Auteur |
Bericht |
Emalisse Timperly
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 20:41 |
 |
De Duffelingen zullen waarschijnlijk ofwel bij een van de leden thuis ofwel in een soort van geheim opvanghuis gelogeerd hebben. Er zullen waarschijnlijk toch nog wel families zijn die echt verborgen moesten zitten en daarom zou er wel eens een soort van opvanghuis kunnen geweest zijn. Daarna zijn ze terug naar de ligusterlaan verhuisd en hebben gedaan alsof er niets was gebeurt denk ik. Maar ik vraag me wel nog af hoe dat nu zat met dat geheim van petunia want dat weet ik toch nog altijd niet hoe dat nu zat. |
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination. |
|
  |
 |
Jano0403
2e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 25, 2008 19:15 |
 |
Tja... Daarom zou Rowiling dus een vervolg moeten schrijven!!!
Ze leven vast nog wel. Want Harry heeft toch ook nog contact met de Duffelingen? Ik denk (zoals bijna iedereen xD) dat ze na de val van Voldemort weer naar na de Ligusterlaan zijn gegaan Als de dooddoeners het huis nog overhoop gehaald hadden, kan je dat sowieso wel weer opruimen en repareren. Dus dat ios geen probleem, toch?!  |
|
|
  |
 |
Anton Goldstein
2e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 28, 2008 10:00 |
 |
Je weet dat ze tegen alle vormen van Toveren zijn, en als ze ergens aan het Ministerie vasthangen, zullen ze wel boos enzo zijn, dus volgens mij probeer Herman dan te ontsnappen, wat misschien gelukt is, en ze hebben genoeg geld om ergens een appartement ofzo te gaan kopen en nooit meer naar Private Street te gaan.
Nou, da's mijn theorie |
|
|
  |
 |
|
| |