Auteur |
Bericht |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 28, 2008 17:09 |
 |
Miss Und@ztood schreef: | San Riddle schreef: | Ik moet me echt schamen als fan; de clip van Lollipop is uit en ik wist het gewoon niet! Maargoed, ik zag het hier ook niet staan, dus ik ben niet de enige xD
Anyway, voor de nieuwsgierigen;
Love's gonna get you down |
Oh dat wist ik ook niet! Zenden ze die niet uit op TMF ofzo?
Maar ik word die tekenfiguurtjes die altijd terugkomen in zijn clips wat beu... |
Ik heb geen idee, ik kijk nooit TMF :') Maar ik zag hem in de TOP40-lijst erbij staan en toen bedacht ik dat er dan ook wel een officiele vid van moest zijn en tadaah xD
En ik moet eerlijk toegeven dat ik die figuurtjes wel schattig vind. Ik vind deze iig leuker dan die van Relax, want hier zit ook echt een verhaal in. Het is wel écht Mika om zulke vids uit te brengen, denk ik. |
 |
Stik-de-moord
1e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 07, 2008 16:36 |
 |
Het eerste nummer wat ik van hem hoorde was Relax
daar kreeg ik spontaan hoofdpijn van, en ik zijn muziekstijl sprak mij niet echt aan, maar toen ik hoorde ik Big Girl, en die vind ik geweldig, er staan dan ook een paar nummers van hem op mijn mp3. |
_________________ Netheid is voor de dommen,
een genie beheerst de chaos |
|
  |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 07, 2008 11:02 |
 |
*kickht Topic zwaar omhoog*
Morgen is dan eindelijk het concert van Mika. Ik kijk er echt al heel lang naar uit, en ben nu ook best wel hyper. XD
Ik ben benieuwd wat jullie van het concert vonden. Gaan jullie toch wel hier neerzetten denk ik? |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 07, 2008 11:14 |
 |
San Riddle schreef: | Miss Und@ztood schreef: | San Riddle schreef: | Ik moet me echt schamen als fan; de clip van Lollipop is uit en ik wist het gewoon niet! Maargoed, ik zag het hier ook niet staan, dus ik ben niet de enige xD
Anyway, voor de nieuwsgierigen;
Love's gonna get you down |
Oh dat wist ik ook niet! Zenden ze die niet uit op TMF ofzo?
Maar ik word die tekenfiguurtjes die altijd terugkomen in zijn clips wat beu... |
Ik heb geen idee, ik kijk nooit TMF :') Maar ik zag hem in de TOP40-lijst erbij staan en toen bedacht ik dat er dan ook wel een officiele vid van moest zijn en tadaah xD |
Ik reageer een beetje laat maar de clip was inderdaad ook op TMF. Ik heb hem wel een paar keer voorbij zien komen op TMF. Maar niet heel vaak het liedje is namelijk niet zo'n heel succes geworden in Nederland. Ik blijf het ergens ook nog steeds raar vinden dat hij steeds maar liedjes van zijn eerste album uitbrengt. Is hij al bezig met een nieuw album ofzo? Want als hij zo door gaat dan heeft hij alle liedjes uitgebracht. xD Er zijn nog een paar te gaan. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
The Kilik Girl
2e jaars

Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 10, 2008 12:15 |
 |
Het concert was echt geweldig!! Sam sparro had ik al een keer opgezocht op youtube en ik was niet zo onder de indruk. Maar toen ik hem zag optreden was hij echt heel goed. Dat andere voorprogramma was echt saai. Tijdens hun optreden zaten mensen 'we want Mika' te roepen. En ik dacht precies hetzelfde
Mika was echt super. Ik heb hem al zo vaak gezien op youtube. Het was echt heel erg raar om hem in het echt te zien in het begin. Hij is echt 10x zo beter in het echt. En hij heeft zo veel energie op het podium. Ongelofelijk.
De intro o.a. was net een circus. Er 'zweefde' een clown in de lucht. Ik vond het echt heel erg mooi.
Ik heb echt met alles mee zitten zingen. Ook met het nieuwe liedje rain. Tja youtube hé Ik vind het een heel mooi liedje.
En ik stond helemaal vooraan. Alleen een iemand voor me.
En ja Mika is al bezig met een nieuw album. Er zijn zelfs geruchten, dat het al klaar is. Maar daar geloof ik dus helemaal niks van. Dat duurt nog wel even. Ik gok dat het album uitkomt in december? Perfecte timing  |
_________________ How much do you love me?
How much you care?
How much do you need
me when I'm not there?
~Mika~ |
|
  |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 10, 2008 13:45 |
 |
Mika was echt AWESOME!
Hij is zó hyper op het podium, en het sprak Nederlands!! ^^
Ik heb een heel blog gemaakt op Hyves, die plaats ik hier maar. Dan heb je gelijk een verslag. [a]
------
More than Briliant.. <3 MIKA @ WESTERGASFABRIEK!!
Wat een feest. Wat een circus. Wat een sfeer. Het was echt he-le-maal GEWELDIG! Eigenlijk nog meer dan geweldig. Het was Awesome, fantastisch, briljant, super goed. En dat is nog maar de helft van hoe ik het eigenlijk vond. Je had er echt bij moeten zijn om te voelen hoe het was.
We hadden 2 voorprogramma's. En die waren echt niet goed. Duurde bij elkaar iets van 1,5 uur, hoewel de eerste opzich wel oké was. Dat was Sam Sparro. En Sam heeft een best wel erge kledingsmaak. Hij had een soort van legging aan met goud en zwarte strepen, en een poncho omdat het kon regenen. En die had fluor strepen. Heel erg niet mooi. Maar de muziek was opzich wel oké. Om je even mee te vermaken dan.
Maar toen kwam Hercules and Love Affair. En dat was echt BAGGER. Zacht uigedrukt. Een vrouw, die zich kleedde enzo als een man, die leek wel 11/12, omdat ie gewoon heel klein was. En dan had je ook nog een vrouw en die danstte echt als een hoer. Heel erg vervelend. Ze gingen ze hele tijd maar achter elkaar door, dus die *censuur*muziek bleef je 3 kwartier lang horen.
Maar toen. Toen begon het. Het was echt Made of Awesome. Eigenlijk was heel het podium een circus. Er hingen allemaal van die lampjes, en er was aan de achterkant zo'n grote clown op een doek. Ook met lampjes. Heel Mika.
En toen kwam er allemaal clowns, en mensen op stelten en acrobaten. Die waren eerst helemaal hyper, en toen gingen ze steeds langzamer en toen stopte ze. Maar toen ging ineens de muziek aan en kwam Mika! Hij begon met Relax, en echt iedereen zong mee. En iedereen gillen natuurlijk. En klappen. En springen. Heel vet allemaal.
Toen kwamen er nog een aantal nummer. Stuck in the Middle, My Interpetation en Billy Brown. En dat was wel vet. Want ik zag dus die blazers aankomen, en, gek als ik ben, schreeuw ik keihard BILLY BROWN!! En iederen gillen. [a] Was grappig.
En toen, toen kwam Any Other World. En die was echt mooi. Alleen hij speelde met zijn Piano. Hij zong het zo mooi en zuiver en lief. Ik moest huilen. Het blijft echt een super nummer. En iedereen zo met hun handen meezwaaien enzo. En zingen natuurlijk.
En, Love Today was écht heel gaaf. Er kwam zo'n man, helemaal in het zwart, met een pop van 2/3 meter hoog. Dat was een skelet. En die bestuurde hij. En Mika had zo'n parapluutje, en daar ging ie onder. Want hij was bang. Maar toen kwam die Skelet man achter hem staan, en toen gaf ie hem een knuffel. En toen ging de muziek steeds wat sneller en deed hij een uithaal, die echt niet normaal was. En toen echt KABAM!! EVERYBODY GONNA LOVE TODAY! Iedereen springen, en zingen en gillen. Maar dat deden ze toch al.
Achter Love Today kwam nog een heel stuk intrumentaal. Die drumster had allemaal van die vuilnisbakken klaargezet, en Mika ging dus daarop drummen. En dat was echt VETJES!! Want hij deed zijn shirt uit! En hij is GESPIERD! Met WASBORD! Al die meiden (en vast ook jongens) gingen allemaal gillen enzo.
Maar het was echt heel stoer. Want hij ging dus battlen met die drumster. Heel gaaf. En toen moesten wij meeklappen.
Aan het einde, toen iedereen dacht dat het afgelopen was, deed ie nog Lollipop, en niet gewoon. Er kwam nog een heel stuk vooraf.
Er kwamen 2 van die helpers van het concert, en die hielden zo'n wit doek vast. En toen maakte ze het helemaal donker. Achter dat doek stonden mensen (bandleden) in een konijnenpak. Dus die zag je. De schaduw dan. Toen gingen ze met zijn vieren dansen, alleen toen gebeurde er iets waardoor ze elkaar gingen trappen, en toen gingen ze steeds om de beurt weg. Toen was er dus nog 1 over. Maar toen kwam er een tijger, en dat was Mika. Hij ging dat laatste konijn wegwerken, en toen kwam hij erachter vandaan, deed dat masker af en toen kwam Lollipop. Iedereen gillen, iedereen blij. Ik ook natuurlijk.
O! En er was ook nog een nieuw nummer van zijn nieuwe CD! Rain heette die. Wel toepasselijk, aangezien hij dat aan het einde deed, en aan het einde van het concert, toen het afgelopen was, toen begon het dus te regenen, terwijl we hadden gehoopt dat dat niet zou gebeuren.
Maar het was een heel mooi, rustig nummer. Met een koortje. Hoop echt dat zijn nieuwe cd snel uitkomt.
Al met al was het dus echt een super gezellig avond. Samen met Lisa. Ik heb echt genoten en ben uit mijn dak gegaan.
Dat ik nu pijn aan mijn voeten heb en mijn stem schor is was het echt dubbel en dwars waard!! |
 |
__xSmartie
3e jaars

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 17:40 |
 |
Hij is echt leuk! Ik heb z'n cd en die is gewoon te gek!
Van z'n liedjes word je helemaal blij, ze zijn echt grappig.
Hij is lekker gek, dat is zo leuk aan hem. Hij doet lekker waar hij zin in heeft! |
_________________ OMG.
8 Maanden later! |
|
  |
 |
noisecontrollers
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 14:51 |
 |
ik vind het muziek van Mika wel chill om naar te luisteren, ''Relax take it Easy'' en ''Happy Ending'' vond ik echt leuk om naar te luisteren. maar ''lollipop''? dat vond ik echt zo'n slecht lied  |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
  |
 |
|
|