Auteur |
Bericht |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 17, 2008 14:54 |
 |
Ik heb helaas nog niet alle 7 de delen, maar nadat ik deel 1 t/m 5 gelezen had, ben ik weer opnieuw begonnen. Ben nu weer in deel 3 bezig, en ga van de week deel 6 eindelijk kopen. Ik ga maandag namelijk op vakantie, en dan wil ik die lekker gaan lezen.... |
|
|
  |
 |
TopazLover <3
Writer of Dreams

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 17, 2008 16:49 |
 |
Ik heb alle boeken in het Nederlands minstens 20x helemaal gelezen en in het Engels deel 1/tm 5 minstens 2 keer.
Het boek dat ik het vaakst gelezen heb, is Harry Potter en de Vuurbeker. Het is het eerst HP boek dat ik las en dat boek heb ik ook ongeveer 40x helemaal gelezen.
Ik heb deel 1 het minst vaak gelezen, want dat vind ik minder dan de rest van de reeks. |
_________________ Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.
HPF, always in my heart. |
|
  |
 |
MissBehavior
1e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 21:18 |
 |
Ik heb alle boeken al gelezen, waar van het 7de het minst (2 keer)
Ik heb een periode gehad waar ik *compleet* verslaafd was aan de HP boeken (ondertussen denk ik 4 jaar geleden), en toen las ik ze gewoon aan 1 stuk door. Was de laatste uit, dan begon ik diezelfde minuut nog aan de eerste. Op den duur was het zo erg dat mijn ma m'n boeken heeft afgenomen, voor langer dan een half jaar! Ö En toen ik ze terug kreeg, begon ik opnieuw meten lezen, was het weer erg, en was ik ze opnieuw kwijt voor een paar maand... -__-" Dus, ik heb geen flauw idee hoeveel keer ik ze dus precies gelezen heb, maar ik ben er vrij zeker van het veel is xD |
_________________ Harry: “Have you ever stopped loving anyone?”
Draco: “No. But I stopped hating someone once, though.”
|
|
  |
 |
Jano0403
2e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 11:13 |
 |
ik heb alle boeken iig 1x gelezen, maar de boeken 3, 5 en 6, 2keer en boek 7 zelfs 4 keer! (ik weet het... maar ik verveelde me...) ik heb nog geen engelse hp gelezen want engels is nou niet echt bepaald mn sterkste vak, en als ik het meeste niet snap vind ik er niks aan  |
|
|
  |
 |
Carina
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 11:36 |
 |
ik heb ze allemaal al aardig wat keren gelezen.
Deel 5 en 7 het meeste...
Deel 4 het minste...
Mn vriend snapt niet waarom ik dat doe... ziet er de lol niet van in, ach... tis gewoon erg verslavend. |
|
|
  |
 |
Anton Goldstein
2e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 26, 2008 17:41 |
 |
Ik heb ze allemaal al 2x gelezen, ik vind het wel leuk om ze opnieuw te lezen, je gaat hele nieuwe theorieën enzo bedenken... |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 26, 2008 18:21 |
 |
Hmm... vaak
Vooral 1 t/m 5 heb ik vaak gelezen. Ik denk allemaal zo'n 10 keer 6 iets van 3 keer en deel 7 anderhalf keer xD Een keer in het Engels en een half keer in het Nederlands. Ik ben bang dat ik steeds minder aan het lezen ben, en als ik lees is het meer voor school.
Maar ik ga ze zeker allemaal nog eens lezen en ik ga ze later allemaal voorlezen aan mijn kinderen =D |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 26, 2008 19:30 |
 |
Ik heb de boeken echt heel vaak gelezen ik ben inmiddels al de tel een beetje kwijt, boek 7 heb ik iets minder gelezen, maar 4x ofzo, de rest iets van 10x  |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie  |
|
  |
 |
HeavenlyAyla
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 30, 2008 22:30 |
 |
Ik lees de boeken steeds achter mekaar,
Vooral deel 4 is mijn favo,
Verder lees ik tussendoor soms wat virginia andrews of Csi
maar val steeds terug op Harry potter.. |
_________________ 20 november--> de nieuwe harry potter film (L)..
Never forget who you really are(L)..
Kevin..I love you Since 14-10-2008,
True love<3 |
|
  |
 |
Lumana
Dreuzel

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 06, 2008 20:00 |
 |
Ik lees ze echt altijd opnieuw en opnieuw op volgorde, ik onthoud het toch niet super goed en ik vind het geweldige boeken. Natuurlijk denk ik soms van: dit is een saai stuk! |
|
|
  |
 |
lucy
Dreuzel

Verdiend:
107 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 25, 2008 18:55 |
 |
ik heb boeken 1-6 zeker al 4 x maal gelezen, sommige meer.
boek 7 heb ik 1 x maal in het engels gelezen, 2de maal begonnen en in het nederlands heb ik hem al 2 x gelezen. |
_________________ I Love Lovestories! |
|
  |
 |
Rstoffers
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 27, 2008 18:39 |
 |
Ik ben 5 dagen geleden opnieuw bij 1 begonnen en nu bij 4 bijna bij het kertbal..
HP1 3x
HP2 4x
HP3 3x
HP4 6x
HP5 5x
HP6 2x
HP7 1X |
|
|
  |
 |
|