Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Dromen / Nachtmerries Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 13:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb vannacht echt heel raar gedroomt. Ik heb gedroomt dat mijn zwager/schoonbroer mij vermoorde. Hij deed dit om geld te krijgen. Dat zou hij namelijk krijgen als hij mij vermoorde. Dit geld bedrag zou 30 euro zijn trouwens. Ik was dus dood, maar ik voelde me niet dood. Ik bleef zeg maar als geest nog op aarde. Ik ging toen naar mijn zus (zijn vriendin dus) en zij vertelde mij dat ze het helemaal niet erg vond dat ik dood was. Ze stond dus aan mijn zwagers kant. Echt heel raar om dit te dromen. Ik heb nog nooit dit soort dromen gehad eigenlijk..

Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 17:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb vanacht drie dromen gehad. Eéntje over Bellatrix maar die heb ik al verteld in het topic in 'Algemeen' waar je je Harry Potter dromen kunt neerzetten.
Maar daarvoor droomde ik dat we in een hutje zaten omgeven door water. Iedereen moest naar de bovenste verdieping klimmen om niet aangevallen te worden. Toen we boven waren moeste we ons samen gaan douchen en plassen in een raar bakje. Stephanie en ik plaste erover omdat het zo klein was. Shocked
Toen moesten we terug naar de bovenste verdieping want op een merkwaardige manier waren we terug beneden geraakt. En boven vielen indringers ons aan.
De derde droom vanacht was dat ik in een bootje op het water zat en met het bootje naar de overkant moest. Aan onze kant was het hutje weer omgeven door water en aan de andere kant was Antwerpen. Ik viel uit het bootje in het water. En toen moesten we terug naar het hutje maar durfde ik niet meer omdat ik dacht dat ik er weer in ging vallen. Confused

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Hermelien-fan
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Hermelien-fan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 18:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Eva; Inderdaad een vage droom. En zeg nou zelf; 30 euro voor een moord van een knuffelend iemand? Hmpf xO ^^

Vannacht heb ik niet echt iets gedroomd. Maar op de bank onder het kijken van een serie heb ik wel even liggen dromen. Ik was ingedut omdat ik de nacht ervoor helemaal niet had geslapen. We hadden die dag de hele dag lang zitten schaatsen. Ik schrok op een bepaald moment wakker, met een blijkbaar nogal plotste reactie van m'n armen en benen xD Mijn moeder vroeg wat ik had gedroomd (ze zat langs mij), en ik besefte toen pas dat ik was gevallen tijdens het schaatsen. Het was best vaag. Daarna ben ik maar naar m'n bedje gegaan.

Over het algemeen heb ik niet echt vaak dromen, en als ik ze heb, herinner ik ze de volgende dag niet meer. In de ochtend nog vaag maar daarna niet meer. Echter heb ik soms wel nachtmerrie's die ik jaren geleden heb gehad, maar die ik me nu nog makkelijk voor de geest kan halen.

we're just moments, we're
    clever but we're clueless
    we're just human,
    amusing but confusing
    we're trying, but where is this all leading?

going, going, gone.
Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 30, 2008 12:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb de laatste nachten nogal koorts gehad, waaruit heel enge nachtmerries kwamen... Ik droomde vanacht echt de vieste dingen, gewoon 4 kinderen die op walgelijke wijze werden vermoord... maar ik ga geen details geven...
Ook heb ik nachtmerries als ik ergens nerveus voor ben, zoals een optreden. Dan droom ik steeds dat ik de tekst of pasjes vergeet en totaal af ga... of dat ik te laat kom. Of iets niet bij me heb... vreselijk.

Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten

Dennis Krauwel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 30, 2008 14:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

M'n broertje was een week geleden ziek. Hij had griep en koorts en dat soort dingen. Met als gevolg dat hij 's nachts begon te ijlen. Dat was echt heel zielig en eng. Stond hij midden in de nacht ineens bij het trapgat om m'n moeder te schreeuwen omdat hij dacht dat m'n vader dood was. Hij heeft z'n ogen dan gewoon open, alleen op een of andere manier droomt hij toch door. Hij zegt in ieder geval rare dingen. En het meest enge is wel dat hij de volgende dag gewoon alles nog weet.

Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2008 9:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh god zeg! Ja ik heb dus vandaag een min of meer een nachtmerrie gehad van Harry Potter, Allemaal kleine baby voldemortjes *Rilt* was echt zo raar allemaal. Ik heb het verteld in het algemeen board.

Als je het wilt weten kan je hier op gaan klikken. Ik heb namelijk geen behoefte eraan om het nog eens te gaan vertellen.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Abraxas
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 115 Sikkels

Abraxas is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2008 10:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb gedroomd dat ik met mijn vriend en zoontje door Disney land parijs liep :s mijn zoontje was in mijn droom 5 jaar ofz en opeens gaan al die Disney figuuren achter ons aanlopen.
Dan springen we met zijn 3e in een van die optochtwagens van 'the disney parade' en dan ben ik opeens aleen (zonder vriend en zoontje) in die wagen en zit er een nerdy gast naast me met een labtop en een heel raar lachje en toen ... ging mijn wekker xP

Then Billy Brown fell in love with another man.
Jessiicáa
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Jessiicáa is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Feb 05, 2008 9:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

By my lijkt het wel of mijn dromen uitkomen. Eerst had ik gedroomd [laaang geleden] dat we een dansje aan het oefenen waren met zen vijfen bij iemand thuis, en dat men vriendin toen 2 staartjes inhad.

Toen gebeurde dat ook en ik kreeg zo'n raar dejavu ding moment.

Maar altijd als dat gebeurd, denk ik: Heb ik het wel écht gedroomd of verbeeld ik het me maar?

Heel vaag :S

JustxMe
Oude Forumnaam: Pink Princesss Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

JustxMe is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 05, 2008 21:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vraag me af. Zelf droom ik altijd in het zwart/wit, hoe erg ik ook aan kleur denk. Het blijft zwart/wit, en meestal gaat het over die ene leuke band of jongen. Niet echt iets met een speciale betekenis. Wel lig ik -als ik wakker geworden ben- 5 minuten na om mijn dromen na te gaan. Ik had ooit is gelezen dat je je dromen daarvan beter onthoud. Bij mij niet, maar ik probeer het nog steeds.

Dromen jullie in kleur of zwart/wit?

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 20 Sikkels

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2008 23:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Eva: Hm.. als ik het zo lees voel je je onzeker over het idee of mensen je wel genoeg waarderen. Dat lijkt mij althans uit jouw droom. ^^

@ Yara: Mijn dromen zijn zelden duidelijk. Ik kan meestal alleen het verhaal onthouden, en enkele beelden. Het zijn meer steekwoorden en klein gebeurtenissen die ik onthoudt. Ik heb nooit of zelden gehad dat ik echt in een droomwereld ''rondliep''. Ik neem aan dat ik in kleur droom, maar ik weet het niet precies.

Ik denk dat je inderdaad je dromen beter kunt onthouden als je nog even blijft soezen in bed om na te denken over je dromen.
Als ik kan uitslapen (en ik dus geen wekker zet) onthoud ik mijn dromen erg goed (relatief dus). Als ik wel een wekker moet zetten en ik de dag erna een heel schema en plan heb, onthoudt ik ze erg slecht.
Het gaat bij mij dus om de rust tijdens en na het slapen.

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

Glamorous_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 15:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

het is al een heel poosje geleden,
ik weet het ook niet presies meer,

maar ik droomde dat ik een keer met me vriend ergens was, en toen kwam er een man en die begon opeens te schieten en toen schoot die door me hooft presies bij me slaap maar in me droom voelde dat ook egt zo en toen voelde ik ook alsof ik egt wegviel dat ik dood ging zegmaar en toen was ik alleen nog met me vriend en alles zag er heel raar uit.
best wel vreemd..

en ik droom heeeeeeeeel vaak dat ik vlieg sown fijn gevoel (L)

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp