Auteur |
Bericht |
Radijsje
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 20:47 |
 |
Wahahw! Ik hou van Tim Burton-films... Ik zou naar Sweeney Todd gaan toen die in de bios draaide, maar ik mocht niet, omdat het een 16+ film is... Ik heb de volgende films van Tim Burton gezien:
The Corpse Bride
Sleepy Hollow
Charlie and the Chocolate Factory
Ik wil nog graag een keer The Nightmare Before Christmas zien, maar ja... |
_________________ ♪♫ GoodDay SunShine ☼ ♪♫
Where Ever The Wind Blows... |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 28, 2008 18:13 |
 |
Vanavond is er een Tim Burton film op RTL7 (dus voor de Nederlanders). Planet of the Apes zenden ze dan uit. De film begint om half 9. Ik heb de film nog nooit gezien en ik weet ook niet of ik er vanavond naar ga kijken. Ik vind zijn films wel goed, maar ergens lijkt dit iets te veel op SF wat ik dus wat minder vind. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 23, 2008 22:07 |
 |
Morgenavond zijn er op Veronica twee Tim Burton-films te zien (voor de Nederlandse tv kijkers dus). Om half negen zenden ze eerst Batman uit. Daarna begint het vervolg Batman Returns om vijf voor elf. Geen idee of ik ze ga kijken . Aangezien ik ze ooit al een keer heb gezien. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 06, 2008 20:22 |
 |
Yay ik heb dan vanmiddag/vanavond eindelijk "The Corpse Bride" gezien. Ik wou de film al een tijdje kijken, maar het kwam er steeds niet van. Ik vind het echt een hele leuke schattige film. Ik vind het zelf echt geweldig dat hij niet zo lang duurt. Want ik hou meestal niet van film gewoon puur omdat ze te lang duren. En dit verhaal is gewoon perfect en ook zo lang als het moet zijn. (77 minuten xD) Ik vind het echt een schattig verhaal. Het is voor alle leeftijden vind ik, maar toch is het absoluut niet kinderachtig. En ik vind Viktor zo schattig!! *hugs* Echt weer een goede Tim Burton film vind ik. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 06, 2008 21:35 |
 |
Ik heb daarnet Sweeney Todd besteld op bol xD. Ik wilde hem al in de bioscoop zien, maar hij draaide hier nergens in de buurt en nu heb ik mijn mama lief aangekeken en mocht ik hem bestellen ^^, jeeeej. Ik heb er veel positieve reacties over gehoord en ik vind ook leuk dat er zoveel acteurs van de Harry Potter cast inspelen xD. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 20, 2008 12:23 |
 |
Aankomende zaterdag zendt RTL8 om 20:00 Edward Scissorhands uit. *huppelt*. Het is echt een aanrader voor iedereen die hem nog niet gezien heeft. Ik ga hem in ieder geval kijken dan. Ook al heb ik de film al een keer gezien. [a] |
|
  |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 21, 2008 16:31 |
 |
Ik heb een vraagje aan de Tim Burtons fans/kenners; Klopt het nu dat hij 'Alice in wonderland' gaat verfilmen met als de Mad Hatter Depp? Want ik had dat ergens gelezen maar weet dus niet of het nu klopt of niet : ) Diegene die het antwoord voor mij heeft ben ik dankbaar! |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 21, 2008 17:08 |
 |
JustxMe schreef: | Ik heb een vraagje aan de Tim Burtons fans/kenners; Klopt het nu dat hij 'Alice in wonderland' gaat verfilmen met als de Mad Hatter Depp? Want ik had dat ergens gelezen maar weet dus niet of het nu klopt of niet : ) Diegene die het antwoord voor mij heeft ben ik dankbaar! |
Volgens mij wel. Die geruchten gaan nu wel in de ronde en ik heb inderdaad ook zoiets gelezen dat dat gebeurt. Het zou me trouwens niet verbazen. Dus ik zou ja zeggen op je antwoord. xD Aangezien het bijna overal al aangegeven staat. |
|
  |
 |
|