Auteur |
Bericht |
MissMyrnaWeasley
1e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In Japan, met een kimono aan, aan het leren hoe je met stokjes moet eten. Ow en Fred is er ook.
|
Geplaatst:
Wo Mei 21, 2008 11:03 |
|
Sollicitatie lijst voor aanmelden wolven:
Over jezelf
Naam: Myrna (MissMyrnaWeasley
Leeftijd: 20
RPG-ervaring: Voor mijn 'break' had ik vrij veel ervaring. Ik heb in drie RPG's gespeeld, waaronder de Fantasy RPG. Ik wil heel graag weer gaan RPG-en, en deze sprak me erg aan.
Over je personage
Naam: Maru banner
Leeftijd: 5 jaar
Karakter: Maru is wat je noemt mysterieus...Ze zoekt vaak de eenzaamheid op als ze even behoefte heeft aan wat rust. De mannetjes vinden Maru iets te interressant naar haar smaak en Maru wacht liever op de ware....
Ze houdt ervan het gevaar op te zoeken en hangt daarom vaak rond bij de rand van het bos of bij de gevaarlijke plekken in het verboden bos.
Ze is ook een moederlijk type en houdt vaak de jonge wolven, die met de leerlingen aan het spelen zijn in de gaten, maar ze zal nooit zomaar toenadering tot de leerlingen zoeken, tenzij ze daar een reden voor heeft.
Uiterlijk: Maru is een mooie, witte wolf met fel blauwe ogen. Rond haar ogen (de vacht) zitten wat bruine 'spikkels' en daar is ze zelf eigenlijk helemaal niet blij mee...Ze zou liever helemaal wit zijn. Ze zit zich vaak te wassen om haar vacht mooi wit te houden. En in dat geval kun je Maru maar beter niet storen...
Overige: Maru is al een tijdje op zoek naar het juiste mannetje voor haar omdat ze graag een welpje wil.
Waarvoor dit karakter?: Omdat ik het net zelf verzonnen heb
Ow, zag ineens dat er al een Jade inzat |
|
|
|
|
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 21, 2008 20:13 |
|
Myrna [ik kort het even af - Door
Als je een samenvatting wil hebben moet je machoefeltje of mij maar een PB sturen, al gebeurd er op dit moment niet echt veel en denken we dat je er zo gewoon wel kan inspringen
Mensen;
Chelsey Heater - Ravenklauw - jilly-ann
Chris Castle - Ravenklauw - MissHermiej
Cornelia Williams - Ravenklauw - Rayatje
Finn Robins - Zwadderich - trijntjuh
Matthew McAllister - Ravenklauw - glamorganagirl (fleur)
Ryan McAllister - Ravenklauw - Savan
Vrij
Wolven;
Jade - Machoefeltje
Jukka - Genner
Tarok - CharlieWemel
Tayaba - Dragongirl Leenz
Maru - MissMyrnaWeasley
Vrij
Vrij
Vrij
Zoals je ziet zoeken we nog vier! rollen, al hebben we liever eerst de rollen van de wolf vervuld |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
|
|
HG
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 12:17 |
|
Sollicitatie lijst voor aanmelden mensen:
Over jezelf:
Naam: Mark(HG)
Leeftijd: 20 over twee dagen 21
RPG-ervaring: ik RPG nog niet zo lang, tot nu toe alleen roadtrip RPG
Over je personage:
Naam: Sarah Mc Affoy
Leeftijd: 16
Afdeling van je karakter: Ravenclaw
Karakter: Sarah is echt een stil meisje wat je niet vaak hoort, tenminste die indruk hebben mensen van haar, maar zeg niks verkeerds tegen haar waarmee je haar of haar vrienden kunt kwetsen, want dan staat ze klaar met een wel geplaatste opmerking of weerwoord. De sorteerhoed zou haar zo ook in Gryffioendor geplaatst kunnen hebben, maar omdat Sarah ook een grote studiebol is plaatste de sorteerhoed haar dus in Ravenclaw. Het is niet zo dat Sarah niet van avontuurtjes houdt in tegendeel wanneer iemand haar daarvoor port zal ze er ook zeer zeker voor gaan en zal ze door het vuur gaan voor de mensen die meegaan of het nou haar vrienden zijn of niet. Meestal is Sarah vrolijk maar soms kan ze dus ook fel uit de hoek komen met een opmerking of weerwoord tegen iemand, want kom niet aan Sarahs vrienden door er een foute opmerking over te maken, want dan kan je een weerwoord of opmerking verwachten.
Uiterlijk: Sarah heeft lang donkerblond haar. Meestal draagt ze dat in een staart of in vlechtjes. Ze is redelijk lang, en heeft een normale lichaamsbouw. Haar ogen zijn grijs/blauwachtig en kijken meestal vriendelijk, behalve als ze een foute opmerking hoort over haar vrienden dan kunnen ze nogal dodelijke blikken geven. Ze heeft een normaal gezicht hier is niet echt iets bijzonders aan. in haar vrije tijd draagt Sarah het liefst rokjes en topjes als het goed weer is bij de winterdag draagt ze vaak jeans met een lekkere warme trui.
Overige: Ik hoop dat mijn solli een beetje goed is, want ik wil zoveel mogelijk RPG-ervaring opdoen.
|
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625
Laatst aangepast door HG op Wo Mei 28, 2008 19:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 24, 2008 12:03 |
|
Als het zou mogen, zou ik me graag willen heraanmelden als Ti xD Als dat niet mag, schrijf ik wel gewoon een nieuwe solli heur ^^
Sollicitatie lijst voor aanmelden wolven:
Over jezelf
Naam: Agenia
Leeftijd: 17 inmiddels Ö
RPG-ervaring: HM, MOT2F, TI en meer
Over je personage:
Naam: Faoiltiama (Ierse naam)
Leeftijd: (niet in mensenlevens) 9
Karakter: Faoiltiama is al een vrij oude wolf, en heeft daardoor een wat zachtaardiger karakter gekregen. Ze is wel nog steeds erg fel tegen vijanden, als het gaat om het beschermen van familie, vrienden en eventuele pups (?) Tegenwoordig is deze oude veteraan een stuk slechter op de been, maar vroeger was ze een echte vechtersbaas. Ze tolereert het niet als anderen haar niet respecteren. Zijzelf respecteert anderen vaak en veel, tenzij de ander haar onrecht heeft aangedaan. Ze vertrouwt anderen ook vrij snel, maar als je het schaadt, zal dat je berouwen. Ook zal je erg lang moeten vechten om het terug te winnen. Faoiltiama is erg koppig en volhardend. Ze zal koste wat het kost altijd gelijk hebben, ookal bewijzen de feiten het tegendeel. Hierom kan men zich nog wel eens irriteren aan Faoiltiama.
Uiterlijk: Faoiltiama's vacht is naarmate de jaren verstrijken grijzer geworden (weet niet of wolven grijs worden, maar Faoiltiama wel ) Ze was voorheen bruin van kleur, en had/heeft nog steeds een grote zwarte vlek op haar linkerbovenbeen. Ze had van oorsprong amber-kleurige ogen, maar is aan één oog (linkeroog) bijziend, waardoor die nu blauw/grijs is. Ze heeft één gevouwen oor (haar rechter), een afwijking die ze al van jongs af aan heeft. Verder heeft ze het postuur van een normale wolf.
Overige: Omdat vele de naam "Faoiltiama" lastig en moeilijk te onthouden vinden, ja, zelfs de wolven vinden dat, wordt ze vaak afgekort met "Faoil", "Ti", of "(Ti)ama". Ze is niet erg gesteld op hulp van anderen en doet het liefst alles zelf.
Waarvoor dit karakter?: Omdat ik wolven gewoon hele mooie, wijze en machtige dieren vind, leek een veterane me wel leuk om te spelen. Ik persoonlijk zie Faoiltiama als een soort wijze Indianenvrouw die rond het kampvuur haar oude "oorlogsverhalen" vertelt en (onnodige) tips en wijsheden door geeft |
|
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 26, 2008 17:45 |
|
Ik wil graag mededelen dat Miseria door is!
Mensen;
Chelsey Heater - Ravenklauw - jilly-ann
Chris Castle - Ravenklauw - MissHermiej
Cornelia Williams - Ravenklauw - Rayatje
Finn Robins - Zwadderich - trijntjuh
Matthew McAllister - Ravenklauw - glamorganagirl (fleur)
Ryan McAllister - Ravenklauw - Savan
Vrij - nog niet sollibaar
Wolven;
Jade - Machoefeltje
Jukka - Genner
Tarok - CharlieWemel
Tayaba - Dragongirl Leenz
Maru - MissMyrnaWeasley
Faoiltiama - Miseria
Vrij
Vrij
Na overleg hebben machoefeltje en ik besloten dat we eerst wolven willen hebben voor we de solli's open gooien voor de mensen aangezien de wolven wel héél stil zijn! |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
|
|
Machoefeltje
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
357 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 29, 2008 17:25 |
|
Beste mensjes,
Dit is weer de tijd van examens en vakantie. Als er al mensen zijn die datums weten, gelieve ze dan te posten/pb'en zodat we er rekening mee kunnen houden.
Examens:
Machoefeltje: 2 juni t/m 16 juni
Trijn: 2 juni t/m 20 juni
Raya: 29 mei t/m 21 juni (of juli :') Ma da leek me zo lang '.')
Vakantie:
Machoefeltje: 8 augustus t/m 10 augustus |
Laatst aangepast door Machoefeltje op Do Mei 29, 2008 18:10; in totaal 3 keer bewerkt |
|
|
|
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
343 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 29, 2008 18:04 |
|
Ik laat ook maar al weten in welke periodes ik minder actief zal zijn.
2 juni tot en met 20 juni: Examens.
@ Raya: Wow, jij bent lang afwezig. O.o |
_________________ Haunted mainson.
This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns.
Laatst aangepast door trijntjuh op Do Mei 29, 2008 18:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Rayatje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 29, 2008 18:09 |
|
Ik heb, vanzelfsprekend, ook examens. Ik zal het ook maar even melden;
Ik vanaf deze week tot iets van 21 juli.
|
|
|
|
|
CharlieWemel
Murderer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 29, 2008 18:52 |
|
Hoi hoi,
Ik denk er toch over om te stoppen. Ik zit al een redelijk lange tijd in de RPG maar eigenlijk heb ik nooit de 'zin' gehad echt te posten, ik weet niet wat het is, de RPG is namelijk super! Nou, hierbij meld ik me toch af, veel plezier verder en ik hoop dat MS nog lang verder mag leven! ^^
Hierbij is Tarok verdwenen uit de roedel, doe er maar mee wat je wilt (of niks natuurlijk) |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
|
|
nirphania
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 11, 2008 19:50 |
|
Ow mensen wat schaam ik me diep ik was er echt heilig van overtuigd dat ik me had afgemeld voor deze rpg maar nu merk ik dat ik dat nooit heb gedaan wat onbeschoft van mij.
Maar ik wil graag weer in de rpg komen, wel met een andere wolf want ik ben Stern nogal zat.
Dus:
naam: Nirphania
leeftijd: 21
RPG ervaring:MS (lol) MA,(beide meer dan een jaar) The play, quiditch en meer
WOLF
Over je personage:
Naam: Sungha
leeftijd: Laten we het maar op een volwassen wolf houden van een jaar of 4
Karakter Sungha is een hele onderdanige wolf met geen ambities tot meer, hij is eigenlijk altijd heel nieuwschierig en is niet bang om op dingen af te stappen. Hij heeft een rustig karakter en heeft altijd voor veel rust gezorgd omdat hij niet als een kip zonder kop overal op afrent. Hij bapaald altijd of de leider van de roedel het goed vind (onderdanigheid)
Verder is het een hele vriendelijke wolf tegen over vele wezens, alleen met de telzieners die in het bos wonen heeft hij het niet zo. Wat hem appart maakt is dat hij het juist wel heel goed kan vinden met de centaurs.
UiterlijkSungha is een witte/grijze wolf die nogal klein van stuk is voor een mannetje. Hij heeft lichte ogen en een dikke staart.
Wat opvallend is, is dat hij mank loopt. Dit belemmert hem zelden in zijn beweging, enkel als het heel erg heet of extreem koud is.
overige: Sungha is op een van zijn reizen Stern tegen gekomen en na een paar weken/maanden (weet niet hoeveel verder de rpg is) met hem te hebben opgetrokken en de verhalen te hebben gehoord over de roedel is hij uiteindelijk deze richting op gekomen.
waarvoor wil je dit karakter: Ik had eerst een jonkie die niet echt nadacht, en gewoon jong was. Nu wil ik een wolf die al wat ouder is wat heeft geleerd en kan nuanceren. En weet wat zijn plek is.
opmerking:
Als julie meer behoefte hebben aan een wolf die juist wel een leider wil zijn kan ik hem ook wel aanpassen. |
|
|
|
|
Machoefeltje
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
357 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 19:23 |
|
Nirphania, welkom terug :'). Spring er maar terug in. Jade aanvaardt je wel als je een vriend van Stern bent
En mensen, Jill en ik willen graag de RPG terug een beetje leven inblazen maar hiervoor hebben we ook jullie hulp nodig. We willen graag dat jullie terug gaan posten.
Ook zijn we opzoek naar een nieuw idee, dus als er ideeën zijn, post/pb/msn ze gerust!
En de solli's zijn nog steeds open. |
|
|
Savan
Zwadderich Aanvoerder
Verdiend:
816 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 19, 2008 20:17 |
|
Hmmm, ik heb hier eigenlijk best lang over nagedacht, maar ik stap toch uit MS. Ik vind Ry een leuk personage, maar ik heb niks meer met MS, enzo. Sja, ik stap er uit. Sorry, ik hoop dat hij nog actief wordt, want ms is zeker een leuke RPG. |
|
|
0_Drake_0
Dreuzel
Verdiend:
258 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 08, 2008 20:26 |
|
Over jezelf:
Naam: Drake
Leeftijd: 15 jaar.
RPG-ervaring: Vroeger Zat Ik erin, ik ben eruit geschopt (terecht).
Ik probeer er weer in te komen, omdat ik nog geïnteresseerd bent in de wolfrol.
(Ik ben nu wel actiever dan ooit!)
Over je personage:
Naam: Canis.
Leeftijd: 6.
Geslacht: Mannelijk.
Karakter/Innerlijk: Canis is al best een oude wolf, maar heeft heel veel heftige
dingen meegemaakt in zijn jaren. Van het uiterlijk gezien is Canis een oude wolf,
maar innerlijk is hij speels als een pasgeboren wolfje. Hij is een intelligente wolf
en zorgt terecht veel voor de roedel als dat nodig is. Hij let slechter opzichzelf,
Canis is niet het type wolf dat zelf voor de leiderschap kiest, maar wordt hijzelf
gekozen zet hij zijn beste pootje voor. Canis is aardig, lui en houdt ervan om in de ochtend en middag te gaan slapen (tenzij je hem wekt voor wat belangrijks!)
Verder is Canis heel actief in de avond en nacht. Canis houdt van jagen en uitdagingen in zijn oude jaren. Daardoor is hij best serieus en alert,
verder kan hij in een ernstige situatie nog de lol erin zien. Canis kan luidruchtig
zijn als hij iets wilt mededelen met de rest van de roedel,
maar heeft ook zijn rustige tijden. (als hij slaapt)
Uiterlijk: Canis heeft een gemengde grijze vacht met zwart en wit erdoor heen.
Hij is best een grote wolf, met een dunne staart.
Hij heeft donkergele ogen en een spits neusje. Verder heeft Canis een oud litteken
ergens op zijn buik, het litteken zit ergens bij zijn linker-voor-poot maar heeft
er verder geen last van.
Overige: Canis heeft veel gevochten, in een gevecht met de leider van zijn roedel
heeft hij het litteken gekregen toen een wolf hem beet. Canis is uit de roedel gestapt
en is op reis gegaan op zoek naar een vriendelijke roedel. Canis is verder geen vechter,
maar een denker. Hij denkt eerst goed na over een ruzie voordat hij begint te vechten
met andere mannelijke wolven. |
_________________ Kom gauw bij Ravenklauw!
Click HERE! to see how to fool a idiot.
If practice makes perfect and nobody's perfect...then why practice?!? |
|
|
|
Nimue Mazari
Dreuzel
Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 09, 2008 10:49 |
|
Over jezelf:
Naam: Nimue Mazari - Jona
Leeftijd: 17 jaar.
RPG-ervaring: Wel wat. Het is ondertussen even geleden, maar ik kom er wel in als je een kans geeft =)
Over je personage:
Naam: Azra
Leeftijd: 2
Geslacht: Vrouwelijk
Karakter/Innerlijk: Azra is net 2 geworden en is dus nog een jong wolfje. Ze heeft een neus voor kattekwaad (wolvenkwaad, je weet wel) maar luistert naar de roedel. Ze is nieuwsgierig als het op de leerlingen van Zweinstein aan komt, al is ze toch wat wantrouwig. Ze is speels, beetje gek, maar ook koppig. Ze heeft een opvliegend karakter, maar ze kan niet tegen aanhoudende ruzies, dat ligt gewoon niet in haar aard. Ze probeert voor iedereen goed te doen wat kan leiden tot ergernis van de anderen, maar ze bedoelt het meestal wel goed.
Uiterlijk: Ze is een doorsnee jong wolfje op haar vacht na. Die is pluizig en pikzwart. Voor de rest een normale grootte en donkere ogen.
Overige: Ze kan ongelofelijk zielig kijken als ze iets niet krijgt. |
_________________ 2*R |
|
|
|
Nimue Mazari
Dreuzel
Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 12, 2008 20:42 |