Auteur |
Bericht |
Aya
6e jaars

Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 10:22 |
 |
GESLAAAAAAGD!
Toen mijn mentor me opbelde heb ik nog nooit zo hard gegild. En toen moest ik bijna janken van blijheid gewoon, want ik stond er vre-se-lijk voor en ik heb bijna alle CE's supergoed gedaan.
VWO-diploma in the pocket, Amsterdam here I come  |
|
|
  |
 |
sislon
The SuperAssassin

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Under your feet.. Yeah that's right I fell for you :)
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 12:39 |
 |
ohja.. even vergeten te zeggen..
GESLAAAAAAAAAGD
Helemaal gehaald, zonder problemen heb zoizo mijn diploma.. Ik ga voor de lol wiskunde herkansen..
Beetje nutteloos maar mijn wiskunde leraren zeiden meteen 'Niet geschoten altijd mis en je hoeft maar 0,1 punt"
*vergaten even te zeggen dat die 0,1 punt wel een 9,0 halen betekent *
Maar goed met giga cijfer lijst zoizo geslaagd
een 7 voor Frans en Maatschappijleer
een 9 voor Engels, Literatuur, ANW
En verder voor alle andere vakken een 8 hoor Dus ik ben heel blij met
EN MIJN VRIENDINNEN HEBBEN HET OOK GEHAALD *juicht* |
_________________ "Wat?! Mooi niet dat ik tussen die mensen ga rennen door een deur die er misschien mogelijk in mijn gedachte wel kan zijn!"
"Aha dus je geeft toe dat hij er wel kan zijn!"
HPF goodbye, we will miss you. |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 14:08 |
 |
@Iedereen die geslaagd is: GEFELICITEEEEEEERD! *glomp*
Ooooh ik ben ook geslaagd!
Ik was echt zo ontzettend zenuwachtig gisteren, dat wil je niet weten. Ik zat op Ameland met m'n drie beste vriendinnen, alle vier onze mobieltjes op een rijtje en we hebben echt anderhalf uur een spelletje gedaan om de tijd te vergeten xD En uiteindelijk om half 7 belde de eerste moeder om ons te vertellen dat we alle vier geslaagd waren : D
En ik heb ook gewoon maar één onvoldoende, en niet eens een 4 (wat ik wel verwacht had) maar een 5 voor wiskunde! : D
Mijn voorlopige cijferlijst:
Nederlands - 6
Frans - 7
Engels - 8
Geschiedenis - 7
ANW - 6
Maatschappijleer - 8
Letterkunde - 7
Duits - 7
Aardrijkskunde - 6
Wiskunde - 5
Tekenen - 7
Informatica - 7
Yay, ik ben zo blij voor mezelf en voor iedereen die ik ken die geslaagd is! : D Ik kan de grijns echt niet van m'n gezicht krijgen xD |
 |
Laeta
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 14:11 |
 |
Ik ben ook geslaagd, en met mijn acht gemiddelde voor geneeskunde! Ik heb een 7 voor latijn(die telde niet mee en had ik ook verwaarloosd), 5 negens(ANW, KCV, Duits, Wiskunde B1 en Engels) en voor de rest acht achten(NG met als bijvak drama). Ik ben soo happy |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 15:04 |
 |
SQUEEEEE Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is!!!! *huppelt*
Wow jullie hebben het echt allemaal goed gedaan als ik dan de cijfers zo bekijk. Echt fijn he om te weten dat je nu lekker klaar bent met de middelbare school en dat je lekker geen herkansing of iets dergelijks hoeft te doen.
Ik wens iedereen een fijne avond toe xD *knuft* |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
*No Merci*
7e jaars

Verdiend:
137 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 15:08 |
 |
Ik ben
nog steeds bezig met mijn examens
Grr.. iedereen heeft hier al gedaan met de examens maar ik heb nog een week van hard werken voor de boeg
Is er hier niemand die nog examens heeft? Alle belgen hebben nu toch nog examens? (of iig diegene die nog in het middelbaar zitten)
Anyway... Congrats iedereen!!!
Hopelijk wordt het voor mij ook een goede examnreeks, maar ik zie eig geen problemen.. dus moet lukken  |
_________________ Color your life: visit my LJ |
|
  |
 |
miss_sweet
Hotemetoot

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 12:25 |
 |
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is! : D
*No Merci* schreef: | Is er hier niemand die nog examens heeft? Alle belgen hebben nu toch nog examens? (of iig diegene die nog in het middelbaar zitten) |
Ja, klopt. Normaal gezien heeft iedereen in België nog examens. Ik doe nu eerste jaar bachelor Rechten, straks maar eens leren voor mijn voorlaatste examen; Romeins Recht. Vandaag Rechtspraak gehad, dat was mondeling, en het ging redelijk goed dus dat is al heel wat stress minder. Woensdag dan examen en de week daarop woensdag de laatse. Naar het einde toe begint het echt téveel te worden, zo irritant.
En op de universiteit duren de examen ook verschrikkelijk lang, bijna meer dan een maand. Doordat je elke keer meerdere dagen hebt om te studeren, wat op zich wel goed is maar aan de andere kant wordt je het leren al snel beu. Op de middelbare school is het maar iets van 2 weken met elke dag een examen. |
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 16:28 |
 |
Ja, ik ben één van die arme sukkeltjes die nu nog moet studeren D': Ik heb ondertussen al zeven vakken van de twaalf gedaan, dus ik moet er nog vijf doen. Gelukkig is één vak daarvan mondeling en dat scheelt toch wat.
Overmorgen heb ik Cultuurwetenschappen, wat voor mij een hoofdvak is, en het gaat allemaal over kunst-stromingen. Het lijkt haast wel eshtetica D: Gelukkig is er daarna nog een iets interessanter deel n__n. |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
  |
 |
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
343 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 16:31 |
 |
Ik ben van woensdag begonnen, maar aangezien ik in een beroepsgericht vak zit, en dan ook nog eens in een vijfde jaar, zijn de pakken een stuk groter. [Lees; HUGE!] Dus was ik wel verplicht van al een week op voorhand te beginnen leren. Ondertussen ben ik al twee weken aan het leren, en ik begin het te voelen. -.-"
Ik heb in totaal 16 examens, en heb er nog maar 6 achter de rug. Dus dat wordt nog veel op de tanden bijten. -.-" Ook heb ik er iedere dag twee, wat ik ook immens irritant vind, maar goed. -.-"
Iedereen nog veel succes, die nog examens hebben!
@ hieronder: Indd, je kan het vijfde jaar bij de moeilijkste rekenen. De overgang van tweede graad naar derde graad is zeer hectisch naar leerstof en leren toe. Ik hoop dat ik het red. ^^" |
_________________ Haunted mainson.
This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns.
Laatst aangepast door trijntjuh op Zo Jun 15, 2008 10:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
LieffJ
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 18:42 |
 |
@ Iedereen die geslaagd is; gefeliciteeeeerd =D.
Ik zit nu nog midden in de examens. Drie gehad, nog acht te gaan. Ik hoop echt dat ik dit haar over ben, want ze zeggen dat je dan het zwaarste gehad hebt voor de komende jaren. Ik hoop het :'). Ik zie er wel tegenop, eigenlijk zie ik de laatste tijd sowieso heel erg tegen school op, ik weet niet precies waarom. Maar ik zal er toch doormoeten, op hoop van zegen :'). |
|
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 10:10 |
 |
Ik zie dat je in 93 geboren bent en dan moet je normaal gezien in het derde zitten? ^^' Dan vrees ik dat ik slecht nieuws voor je hebt, want het vijfde is het moeilijkste jaar in je middelbaar. Tenminste, dat werd mij toch verteld en ik vind het inderdaad moeilijker dan het derde middelbaar. ^^'
Ik ga maar eens beginnen met leren. Cultuurwetenschappen. Kunst D': Ik HAAT kunst. |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
  |
 |
Yazz
2e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 14:17 |
 |
WAAROM ZEGT IEDREEN AL PROFICIAT?????
IK ZIT NOG NIET EENS AAN DE HELFT VAN MIJN EXAMENS!!!
ZO ONEERLIJK E NOG EEN HELE WEEK + DE MAANDAG NA HET VOLGEND WEEKEND!!!!
GRRRR
Shirley: Dat kun je ook in gewone letters en op een normale manier zeggen! |
_________________ hello mate |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 14:27 |
 |
Yazz schreef: | WAAROM ZEGT IEDREEN AL PROFICIAT?????
IK ZIT NOG NIET EENS AAN DE HELFT VAN MIJN EXAMENS!!!
ZO ONEERLIJK E NOG EEN HELE WEEK + DE MAANDAG NA HET VOLGEND WEEKEND!!!!
GRRRR |
Omdat niet alles om jou draait en sommige mensen nu dus wel hun diploma van de middelbare school gekregen hebben en eindelijk van de middelbare school af zijn. Het is inderdaad heel rot dat jij nog examens hebt, maar een beetje blij zijn voor de mensen die hun examens al gehad hebben en het gehaald hebben dat mag toch best wel wat van gezegt worden. Maar succes nog met je examens! *knuft* |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Heksjuh
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 11:06 |
 |
Ook ik ben geslaagd
ben zo blij
Mijn cijferlijst (inclusief schoolexamens, en afgerond) (vet, CSE in gedaan)
Engels - 5
Wiskunde - 6
Geschiedenis 1 - 6
Frans 1 - 6
Duits 1 - 7
Letterkunde - 7
Economie - 7
Nederlands - 7
Geschiedenis1,2 - 7
Maatschappijleer 1 - 8
ANW - 8
Maatschappijleer 1,2 - 8
Aardrijkskunde - 8 |
_________________ Het leven is 1 groot feest het is maar net hoe je het bekijkt!
Pluk de dag en eet veel ijsjes!
Mauw, Ravenklauw
Verruim je blik op het leven |
|
  |
 |
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 14:09 |
 |
Well, ik ben dus geslaagd. En ik ben behoorlijk trots op mijn cijferlijst, dus die ga ik hier even showen. xD
Nederlands - 8
Engels - 8 (Dat was een 8,45 , net geen 9 xD)
Frans 1 - 9
Duits 1 - 9
Algemene NatuurWetenschappen - 9
Geschiedenis 1 - 8
Maatschappijleer - 7
Klassieke Culturele Vorming - 9
Letterkunde - 8
Wiskunde B1,2 - 9
Natuurkunde 1,2 - 9
Scheikunde 1,2 - 8
Biologie 1,2 - 8
Latijn - 8
De schuingedrukte vakken zijn CE-vakken. M'n klasgenoten probeerde me nog te overtuigen dat ik een herexamen moest doen voor scheikunde of Engels, msaar ik heb het toch maar niet gedaan. Ik ben tevreden met deze cijfers. xD Volgende week donderdag heb ik pas de diploma-uitreiking. Dat wordt ook nog een groot feest, gok ik zo. |
 |
|