Auteur |
Bericht |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 11, 2008 9:48 |
 |
Ik ga over ongeveer 3 weken op vakantie samen met mijn vriend naar Kreta. Lekker samen 2 weken weg en geen gezeur alleen maar genieten.. heerlijk Dit is foto van ons hotel
Wou dat ik er nu al was^^ Word trouwens ook de eerste keer dat ik ga vliegen dan. Ben heel benieuwd |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
Yazz
2e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 11, 2008 20:01 |
 |
aangezien mijn ouders gescheiden zijn,is op vakantie gaan toch een van de positieve puntjes!! ik mag 2 keer mee hehe
met papa ga ik voor 2 weken naar Kroatie(ben ik nog nooit geweest maar hopelijk is het mooi)
en met mijn mama ga ik voor een week naat het zuiden van frankrijk
ergens vind ik het wel jammer dat we niet naar Italie gaan,want ik ben verleifd op italie  |
_________________ hello mate |
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 8:13 |
 |
Ik ga volgende week lekker voor 12 dagen naar Marmaris in Turkije.
We gaan naar een all inclusive hotel, dus kunnen we lekker alles eten en drinken wat we lekker vinden, en heeeeerlijk relaxen!! Ben de dagen al aan het aftellen. |
|
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 18, 2008 19:36 |
 |
Dit jaar ga ik naar Limburg voor een midweek samen met mijn moeder. Om precies te zijn gaan we naar naar Schin op Geul, wat in de buurt van Valkensburg ligt. En tsja, ik ben heel erg benieuwd naar hoe Limburg is, aangezien het de eerste keer is dat we er naar toe gaan. |
Laatst aangepast door Kevin. op Do Jun 19, 2008 7:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Annaaa
5e jaars

Verdiend:
198 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 18, 2008 20:41 |
 |
Oeeh ik heb ect zin in deze vakantie <3
Eerst ga ik 4 weken naar Vlieland, wat vet leuk is want we hebben daar een hele vriendengroep. Daarna ga ik een week naar Frankrijk, naar een soort camping waar je toneel en schilder lessen kunt volgen, en daarna een week naar Italië, in het huisje van mijn oom en tante <3
En dan weer teug naar Vlie^^ |
_________________ That baby all I need,
in darkness you're all I see
It's justtoo much. |
|
  |
 |
Aya
6e jaars

Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 19, 2008 3:37 |
 |
Ik ben als ware eindexamenkandidate natuurlijk op examenreis geweest - ik had echt niet geweten hoe ik anders de stress op een gezond peil had kunnen houden. Ik heb dus met twee van mijn beste vriendinnen het vliegtuig naar de costa del sol gepakt.
En geloof me, als je hier bivakkeert, vergeet je haast wat examens ook alweer zijn xD We zaten in Blanes, een bad- en feestplaats in Spanje. Zespersonenappartement met zijn drietjes, echt heerlijk!
Plus, ons hele appartementencomplex zat vol met jongeren, dus dat was supergezellig Oh, en als er mensen toevallig heengaan: bij deze promoot ik snackbar Patje Patatje :') Patje is een vet lieve half bejaarde Belg, die voor ons regelde dat we meemochten met Beachmasters. Wij hadden Dreizen gekozen en oooh, daar hadden we dag #1 spijt van.
Verder gaan mijn ouders en broertje (die net zijn vmbo heeft gehaald !) naar Portugal voor een paar weken en dan heb ik het huis voor mij alleen - een geweldig excuus voor mijn vrienden om twee weken bij míj op vakantie te komen xD Dus ik ben iig niet alleen.
En verder nog naar Lowlands in augustus, waar ik ook veel zin in heb  |
|
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 19, 2008 6:45 |
 |
Ik ben na de examens twee keer een midweekje naar Ameland geweest op 'vkanatie' xD De eerste midweek was met heel 6VWO, dus echt vakantie was het niet te noemen, maar het was wel überawesome. En de tweede midweek was met m'n drie beste vriendinnen in een stacaravan, en dat was wel echt vakantie. En het was geweldig <333 Ik heb bijna 360 foto's + filmpjes gemaakt en ontzéttend veel lol gehad, dus daar komt waarschijnlijk wel een fotoboek van xD
Verder ga ik half juli tot begin augustus naar Tsjechië op een soort werkvakantie. Samen met een oud-klasgenootje van me (dat klinkt wel eng, maarja, heb het VWO nu afgesloten xD) ga ik daar helpen bij het opknappen van een oud klooster dat inmiddels gebruikt wordt als ontmoetingsplek voor (gehandicapte) jongeren. En ik hoop natuurlijk dat ik ondertussen een beetje cultuur kan snuiven (Praag anyone?). Ik heb er zin in! : D
Nou ja behalve dat ga ik waarschijnlijk nog wel een paar keer logeren en leuke dingen doen, dat valt bij mij ook onder vakantie xD |
 |
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 19, 2008 9:05 |
 |
Zo, nog even morgen en volgende week school. M'n kinders zijn toe aan vakantie en ik dus ook. Dus wat beter dan maar alvast een post te plaatsen in het vakantietopic
Heb morgen een leuke dag, want we hebben een watersportdag. De kindertjes gaan in een kano klimmen en ik ga met Winston ze vanaf het strand staan uitlachen als ze in het water vallen
En dan, volgende week zondag (of twee dagen later, ligt eraan wat Nederlands elftal gaat doen) ga ik twee weken naar Zuid Frankrijk. Word ik een surfdudette
Ben wel toe aan vakantie. Gewoon even weg, lekker k(r)amperen.
En dan vier weken later weer kamperen; Lowlands
WHOOOT WHOOOT WHOOOT
Zie dat er een hoop mensen gaan, wordt het straks bijna nog een minimeet Maar heb nu al enorm veel zin, zijn zo veel namen die ik allemaal wil zien!! |
 |
harrypotterfreakz
7e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 19, 2008 10:48 |
 |
En jawel... Over 29 daagjes om precies te zijn, ga ik naar Oostenrijk om te skiën Ik heb met de krokusvakantie samen met een vriendin 3 dagen skiles mogen géven en dat is zo goed bevallen dat ik nu samen met haar over 29 nachtjes naar Hintertux ga om een skilerarenopleiding te volgen:D Dit is wel volledig in het Duits, dus dat is wat minder 't Zal niet een relax vakantie worden, eerder afzien. 's Ochtends 2 uur skiën en 2 uur snowboarden en dan 's middags/'s avonds theorie... maar dat gaat helemaal goed te komen
En verder ben ik afgelopen zaterdag terug gekomen van een fantastisch weekje Zuid-Frankrijk (Gorge du Verdon). We zijn met school daar naar toe op kamp geweest en hebben allemaal onwijs leuke dingen gedaan zoals: Hiken, canyoning, rotklimmen en mountainbiken. Was super zwaar, maar super mooi!!!! Voor mensjes die nog naar zuid-Frankrijk gaan, bezoek ook de Verdon eens!!!
JEEJ xD Ik heb zo'n zin in Oostenrijk!!! |
|
|
  |
 |
Nelsinho
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 20, 2008 19:19 |
 |
Ben vandaag terug gekomen uit Oostenrijk (weekje zomersport)... Ga in de herfstvakantie een weekje naar New York (citytrippen), en heb nog plannen om rond de kerst of naar Parijs, Londen, of een andere mooie stad te gaan...  |
|
|
  |
 |
magical
6e jaars

Verdiend:
293 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 20, 2008 21:11 |
 |
Ik ga dit jaar op reis naar Spanje, het is geleden sinds mijn 5 jaar dat ik daar geweest ben en ben wel eens benieuwd hoe het er nu uit ziet. Ik ga met mijn meter en verder gaat er niemand mee. Lekker relaxen...
Ben wel benieuwd hoe het gaat zijn het is de eerste keer dat ik met haar alleen op vakantie ga....
Daarna ga ik wel werken op mijn stageplaats in het ziekenhuis, waarna ik dannog één week heb om te bekomen en terug aan school moet beginnen.. |
_________________ ♥ Shé's A Maniac, Maniac On The Floor And Shé's Dancing Like Shé's Never Done Before ♥
Laatst aangepast door magical op Do Jun 26, 2008 16:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 21, 2008 13:18 |
 |
Ik ga deze vakantie keihard werken 34 uur per week en dat dan 5/6 weken lang. Wel zwaar hoor, ga namelijk op een kinderdag centrum voor verstandelijk en/of meervoudig gehandicapte kinderen werken (daar werk ik al 3 jaar maar nooit meer dan 3-4 dagen per week nu 5-6 dagen per week)
Dus daarna kan ik wel lekker op vakantie in de herfst ofzo. |
|
|
  |
 |
Ailey
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 21, 2008 13:28 |
 |
Ik ga sowieso 2 weken met mn ouders en broer op vakantie naar duitsland. Ik heb er ontzettend veel zin in, want we zitten dan in een heel mooi gebied en een mooi huisje.
En mn broer en ik hebben ook plannen om naar london te gaan, eventueel met ouders, maar dat is nog niet zeker. Ook wil ik heel graag naar Lowlands, maar ik denk dat dat er niet in gaat zitten, helaas. |
  |
 |
Jano0403
2e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 01, 2008 10:14 |
 |
Wij gaan dit jaar niet op vakantie... Ik ga wel op musicalklamp. In Heino, 5 dagen en dat is altijd super! En volgend jaar mag ik in de kerstvakantie met mn oom en tante mee naar Egypte! Zo super veel zin in! Het liefst zou ik een keer op vakantie gaan naar Griekenland ofzo. Igg ergens waar het heel warm is en het zeewater fel blauw  |
|
|
  |
 |
Schéhérazade
3e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 14, 2008 11:56 |
 |
Ik vertrek de hele augustus voor een rondreis door Griekenland. We hebben enkel onze vluchten gereserveerd. We vertrekken en komen toe (normaal gezien) op de zelfde luchthaven in Griekenland. We gaan het vasteland en de eilandjes aandoen. We kennen ook enkele mensen dien ons kunnen vervoeren in hun auto daar. Anders nemen we soms de bus of de boot.
Ik weet al dat het fantastisch zal worden!!! |
_________________ Schéhérazade - het verhaal van de nachtegaal |
|
  |
 |
|