Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 04, 2008 20:15 |
 |
Maschine schreef: | Ik bedoelde te zeggen dat Zwadderich meer doet met de gehele afdeling. Cho heeft wel een vrij grote groep om zich heen, maar dat zal lijkt mij niet zo veel zijn als bij Zwadderich. Nouja het kan wel, maar bij Zwad merk je meer dat ze bijv. het spotkoor organiseerden. Cho heb ik nog nooit iets zien organiseren (of 1 van haar vriendinnen) |
Dat komt omdat er gewoon niet veel van Ravenklauw (of Huffelpuf) vertelt word. Misschien worden er wel allemaal clubjes georganisseerd en doen ze juist wel heel veel dingen samen. Van Slyth kan ik nou ook niet echt spreken van een vriendengroep. Alleen Draco, Crabbe en Goyle zijn de hele tijd samen. Voor de rest is iedereen nogal individueel bezig. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Stik-de-moord
1e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 19:30 |
 |
Ik heb het idee dat er in Zwadderich veel minder leerlingen zitten, ook bij de indelingsceremonies komen er niet zo vaak leerlingen bij Zwadderich. En in Zwadderich zitten volgens mij alleen bloedzuivere tovenaars, en die zijn allemaal familie van elkaar. Volgens Sirius in deel 5. |
_________________ Netheid is voor de dommen,
een genie beheerst de chaos |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 19:51 |
 |
Stik-de-moord schreef: | Ik heb het idee dat er in Zwadderich veel minder leerlingen zitten, ook bij de indelingsceremonies komen er niet zo vaak leerlingen bij Zwadderich. En in Zwadderich zitten volgens mij alleen bloedzuivere tovenaars, en die zijn allemaal familie van elkaar. Volgens Sirius in deel 5. |
Volgens mij is de verdeling wel redelijk goed hoor. In Harry's jaar kennen wij 9 Slytherins. Daarentegen kennen wij maar 8 Gryffindors in Harry's jaar. Ik denk dat het steeds wel gelijk op loopt. Daarbij zitten echt geen bloedzuivere tovenaars in Slytherin. Wat dacht je bijvoorbeeld van een Snape die een halfbloed is. Zelfs Tom Riddle/Voldemort zelf was een halfbloedje. Millicent Bulstrode is zelfs een muggleborn. Dus dat valt ook allemaal wel mee. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Maschine
5e jaars

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 13:54 |
 |
Ja, en Ron en Marcel zijn toch ook Pureblood's? Dus dat is dan weer niet waar.
Maar er zijn ook een hoop leerlingen die we niet kennen, dus misschien zijn daar wel veel Zwadderaars bij. Hoewel ik het betwijfel... |
_________________ Maschine - Ex-Moderator HPA |
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 23:19 |
 |
Volgens mij is het wel waar wat je zegt, maar als je Hermelien dan even bekijkt, die heeft toch ook nog wel vriendinnen. En in Zwadderisch zal het ook niet altijd échte vriendschap zijn, toch? Maar als je onze vriendenkringen vergelijkt, met de hunne, dan kan ik je wel volgen in wat je zegt.
xx |
_________________ Check it out, please! |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 23, 2008 8:26 |
 |
Volgens mij heeft Hermelien niet zo veel vriendinnen hoor. Niet in haar eigen jaar in elk geval, ze heeft Ginny en Loena maar daar blijft het ook wel bij. Ik denk dat Eva gelijk heeft, we weten idd maar heel weinig over hoe de Ravenclaws en de Huffelpufs met elkaar om gaan. Dus ik vind het kort door de bocht om te zeggen dat Zwadderich meer een vriendenkring is. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
xKIMx
1e jaars

Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 11:24 |
 |
ik vind het neit echt een vriendengroep.. eigenlijk meer als.. nouja,
Zoals Harry, Ron en Hermelien vrienden zijn zijn Malfidus, Korzel en Kwast dat ook. zo zie ik het.
Maar idereen beleeft het anders  |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 11:27 |
 |
xKIMx schreef: | ik vind het neit echt een vriendengroep.. eigenlijk meer als.. nouja,
Zoals Harry, Ron en Hermelien vrienden zijn zijn Malfidus, Korzel en Kwast dat ook. zo zie ik het.
Maar idereen beleeft het anders  |
Maar Harry,Ron en Hermelien zijn toch ook een groep vrienden? Dus als jij Malfidus,Korzel en Kwast ook zo ziet dan zijn zij ook een vriendengroep. xD
@Maschine ik heb het idee dat we redelijk de mensen wel kennen die in Harry's jaar zitten en die in Slytherin zitten. Er zitten zo'n 10 mensen in elk jaar. En we kennen er ongeveer negen dus ik denk dat er dan niet heel veel bijkomen. |
|
  |
 |
xKIMx
1e jaars

Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 12:20 |
 |
Eehm jah xD maar eeh xD naja, Ik dacht dat ze heel zwadderich bedoelde als 1 hele grote vriendengroep xD |
|
|
  |
 |
|