Auteur |
Bericht |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 19:00 |
 |
De release-data van de twee Hobbit-films zijn gewijzigd.
The Hobbit zal verschijnen in 2011.
The Hobbit 2 zal verschijnen in 2012.
Allebei een jaar opgeschoven. Waarom? Geen idee!
Ian McKellen (ons aller Gandalfje) verteld dat ze hem weldra het contract zullen aanbieden en dat hij erg enthousiast is over de Hobbit-films, ook al duurt het nog een tijdje voor ze eraan beginnen te filmen. Het filmen begint trouwens al in 2010. Maar als ik me niet vergis zijn ze Matamata ondertussen wel alweer aan het ombouwen tot Hobbiton. |
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 20:29 |
 |
Lupos-freak schreef: | De release-data van de twee Hobbit-films zijn gewijzigd.
The Hobbit zal verschijnen in 2011.
The Hobbit 2 zal verschijnen in 2012.
Allebei een jaar opgeschoven. Waarom? Geen idee!
Ian McKellen (ons aller Gandalfje) verteld dat ze hem weldra het contract zullen aanbieden en dat hij erg enthousiast is over de Hobbit-films, ook al duurt het nog een tijdje voor ze eraan beginnen te filmen. Het filmen begint trouwens al in 2010. Maar als ik me niet vergis zijn ze Matamata ondertussen wel alweer aan het ombouwen tot Hobbiton. |
Dit was toch al bekend? Ze (de officiële bronnen) hebben altijd gezegd dat de eerste film in 2011 zal uitkomen en de tweede in het jaar daarop, 2012 dus. Zijn ze nu trouwens niet al naar Nieuw-Zeeland toe om de voorbereidingen te treffen? Ik las dat het 4,5 jaar ging duren, het gehele project. Dan moeten ze nu onderhand wel beginnen. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
luke
1e jaars

Verdiend:
76 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 15, 2008 10:36 |
 |
De verfilming van de hobbit lijkt me erg leuk ik heb ook de boeken gelezen en alle films gezien.
over de verplaatsing dat was idd toch al bekend toen ik zag wanneer het uitkwam zag ik dat ook.
maar iig lijken het me leuke films |
|
|
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 16, 2008 17:50 |
 |
Het lijkt me heel erg leuk als er zo'n film komt, alleen snap ik niet waarom er zo'n tegenstand is tegen de film. Dat was blijkbaar al zo met LOTR, maar nu dus ook weer. Zelfs Tolkien bleek tegen een verfilming te zijn, maar waarom vraag ik me dan af. Wou hij niet dat iemand zijn visie over Tolkiens wereld gaf? |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
HG
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
|
Geplaatst:
Za Aug 16, 2008 19:10 |
 |
De verfilming van de Hobbit lijkt mij ook wel heel erg leuk . Wel jammer trouwens dat de films allebei een jaar uitgesteld zijn. Over het geval dat Tolkien tegen de verfilming is daar weet ik niks vanaf dat zou goed kunnen. Het zou mij wel erg leuk lijken om een Hobbit een keer in het echt te zien . |
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 20, 2008 8:51 |
 |
Ja, eindelijk actie!
Een tijdje terug waren ze begonnen met Matamata terug te veranderen in Hobbiton. Sir Ian McKellen en Andy Serkis werden opnieuw gecast. En nu zijn Peter Jackson, Philppa Boyens, Fran Walsh en Guillermo Del Toro eindelijk begonnen aan het script te schrijven. Iets wat als een verrassing kwam, want Del Toro en Jackson hadden nog gezegd dat ze waarschijnlijk iemand anders zouden in dienst nemen voor het script. Maar uiteindelijk vonden ze dat het ze het toch beter zelf konden doen. |
|
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 11:23 |
 |
Met zulk nieuws moet het goedkomen, met Lord of the Rings en Pan's labybrint, wat overigens ook een meesterwerkje is bewijzen ze ze dat dit beter niet uit handen gegeven mag worden. Ik had in en filmkrant ook gelezen wie de nieuwe bilbo zou worden, als ik weer thuis ben zal ik het hierneer zetten |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
francaatjuh
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 13:26 |
 |
Oehhh the hobbit als verfilming dat zou echt gaaf zijn!!..Maar splitsen ze nu het boek in 2en voor 2 films??..Jammer maja als ze er veel in willen stoppen duurt zo'n film ook erg lang..
Ik ben zeer benieuwd naar de films |
_________________ ..Merry Christmas everyone and a happy New Year!!..
..I will miss you HPF!!.. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 13:28 |
 |
francaatjuh schreef: | Oehhh the hobbit als verfilming dat zou echt gaaf zijn!!..Maar splitsen ze nu het boek in 2en voor 2 films??..Jammer maja als ze er veel in willen stoppen duurt zo'n film ook erg lang..
Nee film 1 wordt gewoon de verfilming van het boek. En film 2 dan verfilmen ze de periode tussen het boek The Hobbit en het boek The Lord of the Rings. Want de Hobbit is een heel klein boekje. Die kan je moeilijk in tweeen delen om dan een film van te maken. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Tyrael
7e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 14:17 |
 |
Misschien is het een dun boekje maar er gebeurt wel veel wat je lang in beeld kunt brengen. De toch door Mirkwood, de ruzie met de boselven, de problemen met Smaug, de belegering van de Eenzame Berg en de slag van vijf legers.
Daar kun je wel twee films van maken als je het goed doet. |
_________________ "Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon |
|
  |
 |
francaatjuh
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 14:38 |
 |
Witch_Eva schreef: | francaatjuh schreef: | Oehhh the hobbit als verfilming dat zou echt gaaf zijn!!..Maar splitsen ze nu het boek in 2en voor 2 films??..Jammer maja als ze er veel in willen stoppen duurt zo'n film ook erg lang..
Nee film 1 wordt gewoon de verfilming van het boek. En film 2 dan verfilmen ze de periode tussen het boek The Hobbit en het boek The Lord of the Rings. Want de Hobbit is een heel klein boekje. Die kan je moeilijk in tweeen delen om dan een film van te maken. [a] |
Oke ja wat de poster onder mij zegt vind ik ook vandaar dus dat ik dacht dat het boekje in 2en werd verdeeld..maar dan betekend dat ze deel 2 van de films dus gana verzinnen??..Ergens wel jammer maar aan de andere kant wel mooi om te zien hoe het allemaal gaat verlopen tussen the hobbit en the LOTR.. |
_________________ ..Merry Christmas everyone and a happy New Year!!..
..I will miss you HPF!!.. |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 18:37 |
 |
francaatjuh schreef: | maar dan betekend dat ze deel 2 van de films dus gana verzinnen??..Ergens wel jammer maar aan de andere kant wel mooi om te zien hoe het allemaal gaat verlopen tussen the hobbit en the LOTR.. |
Ze gaan het inderdaa verzinnen, maar ze zullen wel inspiratie halen uit wat in de Silmarillion en in Nagelaten Vertellingen staat. Wat in die boeken staat over die periode kunnen ze (helaas) niet precies verfilmen, omdat ze de filmrechten van die boeken niet gekocht hebben en omdat Christopher Tolkien daarrond een beetje moeilijk doet. Hij houdt namelijk niet van de verfilming van LotR.
Strider schreef: | Ik had in en filmkrant ook gelezen wie de nieuwe bilbo zou worden, als ik weer thuis ben zal ik het hierneer zetten |
Het gerucht ging dat James McAvoy dat zou worden. Hij is bekend van Atonement, Wanted, Narnia. De filmmakers dachten daar inderdaad aan om het hem te vragen, maar waren daar nog niet zeker van. McAvoy zou enorm graag Bilbo spelen, maar ze hebben het hem (nog) niet gevraagd. Persoonlijk zou ik het geweldig vinden moest het McAvoy worden. |
|
|
  |
 |
|