Auteur |
Bericht |
rooieke
4e jaars

Verdiend:
1496 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 20:02 |
 |
mijn favo strip is suske en wiske en ik heb ze ook bijna allemaal zelf. ik vind het gewoon een goede strip en elke keer het verhaal is weer anders en leuk. |
_________________ een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. |
|
  |
 |
CharlieWemel
Murderer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 21:36 |
 |
Mijn vader was vroeger gek op strips, vooral Suske en Wiske en Asterix en Obelix waardoor ik nu stapels stripboeken heb van mijn vader. Ik vind het heel leuk om die boeken te lezen en vooral Suske en Wiske vind ik leuk. |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
  |
 |
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
343 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 22:41 |
 |
Ik ben niet zo een groot stripboeklezer.
Geef mij maar een normaal boek zodat ik mijn eigen fantasie kan gebruiken ^^'
Maar als ik een strip lees heb ik het voornamelijk voor : Kiekeboe, Jommeke en Asterix en Obelix. |
_________________ Haunted mainson.
This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns. |
|
  |
 |
SchadowCat
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 14, 2007 20:26 |
 |
Ik lees niet veel strips maar er zijn er een paar die ik echt leuk vind:
- Suske en Wiske
- Elfquest
- Legende
- Aria |
_________________ Het is de waarheid. De waarheid van de geroosterde padden!!!!
°-ShadowCat-°
 |
Lieselot Potter
1e jaars

Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 15, 2007 11:07 |
 |
Ik lees veel strips, vooral Kiekeboe. Ik heb bijna de hele hele reeks. Nu lees ik opnieuw meer in Jommeke. We hebben thuis ook veel Suske en Wiske stripboeken liggen maar daar lees ik niet zo veel in. We hebben ook nog Nero en De Rode Ridder, maar die lees ik nooit. |
|
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 15, 2007 11:15 |
 |
Ik ben niet echt een stripverhalenfan. Al heb ik wel een heleboel Penny's [paardenbladen] op m'n kamer liggen die ik met geen vinger meer aanraak. |
|
  |
 |
#Sabe
3e jaars

Verdiend:
164 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 30, 2007 12:52 |
 |
Mijn favoriete strip is Sjors & Sjimmie, heb een hele stapel stripboeken daarvan. Grappig en leuk getekend.
Donald Duck vind ik ook best leuk, net als Jan, Jans en de Kinderen. |
|
|
  |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 03, 2008 19:22 |
 |
Hmm, wij hebben wel redelijk wat strips en ik lees ze wel regelmatig. De leukste strip vind ik Kiekeboe. Het verhaal is gewoon altijd leuk en de tekenstijl spreekt me aan. Ook vind ik de humor geweldig xD.
Vroeger las ik ook Jommeke. Nu af en toe nog eens maar wel veel minder. Maar Jommeke is ook wel oké. En als laatste lees ik nog FC de Kampioenen & Urbanus. Ik vind ze niet allemaal even goed maar ze zijn wel leuk. |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
Stephan
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 4:39 |
 |
tellen comics hier ook?
want dan zet ik spiderman, batman en Sin city in mijn toplijst.
gewone stripboeken lees ik wat minder, of het moet Dirkjan zijn
verder is Gummbah ook vreselijk gaaf, al is het maar omdat hij bij mijn moeder op de basisschool heeft gezeten  |
|
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 18:10 |
 |
In mijn vrije tijd zit ik meestal wel met een stripverhaal in mijn handen dus ik lees wel vrij veel strips. ^^ Thuis hebben we een hele stripcollectie van Jommeke liggen en mijn vader heeft daar ook nog een hele collectie van, dus we hebben toch heel wat strips van de reeks. Wij hebben er ook nog zo van die oudste strips van Jommeke, zoals 'De jacht op de de Voetbal' en 'De muzikale bella' enzo. Die oudere vind ik leuker omdat er ook nog echt vlaams word gesproken, maar de nieuwste album's zijn ook heel leuk geworden.
Tegenwoordig vind ik Urbanus heel leuk, ik en mijn broer en zus liggen meestal in een deuk als we er eentje lezen.xD Geniale strips. =D Suske & Wiske lees ik ook graag, maar daar hebben we niet zoveel stripverhalen van jammer genoeg. Verder vind ik Kiekeboe ook heel leuk om te lezen. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
LieffJ
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 18:48 |
 |
Suske & Wiske is altijd mijn lievelingsstrip geweest. Ik had ze allemaal, en ik heb er zelfs ooit een spreekbeurt over gegeven xD. Het waren gewoon leuke verhalen, duidelijk maar ook weer niet te doorzichtig [toen tenminste nog niet :')]. En ze zijn leuk getekend.
Verder vind ik Kiekeboe ook erg leuk, en Jommeke ^^. Veel strips lees ik de laatste tijd niet meer, maar van tijd tot tijd vind ik het wel nog eens leuk om af en toe boeken om te ruilen voor een korte strip. |
|
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 19:17 |
 |
Ik las vroeger vooral Jommeke. De verhalen waren leuk, ik had een crush op Filiberke, en het was mooi getekend (al vroeg ik me altijd af waarom ze niet naar school gingen, en in een bepaalde strip bezoeken ze heel even de school en dan vroeg ik me af waarom ze daar niet moesten zijn xD).
Later las ik af en toe weleens Suske en Wiske, maar daar vond ik niet zoveel aan. Kiekeboe is m'n favoriete stripreeks. De humor is geweldig, de namen altijd xD En het is ook erg mooi getekend.
Van Kuifje moet ik kotsen - hij is echt te perfect. Voor Lucky Luke heb ik het ook nooit gehad. |
  |
 |
|