Auteur |
Bericht |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 18, 2008 5:26 |
 |
Ik werk dus al een heel jaar door als babysit en gisteren heb ik mijn CV binnengedaan in Delhaize en een kledingwinkel.
Vandaag doe ik mijn CV binnen in een ijssalon dat gisteren gesloten was.
In de kledingszaak kan ik enkel komen als iemand van de vaste jobstudenten ziek wordt of op reis moet ofzo. Want daar werken ze met vaste vakantiewerkers. In Delhaize nemen ze regelmatig mensen aan.
Ik ga bij de eerste werken die me contacteerd.  |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
noisecontrollers
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 15:02 |
 |
ik heb gewoon een vaste baan sinds en halfjaar, ik werk niet alleen in de vakantie maar ook gewoon na school enzo, ik werk 3x in de week en dan maar hoogstends 5 uur in de supermarkt in de stad en toch verdien ik nog aardig, dan moet ik een beetje schappen bijvullen, bestellingen opschrijven en doorgeven. spullen bestellen die dan later worden gebracht. |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
  |
 |
Glamorous_
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 15:23 |
 |
Ik werk van dinsdag tot zaterdag in de kassen ( in de gerbera's )
ik vind het wel heel leuk alleen het is altijd zo heet
maar ik ga in september mischien op zaterdag in een kapsalon werken want dan ga ik ook kapper opleiding doen  |
_________________ ][i] x ! Twinkel Twinkel little starr[i/] |
|
  |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 05, 2008 21:55 |
 |
Ik heb ook vakantiewerk ^^ De uren verschillen en ook de dagen.
Ik werk in een brasserie. Achter de toog. De zaak is van ouders van een vriendin en we gaan met die familie ook elk jaar op vakantie dus dat is wel oké. Het is best wel leuk werk maar alleen soms best wel vroeg xD. Maar het is nu niet zo veel dagen in de week ^^ één, twee of drie en soms helemaal niet. En dan helpt mijn vriendin ook maar zij doet zaal. Opnemen dus. Ik wist trouwens niet dat er zoveel soorten bieren en sterke dranken bestonden xD Da's best irritant. Dan moet je altijd vragen hoe iets moet en dan alle soorten koffie's daar nog eens bij. Achja, al doende leert men zeker?  |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 06, 2008 6:16 |
 |
Ik werk bij de V&D hier in Goes. Maar dat doe ik ook als het geen vakantie is. Dan alleen wat minder, nu werk ik rond de 25 uur per week, anders rond de 10. Het verdiend niet echt super goed, maar het is wel leuk werk, dusja. Ik sta bij het Goud&Zilver. *Bling bling*  |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 06, 2008 7:38 |
 |
Ik werk 40 uur per week, aangezien ik een vaste baan heb. Ik werk bij een reisorganisatie vlakbij Den Bosch. Dit bevalt me wel, maar ik ben wel aan het kijken naar iets anders wat beter verdient, want reiswereld verdient helaas nog steeds erg slecht.
Als bijbaantje maakte ik altijd kantoren schoon. Dat verdiende echt supergoed.. |
|
|
  |
 |
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 06, 2008 15:11 |
 |
Op het moment heb ik helemaal geen bijbaantje, omdat ik afgelopen jaar volledige werkweken heb gewerkt. Dus nu heb ik gesolliciteerd bij een schoenenwinkel en een winketje waar ze baby- en kinderkleding verkopen, maar daar hebben ze pas mensen ndig NA de vakantie, dus dan krijg ik er pas iets van te horen. Nu heb ik mezelf ook nog ingeschreven bij het CWI - in de hoop dat we nog kinderbijslag krijgen :') - om te kijken of ik nog kan werken tot de school begint - ook is dat niet meer lang - en misschien kan ik daar ook nog blijven werken als ik weer naar school ga.
Ik heb wel altijd bij de Albert Heijn als vakkenvuller gewerkt, maar toen k daar geen volledige werkweek kreeg, heb ik daar ontslag genomen. Ik zou graag terug willen, maar de baas is een stom mens en al mijn oude collega's gaan weg -_-'. |
|
  |
 |
XrAxY-xScAr
Death Eater

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 06, 2008 15:53 |
 |
Ik werk op dit moment vanaf april bij Albert Heijn als vakkenvuller. Ik ben begonnen op Houdbaar, en al gauw merkte ik dat ik het saai en niet leuk vond. Toen werd ik gevraagd om enkel op zaterdag op brood te gaan staan, ik heb met alle liefde geaccepteerd. Maar ik ben nog maar 15, dus ik mag nog niet bakken en snijden.
Vorige week heb ik tegen mijn teamleider gezegd dat ik, wanneer ik 16 ben, wil stoppen met Houdbaar en verder ga met Brood. Dus ook snijden en bakken, dat vind ik echt leuk om te doen. En toen zei hij: "Dat hadden we al bedacht, maar fijn dat je het bevestigd!" XD Hij was echt reuze blij, want er is tekort aan mensen bij brood. Voor de rest geen ervaring met bijbaantjes.
Iemand ervaring bij Albert Heijn bij brood? |
  |
 |
lijpeloena
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 19:12 |
 |
Ik werk in de zomervakantie 40 uur per week bij een wervings & detancherings bureau als vakantiewerk.
Zijn best lange dagen als je alleen maar aan de telefoon zit en bedrijven belt maar het is wel te doen |
_________________ It's just like everything is fading away, with the time that I don't see you. It's just like I miss you like I never missed someone before
|
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 17:45 |
 |
Ik heb net 11 dagen voor een poetsbedrijf gewerkt op de Antwerpse WaterWerken (AWW). Het verdiende wel erg goed! ^^' (11 euro per uur + 5 euro vervoerskosten.) Ik denk dat ik het anders niet had gedaan Maar ben wel blij dat de 11 dagen voorbij zijn...  |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
  |
 |
yvje94
1e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 18:43 |
 |
ik werk in de vakantie ongeveer 3 à 4 dagen in de week, en als er werk is ook nog op zaterdag in schooltijd |
_________________ ''Look... at... me... ' he whispered.
The green eyes found the black, but after a second something in the depths of the dark pair seemed to vanish, leaving them fixed, black and ampty.'' |
|
  |
 |
ihv
1e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 18:49 |
 |
ik doe geen vakantie werk maar ik heb een vast baantje 6x per week de Gelderlander rondbrengen( regionaal dagblad) het verdient €6,- per wijk en per wijk ben je 40 minuten bezig |
|
|
  |
 |
harrypotterfreakz
7e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 22:26 |
 |
Ik werk nu sinds 1 augustus al weer 1 jaar bij Makro Hengelo achter de kassa. Maar waarschijnlijk neem ik miv 15 december (jeej.. nog 4 maand ) daar ontslag, want ik ga dan met de kerst, de krokus en de pasen naar Oostenrijk om skiles te geven. En dat is een veel leuker bijbaantje dan Cassière! Aangezien we bij de Makro de laatste 4 weken van 't jaar geen vrij mogen en ik met de kerst zeker weten naar Oostenrijk ga... stap ik mooi op
Voor de rest bevalt de makro wel . Ben net van een 9 uren contract naar een 6 uren contract gegaan ivm school. Dus mooi weinig werken en toch nog redelijk betaald krijgen Beter kan niet! Voor de rest doe ik "vrijwilligerswerk" in ons mooie Tuindorpbad! |
|
|
  |
 |
Tim Lupos
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 09, 2008 0:36 |
 |
Ik werk sinds 2½ maand bij tankstation. Voor 3 tot 4 dagen per week, alhoewel ik de komende 2½ week iets meer moet werken als normaal. Verdiend behoorlijk goed maar ik sta wel vaak in mijn eentje. Maar het salarisstrookje maakt alles dan weer goed.  |
_________________ Tokio Hotel is pure shite. Till would open up a can of Mein Teil on all their asses and f*cking cook them girly faggots. |
|
  |
 |
Darlene
Dreuzel

Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 10, 2008 17:17 |
 |
Ik werk 2-3 dagen in de week. Ik werk in een bibliotheek. Daar moet ik de binnen gekomen boeken opruimen. |
_________________ De mensheid heeft mijn hart en dat vergt al mijn krachten.
Dat zijn er 4 miljard dus jij moet even wachten. |
|
  |
 |
|