom zou je dit alles wegdoen? De gezelligheid en een goed lopend forum?

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Nevodeon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 15:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben vreselijk blij dat er zoveel mensen zijn waarmee ik het eens ben.

Al die berichten die hier zijn gepost, daar heb ik niet veel aan toe te voegen. Zoals Kim zegt, geef het forum door aan een ander, zoals Catie zegt, we zijn voorgelogen en zoals vaker is gezegd is dit ook volgens mij een goedkope truc op leden te werven voor het andere forum.

Dat is volgens mij ook een van de redenen waarom jullie te koppig zijn om het forum door te geven. Veel leden zijn nu zowat gedwongen om naar FFF te gaan, omdat HPF dicht gaat. Een heel geniepig plannetje, moet ik zeggen.

Ik vind het citaat van Dumbledore trouwens inderdaad perfect hierbij passen. Zolang er nog leden zijn die willen posten op HPF, waarom zou je het dan sluiten?

Nor have I yet outrun the sun

Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it..
Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 15:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben het met de meeste mensen hierboven eens, met Blijerd, Nevodeon, Catie, Kim etc.
Eerlijk gezegd vind ik het gewoon zeer teleurstellend dat HPF dicht moet. Zoals Catie zegt was inderdaad beloofd dat HPF open zou blijven en dat FFF niet ter vervanging voor HPF zou komen. Ik snap gewoon niet helemaal waarom je HPF zou sluiten terwijl het nog gewoon een ontzettend actief forum is. HPF is gewoon zo'n bijzonder forum, veel leuke, gezellige en actieve leden, waarom zou je dat zo maar sluiten? Tenslotte is het een Harry Potter forum, en naar mijn mening zijn wij nog lang niet klaar met HP, zeker niet om dat er ook nog films uit moeten komen. Bovendien vind ik het een beetje goedkoop om HPF nu, zo maar, weg te doen, omdat er nu blijkbaar een 'leuker' idee is, waarbij geen tijd meer is voor HPF of geen zin meer, ik weet niet precies wat het is. Wie weet wordt FFF straks een flop, dan heb je én geen goed lopend FFF én geen HPF, dus dan zit je met de gebakken peren, want terugkomen doet dit toch niet meer zodra je het gesloten hebt. Waarom dat risico lopen als HPF nog een goed lopend en actief forum is? Ik zie HPF nog niet zo snel leeglopen als ik eerlijk ben, vooral niet omdat we een heel grote vaste groep HPF'ers hebben die vrijwel elke dag posten en aanwezig zijn.
Het is niet alleen voor alle HPfans leuk dat het blijft bestaan, het is ook voor veel mensen een belangrijk forum, waar veel vrienden rondlopen, die ze dankzij het forum hebben leren kennen. Je deelt samen dit forum, dat is toch al iets heel bijzonders? Het is voor veel mensen gewoon een stamforum, met vaste vrienden en gezichten. Dit is voor veel mensen van grote waarde, waarom dit weg doen voor de mensen waarvoor het nog wél veel betekend? Dat sommigen dit forum misschien niet meer zien zitten wil niet zeggen dat iedereen daarvoor 'gestraft' moet worden. Laat het dan over aan mensen die nog wel heel graag door willen met HPF.

17.04.05 ~ 31.12.08
CharlieWemel
Murderer
Murderer

CharlieWemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 15:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik sluit me volledig aan bij iedereen die het 'raar' vind dat een goedlopend Forum word gesloten. Er zijn veel mensen die lid willen blijven, veel HPFreaks die niet weg willen. Ze worden min of meer gedwongen om weg te gaan en op FFF te komen omdat het daar 'verder' gaat. Ik vind FFF een stuk minder aantrekkelijk, zoals al een paar keer eerder is gezegd. Ik kom al zo lang op HPF, ik vind het gewoon niet kloppen.

Nouja, meer heb/kan ik er niet over zeggen. Ik vind het erg jammer allemaal.

Ooh, ik lees trouwens net wat Kim zegt:
Citaat:
En waarom kan dit kindje dan niet doorgegeven worden aan iemand die er wel voor wilt zorgen, inplaats van de boel te sluiten?

Er zijn volgens mij genoeg Mods/Admins of andere leden die het Forum graag over zouden nemen, waarom zou dat niet kunnen? De mensen kunnen ook naar FFF gaan en hier actief blijven.
Ik weet zelf eigenlijk niet of FFF wel actiever gaat worden dan HPF..

Gryffspammer van het jaar!
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 16:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou mensen, ik wil heel graag even voor feedback zorgen, want ik vind het heel zonde om jullie berichten aan te horen en nog meer zonde vind ik eigenlijk dat ik het er voor een groot deel mee eens ben.

Ik ga niet het hele verhaal uit de doeken doen, anders krijg ik alleen maar meer mensen op mijn dak, maar jullie moeten goed weten dat de huidige HPF Crew (+ anderen) er alles aan gedaan heeft om het Forum zo lang mogelijk open te houden. En dan bedoel ik ook echt ALLES.

De keuze om het forum te sluiten lag eerst op een veel eerdere datum, iets waar de HPF Crew (+ anderen) uiteindelijk tegenaan gegaan is. Uiteindelijk hebben we een plan uitgestippeld en hebben we met het Webmanagment een uiteindelijke datum kunnen vastprikken.. 1 Januari. Waarom? Omdat langer gewoon niet mogelijk was, dat was geen optie (ik zeg niet dat het voor de huidige Crew geen optie was) en we wilden jullie heel graag een waardig afscheid geven en met de eerste datum was dit dus niet mogelijk. Daarbij wilden we ook graag nog de release van de zesde film meemaken, vandaar dat wij januari hebben voorgesteld.

Ik vind het een beetje zonde om te horen eigenlijk dat mensen denken dat HPF nu in handen ligt van mensen die er niet mee verder willen gaan. Geloof me ten zeerste, dat is niet zo.

En als ik hiermee nu een paar mensen tegen het hoofd stoot, so be it... Ik wil niet dat we scheef worden bekeken, tenminste niet ten onrechte.

See you in another life?
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 16:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Citaat:
De keuze om het forum te sluiten lag eerst op een veel eerdere datum, iets waar de HPF Crew uiteindelijk tegenaan gegaan is. Uiteindelijk hebben we een plan uitgestippeld en hebben we met het Webmanagment een uiteindelijke datum kunnen vastprikken.. 1 Januari. Waarom? Omdat langer gewoon niet mogelijk was, dat was geen optie (ik zeg niet dat het voor de huidige Crew geen optie was) en we wilden jullie heel graag een waardig afscheid geven en met de eerste datum was dit dus niet mogelijk. Daarbij wilden we ook graag nog de release van de zesde film meemaken, vandaar dat wij januari hebben voorgesteld.

Dan heb ik daar een vraag over. Als het webmanagment waar dit forum nu op zit niet meer wil dat jullie/wij er geen gebruik meer van mogen maken, waarom ga je dan niet naar een ander. Ik heb geen verstand van servers en webmanagment gedoe maar ik kan me zo voorstellen dat als de ene niet meer wil, je naar een ander gaat.

Ik weet ook niet of ze het forum niet meer willen hebben maar dat haal ik uit de tekst.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Vuurbeker
The Rockin' Dude
The Rockin' Dude

Verdiend: 596 Sikkels

Vuurbeker is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 16:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kan Charlie beamen om te zeggen dat HPF in handen ligt van mensen die alles willen geven om HPF te laten doorgaan. Dat was zo toen ik nog deel uit maakte van de Crew, en nu wss nog steeds.

Wat wél een verschil is, is dat deze feedback heel wat meer zegt dan dat we vroeger dachten. Vroeger had niemand echt kunnen denken wat de leden gingen denken, en nu hoor je hun stem. De crew had gedacht dat er een massale uitstroom ging zijn naar FFF, en HPF was bang leeg te bloeden. Nu is er een plan uitegedoktert, in de veronderstelling dat HPF leegbloedt, die er op neer komt dat HPF sluit. Het omgekeerde blijkt nu waar te zijn, mensen zijn meer geneigd om op HPF te blijven, en niet naar FFF te gaan.

Nu jullie dat weten, kunnen jullie de plannen niet herzien, en een alternatief bedenken. Jullie gaan er vanuit dat er geen activiteit meer is, maar dat weten jullie niet zeker. Ik zou aan de hand van de activiteit dicht bij 1 januari bepalen wat er dan gebeurd met het Forum. Dan heeft het tenminste nog een kans.

I LOVE HPF

HPFreak!
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 90 Sikkels

HPFreak! is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 16:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

HPF will always be in our hearts!
Jongens als jullie dit forum gaan sluiten dan zou ik 1 verzoek willen hebben: Wil je alsjeblieft een onderwerp op het fff hp maken om dit forum te herdenken?? Mvg HPFreak!

en hopelijk sluit hij niet !!!!!
Ps miss dat andere mensen ook wel zo denken?

Sad
HPF will always be in our hearts!

Sabrè
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 819 Sikkels

Sabrè is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 17:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben het helemaal eens met wat hierboven allemaal gezegd wordt. Ik heb al van heel veel mensen gehoord, dat ze absoluut niet naar FFF willen en gewoon op HPF willen blijven. En wat al gezegd werd, ik vind het ook heel raar dat HPF dicht gaat vóór alle films zijn uitgekomen.

Het is echt niet zo dat nu alle boeken uit zijn, de mensen opeens niet meer geïnteresseerd zijn en bovendien wat Catie ook al zei, er is altijd gezegd dat FFF niet als vervanger van HPF zou komen, maar dat schijnt nu dus wel weer zo te zijn. Bovendien ben ik het ook eens met Helen.. Als het webmanagment HPF niet meer wil hebben (wat ik al een beetje vreemd vind) ga dan inderdaad gewoon naar een ander en dat is dan misschien wel heel veel werk, maar dat heeft iedereen toch wel over voor een forum dat zo goed draait als dit?

Ik ben misschien zelf pas iets langer als een jaar lid, maar het is hier wel altijd heel gezellig en iedereen staat ook voor elkaar klaar. Dat vind ik gewoon het mooie aan dit forum en dat is ook nog maar weer iets wat bij FFF af te wachten valt, aangezien je daar een veel breder publiek trekt, waardoor het ook minder knus wordt naar mijn idee.

Glenn
ServerAdmin
ServerAdmin

Verdiend: 85 Sikkels

Glenn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 17:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Topic Close*

Jullie willen graag vragen stellen over het hele gebeuren, omdat we vinden dat die mogelijkheid er moet zijn, open ik zo een topic.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp