Auteur |
Bericht |
Kyron
3e jaars

Verdiend:
101 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 11, 2006 15:32 |
 |
Lijkt me wel vet
Dat moet kickeuh zijn
Ik zou er wel heen willen gaan maar het ligt wat ver vind ik |
_________________ Obeys only one man.. |
|
  |
 |
ParelMel
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 25, 2006 19:42 |
 |
Há! Dat ziet er heel erg leuk uit! Denk zeker wel dat het veel mensen trekt, die pretparken ook weer blij. |
|
|
  |
 |
Neville
Grote Zaal Hoofdmonitor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 01, 2006 16:39 |
 |
Heel origineel idee!! Maar of het haalbaar is betwijfel ik, met alle veiligheidsmaatregelen zal het niet echt meer op een bezem lijken denk ik |
_________________ ~ the End of the Beginning |
|
  |
 |
dark_moonlight
4e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 01, 2006 18:08 |
 |
oh dat is zo cool niet omdat het een bezem is maar ook omdat je erop zit en niet er in. dan kunnen wij ook meemaken hoe het is om op een bezem te 'vliegen' jeeey! |
_________________ Sean Biggerstaff rocks |
|
  |
 |
Chaja-girl
3e jaars

Verdiend:
223 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 04, 2006 21:53 |
 |
Yooooow dat lijkt me nou echt leuk! die motor ook al, alleen als ik zo die plaatjes bekijk, ziet het er likn uit; niet dat je eruit valt ofsow, maar stel dat je met je rug naar achter tegen die beugel aan stoot? okeej, lijkt me onwaarschijnlijk, maarhyet kan toch zijn dat je naar voren, tegen het stuut aan botst!??? Hte lijkt me wel een hele cooooole ervaring! Feeeeel the magic!!! |
|
|
  |
 |
Prongs_
2e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 06, 2006 20:08 |
 |
wow dat is echt een supergaaf idee !!! ik hoop echt dat het plannetje doorgaat, ik denk dat er wel meer mensen in geinterresseerd zullen zijn, dan alleen de hp-fans  |
_________________ 'Nou, ik kan alleen maar zeggen dat het een gelukkige dag was voor de Wemels toen Ron besloot bij jou in de coupe te gaan zitten in de Zweinsteinexpres, Harry.'
~The Rebellion Begins~ |
|
  |
 |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 06, 2006 20:17 |
 |
dat zou heel erg leuk zijn ...
Ze zeggen dat er misschien ook wel een HP actracttie ( of hoe je het spelt ) park komt misschien komt er ook wel zo'n snoepkraamje  |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
  |
 |
Prongs_
2e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 06, 2006 21:16 |
 |
wooow met smekkies in (bijna) alle smaken en droptoverstokken enzo dat zou wel zoo vet zijn  |
_________________ 'Nou, ik kan alleen maar zeggen dat het een gelukkige dag was voor de Wemels toen Ron besloot bij jou in de coupe te gaan zitten in de Zweinsteinexpres, Harry.'
~The Rebellion Begins~ |
|
  |
 |
witch-melissa
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 31, 2007 20:01 |
 |
Coowl!
Lijkt me echt super leuk op mee te maken hoe het zou moeten zijn op een echte bezem |
_________________ Ron Weasley
"WEASLEY IS OUR KING!" |
|
  |
 |
Glauces
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 01, 2007 20:10 |
 |
Harry Potter attracties, dat is een supervet idee! Alleen erg jammer dat het zo ver weg is, maar wie weet, misschien ga ik er ooit nog wel eens naartoe! |
|
|
  |
 |
snapes_schatteke
6e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 04, 2007 18:07 |
 |
ik zie de foto's ook niet
maarja mij lijkt wle gaaff
maar erg snel zullen die dingen wel niet gaan denk ik |
|
|
  |
 |
nautic
5e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 16, 2008 15:21 |
 |
aha dus zo zit je vast op zo'n moter ( je ziet heel vaak dat spotje en ik vondt het al zo vreemd)
ik zou het wel leuk vinden hoor op zo'n bezem alleen dan moeten ze er eerst we een kussen bezwering over uitspreken ik denk dat er dan ook wel een zitje op zit ( op de bezem) anders zou het wel erg gevaarlijk zijn. |
_________________ HPF bedankt voor de leuke tijd. |
|
  |
 |
Patricia
The Ultimate HPFreak

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 16, 2008 19:39 |
 |
idd.. een zitje zou wel erg handig zijn
Ik zou heel graag naar Florida willen gaan voor het HP pretpark, maar dan moet ik wel eerst sparen
Wat mij een leuke attractie lijkt, is een achtbaan, in de stijl van de tocht van de ford agila, uit boek 2. Dat je in zo'n soort auto zit, maar eigenlijk in een achtbaan..
bah, ben echt niet goed in uitleggen.
Gaan jullie trouwens naar 'World of HP' (zo heet ie toch?) in amerika als ie wordt geopend? |
 |
TopazLover <3
Writer of Dreams

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 16, 2008 19:56 |
 |
Ja, ik ga er zeker heen, als ik ooit in Amerkia kom xD.
Ik ben gek op attracties, dus ja xD. Een leuke attractie lijkt mij een achtebaan met 'de jacht op Gruzielementen'. Elke keer dat je over de kop gaat, heb je een Gruzielement vernietigd of zo.
Ik ben niet origineel xD. |
_________________ Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.
HPF, always in my heart. |
|
  |
 |
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten
|
Geplaatst:
Za Aug 16, 2008 20:02 |
 |
Ik heb niet zo veel met pretparken, maar een HP-pretpark zou best de moeite waard zijn. Maar als ik zou mogen bepalen wat voor attracties daar kwamen, dan zou ik het niet volzetten met achtbanen en zo. Ik zou proberen heel Hogwarts na te bouwen, met bewegende trappen en al. Budget is er waarschijnlijk toch wel. |
 |
|