Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: EK 2008 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 19:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is EK is weer begonnen en dit jaar spelen de teams in Oostenrijk en Zwitserland. Dit zijn de poules:

Groep A
Zwitserland
Tsjechië
Portugal
Turkije

Groep B
Oostenrijk
Kroatië
Duitsland
Polen

Groep C
Nederland
Frankrijk
Italië
Roemenië

Groep D
Griekenland
Zweden
Spanje
Rusland

Gister waren de eerste 2 wedstrijden. Zwisterland - Tsjechie liep uit op 0 - 1 en Portugal - Turkije eindigde in 2 - 0. Terwijl ik dit typ is Oostenrijk - Kroatie bezig en staat het 0 - 1. Nu ik klaar ben met typen is de wedstrijd voorbij en is er niet veel verandert. Het is 0-1 gebleven.

Kijk jij naar het EK? Waarom wel/niet?
Welk(e) team(s) support jij?
Hoe ver denk je dat Nederland komt?
Wie wordt er volgens jouw kampioen?
Wat vind je van de wedstrijden tot nu toe?

Ja, ik kijk. Ik vind het toch altijd wel weer spannend. Regulier voetbal volg ik niet, maar het EK heeft altijd zo'n gezellige volkssfeer waardoor het me meer boeit.

Allereerst Nederland. Ja, het blijft m'n thuisland XD. Verder ben ik ook nogal supportive voor/nieuwsgierig naar Italie, Roemenie, Griekenland en Rusland. Vooral naar Rusland ben ik nieuwsgierig. Ze zijn geen voetballand, maar ik vermoed dat Hiddink ze erg ver kan brengen. Immers, door hem werd Zuid-Korea 4de op het WK, wat ik erg knap vind.

Niet extreem ver. Niet dat NL slecht is (Want dat zijn ze niet), maar met namen omdat hun poule nogal pittig is. Als ze eenmaal door hun poule komen zouden ze het best wel eens tot de halve-finale kunnen schoppen.

Ik denk Italie, Frankrijk of Griekenland. Ze waren erg goed op het WK en het vorige EK, dus ze kunnen het nog best wel ver schoppen ^^

Voor mijn gevoel heeft bij elke wedstrijd de beste gewonnen heeft en daar ben ik blij om. Ik heb absoluut geen fan van Portugal en hun "Aanstellerij"-voetbal, maar ze waren duidelijk beter dan Turkije en bovendien voetbalde Turkije asociaal.

Anywayz, Discuss Wink

...I'll miss ya...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Malou
Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 19:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik volg altijd de WK's en EK's, omdat t altijd leuk is om naar te kijken *duh*, en de sfeer eromheen is gezellig en hysterisch.

Portugal en Italië, sinds EK2000. Op het WK '98 supporterde ik nog nederland, maar daarna niet meer, omdat er gewoon veel leukere teams zijn met mooier voetbal.

Niet ver xD

Italië

Ik heb eigelijk alleen nog Portugal - Turkije gekeken, en dat vond ik wel een leuke wedstrijd. Als Portugal speelt is het sowieso goed, en al helemaal als ze winnen xD

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 19:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk naar het EK. Ik vind het altijd leuk om er naar te kijken. Ik vind zulke competities altijd leuk als landen tegen elkaar moeten strijden. Daarbij is voetbal soms wel leuk om naar te kijken.

Nederland doet deze keer mee dus ik support alleen maar Nederland. Het maakt mij niet uit wat andere mensen zeggen hoe goed/slecht we wel niet zijn. Ik vind dat ik op moet komen voor mijn land dus ik ben lekker voor Nederland. Alleen als Nederland niet mee doet, dan ben ik voor een ander land. Maar dat verschilt per keer. Meestal kom ik dan toch wel uit op Engeland, Schotland, Wales, België, Duitsland etc. xD

Gezien in welke poule we zitten denk ik dat we 3e worden van de poule en dat we de halve finale dus niet halen. Ik hoop natuurlijk van wel, maar met landen zoals Frankrijk en Italië daar kan Nederland denk ik niet tegenop.

Ik heb echt geen flauw idee. Ik kan dit denk ik alleen zeggen als ik weet welke landen er in de halve finale staan. Nu heb ik totaal geen zicht hierop. Ik hoop natuurlijk Nederland. xD

Ik heb ze nog niet heel erg gevolgt tot nu toe. Daar gaat morgen wel verandering in komen aangezien dan poule C moet voetballen. Ik heb tot nu toe wel de tv nog aan gehad maar het isn iet dat ik er heel aandachtig naar zit te kijken. Ik weet in ieder geval tot nu toe nog wat de stand is. xD

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 633 Sikkels

Tops<3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 19:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ik kijk naar het EK. Ik vind het altijd hartstikke gezellig en spannend om samen met andere mensen massaal je land aan te moedigen. Of het nou in een stadion is of voor een televisiescherm, we blijven met zijn alle toch fan van Nederland. Daarom vind ik EK en WK voetbal ook leuker. Anders heb je in een land zelf heel de tijd discussies/ruzies/rellen tussen Ajax/Feynoord/Psv supporters en daar ben ik dus niet zo'n voorstander van.
Nederland. Uiteraard. Als Nederland er uit ligt dan ben ik voor Rusland.
Ik hoop dat ze goed spelen tegen Italië. Italië is sterk en Frankrijk ook. Roemenië moet je ook niet onderschatten, maar daar kunnen ze wel van winnen. Italië is wel een goede spits 'kwijt'. Dus ik weet het niet. Ik gok denk ik ook op de halve finale. Misschien wel de kwart finale.
Italië of Frankrijk.
Ik heb tot nu toe niet echt voorkeuren gehad voor een team. Alleen vind ik het wel leuk dat Kroatië heeft gewonnen. Van Portugal ben ik ook niet echt een voorstander, maar ook niet van Turkije. Dus dan vind ik het prima dat Portugal heeft gewonnen. Het zijn allemaal wel terechte winnaars.

Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 19:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jup, ik volg het EK op de voet. Gewoon omdat het leuk is om naar te kijken en het sfeertje wat er elke weer hangt interessant is xD

Natuurlijk ons eigen Nederlands elftal, maar ik ben ook benieuwd hoe Duitsland het gaat doen. Aangezien ze een steengoed WK speelde twee jaar geleden. Maar ik ben ook wel benieuwd naar hoe Polen en Rusland het gaan doen met Beenhakker en Hiddink.

Ik hoop natuurlijk dat de titel eindelijk weer is naar Nederland gaat. Maar dat zit er niet echt in, denk ik xD Ik denk dat het maximale wat Nederland kan halen de kwartfinale is.

Italië of Duitsland. ^^

Nog niet echt van een hoog niveau, maar dat zal vast nog wel gaan komen. Maar ik vind dus ook wel dat de beste tot nu toe wel de wedstrijden hebben gewonnen. Vooral Portugal vond ik erg overtuigen tegen Turkije.

Laatst aangepast door Kevin. op Zo Jun 08, 2008 19:50; in totaal 1 keer bewerkt
Bietje
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 128 Sikkels

Bietje is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 19:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, ik probeer van alle wedstrijden op zn minst een beetje te kijken. Ik ben groot voetbalfan en kijk altijd uit naar EKs en WKs Smile

Nederland uiteraard Image En ook wel een beetje Italie.

Ik heb in al mijn poules Nederland als winnaar gezet Razz Ik weet dat daar niet heel veel kans op is, aangezien we al in de poule des doods zitten, maar ik zie altijd het postieve Image

Nederland dus. Maar ik denk eigenlijk Italie of Portugal.

Nog niet veel spectaculairs gezien. Portugal is tot nu toe de leukste wedstrijd, maar Portugal is altijd leuk om naar te kijken. Ook al heb ik nog steeds trauma's van al die gele en rode kaarten vorig WK...

Fifth Doctor: To days to come.
Tenth Doctor: All my love to long ago

T O N K S
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

T O N K S is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2008 7:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

YUS. I love soccer. Ik ben echt een enorme fan van voetbal en het is nogal moeilijk het niet te kijken met een familie zoals de mijne. Ik vind het wel jammer dat ik de wedstrijden op moet nemen, omdat ze hier pas om 4.30 's nachts of tv komen. Maar ik kijk ze daarna wel.
Portugal, omdat ik dus Portugees ben en nouja, mijn liefde voor voetbal heb ik daar gevonden en daar ging ik dan ook altijd naar wedstrijden. De manier waarop ze voetballen, de sfeer, de feesten, etc. zijn geweldig. Bij elk WK/EK dat ik heb meegemaakt ben ik voor Portugal geweest. Oh en Joao Moutinho is een familielid van mij xD. Nederland support ik ook wel, maar minder, omdat ik de manier waarop hun voetbal spelen gewoon niet mooi/fijn vind.
Geen idee eigenlijk. Misschien de kwart of halve finales? Aardig ver, maar niet een winnaar voor mij.
Italie, denk ik.
Wedstrijden zijn interesant en gezellig. Tja, zoals het hoort tijdens het EK. En natuurlijk was de Portugal - Turkije wedstrijd lekker meegenomen, alhoewel Turkije me eigenlijk toch wel positief verbaasde.

- Albert Camus

Somos Campeões Portugal
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2008 9:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

--------------------------------------------------------------------------------
Ja maar ik volg sowieso altijd voetbal, engelse competitie, spaanse enz. De EK en WKs zijn toch altijd wel speciaal dus ook dit jaar kijk ik weer trouw naar het EK.
Portugal en Spanje, omdat ik zelf half spaans ben en ik vind het voetbal erg mooi. Portugal is ook een goed elftal en ik heb de finale zo neergezet:
Portugal-Spanje, en portugal wint. Nederland daar ben ik absoluut niet voor, ik vind het een baggerelftal, het heeft geen flair niet niks.
Nergens, poulfase. Frankrijk en Italie zijn veel te sterk voor marco's zwakke individuele elftal.
Portugal
Hmm tot nu toe vond ik Turkije-Portugal wel leuk, en Kroatie-Oostenrijk was mooi om te zien, jammer voor Oostenrijk dat ze niet een goal konden maken, ze hadden het verdiend.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 415 Sikkels

Hippogriefje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2008 10:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, ik vind voetbal erg leuk om naar te kijken. Ik ben ook een Feyenoord-supporter ^^
Nederland natuurlijk! Al neem ik wel mn petje af voor Portugal, die zijn ook erg goed.
Ik heb er dit jaar een positief gevoel over. Misschien niet helemaal naar de finale, maar ik verwacht toch wel de halve finale eigenlijk.
Die kans geef ik eerder aan Portugal, al heb ik nog alle teams gezien natuurlijk.
Ik heb dus Zwitserland - Tjechië gezien, en ik vond Tjechië heel gemeen en oneerlijk spelen O__o
Portugal - Turkije heb ik ook gezien, en Nederland mag maar hopen dat we niet tegen Portugal hoeven als we toch in de final komen O__o Wow wat zijn die goed!

Ik heb heel erg zin in vanavond ^__^ Nederland - Italië Very Happy

Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2008 11:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Op dit moment wel. Voorgaande jaren heb ik het nooit zo gevolgd behalve nederland xD Ik ben van plan om dit jaar er wat meer van te gaan zien. Waarom ik er naar kijk? Ik vind het leuk om naar te kijken, gewoon de verschillende landen samen. Ik ben eigenlijk geen voetbal fan, absoluut niet, maar dit vind ik leuk ^^ Het is anders en leuker.

Nederland! : D wooh! ik ga vanavond mn oranje t-shirt aan doen hoor [a]

Ik hoop dat ze winnen, maar goed, nederland blijft nederland dus het is altijd afwachten. Ik hoop dat ze winnen en anders gewoon zo ver mogelijk. Over hoe ver kan ik niks zeggen.

Géén idee. Ik hoop natuurlijk nederland of anders portugal of zwitserland. Maar het zou ook leuk zijn als een land wint dat normaal nooit wint : )

Ja, leuk! En ik hoop ook dat het vanavond een erg leuke wedstrijd word. 1-0 voor nederland wellicht? zou leuk zijn.

17.04.05 ~ 31.12.08
Dr. Temperance Brennan
Oude Forumnaam: Dianne Malfidus 2e jaars
2e jaars

Dr. Temperance Brennan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2008 11:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk niet echt naar het EK, ik ben niet zo'n voetbalfan. Het interesseert me weinig enzo. Ik ben meer van de Olympische spelen, daar heb je meer verschillende sporten en draait het niet alleen om voetbal.
Ook al ben ik geen voetbalfan, denk ik dat ik voor Nederland en Kroatië ga. Nederland is mijn thuisland en Kroatië mijn favoriete vakantieland is.
Ik denk dat Nederland ergens in de halve finales eruit ligt.
Ik denk Duitsland of Spanje.
Ik heb het niet gevolgd, ik kan hier geen oordeel over vormen.

Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2008 12:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jazeker, maar niet alle wedstrijden. Soms vlagen van wedstrijden, soms hele wedstrijden (gisteren bijvoorbeeld Polen-Duitsland). En alle Nederlandse wedstrijden natuurlijk!)

Alleen Nederland. Misschien ook nog Rusland en Polen omdat die een Nederlandse coach hebben.

Als ik eerlijk ben denk ik niet dat ze door de groepsfase heen komen. Komen ze dat wel, dan is er nog best kans dat we dit EK winnen.

Spanje of Duitsland.

Polen-Duitsland vond ik wel leuk. Kroatië viel tegen. Jammer dat er tot nu toe geen verrassingen zijn.

Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2008 12:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

x Kijk jij naar het EK? Waarom wel/niet?
Yap : D Zo veel mogelijk (Mijn huisgenootjes kijken niet en ik ben al twee keer mee naar de stad gesleept omdat "toch niemand dat stomme voetbal wil zien". Dat ik dat wil maakt dan niet uit. ^^")

x Welk(e) team(s) support jij?
Ik ben vooral voor Portugal omdat ik vind dat ze heel mooi spelen, maar ik ben ook wel een beetje voor Duitsland. xD Ze zijn wel wat minder log geworden vind ik.

x Hoe ver denk je dat Nederland komt?
Ik denk niet eens dat we de kwartfinale's halen met France en Italia in de poule.

x Wie wordt er volgens jouw kampioen?
Ik heb een beetje naar het schema zitten staren en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik denk dat Italië gaat winnen, Italië of Portugal. ^^ Maar als ik dan moet kiezen denk ik Italië, al zou ik het leuker vinden als Portugal wint. xD

x Wat vind je van de wedstrijden tot nu toe?
Ik vond Portugal - Turkije echt heel mooi, die twee goals waren echt super. <3 En ik vond Duitsland - Polen ook wel spannend, Duitsland speelde goed. : D

The show must go on my moonlight

MiYuvi
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 10, 2008 9:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Josse schreef:
x Wat vind je van de wedstrijden tot nu toe?
Ik vond Portugal - Turkije echt heel mooi, die twee goals waren echt super. <3 En ik vond Duitsland - Polen ook wel spannend, Duitsland speelde goed. : D

Ik moet zeggen dat ik Polen ook wel aardig goed vond spelen. Duitsland liet alleen een beter rendement zien. Ze hebben een betere killerskwaliteit. Waar Polen van de 5 pogingen op doel niks raakt, schiet Duitsland van de 3 pogingen op doel er twee raak. Tja... dat is dus wat Polen mist naar mijn idee.

Glenn
ServerAdmin
ServerAdmin

Verdiend: 85 Sikkels

Glenn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 10, 2008 10:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk het wel, maar alleen voor de wedstrijden van het Nederlands Elftal ga ik echt zitten. De rest kijk ik met een half oog.

Het Nederlands Elftal alleen, de rest boeit me niet zo Smile

Ik dacht eerst niet zo ver, maar na de wedstrijd van gisteren, denk ik dat ze best wel eens naar de finale kunnen.

Sinds gisteren, zeg ik: Nederland Very Happy

Wel leuk, Nederland - Italië was erg goed, maar ook Polen - Duitsland was het kijken waard.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp