Auteur |
Bericht |
Topss_
Dreuzel
Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 18:24 |
|
Woooow.
Ziet er zo tof uit!
Zeker een bezoekje waard!
Maar, Amerika?!
Kom op zeg!
Movie World in Duitsland, en Disney in Frankrijk zijn nog wel te doen, maar Amerika!
Daar moet je toch echt wel een vakantie voor uittrekken..
Daar kun je niet ff een dagje heen.. |
_________________ 'Wat kan ik doen, Molly?' zei Tops, die enthousiast aan kwam lopen.
'Eh - nee, laat maar, Tops. Rust jij ook maar uit. Je hebt vandaag genoeg gedaan.'
'Nee, nee, ik wil graag helpen!' zei Tops opgewekt en ze stootte een stoel om. |
|
|
|
Genner
Bohemian Writer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 18:36 |
|
Allemaal goed en wel voor de Amerikanen, maar wij hebben er niet veel aan... Ik zou er misschien wel heen gaan als ik toch in Amerika ben, maar als de toegangsprijs zo hoog is... laat maar dan, hoor. Ik bedoel, hebben ze dat echt nodig? Het lijkt me dat er genoeg volk op afkomt. |
|
|
Whitelighter
6e jaars
Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 22:07 |
|
Als het af is, moét ik er gewoon een keer naartoe. Het lijkt me geweldig.
Al moet ik alleen gaan en alles zelf betalen, ik ga er ooit eens naartoe. Het lijkt me echt waanzinnig.
Amerika is wel ver. Maar misschien kun je het eens doen als je ook nog andere dingen gaat doen daar en dan twee dagen daar naartoe gaan en dan weer ergens anders ofzo. Wij doen dat altijd. |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
|
|
Jolien'
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 19:34 |
|
*had geen zin om helemaal te lezen en keek alleen naar de plaatjes*
MAAR OMFG WEET JE HOE VET STOER _O_
Ik wil daar ook rondlopen en <3 Maar - wordt het op ware grootte gebouwd of in miniatuur zoals in Madurodam? *hoopt op ware grootte* Ik wil ook in de grote zaal lopen en in Zweinsveld en jdiewfnfewijfi. *wil* <3 |
|
|
|
|
MyleneMalfoy
Dreuzel
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 16, 2008 11:33 |
|
Dat pretpark he.. Wow =| Ik zou echt zó graag daarheen willen!
Als het open is, zullen er vast ontzettend veel mensen heen gaan.
Ik vraag me alleen af, of ik er heen mág
Maar in ieder geval, als het er zo uit ziet, vind ik het echt mooi:)
@ Jolien:
Het lijkt me wel xD Waarom zou je dat in het mini willen zien, terwijl je er ook rondt kan lopen? |
_________________ It's MRS Malfoy to you.
<3 |
|
|
|
Neleke
5e jaars
Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 18:13 |
|
Oooh die tekeninge zien er echt zaalig uit! Daar zou ik echt zo graag naartoe willen! Alleen spijtig dat het zo ver is natuurlijk
Khoop ook dat het naar Europa komt, zou wel iets gemakkelijker zijn om er te geraken. =D |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
|
|
Keaton
3e jaars
Verdiend:
84 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 19:58 |
|
Is het eigenlijk mogelijk om hier te overnachten net als op Disneyland zegmaar? Dat je echt een dagje als Hogwarts kan zijn en je je echt leerling kan voelen?
Anyway, als ik er ooit geld voor heb wil ik sowieso een keer Amerika bezoeken, en dan ook wat pretparken langsgaan.
Denk dan toch echt niet dat ik deze aan me voorbij zou willen laten gaan. Lijkt me cool om een keer echt de wereld in te duiken, en niet alleen in mijn fantasie tijdens het lezen |
_________________ "Populair bij jong èn oud.
En terecht, want wie eenmaal kennis heeft gemaakt met de sympathieke tovenaarsleerling is voorgoed verkocht!"
En zo is het maar net! |
|
|
|
Linda Slytherin
5e jaars
Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 19, 2008 14:18 |
|
Zeker weten dat ik er heen ga! Lijkt me echt zooo gaaf! Alleen nog even mijn ouders overtuigen -.-
Ik denk dat ze een achtbaan maken door de gangen van de Geheime Kamer, wat dan terugslaat op die glijbaan van rioolbuizen ofzo |
|
|
|
|
HPFreak!
3e jaars
Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 29, 2008 13:15 |
|
ZekersteZekersteZekerste Weten dat ik daar heen ga.(tenminste als me vader en moeder meegaan).
Lijkt me echt geweldig.
En ipv zo'n ritje is zo'n lazerding maar dan met toverstokken:p
Whaha.
Misschien zie ik jullie er nog wel een keer
Mvg HPFreak! |
_________________ I wish everyone a merry X-Mass and a very happy new jear!
HPF Always in our Hearts! |
|
|
|
.Saar.
1e jaars
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 03, 2008 11:47 |
|
Echt cool zo'n park! Je kan trouwens op de hoogte gehouden worden van waar ze mee bezig zijn enz. van het park door je aan te melden op de volgende site: http://www.universalorlando.com/harrypotter/ |
_________________ Follow the spiders? Follow the spiders? If Hagrid ever gets out of Azkaban, I'll kill him! |
|
|
|
|