Auteur |
Bericht |
miss louise
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 10, 2008 9:32 |
 |
Ik heb ze allemaal in paperback. Het is goedkoper en makkelijker. Altijd als ik een nieuwe Harry Potter in huis heb knak ik de rug gewoon even door midden - niet letterlijk natuurlijk - zodat ik makkelijk kan bladeren zonder dat de bladzijdes meteen weer terugvliegen. Met een gebonden versie kan je hem niet 'knakken', dus nee, liever paperback. |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
  |
 |
Shadowplay
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 11, 2008 10:58 |
 |
Gebonden vind ik beter, alleen heb ik een paar boeken als cadeau gehad als paperback. Ik moet zeggen dat het niet tegenvalt, maar het gaat wel sneller stuk als de gebonden. Gebonden kan je ook langer bewaren, maar ik denk dat als ik later als ik geld heb en verdien ze allemaal gebonden ga kopen. ^^" Dat is nog een jaartje ofzo. |
|
|
  |
 |
Stik-de-moord
1e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 19:31 |
 |
Paperback. Het is goedkoop en de inhoud blijft hetzelfde. Oké, ze zien er na een tijdje niet erg verzorgd meer uit maar voor mij is het belangrijkste dat de inhoud nog te lezen is. |
_________________ Netheid is voor de dommen,
een genie beheerst de chaos |
|
  |
 |
Jano0403
2e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 17:56 |
 |
ik heb alleen deel 3 in paperback, en die heb ik niet zelf gekocht. ik heb hem zomaar gekregen van een kennis! en ik heb deel 7 gebonden, wel zelf gekocht. dat vind ik er mooier uitzien, en het blijft ook mooi. en het leest wat fijner verder heb ik de boeken zelf helemaal niet... ik leen ze allemaal  |
|
|
  |
 |
MissBehavior
1e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 25, 2008 22:18 |
 |
Ik heb ze allemaal in gebonden versie, en kben daar best blij mee. Je boeken blijven er veel mooier uitzien, ze pagina's kreuken minder snel, en die paar euro's die je meer betaald zijn het waard als je boeken daardoor langer meegaan. Maar ik heb ze ver allemaal gekregen, dus het geld hield me niet echt bezig xD
Ik denk dat als je de boeken enorm veel leest, je meer bent met een gebonden versie. Het is misschien minder gemakkelijk om te lezen, maar kaften kreuken of scheuren dan tenminste niet... |
_________________ Harry: “Have you ever stopped loving anyone?”
Draco: “No. But I stopped hating someone once, though.”
|
|
  |
 |
Miis GrAnger
4e jaars

Verdiend:
103 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 25, 2008 22:25 |
 |
Ik heb:
Deel 1: Paperback
Deel 2: Paperback
Deel 3: Paperback
Deel 4: Gebonden
Deel 5: Paperback
Deel 6: Paperback
Deel 7: Gebonden
Ik heb ze allemaal gekregen in de loop der jaren ..
(en deel 4 heb ik heeeeeel lang geleden van een vroegere vriendin geleend maar nooit terug gegeven.. .. dat ben ik toen vergeten en nu staat hij bij mij in de boekenkast(A))
Ik heb geen idee waarom ze bijna allemaal paperback zijn, maar 't maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
Behalve dat er bij de gebonden editie zo'n touwtje in zit, zodat je geen boekenleger hoeft te gebruiken.
Dat vind ik wel handig ^^. |
_________________ H P F !!
_
__ > FAN ART ! <
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
|
|
  |
 |
Monkeyballs_
Dreuzel

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 02, 2008 16:08 |
 |
Deel 1: paperback, hier vind ik het ok omdat ze nog dun zijn .
Ik las toen net Harry Potter, zat toen in het 3de leerjaar en heb toen alle spelfouten van Hagrid verbeterd xD
Deel 2: paperback, hier vind ik het ok omdat ze nog dun zijn
Deel 3: gebonden, en heb hem zelfs 2 keer m'n broer had hem kwijtgedaan en toen ben ik een nieuwe gaan kopen, 2 maand later viel hij uit zn kleerkast
Deel 4: paperback, vind ik wel ok
Deel 5: gebonden (gelukkig )
Deel 6: gebonden
Deel 7: paperback kvind het echt niet handig om te lezen.. maar dat zal mijn mening zijn
Voor de rest zijn ze allemaal tamelijk versleten.. Lees ze zo ongeveer 1x per maand  |
|
|
  |
 |
LieffJ
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 02, 2008 18:30 |
 |
Ik heb deel 1, 2, 4 en 6 in paperback's; 3, 5 en 7 in gebonden versie. Mij maakt het niet zoveel uit of het gevonden of paperback versies zijn, ik draag zoveel mogelijk zorg voor m'n boeken en het gaat tenslotte om de inhoud, niet over een harde of zachte kaft die er rond zit :'). Mijn ouders vinden de gebonden versies beter, maar die zijn ook een stuk duurder, dus ik hou het liever bij de paperbacks. Het enige dat ik eigenlijk handiger vind aan de gebonden edities, is dat daar zo'n lintje tussenzit, en je niet je boek open moet leggen/ergens een stuk papier moet vinden om als bladwijzer te gebruiken :'). Maar verder is het voor mij allemaal hetzelfde xD. |
|
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 02, 2008 18:36 |
 |
Ik heb alle Nederlands in Paperback. Dit heb ik gedaan, omdat mijn eerste boek (Gevangene van Azkaban) ook paperback was. En ik wilde ze allemaal hetzelfde hebben. Je kan alleen heel goed zien welke heel veel zijn gelezen (Gevangene van Azkaban, Orde van de Feniks, Halfbloed prins en Relieken van de Dood) En sommige vallen zelfs al uitelkaar, bladzijdes eruit ed.
Ik heb nu nog maar één engelse (Deathly Hallows) die is in Hardcover en is daarom ook nog veel mooier. De andere engelse wil ik in de loop van maanden ook nog allemaal in Hardcover hebben.  |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 02, 2008 21:56 |
 |
Ik vind het eigenlijk best erg dat ik verschillende kaften heb. Ik heb namelijk boek 1 t/m 4 in het Engels in paperback en de rest in hardcover. Misschien koop ik ooit nog wel alle eerste 4 delen in het Engels in hardcover, en dan verkoop ik mijn versies ofzo xD In het Nederlands heb ik wel alles in paperback.
Ik wil nog steeds alle delen van de Amerikaanse uitgaven hebben, maar de enige boeken die ik daar nog van kan vinden zijn hardcover, terwijl ik de rest in paperback heb. Dus dan vind ik het ook lelijk om die hardcovers te kopen. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
angeldust
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 0:00 |
 |
zelf lees ik de boeken van mijn broer hij heeft ze allemaal en die zijn allemaal gebonden zodat ze mooi blijven.
ook mijn nicht heeft alle boeken maar dan meer en deels in het engels en ook een aantal in het nederlands en engels.
zo heb ik het tweede boek geleend van mijn nicht die was in het engels zij vroeg mij of ik een boek wilde lenen toen van harry potter omdat ik in het ziekenhuis lag. |
|
|
  |
 |
Dr. Temperance Brennan
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 9:24 |
 |
Ik heb van de Nederlandse editie alles gebonden, dit omdat ze langer mooi blijven en mijn vader die versie heeft aangeraden (hij werkt bij een drukkerij). Ik vind gebonden boeken ook mooier staan in de boekenkast. Van de Engelse editie heb ik ook alles gebonden, alleen de losse boekomslagen die vertonen al wat slijtage, moet ze een keer kaften met boekalon, zodat ze langer mooi blijven. |
_________________ Afdeling: Zwadderich! |
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 9:29 |
 |
Ik heb bijna al mn boeken in paperback, behalve deel 5 en 7 omdat ze die toen niet in paperback hadden. Ik vind dat de boeken met een harde kaft veel mooier blijven. Al mn paperback boeken zijn ook nog redelijk mooi, behalve deel 6. Die had ik mee op vakantie, en is toen een beetje beschadigd. Jammer hoor... |
|
|
  |
 |
horse2freakje
2e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Di Okt 07, 2008 15:40 |
 |
We hebben alle boeken in paperback gekocht. Niet dat we keuze hadden...
Als we keuze hadden, had ik een gebonden boek gekozen. Die lezen veel makkelijker, en buigen niet zo door dat ze altijd een beetje open blijven staan. Ik heb nu het engelse boek Harry Potter en de Relieken van de Dood geleend van een vriendin, en die is wel gebonden. Het leest voor mijn gevoel veel makkelijker. |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
  |
 |
|