Auteur |
Bericht |
nisha luca
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
Woonplaats: coverd in darkness, alone, separated from all human-beings..
|
Geplaatst:
Do Mei 24, 2007 15:57 |
 |
ik weet echt een über flauwe, hij komt niet van mij hoor.
zegt een vriend van me altijd
echtzo van:
Frizo: hee meisje! ik geen opgeningszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin!
ikke: Frizo, beter zeg je dat maar Tegen fenna, ik Bats wel met m'n eigen vriend..
jah.. ik denk niet dat hij die zelf had bedacht, maar hij is gewoon té fout enzo!
-xx- Annie |
_________________ roll down the hill just to run up, and roll down again... |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 27, 2007 12:37 |
 |
Wel, ik ben nog niet zo heel veel versierd geweest, maar ik haat het als van die buitenlandse macho-jongens zo op je afkomen en je gewoon vastnemen! Dan heb ik zoiets van, ieuw! Get a life!
Echt, sommige mensen zijn echt zo stom op dat gebied. |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 27, 2007 13:40 |
 |
Het enige leuke van de foute openingszinnen is dat je volkomen legaal een sarcastische opmerking terug kan geven
"dat jurkje past geweldig mooi bij mijn vloerbedekking"
"koop er lekker zelf een en smijt die op je vloer"
"jou kleur haar past geweldig bij mijn kussensloop"
"ow, dat is kleurspoeling nummer 34. Ik zou zeggen, schaf het aan, smeer het in je eigen haar loser"
En zo zijn er heerlijke antwoorden op die domme zinnen en ik hou wel van sarcastisch zijn |
 |
daredevil
2e jaars

Verdiend:
328 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 31, 2007 18:34 |
 |
Wat wil morgevroeg op je boterham  |
|
|
  |
 |
Hermione
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 31, 2007 18:47 |
 |
@Helen; ja, zo'n opmerkingen heb ik ook al vaak gehad hoor. Zielig, eigenlijk.
"Hey, die kleren zouden prachtig op een hoopje naast m'n bed staan" *perv smile*
"Ze komen uit de jbc, maar ik zou ze niet voor op je vloer kopen. Ze staan je niet."
Sullen. =.= |
_________________ When the rain starts to pour <3 |
|
  |
 |
Schéhérazade
3e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 14, 2008 12:27 |
 |
Vorig jaar moest ik een hele tijd naast een irritante jongen van mijn klas zitten in Engels. Ik zei er nooit iets tegen, behalve als we een gesprek of zo moesten oefenen voor Engels. Elke les zei die tegen mij "En, al veel gedaan deze week?", waarop ik dan steevast zei "Nee, behalve naar je irritante gezaag luisteren, niet veel." In het begin hield hij er dan mee op, maar na een tijd begon hij door te vragen. Toen dat niet hielp (want ik kon hem nog steeds niet af; in feite was hij niet de slechtste maar het was meer zijn gezaag waar ik genoeg van had), stuurde zijn beste vriend mij een sms dat die jongen me dus iets moest zeggen. Eigenlijk wist ik al wat, want iedereen van de klas had natuurlijk zijn gedrag door, maar ik deed alsof ik dom was en heel snel heeft hij en verhaal zitten vertellen waar ik niets van verstond. Enkel de laatste zin verstond ik "Ben je boos?" Ik schoot daarop vreselijk in de lach en vroeg hem alles te herhalen. Toen was hij al een beetje gekalmeerd en eindelijk verstond wat iedereen gewoon al lang wist... |
_________________ Schéhérazade - het verhaal van de nachtegaal |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 14, 2008 15:49 |
 |
Hey kom je hier vaker! die vind ik erg.
En deze: en gast komt naar je toe en gooit een ijsblokje op de grond terwijl hji zegt: zo nu is het ijs gebroken. GRiezels.
Ik ken zoveel opmerkingen die ik terug kan maken op dat soort sneue gevallen, bijvoorbeeld zeggen dat ik niet van waterijs houd. Laat hem maar terug komen met roomijs. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 14, 2008 22:52 |
 |
Ik vind het altijd zo stom als jongens zeggen ''hij vindt je leuk'' waarna ze allemaal naar zo'n andere jongen (een vriend van hun ofzo) gaan staan wijzen... of het gaat gewoon direct ''wil je met hem?'' terwijl je ze helemaal niet kent en nooit eerder gezien hebt...  |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
  |
 |
FelixdeFeniks
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 15, 2008 11:21 |
 |
Afgelopen zaterdag:
Jongen: "Ben jij iemand?"
Ik: "..."
Jongen: "Ja, ik doe een wedstrijdje met een vriend wie de slechtste openingszin kan verzinnen."
Oh my xDD. |
_________________ Bedankt, HPF! <3
But you still pull me home. |
|
  |
 |
Aya
6e jaars

Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 3:06 |
 |
@ Helen: Gewoon de 'humor' ervan inzien of ze lekker in hun waan laten dat ze grappig zijn.
Het merendeel van de mensen die dat soort openingszinnen gebruikt, is überhaupt totaal niet serieus en willen gewoon het ijs breken
Het was afgelopen zaterdag wel heel droog :') Ken ik jou niet ergens van? is zo ongeveer één van de slapste en bekendste openingszinnen, right? Was ik even vergeten en bovendien meende ik het xD
I = ik, T = vriend die met me uitwas, K = meisje dat ik dacht te kennen.
Ik: Huh, ken ik jou niet ergens van?
T.: Slecht, Richel... Kijk uit hoor, ze is niet zo hetero als ze lijkt xD
Ik: Nouja zeg, denkt er een een mening te hebben.
K.: Hahahahaha, nee wacht, volgensmij ken ik jou ook...
T.: Ah oh. *tegen de mensen aan de tafel van K* Zullen we ze wat privacy geven? |
|
|
  |
 |
|