Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Malou's Artses [NIEUW: 2x HP, 2x Berserk] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat moet ik tekenen?

HEEEL veel Deathly Hallows art!
45%
 45%  [ 71 ]
Nòg meer Death Eaters!
8%
 8%  [ 14 ]
Wat meer hoofdpersonen, want die heb je echt te weinig :/
8%
 8%  [ 14 ]
Characters die je nog nooit of zelden tekent!
9%
 9%  [ 15 ]
Scenes uit de boeken
12%
 12%  [ 20 ]
Meer non-HP! Daar heb je tenslotte die extra 15% voor aangeschaft, hè
5%
 5%  [ 8 ]
NIKS! Dit topic moet doodbloedeeeeeeeeuhh!!
0%
 0%  [ 1 ]
Weedikveel. Verras me..
8%
 8%  [ 14 ]
Totaal aantal stemmen : 157

Auteur Bericht
Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 05, 2008 18:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

*neemt gretig *lol* het Hughes-gebakje in ontvangst*

Oeh, Trigun art ^^

Midvalley:
Mooi kleur gebruik. De kleuren contrasteren elkaar een beetje en dat vind ik er erg mooi uit zien. Ook de glans van Sylvia vind ik mooi gedaan, dat lijkt me niet makkelijk met de beperkingen die Tegaki heeft.

Legato:
Oeh, Legato heeft mooi haar ^^ Ik vind het heel gaaf hoe je alle detailles in zijn kleding hebt gedaan. Very Happy En yay Die Kat-waarvan-ik-de-naam-ben-vergeten-en-te-lui-ben-om-het-op-te-zoeken Angel NYA! Very Happy

Wolfwood en Midvalley:
YAY! Wolfwood! *tackleglompattack* Lief! ^^ Ik vind de tekening er verschrikkelijk awesomesauce uit zien. De kleuren en de "kromme" horizon geven een mooi effect. Ook het licht van de dubbele zon vind ik erg gaaf en YAY Wolfwood! XD

...I'll miss ya...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Malou
Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 05, 2008 18:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Jalf: Danku ^0^ *geeft een Greed-plushie* En die kat heet Kuroneko Kuken (Kuro = zwart, neko = kat, kuken = space, maar ze wordt ook wel Kuroneko-sama genoemd door een bepaalde track van 1 van de Trigun CD's waarop Legato een conversatie heeft met Kuroneko en d'r Kuroneko-sama noemt [/einde informatie-loket])

Nieuw:

Image
Klik voor devART

Zolf J. Kimblee uit Full Metal Alchemist (de manga, obviously) in Tegaki.

Jalf
The Musical Mod

BerichtGeplaatst: Za Jul 05, 2008 18:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay! Fma-art! ^^ Ik vind het leuk dat je FMA art hebt gemaakt, je hebt nog een hoop in te halen (hmpf) Maar goed... XD

Ik vind Zolf d'r heel hip uit zijn. Ik vind het vooral leuk dat je de Manga-versie van hem hebt getekend, omdat deze minder bekent is dan de Anime-versie. Ik vind de detailles op zijn kleding erg mooi gedaan en ik vind zijn haar ook heel hip en glazend. XD En de achtergrond met de steentje is ook leuk.

...I'll miss ya...
sislon
The SuperAssassin
The SuperAssassin

Woonplaats: Under your feet.. Yeah that's right I fell for you :)

sislon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 05, 2008 19:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oke Malou, if you want mail..

Ozai & turtleduck : Ik ben gek op je perfecte kleding en ik vind ook de schaduw van elk laagje heel mooi uitgewerkt. De ooguitdrukking is niet mijn favoriete, maar wel de perfecte voor Ozai. Ik hou van jouw haren, het is gewoon, te netjes. De broodkrummels zijn een beetje raar naar mijn smaak, maar ik heb een rare smaak dus... Oh en je turtleduck is te cute Very Happy

Ozai & mini azula : Je doet het onmogelijke, ik vind Ozai hier lief.. en ik doe niet aan Ozai en lief. Ik doe aan Ozai en cool en Ozai en een beetje vriendelijk maar niet aan Ozai en lief.. *is in lichte shock* Azula is echt schattig.. Ik vind Tegaki stijl best cool en wel wat hebben, oke hier en daar vind ik de krabbeltjes wat raar.. (die verticale op de kleding laag onder te kraag ter hoogte van de arm van azula) maar das een kwestie van wennen voor mij.. En je haar blijft cool.

Haru : Oeh ik vind dat streepjesloze om hem heen ook wel wat hebben, maakt de tekening heel veel rustiger. Die kleuren mogen er ook wel zijn, eerlijk gezegd kan ik niets kritisch opmerken, ik vind hem cool Very Happy

Ozai in phoenixlord armour : oh ik ben blij dat je dat vervelende tekenen toch hebt gedaan, ik hou van die Fenix, de rechter vind ik wel een eind mooier dan de linker, maar dat is mijn dingetje.. Dit is nou de ooguitdrukking die ik van Ozai verwacht *tevredengesteld*

Zuzu: Ik vind het echt heel creepy, maar dat is ook wel leuk ergens. Ik vind Zuko een klein beetje angstaanjagend zo en besluit nu al dat ik hem bij deze lichtval niet wil tegenkomen, hoe lief hij ook wil zijn. Niet erg dat hij niet zo is geworden als je wilde, hij is nog steeds stoer.

Mikami Teru: Ik heb van dit moment volgens mij ooit een screencap gezien, doodseng typetje. Ik krijg de rillingen van hem, en ik denk dat je kleuren dat mooi kracht bijzetten. Die rode gloed naar dat Dode boekje is echt geweldig.. Heel kloppend als ik me de slechte uitleg van een vriendin goed herinner. Die pen is trouwens wel bijzonder net en strak tussen al die uit meer krabbels bestaande dingen.

Midvalley: Geen idee wie het is want ik ken de serie niet, maar het is echt een cool type zo te zien. Ik vind vooral dat roze overhemd leuk, heeft iets bijna humoristisch bij zijn verder zwarte uiterlijk (en naar mijn idee uit de tekening innerlijk). De schaduw bij zijn nek is netjes maar had wel iets meer op zijn jad verwacht van dat roze shirt. En die staart is een beetje raar, maar dat zal er wel bij horen.

Legato: Hij ziet er bijna bored uit hoor, zo staand met zijn ijsje.. maar ik wil alsnog zijn ijsje jatten. Oeh daar zit ook mijn enige minikritiekje, geen enkel smelt dingentje? De rode is niet eens over de roze heen gelekt? Ah wel de rest is zo cool dat ik je het honderd procent vergeef! Ik heb echt meteen zoiets van, als je me zo aankijkt ben ik wel heel saai bezig..

wolfwood en Midvalley: deze vind ik echt heel cook getekend, midvalley is een beetje skinny maar dat mag.. Ik weet niet wat het is maar ik hou zelfs van die rare achtergrond.. De lichtwerking op de wangen is ook heel mooi en in dat haar.. Oftewel De Awesomesauce zit over de tekening verspreid Very Happy

Zolf J Kimblee: Deze heeft wat meer nog dan de andere weg van je oudere tekeningen, waar ik niks op tegen heb. Ik hou van die blauw groene gloed op zijn haar. Die sjaal is netjes uitgewerkt en ie rode stropdas heeft ook wel wat. Maar die ooguitdrukking komt me bekend voor.. Lijkt wat op je uitdrukking van je Ozai en de Turtleducks.. Weer niks op tegen Very Happy Hij is echt heel cool, ik vind hem een klein beetje eng, maar ik mag de tekening graag.

Zo uitgecomment Jij krijgt ranja mail Very Happy

HPF goodbye, we will miss you.
HG
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn

HG is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 05, 2008 19:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier een comment van mij Malou

wolfwood & Midvalley: Heel erg mooi getekend Malou. Je gebruikt heel specifiek verschillende kleuren en het is echt heel mooi en met oog voor detail getekend, ook de lichtinval van de zon heb je gewoon enorm mooi getekend.

Legato: ook weer erg mooi getekend. Het staat wel een beetje onnozel dat bekertje ijs zo in zijn handen, maar het is wel weer erg mooi getekend. Ook met de verschillende kleuren ijsbolletjes.

Midvalley: Erg mooi getekend weer, zelfs als je goed kijkt naar de uitdrukking in zijn ogen zou je zo kunnen zeggen dat hij ook als je hem in het echt tegen zou komen zo zou kunnen kijken. Hij is gewoon heel erg levensecht getekend en in feite zo mooi hij zou zo van het papier af kunnen wandelen en in het echte leven er ook zo uit kunnen zien. Je hebt ook weer erg goed gebruik gemaakt van de verschillende kleuren

Zo ik ben ook uitgecomment. Echt waar Malou ik zou willen dat ik net zo mooi kon tekenen als jouw

"Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 05, 2008 22:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oke, je wou een reactie en dan krijg je er ook één, Malou.

Haru: Oeh, hij lijkt echt sprekend en daarnaast zijn de kleuren gewoon heel erg passend. Zijn houding klopt ook en op één of andere manier vind ik hem rust uitstralen.

Ozai en zn Phoenixlord armour: Oke, hier vind ik zijn Phoenixlord armour dus wel mooi. xD Daarnaast is de blik in de ogen van Ozai inderdaad heel sprekend. Ja, ik vind hem echt gelukt!

Zuzu Tegaki-colour practice: Mooi gedaan met al die verschillende kleuren. Daarnaast zien de schaduwen erg gedetailleerd uit en gewoon mooi. Jup, ook deze lijkt sprekend.

Mikami Teru: Ik moet Death Note ook nog steeds afkijken, maar deze tekening vind ik ook weer heel mooi. Hij bevat een mooie combinatie van licht en schaduw. En tsja, ik vind de sinistere blik die hij heeft in zijn ogen erg passend.

Trigun tekeningen: Alledrie hebben mooie kleuren en daarnaast vind ik het echt heel knap dat je zoveel detailles in hun kleding ziet. Daarnaast vind ik de achtergronden ook wel passend.

Zolf J. Kimblee: Zijn haar, stropdas en sjaal zijn echt heel netjes uitgewerkt. Voor de rest vind ik het ook hier knap dat je zoveel detailles in zijn kleding ziet. En zijn houding heeft ook wel wat.

Meer dan ga vooral zo door kan ik niet zeggen.

Unspeakable

BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 13:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Danku, mensen-die-vooral-niet-gedwongen-waren-om-iets-te-posten ^^ *deelt slytherpie, gryffchips, hufflemuffins en ravencookies uit*

Nieuw:

Image

Rai Dei the Blade uit Trigun (manga-verse), want Tegaki en de wereld moeten meer Trigun-art bevatten. Gemaakt in Tegaki, dus.

Image

Zazie the Beast, ook uit Trigun (manga-verse) en ook in Tegaki. WANT DE WERELD WIL MEER TRIGUN, JA?! D< *relt*

Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 16:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou, vooruit dan, tweede poging xD Maar niet op zoveel tekeningen als de eerste keer [a]

Midvalley uit Trigun: Mooi. Hij klopt ook ^^ Leuke kleuren... alleen die saxofoon lijkt een beetje op een banaan, als ik eerlijk ben [a]

Legato uit Trigun: Aawww, deze is schattig ^^. Dat ijsje xDD Hij kijkt wel heel dromerig, moet ik zeggen. Maar hij heeft mooi haar, en hele mooie kleren : ) Ik vind hem wel stoer

Wolfwood en Midvalley: Deze vind ik heeel erg hip. Die zonnebril en die sigaar doen 't hem. De saxofoon vind ik hier wel heel ultrahip, en dat witte pak rockt gewoon... ^^

Zolf J. Kimblee: Ik had al gezegd dat ik hem op een DE vind lijken, en dat doet 'ie nog steeds : D Maar desondanks vind ik hem nog steeds hartstikke mooi ^^ Hij kijkt heel sneaky, en die hoed vind ik een leuk detail ^^

Zazie the Beast: Oh, deze vind ik eng [a]. Die ogen springen er heel erg uit, dat heeft wel wat, net als dat haar ^^

Rai Dei the Blade: Rofl, dat haar xDD Wel hip, hoor ^^ Blijft ook een beetje een eng persoontje... [a]

Ik moet zeggen dat ik geen van deze persoontjes ken die jij hebt getekend, trouwens [a] Maar ik vind wel dat je heel goed kunt tekenen ^^

Nu krijg ik geen klap met de honkbalknuppel, hè? [a]

Where your treasure is, there will your heart be also.
Malou
Unspeakable

BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 16:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Es; whahaha xD Sylvia is idd een beetje erg gaar in die eerste pic. Ze wou maar niet lukken, dus toen had ik zoiets van **** it, ik laat 'r gewoon zo xD
*geeft een aarbeien-smoothie*

Nieuw:

Image

Dominique the Cyclops, ook uit Trigun (manga-verse). Collega van al het bovenstaande. In Tegaki, alweer, ja xD

Vivian.
Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 16:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Agni kai Ozai:
*woei* Die is echt super Very Happy knap gemaakt, toepasselijke kleuren Smile

Hakoda: Mooie tekenstijl, gave achtergrond..

Hazoka: Geel! En pretty Very Happy Very Happy Very Happy mooi kleurgebruik.. Die 'vlam' of wat is het, is ook heel goed gelukt.

Wat's wrong with that child: heb ik maar 1 ding op te zeggen xD: *rofl*

Urzai: best leuk Very Happy

Hazoka 12+ : die uitdrukkingen op die gezichten... die anatomie.. I luv it Very Happy.

Ozai + Turtleduck : nice Very Happy.

Ozai en mini Azula: awww.. cuteness :B
Ministripje: *double rofl* die uitdrukking xDD

Ozai en zn Phoenixlord armour: wow.. die armour ziet er echt goed uit.

Zuzu Tegaki-colour practice: nice colors love

Deathnote: je kan precies de sfeer voelen door dat kleurgebruik. Well done.

Ook alles waar ik geen comments bij heb gegeven: knap gedaan allemaal.. Alleen ben ik altijd bang om in de herhaling te vallen of anderen na te praten als ik ga commenten angel.

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 16:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay, nieuwe art! Very Happy Dus ik ga daar fijn op reageren [a]

Rai Dei the Blade: Oeh, het eerste wat mij opviel is die gecontreerde blik op zijn gezicht. Net alsof hij op het punt staat om te vechten, erg knap. Daarnaast zijn de kleuren weer erg mooi, net als de detailles in zijn kleding.

Zazie the Beast: Ja, zijn ogen springen er inderdaad erg uit. xD Erg knap gedaan. Daarnaast vind ik het mooi dat een gedeelte van zijn sjaal achter hem wappert. En de kleuren geven een soort van duister gevoel.

Dominique the Cyclops: Ja, deze heeft ook al zo'n gecontreerde blik, ook zijn de kleuren bij deze weer heel mooi. En de jas en het pistool zijn netjes uitgewerkt.

The Musical Mod

BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 23:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rai Dei the Blade:
Het mooie aan deze tekening vind ik dat hij zo dynamisch is. Je ziet het haar en de kleding gewon wapperen en het lijkt net of hij je gewoon echt aanvalt. Ook het kleurgebruik en de gezichtuitdrukking kloppen helemaal.

Zazie the Beast:
Ik vind het gaaf dat zijn ogen zo licht in het donker lijken te geven, dat geeft een heel mooi en dreigend effect.

Dominique the Cyclops
Net als bij Rai Dei the Blade heb je weet dat aanvallende effect, alsof ze zo uit je scherm springt en op je gaat schieten. Opnieuw veel actie en je ziet de kleding en het haar gewoon wapperen.

...I'll miss ya...
Malou
Unspeakable

BerichtGeplaatst: Wo Jul 09, 2008 18:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Muchos gracias voor de geheel vrijwillige reacties! *deelt donuts uit*

Ik heb weer een hele reeks nieuwe Tegaki-creaties, waaronder wat doodles. De doodles doe ik even eerst:

Doodle nr. 1:

Image

Wolfwood uit Trigun.

Doodle nr. 2:

Image

Knives en zijn vriendelijke, mens-lievende glimlach, ook uit Trigun.

Doodle nr. 3:

Image

Nog een Wolfwood. Wolfwood is goed doodle-materiaal? Ik probeer nette lijntjes te oefenen in tegaki, en geloof me, dat valt niet mee xD

En dan gaan we nu over naar de reeks tegaki's waar wat meer aandacht aan is besteed:

Image

Vash uit Trigun, weer een poging om nette lijntjes te maken in Tegaki.

Image

Legato uit Trigun, poging tot cell-shading qua gezichten, omdat t anders zo onduidelijk wordt allemaal xD
(en dit is mijn aanstaande echtgenoot)

Image

Midvalley uit Trigun, manga-verse. Poging tot perspectief; epic fail xD

Ik zal gelijk even verklaren waarom ik de laatste tijd zoveel Trigun-tegaki art uitpoep xD
Op tegaki moet je nml je tekening een tag geven zodat alles gesorteerd staat en het makkelijk zoeken is voor andere mensen. En die tags staan gesorteerd op populariteit. De Trigun-tag stond helemaal onderaan op pagina 5, en dat vond ik niet lief, want Trigun is een goeie anime/manga-serie. Dus ik ben als een gek Trigun-tegaki's gaan maken, en nu staat de Trigun-tag inmiddels halverwege pagina 4 xD whoohoo!

Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 09, 2008 18:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ghehe, je reden is erg cool :').

Maar, ik vind dat je prachtig kan tekenen/doodle's kan maken. (:
Ik ben niet zo fan van manga's/anime dingetjes, maar jij kan de personages erg goed weergeven!

Het spijt me dat ik op het moment niet zo'n uitgebreide post maak, maar ik ben even druk bezig, maar ik kom nog een uitgebreidere post maken xD.

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
*No Merci*
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 137 Sikkels

*No Merci* is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 09, 2008 19:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

I so lóve your drawings!

Ze zijn echt prachtig, daarom ga k op een paar van je laatste reageren ^^
Wolfwood
Simpel, maar erg leuk, ik vind de uitdrukking op zijn gezicht echt geweldig, hij kijkt zo verveeld, en die sigaret hoort er echt bij. Ook is het leuk dat de tekening niet in het zwart is, want anders zou hij een beetje donker zijn geworden denk ik. Great work dus!

Knives
Ook hier vind ik de gezichtsuitdrukking echt geweldig, wat een lieve lach Very Happy Alleen ben ik hier niet zo gek van zijn haar, maar dat ligt helemaal aan mij denk ik, ik ben gewoon niet zo zot van het kapsel zelf, ik vind zijn voorhoofd er een beetje raar door. Maar ook hier vind ik de kleur wel leuk.

Wolfwood 2
Deze vind ik het minst leuk van je hele reeks, maarja dat ligt er gewoon aan omdat je eens iets nieuws probeerde denk ik. Maar ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dat moet zijn, die nette lijnen, maar het lijkt me iig heel moeilijk dus toch goed gedaan! Alleen jammer van zijn neus, want die vind k niet zo goed gelukt.

Vash
Deze poging vind ik al veel beter gelukt, zijn jas is echt goed getekend en zijn gezicht ook, alleen vind ik de ogen en de neus wat minder, maar ach ja, ik let nu echt te veel op de details.

Legato
Deze is echt prachtig, jammer dat hij al jou aanstaande echtgenoot is, anders had ik hem geclaimd xD
De kleuren zijn geweldig en ik heb absoluut geen opmerking op de tekening, hij is echt super goed getekend.

Midvalley
Zo'n epic fail is dit toch niet naar mijn smaak xP
Ik vind hem eigelijk heel goed, leuk roze hemd ^^
Alleen vind ik het jammer dat zijn benen in elkaar overvloeien. Maar voor de rest, absoluut geen commentaar.

In het algemeen
Ik ben echt helemaal weg van je tekeningen, je hebt echt bakken talent.
En het tempo waaraan jij tekent Shocked , ik snap echt niet hoe je dat doet, maar wow, you're good Very Happy

Ik ken zelf niets van dat Trigun en dat vind k wel jammer, dus als je zin hebt om nog eens hp te tekenen [A] Nuja, maakt eigelijk niet zoveel, ik kijk al uit naar je volgende post!

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp