Auteur |
Bericht |
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten
|
Geplaatst:
Wo Jun 04, 2008 15:57 |
|
Ik ben niet zo'n fanatiekeling die alle merchandise spaart. Daarom ben ik ook niet iemand die veel geld uitgeeft om z'n replica van een toverstok te kopen. Toegegeven, het zijn leuke dingen, maar wat heb je er nu eigenlijk aan? Ik ben al helemaal niet creatief genoeg om er zelf eentje te maken.
Overigens heb ik wel een toverstok liggen hier ergens. xD Die zat ooit bij die toverschaakset die je kon sparen. Ik had alleen het eerste nummer gekocht en daar zat die toverstok bij. |
|
Patricia
The Ultimate HPFreak
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 04, 2008 21:59 |
|
Ik wil eigenlijk wel heel graag een toverstok hebben. Vind het een héle mooie merch, en het is ook echt een kenmerk voor HP fans.
Het enige nadeel is dat hij zo duur is.
Als ik toch besluit een toverstok te kopen, wil ik wel een eigen toverstok hebben, niet een replica van een film-stok.
Één van Alivians dus. Daar kan je je eigen houtsoort uitzoeken, en dat maakt het voor mij unieker. Het is mijn stok, niet die van Ron Wemel oid. |
|
Jano0403
2e jaars
Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 11:02 |
|
lijkt me wel leuk, zn toverstok! jammer dat ze op internet zo duur zijn, en de verzendkosten komen er dan ook nog bij... ik heb zelf ook al een paar keer geprobeerd een mooie te maken, maar dat lukt dus echt niet |
|
|
|
|
Anton Goldstein
2e jaars
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 25, 2008 20:42 |
|
Ik heb er ook zelf 1tje gemaakt.
Even naar het bos wandelen, een paar takken meenemen, een geschikte kiezen.
Dan al dat bruin eraf doen zodat je écht 'hout' krijgt. Ik deed het met een aardappelmesje
Dan met (in mijn geval een aardappel)mesje je stok vorm geven, bovenaan een punt maken.
Daarna met schuurpapier schuren zodat ie mooi glad word.
Daarna deed ik er ( niet erg veel ) 'glitterspray' op, normaal voor in je haar, niet érg veel opdoen want dan word ie lelijk
én daarna ( ik had geen lak bij de hand ) heb ik er nagellak opgedaan.
Dit is hem dus
Maar ik denk dat ik wel een échte ga kopen, die zijn nog altijd 'anders' |
|
|
|
|
Glamorous_
1e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 20:18 |
|
is het alleen sown stokje
of kan je er ook wat meee??? |
_________________ ][i] x ! Twinkel Twinkel little starr[i/] |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 20:49 |
|
Glamorous_ schreef: | is het alleen sown stokje
Nou aangezien de meeste van ons gewone Muggles zijn is het dus een "gewoon" stokje en kan je er niet echt wat mee. Het is gewoon een leuk collector's item. Het is een leuk hebbedingetje. Je hebt wel een stok waar bijvoorbeeld aan het eind een lichtje zit en die je dan aan kan doen, maar dat is dan ook alles. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Glamorous_
1e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 20:54 |
|
Witch_Eva schreef: | Glamorous_ schreef: | is het alleen sown stokje
Nou aangezien de meeste van ons gewone Muggles zijn is het dus een "gewoon" stokje en kan je er niet echt wat mee. Het is gewoon een leuk collector's item. Het is een leuk hebbedingetje. Je hebt wel een stok waar bijvoorbeeld aan het eind een lichtje zit en die je dan aan kan doen, maar dat is dan ook alles. [a] |
haha ja ik dacht mischien doet het nog wat bijzonders
maar het is wel leuk om te hebben inderdaad |
_________________ ][i] x ! Twinkel Twinkel little starr[i/] |
|
|
|
berry6145
3e jaars
Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 21:01 |
|
Glamorous_ schreef: | Witch_Eva schreef: | Glamorous_ schreef: | is het alleen sown stokje
haha ja ik dacht mischien doet het nog wat bijzonders
maar het is wel leuk om te hebben inderdaad |
Je hebt ook harry potter toverstokken waarbij er een lichtje uit het puntje komt, verder doen ze helaas niks |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie |
|
|
|
xKIMx
1e jaars
Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 9:00 |
|
Er is een nederlandse site waar je met euro's je toverstok kunt kopen.
Ik vind ze persoonlijk heel erg duur maar datis ieder zijn keuze
op de site kun je meer kopen dan toverstokken dus moet je gewoon even zoeken.
http://www.gator.nl/index.php?.....mp;lang=nl
KusKim |
|
|
|
|
goderich potter
Dreuzel
Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 28, 2008 11:29 |
|
Ik heb bij een site een harry potter toverstok gekocht. Als ik lumos zeg, dan word het wid ligt op de punt van de stok. Als ik Expeliarmus zeg, dan word hij rood. En dit is het leukst. Als ik AVADA KEDAVRA zegt dan word hij groen. En zo wat alle spreuken geven een apart licht. Egt lollig. |
_________________ ( |
|
|
|
Ronnetje
1e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 14, 2008 14:39 |
|
Ik zou heel graag een toverstok willen hebben, maar ze zijn heel erg duur, dus ik denk niet dat ik er een ga kopen. Die andere dingen van HP zijn ook heel leuk, en het lijkt me gewoon geweldig om zoiets te hebben, maarja... |
_________________ I'm Ronnetje, savvy?
--A girl with a boy's name-- |
|
|
|
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 14, 2008 14:46 |
|
*Steekt hand op*
Vind het wel leuk dat er een hele handel is in 'toverstokken' maar ik zou er zelf nooit een kopen. Ze zijn naar verhouding echt heel duur en je kunt er uiteindelijk toch niks mee - als je er nou mee kon toveren, maar aangezien dat niet het geval is, nee.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
|
|
Filister
5e jaars
Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 19, 2008 21:12 |
|
|
|
|
Evanderia Protser
4e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 22:34 |
|
Filister schreef: | Alleen ik mag er geen van mijn ouders |
Da's jammer! Ook niet als je er zelf voor spaart...?
--------------
Bericht: 91 |
_________________ Leef met de dag, pluk een bloempje... / Vandaag is morgen gisteren... / Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog... / Misschien is niets geheel waar... En zelfs dat niet! / Wees de verandering die je in de wereld wilt zien... |
|
|
|
|