Auteur |
Bericht |
PureMagical
Dreuzel

Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 16:10 |
 |
Ik heb nog geen topics over deze jongens gezien. Dus als die er wel is verwijder deze dan maar.^^
Citaat: | Joe [18, links], Nick [15, midden] en Kevin Jonas [20, rechts] zijn de drie broers die de wereld langzaam overnemen. Maar ze begonnen als normale jongens in een gewoon Amerikaans gezin in Wyckoff, New Jersey.
“Toen ik 2 jaar oud was, begon ik meteen met zingen toen ik wakker werd en ging iedere seconde van de dag door.” Aldus Nick. Hij werd ontdekt bij de kapper toen zijn haar geknipt werd. Een vrouw verwees hem naar een zakenmanager.
Kevin begon met gitaar spelen toen hij een weekje ziek thuis was. “In plaats van ‘The Price Is Right’ achter elkaar door te kijken, pakte ik een leer-jezelf-gitaar-boek. En sinds toen heb ik de gitaar niet meer neergelegd.”
Joe had een heel andere toekomstplanning. Hij wilde een cabaretier worden! Hij heeft zelfs ooit gezegd dat hij nooit zou gaan zingen! Maar hij geeft wel toe dat hij veel naar muziek luisterde en vooral naar rock.
Toen Nick een solo-carriere aangeboden kreeg, schakelde hij de hulp in van zijn broers. Ze schreven het eerste nummer dat ze ooit samen schreven en noemden het ‘Please Be Mine’. Vanaf daar werd het een groepsproject.
Sinds die dag zijn de broers ver gekomen. Ze hebben intussen 2 albums uitgebracht in de VS. Van het eerste album ‘It’s about time’ zijn 620.000 kopieen verkocht. Dit album wordt niet meer verkocht in winkels, maar wordt wel verhandeld voor minstens 200 dollar!
Het tweede album ‘Jonas Brothers’ heeft de platinum plaat gehaald op 20 februari 2008, toen er meer dan 1,097,575 kopieen waren verkocht! Ook is dit album 100% te recycelen.
Op 20 juni zullen ze te zien zijn in Amsterdam waar ze openen voor Avril Lavinge in de HMH.
Bron: Jonas-brothers.nl |
Ik ben echt een ontzettende grote fan van deze drie broers. Hun muziek is echt geweldig! Ze hebben alle drie fantastische stemmen. Ze hebben op dit moment zelf een eigen reality serie die elke vrijdag te zien is in Amerika waar ze worden gevolgd terwijl ze op tour zijn. En op 20 Juni komt hun film ook uit genaamd Camp Rock! Ook zijn ze al te gst geweest bij grote amerikaanse talkshows zoals Ellen DeGeneres & Oprah.
Een paar leuke nummers van ze:
SOS: http://www.youtube.com/watch?v=8JUvbJekM88&feature=related
When you look me in the eyes: http://www.youtube.com/watch?v=-ZBoPlCzuRY&feature=related
Hold On: http://www.youtube.com/watch?v=xo0bpPbiUlM&feature=related
Hollywood: http://www.youtube.com/watch?v=d_SEySoj2ik
Year 3000: http://www.youtube.com/watch?v=yNPg2j4B1r4
Australia:http://www.youtube.com/watch?v=khHlTy6-6oU |
_________________ ......? I'm thinking!
Laatst aangepast door PureMagical op Do Jun 12, 2008 17:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 16:26 |
 |
Ik heb een paar nummers geluisterd en..tsjah, ik vind ze ten eerste te jong. Ze zijn veels te jong om (legaal) over te obsessen XD. Daarnaast geloof ik 'serieuze' teksten niet van zulke jongen jochies. Daarnaast zien ze er nogal..euhm. gestyled uit.
De muziek is wel leuk, daar zal ik eerlijk over zijn. Al vind ik het net onder het niveau van andere bands die ik leuk vind...ze blijven ietsiepietsie te commercieel overkomen....teveel 'wij willen megaveel geld verdienen' zeg maar.. |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Ballerina Girl
Dreuzel

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 16:29 |
 |
tjah je kan gelijk hebben ze zijn erg jong, maar klinken wel vet ik ga ze zien volgende week vrijdag want ze zijn et voorprogamma van Avril Lavigne... best netjes gedaan van ze vind ik ... |
_________________ "Knock knock"
"Who is there"
"You know.."
"You Know Who?"
"YEAH! AVADA KEDAVRA" |
|
  |
 |
PureMagical
Dreuzel

Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 19:31 |
 |
Ballerina Girl schreef: | tjah je kan gelijk hebben ze zijn erg jong, maar klinken wel vet ik ga ze zien volgende week vrijdag want ze zijn et voorprogamma van Avril Lavigne... best netjes gedaan van ze vind ik ... |
Ben het met je eens. =) |
_________________ ......? I'm thinking! |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 19:38 |
 |
PureMagical schreef: | Ballerina Girl schreef: | tjah je kan gelijk hebben ze zijn erg jong, maar klinken wel vet ik ga ze zien volgende week vrijdag want ze zijn et voorprogamma van Avril Lavigne... best netjes gedaan van ze vind ik ... |
Ben het met je eens. =) |
En dat is spam, gelieve dat hier niet te doen. Beargumenteer! |
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 15:14 |
 |
Ik luisterde naar de JB nog voordat ze zo bekend werden ^^'
De muziek vind ik echt geweldig! Ook de teksten passen er bij .
Ik hoop alleen wel dat ze nie zo'n hype worden als Tokio Hotel.
Ik ben niet geobsedeerd door hen maar ik vind ze wel awesome. (:
Ook vind ik het erg cool dat ze het al op zo'n jonge leeftijd zo ver hebben geschopt.
Ze zijn volgens mij nog niet zo lang bezig en ze spelen al in het voorprogramme van Lavigne. ^^' |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 16:16 |
 |
Ik heb net een aantal nummers beluiserd en mwah... ik vind het niet echt zo speciaal. Leuke muziek, maar niet iets wat ik de hele tijd wil luisteren. Ik zal niet zeggen dat de boys er niet leuk uit zien Maar nee, ik vind gewoon niet dat ze een speciale stem hebben ofzo. Gewoon... normaal en niet bijzonder. Ik dacht eerst dat het wel wat voor me zou worden, maar nu ik de nummertjes heb geluisterd, denk ik het toch niet XD |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 19:29 |
 |
Ze waren vanmiddag bij Oprah te gast. En wat ik verwachtte was ook waar. Het publiek van deze drie jongens ligt vooral in de leeftijd 13 tot 17 jaar....
Daarom spraken ze me dus al niet aan, ik ben gewoon niet de doelgroep XD |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 19:48 |
 |
Met mijn 16 jaartjes val ik daar mooi tussen, maar ja... ik ben dus geen fan. En de grootste reden is: deze band brengt niets nieuws! De muziek stijl kennen we al en de stemmen zijn niet echt nieuw. Niet spetterend genoeg om mij ervan te overtuigen.
Liedjes zijn wel leuk, maar niet leuk genoeg om de hele tijd te draaien. (voor mij dan ^^) |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 19:48 |
 |
Ik vind ze zelf niet zo succesvol. Ik hoorde ze vandaag toevallig op de radio, maar het was echt zo'n twaalf in een dozijn liedje. Ze kunnen wel leuk zingen ofzo, maar het is niet echt mijn ding. Het is echt van die gillende meisjes muziek (like Tokio Hotel) en daar houd ik niet van. Ik houd sowieso niet van commerciële troep, dus ja. |
|
  |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 20:32 |
 |
ik vind het zo'n bandje dat als ze op de tv langs komen je wel even blijft kijken maar ze niet gaan downloaden of kopen ofzo. de muziek valt mee maar het is al is gedaan, door tientalle andere bands en tjsah, daar zitten sommige niet op te wachten. ik zelf vind ze er ook nogal commercieel uitzien, waar ik op zich geen problemen mee heb, als het geweldige muziek zou zijn. maar daar vallen ze niet echt onder. het valt onder 'leuk voor 1 keer, meer niet'. maar dat is mijn menig natuurlijk :] |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 27, 2008 16:51 |
 |
Ik heb me bedacht xD IK vind ze nu wel erg goed. Ik vind vooral year 3000 leuk. Die kan ik blijven draaien <33 S.O.S. vind ik ook erg leuk. Verder heb ik nog niet echt gekeken.
Ik luisterde eerst year 3000 zonder op te tekst te letten. Ik vond het wel leuk klinken en lette even op. Ik vind het echt een leuke lyrics. Het liedje is lekker swingend =D |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 27, 2008 17:11 |
 |
Nee, ik vind hier niks bijzonders aan. Niet meer talent dan de gemiddelde zingende jongetjes van tegenwoordig en ook zij hebben hun uiterlijk mee. Ik klikte op Year 3000 in de hoop dat het geen cover zou zijn van Busted, maar helaas... Dat is het wel. Daarbij vind ik ze bij andere nummers klinken als de zoveelste Aaron Carters. Neen, afgekeurd.
Samengevat: Nee, niet mijn smaak. |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
Ailey
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 27, 2008 18:58 |
 |
Jonas Brothers, ze zijn best schattig vind ik. Ik vind hun muziek niet slecht en sommige liedjes zijn wel erg lief (zoals hello beautiful en when you look me in the eyes). Het is niet dat ik ze van hier tot daar ken, ik heb hun album een tijd terug gedownload, ik vind het niet slecht, maar ik luister ze ook niet vaak. Ik vind het een bandje van af en toe eens luisteren, maar niet meer. Ik ben benieuwd hoe ver ze nog gaan komen, gezien hun doelgroep en hun talent, want hun succes hebben ze niet alleen aan hun talent te danken, ook vooral aan hun uiterlijk. |
  |
 |
Astridvg
1e jaars

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 12:16 |
 |
Ik vind de muziek van de Jonas Brothers echt hardstikke leuk. Het is wel overduidelijk dat ze van Disney Channel afkomen, dat merk je gewoon op een of andere manier.
Nouja, in Amerika zijn ze in ieder geval wel héél erg populair en ook op de Nederlandse hyves merk ik al dat de populairiteit stijgt.
Mijn lievelingsliedje is Goodnight & Goodbye. Zelf ben ik dus ook wel fan. Het is alleen dat ik niet zo zou zijn dat ik zou gaan slapen voor een concert ofzo, wat in Amerika voor de Jonas Brothers wel gebeurd. |
|
|
  |
 |
|