Auteur |
Bericht |
Schéhérazade
3e jaars
Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 14, 2008 11:52 |
|
Ik heb ooit eens iets vreemds gedaan met mijn haar. Eigenlijk was dat het idee van mijn beste vriendinnen. We hangen altijd samen rond en daarom noemen ze ons steeds de Belgische vlag. Mijn vriendin had toen dus het idee om de mensen van onze klas eens te verrassen met de "echte" Belgische vlag. We zijn gelijk alledrie naar de kapper gegaan en eentje heeft haar haar in het rood en de ander in het zwart laten doen. Ik ging het in geel laten doen. Natuurlijk hadden ze alleen nog maar flashigeel over en heb ik dat gepakt. Ik zag er vreselijk uit. Ik heb van nature kastanjebruin haar en en wek nadien had ik al een vreselijke uitgroei. Ik heb er wel geen foto's van. Het was voor ik een fototoestel had. |
_________________ Schéhérazade - het verhaal van de nachtegaal |
|
|
|
DragonFly
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 18, 2008 20:27 |
|
O, dankje (: @ hezter
Maar ik heb weer wat aanpassingen aan m'n haar gedaan.
Mijn very fake extensions. Ik heb ze dan ook niet vaak in, omdat het best wel irritantom ze aan te hebben. |
|
|
|
|
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 18, 2008 23:11 |
|
^ Het lijkt wel cool die extensions =)
Pff... ik had mn haar dus blond/donkerbruin geverft (zie vorige pagina) maar nu is de donkerbruine verf alweer een beetje vervaagd -_-' Ik vind dat zo stom altijd... (Het is wel permanete verf btw) Ik vind het juist leuk als het verschil zo groot is Njah... ik gooi d'r wel weer een keer nieuwe donkerbuine verf over, als het echt een stuk lichter wordt... |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 23, 2008 12:46 |
|
Spaanse kappers zijn raar. xD Dat is de conclusie van mijn bezoekje aan de kapper van twee dagen geleden.
Ze doen hun werk echter wel heel goed!
Ik had een foto van Bill´s Schrei-kapsel op mijn ipod laten zien, en prompt begon meneer te knippen. En op een hele choatische manier, in het midden achter beginnen, dan rechts voor, dan bovenop, enzovoorts yadayada.
Ik had dus de scheit in mijn broek hangen dat het helemaal verprutst zou worden, maar een klein half uurtje later had ik het perfecte kapsel! Het is echt super gaaf geworden, PRECIES zoals op de foto en dat vind ik ultimate knap.
Geen foto van mezelf, wel de foto die ik de kapper liet zien. Zo dus: *click* |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 23, 2008 14:42 |
|
@Josse.
Heb je het sérieus zo laten knippen! Woow! Je hebt echt lef! Hoe is dat eigenlijk met je krullen? Of stijl je het iedere dag? |
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 24, 2008 12:43 |
|
Si, ik heb het serieus zo laten knippen. xD
De pony stijl ik iedere dag, maar de rest kan ik gewoon droog fohnen. Het is vrij kort geknipt, te kort om echt te krullen. Het droogt echt snel, dat vind ik wel tof. Al verslijt ik echt te veel haarlak. xD Ik heb nu een week geleden een bus gekocht en die is nu al bijna op. xD
Zodra ik weer terug ben uit Spanje zal ik wel een foto op de computer zetten en posten. (: |
MiYuvi ♥ |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 01, 2008 17:39 |
|
En toen had ik mijn haar ook weer laten knippen. ^^
Dit keer is het een kuif geworden, die nu nog niet zo groot is, maar wel langer word.
Mijn zus ging haar haar laten knippen, dus ik wilde ook wel weer. Dus wat kijken in die boeken, en toen kwam ik dat model tegen. En dat wilde ik zó graag! Maar mijn krullen willen nog wel eens moeilijk doen, dus er is echt heel veel gel in gegaan.
*verwijderd*
@Josse
Wanneer kom de foto? [a] |
Laatst aangepast door DoubleD op Wo Dec 31, 2008 10:36; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 01, 2008 20:07 |
|
Ik zou nooit een gewaagd kapsel aan durven. Iedere keer als ik bij de kapper ga ben ik bang dat hij er iets super excentriek van gaat maken als ik zeg: doe je zin!
Dus neen, doe voor mij maar normaal. En geen rode hanenkammen of zo.
@DoubleD: Hé maar dat van jou vind ik wel erg mooi! |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
|
|
Rose
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
93 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 01, 2008 20:52 |
|
@Josse: wow, superstoer!
@doubleD: ook supervet
Ik heb zowat elke kleur gehad (ik denk dat menig HPF-er me nog wel herkend als dat meisje met een knalrode haar ) maar het is nu lekker saai donkerbond en ik ben het aan het laten groeien. Al weet ik niet hoe lang ik het volhoud, elke keer als het lang dreigt te worden ren ik naar de kapper
En er moet weer een nieuwe kleur in want ik word grijs. Ja, echt. En het begint op te vallen
Beetje saai dus:
http://85.17.225.25/308500001-....._GfOb.jpeg |
_________________ I never pretend to be something I'm not |
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 16, 2008 20:55 |
|
Hier is de langverwachte foto. xD
Door mijn Belgische huisgenootje in ons appartement in Salamanca gemaakt. ^^
|
MiYuvi ♥ |
|
|
|
francaatjuh
5e jaars
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 17, 2008 13:14 |
|
Experimenteer jij wel eens met je haar?
Soms wel soms niet..Ik doe geen gekke en felle kleuren erin..maar ik heb een tijd lang lang haar gehad..toen heb ik het drastisch ineens in heel kort laten knippen..ondertussen issie weer bezig met lang groeien ..En ik heb het afgelopen keer blonder laten verven..de volgende keer bij de kapper wil ik meer wittere haar ms dat ik dat dan doe ..
Wat is het meest vreemde wat jij met je haar hebt gedaan?
Heel kort laten knippen..en laten knippen in een bobline..
Heb je er foto's van?
Ergens wel maar daarop is het niet goed te zien hoor .. |
|
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 17, 2008 15:20 |
|
@Josse
Woow! Echt. Heel. Gaaf. Staat je super!!
Om mijn post minder spammerig te maken, vertel ik er nog maar even bij dat ik dus woensdag weer naar school moet, en schoolfoto ga laten maken. Dus, als ik nou rode/blauwe/groene gel koop, heb ik alsnog mijn kleurtje erin. Dat wil nu nog niet lukken, aangezien die ouwe er nog in zit. |
|
pottermania
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
127 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 19, 2008 9:38 |
|
Wauw Josse! Dat staat je echt supergaaf!
Experimenteer jij wel eens met je haar
Wel, ik heb het laatst een paar tinten donkerderbruin geverfd. Haha. Omdat ik zelf een peper en zout haarkleur heb. Als ik het aan 5 mensen vroeg kreeg ik 5 verschillende antwoorden (bruin, lichtbruin, blond, lichtblond, weet ik niet)
Dus nu ben ik zéker bruin
Ook heb ik het een keer heel kort geknipt zoals hier.
Meest vreemde
Dat korte, want dat bleek een ramp te zijn! Het kostte de kapper misschien 10 minuten, het zou mij een uur elke keer kosten. En tsja, Annemiek is nogal lui en die had daar niet altijd zin in. Dus dan was het maar een steil geval en het was vréselijk! Doe alleen dit kapsel als je teveel tijd over hebt anders wordt het echt niks. Vooral als het alweer een beetje aan het groeien is dan weet je niet meer wat je er mee aan moet.
Verder kan ik wel even het verschil van vroeger (lichtbruin geval iets) en nu laten zien.
Vroeger:
Nu:
|
_________________ Fearing the best, fearing the smartest, fearing us!
Ravenclaws, you don't have to be brave to know everything!
Heeft meegedaan aan de laatste zwerkbalwedstrijd, what an honour! |
|
|
|
snapes_schatteke
6e jaars
Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 20, 2008 16:34 |
|
Rudy schreef: | Gisteren heeft het me twee uur gekost om 58 vlechtjes uit mijn haar te krijgen. Zoals sommigen weten had ik die sinds de Efteling-Meet. Zoals beloofd zou ik nog een foto plaatsen.
Daarbij meteen een nieuw topic...
Experimenteer jij wel eens met je haar?
Wat is het meest vreemde wat jij met je haar hebt gedaan?
Heb je er foto's van?
Narcistische start met mijn eigen foto XD...
Oke, sommige mensen kennen mijn kapsel nog van voor ik het begon te verfen. Dat bespaar ik je hier even (zie meettopics van voor 2006). Naast het blonderen, wat iedereen wel eens doet, was mijn eerste experiment 'donkerblauw' waarvan ik helaas geen duidelijke foto heb. Daarna heb ik het zwart gehouden (zo nu en dan met experimentele uitgroei) en ben ik met grote bogen om de kapper gaan lopen.
Dit resulteerde in een Snape-look en in een vlechtjes-look.
Hmmm... wat zal ik nu eens doen?
Vooral die laatste look bracht leuke reacties:
Citaat: | Collega Rob: Hey Rasta Rudy! |
Citaat: | Collega Henriette: Je bent een Artistiek verantwoord geheel... |
Oke, genoeg over mij. Wat is jullie ervaring met kapsels? |
ten eerste wilk ff zeggen rudy da tik dat kapsel met dat orange en zwarte shirt aan het leukste vind dat staat je kei goed!
of ik wel eens vage dingne doe tja.. het in een x afknippen,, tegenwoordig vooral veel aant expirimenteren met kleuren en vooral van hoe krijg ik t zo paars mogelijk..
dus jah neit egt gekke dingen..
awel heb het een keer egt heel erg lente groen geverft.. |
|
|
|
|
LieffJ
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 21, 2008 20:20 |
|
@ Josse;
Wauw! Het ziet er echt heel kewl uit =D.
Ik heb mijn haar ongeveer een... 3 weken terug laten knippen/verven. Het is nu meer opgeknipt dat de vorige keer, het rode/oranje is zoveel mogelijk geblondeerd en de onderste laag van mijn haar zegmaar is zwart =D. Soort van zwart/wit contrast [dat naar mijn mening nog niet scherp genoeg is xD]
Voorkant.
Achterkant.
[de achterkant-foto is wat mislukt, omdat die getrokken is toen ik voor het raam stond :')] |
|
|
|
|
|