Auteur |
Bericht |
Rebecca Faith
Dreuzel

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 08, 2007 19:14 |
 |
.. Ik kon niet echt een topic vinden wat hier op leek. Maar ik kan eer natuurlijk overheen gekeken hebben. Maar toch vraag ik het me af... Zijn er overbodige personages in de HP-films die niet echt iets te betekenen hebben of belangrijk zijn?? IK vind zelf dat er weinig mensen zijn die GEEN belangrijke rol hebben. De keuze is aan jou.. |
|
|
  |
 |
muisS
7e jaars

Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 08, 2007 19:19 |
 |
Nee, ik vind dat er geen overbodige personages zijn in de film's. Ik vind alle personages even belangrijk! Soms vind ik zelf dat ze teveel personages hebben weggelaten. Maar ach.. |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 09, 2007 14:12 |
 |
Nou, ik vind het bv heel jammer dat ze Peeves niet in de films gebruikt hebben.
Verder zijn er natuurlijk best wat mensen, zoals Ernie mc Millan, Hannah Abbot, Susan Bones en meer van dat soort figuren die eigenlijk een beetje figuranten zijn. Maar zonder hen was het wel minder leuk, alleen weten we van hen weinig tot niets.
Maar overbodig zijn ze zeker niet. |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever*
Laatst aangepast door Potterfreaky op Vr Nov 09, 2007 15:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 09, 2007 19:10 |
 |
Ik vind niet dat er mensen in de film overbodig zijn, Het is juist leuk dat er leraren zijn, die niet echt iets aan het verhaal toe voegen in de films. Dan krijg je meer een schoolsfeer en harry potter sfeer. net als met de leerlingen, het lijkt mer aar als alleen harry, ron en hermelien op school zitten :-p |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 10, 2007 18:34 |
 |
Ik vind niemand overbodig. Zelfs de figuranten moeten er zijn. Zonder hen zou Hogwarts erg leeg lijken.
Hoewel je in een film altijd hoofd en bijrollen hebt is iedere rol belangrijk. Van het trio tot de leerlingen die misschien maar 2 zinnen moeten zeggen. Voor mij maakt het niets uit. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 1:59 |
 |
Ik vind dat alle personages belangrijk zijn. Ze voegen allemaal wat toe aan het verhaal. Ook leraren waar je bijna niets van hoort en ook leerlingen die bijna niet in beeld zijn. Allemaal hebben ze iets te maken met het verhaal. Een school is groot, en daar heb je niet alleen hoofdpersonen rondlopen, maar ook personages die maar kort in beeld zijn. Dus, ik heb gestemt op dat ze allemaal belangrijk zijn. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 2:33 |
 |
Weetje wat ik zo jammer vind? Dat ze Foppe eruit hebben gehaald. En ja daar erger ik me eigenlijk al jaren er aan. Foppe vind ik een zeer leuk personage wat wel eens waar vrij vaak in de boeken voor komt. Ik had echt gehoopt dat ze hem in boek 5 erin gingen stoppen. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 13:37 |
 |
Ze hadden alleszins iemand gecast voor de rol van Foppe, en zo had ik me die dus echt niet voorgesteld... meer als een soort Casper, maar dan gemeen xD
In de tweede film mis ik enkel Joost Flets-Frimel, voor de rest niemand eigenlijk. Hij heeft er toch ook een beetje voor gezorgd dat iedereen in z'n tweede jaar wat tegen hem was.
En ja, iedereen speelt zo z'n rol, anders hadden ze die er wel uitgelaten. |
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 14:06 |
 |
Joost komt er wel degelijk in voor hoor
Hij wordt Justin genoemd in de film. Hij is die ene jongen die versteent wordt.
@Narcissa: Ja, idd. Ik mis Foppe ook best wel. Ik had me juist verheugd op de grappige stukjes met hem  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 14:16 |
 |
Sorry Miss Raddy, dat heb ik dan gemist =)
In film 5 was Foppe denk ik het meest nodig geweest, want Harry liep heel erg geĂ¯rriteerd en dan kwam Foppe met z'n idioot gedoe er ook nog bij, wat het nog erger maakte. |
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 14:29 |
 |
Genner schreef: | Sorry Miss Raddy, dat heb ik dan gemist =)
In film 5 was Foppe denk ik het meest nodig geweest, want Harry liep heel erg geĂ¯rriteerd en dan kwam Foppe met z'n idioot gedoe er ook nog bij, wat het nog erger maakte. |
Maakt toch niet uit
Ja, idd. En ook in deel 2. Met dat irritante liedje enzo. Ik begin het steeds verveleder worden dat hij er niet in zit. Hoe kun je zo'n geweldig personage nou weg laten? En dan vervolgens wel die andere geesten laten zien in deel 1 . Dan had Foppe er ook nog wel bij gekunt, hoor.
Ook Dennis Krauwel mis ik. Ik vind dat hij gewoon een paar keer om Harry heen moet drentelen. Net als Kasper dat deed in deel 2. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Ballerina Girl
Dreuzel

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 19:39 |
 |
Ik vind ook dat niemand eigenlijk overbodig is... moet je bijvoorbeeld maar gaan kijken hoe het zou zijn als iemand er niet in voor zou komen. Ik miste Foppe ook heel erg in de films maar je raakt er wel aan gewend ... |
_________________ "Knock knock"
"Who is there"
"You know.."
"You Know Who?"
"YEAH! AVADA KEDAVRA" |
|
  |
 |
Jano0403
2e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 03, 2008 12:41 |
 |
Ik vind ook dat eigenlijk niemand overbodig is. Je zou simmige personages zoals Simon en Daan wel weg kunnen laten, maar ik denk dat het verhaal een stuk minder leuk is (de film trouwens ook) als er alleen maar 'belangerijke' personages in voorkomen. De wat kleinere rollen zorgen juist voor wat afwisseling! Ik miste Foppe ook! Hij heeft van die grappige uitspraken en leuke stukjes, maar hij is gewoon helemaal weggelaten in de film In elke film een stukje van bijv. 2 minuten met Foppe erbij kan toch geen kwaad?! |
_________________ ''Noem dingen altijd bij hun naam. De angst voor een ding vergroot je angst voor het ding op zich.''
Hp1, blz. 220
Ben terug van weg geweest!! xD |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 03, 2008 16:38 |
 |
Hmm, ik verplaats dit even naar films, ik denk dat het daar beter past
*schuif* |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
|