Poll :: Eerste scène Halfbloed Prins |
De Andere Minister (Droebel en Schobbejak bezoeken de Dreuzel Minister) |
|
19% |
[ 44 ] |
Weverseind (Bellatrix en Narcissa bezoeken Sneep; de Onbreekbare Eed) |
|
67% |
[ 154 ] |
Wel of Niet (Perkamentus komt Harry ophalen bij de Duffelingen) |
|
13% |
[ 30 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 228 |
|
Auteur |
Bericht |
everton
3e jaars

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 10, 2008 20:24 |
 |
ik denk dat ze bij wevereind beginnen, terwijl ik hoop dat ze bij het begin beginnen, want ookal is het een saai hoofdstuk, zeker niet onbelangrijk.
maar ik denk door tijd nood dat ze beginnen bij bella en narcis.
hoe dan ook, weet zeker dat het een prachtfilm wordt. |
_________________ ''..Maybe he is, maybe he isn't, but the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to..'' |
|
  |
 |
everton
3e jaars

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 10, 2008 20:29 |
 |
Witch_Eva schreef: | MrM@tthijs schreef: | Volgens mij begint ie ook bij hfdstk 3. Het is toch niet zooo belangrijk dat snape een onbreekbare eed aflegd? En een aankondeging van een nieuwe minister kan men op zoveel verschillende (en kortere) manieren doen.
grtz.. |
De scene van Wever's eind komt er sowieso in. Er is namelijk een Narcissa gecast, en dit is een stukje in het verhaal waar Narcissa belangrijk is. Plus Helena Bonham Carter komt terug als Bellatrix. Dit is ook de enige scene in heel boek 6 waarin Bellatrix zit. Dit lijkt mij dus duidelijk dat ze de scene van "Wever's eind" verfilmen. |
Eva, je hebt echt gelijk, het is een heel belangrijk hoofdstuk,
je kunt het simpelweg niet weglaten.
er zit zoveel boodschap in, Snape wist dat hij Dumb moest vermoorden, wij niet, wij dachten; bastaard! we zien de relatie tussen Narcis en Bella,
en we krijgen een heel vertekend beeld van Snapy, wat de hele bedoeling is.
etcetc. |
_________________ ''..Maybe he is, maybe he isn't, but the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to..'' |
|
  |
 |
ilseee
1e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 22:16 |
 |
Het lijkt me zelf leuk als ze beginnen met de 'andere' minister, maar aangezien er al foto's zijn uitgelekt waarop een smekende Narcissa staat afgebeeld denk ik dat dat de eerste scène zal worden.. tsja ze moeten er bepaalde scènes uithalen natuurlijk.. |
|
|
  |
 |
Keaton
3e jaars

Verdiend:
84 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 7:21 |
 |
Als ze Weverseind erin doen dan zal het ministerhoofdstuk er niet in komen, want dan is de overgang va spanning te groot denk ik.
Ik denk dan ook dat ze met Weverseind beginnen omdat het ten eerste een spannend moment is die de aandacht meteen wekt, en daarnaast is de introductie met Narcissa dan gelijk gedaan en goed verwerkt. |
_________________ "Populair bij jong èn oud.
En terecht, want wie eenmaal kennis heeft gemaakt met de sympathieke tovenaarsleerling is voorgoed verkocht!"
En zo is het maar net! |
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 14:51 |
 |
Ik weet bijna wel zeker dat ze dat stuk van de ministers eruit laten en beginnen bij Weverseind. Dat is inderdaad erg belangrijk voor de rest van het verhaal.
Maar het zou natuurlijk ook goed kunnen dat ze weer bij de Duffelingen beginnen, en dat Perkamentus Harry komt halen. Omdat de eerste scenes meestal met harry beginnen.
Nou ja we zien het allemaal wel. Ik kan in ieder geval niet meer wachten totdat we de film eindelijk kunnen zien. |
|
|
  |
 |
magical
6e jaars

Verdiend:
293 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 18, 2008 14:35 |
 |
Ik hoop dat ze beginnen met het stuk van Weverseind. Vooral omdat dit toch een groot verloop heeft vind ik met de rest van het boek en waarom Draco een afkeer van Sneep heeft gekregen. Ik hoop echt dat ze daarmee beginnen en anders hoop ik de andere minister hoewel ik dat dan wel vervallen van cruciale informatie zou vinden, als ze Weverseind ervantussen laten. |
_________________ ♥ Shé's A Maniac, Maniac On The Floor And Shé's Dancing Like Shé's Never Done Before ♥
|
|
  |
 |
|
| |