Poll :: welke afdeling heeft na Zwadderich de meeste duistere tovenaars voortgebracht? |
Ravenklauw |
|
39% |
[ 57 ] |
Huffelpuf |
|
7% |
[ 11 ] |
Griffoendor |
|
53% |
[ 77 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 145 |
|
Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 05, 2008 15:37 |
|
yvje94 schreef: | ik ga voor Griffoendor
omdat Perkie samen met Grindelwald de wereld wou veroveren.
hij heeft dan wel zijn leven gebeterd maar toch. |
Maar dat is maar een persoon. Het is niet zo dat Perkamentus heel Griffoendor vertegenwoordigt. Daarbij zat er dus ook liefde in het spel. Hij was verliefd op Grindelwald dan kan je dus domme dingen gaan doen als je verliefd bent.
@Stik-de-moord ik weet niet waarom je Perkamentus met Ravenklauw verwart, want Perkamentus is een Griffoendor. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Hermelieen
Dreuzel
Verdiend:
63 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 20, 2008 16:53 |
|
mmm best moeilijk deze! mijn eerste ingeving was ravenklauw omdat ik huffelpuf echt braaf vind. en griffoendor is juist de goede kant. ik denk ook nog steeds dat het ravenklauw is, maar heb ook goede argumenten gehoord voor griffoendor.. niet helemaal zeker dus;)! |
_________________ Harry & Hermelienn ?? |
|
|
|
KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 20, 2008 16:56 |
|
Ik denk zelf Ravenklauw, want wijsheid (wat de Ravenklauwers hebben) is toch wel iets wat snel tot grootheidswaanzin drijft. En meestal zijn dit de Dark Wizards, want kijk: de Griffoendors zijn moedig maar ik ken er geen één die een Dark Wizard is geworden ...
Huffelpuf zijn harde werkers en zijn trouw, en dat is zeker niet iets wat een Dark Wizard nodig heeft. Hij heeft mensen om hem heen nodig die trouw zijn, en die hard voor hem kunnen werken! |
_________________ 'Why So Serious?' |
|
|
|
horse2freakje
2e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 20:25 |
|
Griffoendor, omdat ze dapper en moedig zijn. Bij Ravenklauw kan ik het me ook nog wel voorstellen, maar bij Huffelpuf echt niet. Die zijn veel te eerlijk en trouw, een goede eigenschap trouwens. |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
|
|
|
| |